ნაწარმოებები


გამარჯვებას ვუსურვებთ გმირ უკრაინელ ხალხს რუს აგრესორზე. დიდება უკრაინას !!!     * * *     Сла́ва Украї́ні !!!

ავტორი: ასდდსა
ჟანრი: პოეზია
1 ოქტომბერი, 2012


ძალადობა

ძალადობა ეს ის თემაა რომელიც არ კარავს აქტუალობას დასაბამიდან დღემდე. პირველყოფილი ადამიანები ახდენდნენ ძალადობას ცხოველებზე საკვების მოსაპოვებლად სწორედ ამან განაპირობა რელიგიური მცნების ჩამოყალიბება რომელსაც აჰიმსა ეწოდა, იგი ძირიტადად გავცელებულია 3 რელიგიაში ინდუიზმში, ბუდიზმსა და ჯაინიზმში. ფაქტობრივად  კავშირშია ცხოველთა შეწყალებასა და მათი ხორცის საკვებად არ გამოყენებასთან.
ოჯახური ძალადობა თანამედროვე საქართველოში ყველაზე გავცელებული პრობლემაა. საქართველოში, ისევე, როგორც მთელ მსოფლიოში ოჯახური ძალადობა ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული პრობლემაა. თუმცა, ეს ქართული საზოგადოებისათვის ტაბუირებული თემაა. მენტალიტეტის გამო იშვიათად ხდება მისი გამჟღავნება.ოჯახური ძალადობა გენდერული ძალადობის ყველაზე გავრცელებული ფორმაა, რომელსაც ოჯახის რომელიმე წევრი სხვა წევრებზე ახორციელებს. იგი არის განმეორებადი, ხშირი სექსუალური, ფიზიკური და ფსიქოლოგიური შეურაცხყოფა, რომელიც მოძალადის მიერ სხვაზე კონტროლსა და ძალაუფლების მოპოვებას გულისხმობს.
სტატისტიკური მონაცემებით, მშობელთა მხრიდან შვილებთან სექსუალური ურთიერთობის დამყარების მცდელობის რიცხვი ყოველწლიურად დაახლოებით 50 000-ს აღწევს.  გაცილებით დიდია ოჯახის სხვა წევრების მიერ არასრულწლოვანთა გაუპატიურების შემთხვევები – ეს ხალხი მოსახლეობის დაახლოებით 32 %-ს შეადგენს.
ადამიანები ახდენენ ცხოველებზე ძალადობას საკვების მოსაპოვებლად და არა მარტო, ადამიანტა კატეგორია სიამოვნებას იღებს ცხოველთა წამებით, მეტიც არსებობს სექტა სადაც აწამებენ ცხოველებს და მათ ეს სიამოვნებთ. ისინი ამ ქმედებით ამჟღავნებენ თავიანთ სულიერ სიმახინჯეს და მაზოხიზმს. ისინი თავიანთ თავს არაფორმალებს უწოდებენ. ასევე ადამიანები რომლებიც სექსუალურ მოთხოვნილებებს ცხოველებზე იკმაყოფილებენ მათ ზოოფილები ეწოდებათ.
სოციალურ საიტებზე ხშირად ვხვდებით ფრაზებს "არა ძალადობას" "მე ვგმობ ძალადობას, შენ?" მიუხედავად ამისა დღითიდღე იზრდება იმ ადამიანთა რიცხვი ვინც თავს ძალადობის მსხვერპლს უზოდებს.
ხშირად ადამიანები ცდილობენ დამალონ ძალადობის ფაქტები Xემი აზრით ისინი ამ ქმედებით ხელს უწყობენ იმ ხალხს ვინც მათზე ძალადობს, და ამის გამომჟღავნებით შეიძლებასხვისი გადარჩენაც ამიტომ ჩემი დიდი თხოვნაა თუ გახდებით ძალადობის მსხვერპლი ყველაფერი გააკეთეთ იმისთვის რომ ეს გამოამჟღავნოთ და დამნაშავე დაისაჯოს.

კომენტარები ილუსტრაციები რეცენზიები