ნაწარმოებები


გამარჯვებას ვუსურვებთ გმირ უკრაინელ ხალხს რუს აგრესორზე. დიდება უკრაინას !!!     * * *     Сла́ва Украї́ні !!!

ავტორი: ადვოკატი კახაბერ როდინაძე
ჟანრი: კრიტიკა-პუბლიცისტიკა
4 თებერვალი, 2019


იმ პიდარასტების საყურადღებოდ, ვინც დამოუკიდებლობა და სოციალიზმის დანგრევა ერთმანეთთან გააიგივეს და სოციალიზმის დამხობა, ქართველი ხალხის ქონების მითვისების მიზნით, თვალთმაქცურად გამოაცხადეს დამოუკიდებლობისთვის ბრძოლად

იმ პიდარასტების საყურადღებოდ, ვინც დამოუკიდებლობა და სოციალიზმის დანგრევა ერთმანეთთან გააიგივეს და სოციალიზმის დამხობა, ქართველი ხალხის ქონების მითვისების მიზნით, თვალთმაქცურად გამოაცხადეს დამოუკიდებლობისთვის ბრძოლად

1) გაუმარჯოს საქართველოს დამოუკიდებლობას.
2) დამოუკიდებელი საქართველო სოციალისტურიც შეიძლებოდა ყოფილიყო.
3) იმ პიდარასტების საყურადღებოდ, ვინც დამოუკიდებლობა და სოციალიზმის დანგრევა ერთმანეთთან გააიგივეს და სოციალიზმის დამხობა, ქართველი ხალხის ქონების მითვისების მიზნით, თვალთმაქცურად გამოაცხადეს დამოუკიდებლობისთვის ბრძოლად, პიდარასტებო, თქვენთვის სიურპრიზი გვაქვს.  ჩვენ, ქართველი ხალხი, ვაყენებთ ლოზუნგს: „დამოუკიდებელ საქართველოში პიდარასტები - სეირზე“. ქართულად სიტყვა ”სეირი” იგივეა რაც ინგლისურად ”შოუ”. გაიგეთ, თქვე პიდარასტებო? „დამოუკიდებელ საქართველოში“, „პიდარასტები", "სეირზე“. ისედაც სულ ”სეირზე”. ანუ ”შოუზე”, არიან ტელევიზიებში, არ ძვრებიაინ ”სეირიდან”, ანუ ”შოუდან”, ხომ?
4) ვინც პიდარასტია, ან  პიდარასტები ჩუმ-ჩუმად მოსწონს, და თავისი პიდარასტული მიდრეკილებების შესანიღნავად  დამოუკიდებლობას ითხოვდნენ, სინამდვილეში კი იოსებ სტალინის მიერ 1934 წელს შემოღებული კანონი პიდარასტების ციხეში ჩაგდების შესაღებ არ მოსწონდათ, -  თქვე პიდარასტებო, რა პრობლემა გაქვთ? ხომ ვამბობთ, გაუმარჯოს საქართველოს დამოუკიდებლობასო, აა? თქვენ რა, საქართველოს დამოუკიდებლობა არ მოგწონთ, თქვე პიდარასტებო?
5) პიდარასტების გასაგონად შეგვიძლია დავიძახოთ ”ძირს სოციალიზმი”, მაგრამ აუცილებლად დავამატოთ „დამოუკიდებელ საქართველოში პიდარასტები - სეირზე“.
6) დააკვირდით ამ სტატიაზე კომენტარებს. ფაქტიურად ადასტურებენ ამ სტატიაში ნათქვამს. მიხვდი, ბრძენო ქართველო ხალხო, სიტყვა ”დამოუკიდებლობა”, ”სიტყვის თავისუფლება” (”სიტყვის თავისუფლებაო”? რა ფარისევლობაა, ერთი დააკვირდით ამ სტატიაზე კომენტარებს, სწორედ ამ ”სიტყვის თავისუფლების” აკრძალვას როგორ ითხოვენ, ”სიტყვის თავისუფლებისვის” ვითომდა ”მებრძოლები”) და სხვა ცარიელი სიტყვების რახა-რუხი ნიღაბი იყო. ნიღაბი, რომლის მიზანი იყო პიდარასტების მიერ შენთვის ქონების წართმევა.
7) ბრძენო ქართველო ხალხო, აბა, კიდევ ერთხელ ყველამ ვთქვათ, ”გაუმარჯოს საქართველოს დამოუკიდებლობას”, ვისაც უნდა, დაიძახოს ”ძირს სოციალიზმი”, მაგრამ ყველამ ერთად დავამატოთ „დამოუკიდებელ საქართველოში პიდარასტები - სეირზე“.
8) ბრძენო ქართველო ხალხო, არ არის ადამიანი, არ არის პრობლემა, ხომ?
9) რა თქმა უნდა, ქონების კონფისკაციით.

კახაბერ როდინაძე
ადვოკატი
ბათუმი, აჭარა
4.02.2019

კომენტარები ილუსტრაციები რეცენზიები