ნაწარმოებები


გამარჯვებას ვუსურვებთ გმირ უკრაინელ ხალხს რუს აგრესორზე. დიდება უკრაინას !!!     * * *     Сла́ва Украї́ні !!!

ავტორი: ადვოკატი კახაბერ როდინაძე
ჟანრი: კრიტიკა-პუბლიცისტიკა
10 მაისი, 2017


როგორ ლანძღავს მემკვიდრეობითი დეზერტირების და ენაგატლეკილი შიზოფრენიკი აფერისტი ლაჩრების ჯიში და ჯილაგი ანტი-ჰიტლერული კოალიციის შემადგენლობაში მყოფი 53 სახელმწიფოს, აშშ-ის და დიდი ბრიტანეთის ჩათვლით, რიგებში მებრძოლ ომის გმირებს

როგორ ლანძღავს მემკვიდრეობითი დეზერტირების და ენაგატლეკილი შიზოფრენიკი აფერისტი ლაჩრების ჯიში და ჯილაგი  ანტი-ჰიტლერული კოალიციის შემადგენლობაში მყოფი 53 სახელმწიფოს, აშშ-ის და დიდი ბრიტანეთის ჩათვლით, რიგებში  მებრძოლ  ომის  გმირებს

დააკვირდით, მაშინ როცა ქართველი ხალხის უდიდეს უმრავლესობას ან ოჯახის წევრი, ან ნათესავი, ან მეგობარი, ან მეზობელი  ჰყავს დაღუპული ომში, ამ დროს, რომელი ცნობილი გვარების არცერთი წარმომადგენელი არ მონაწილეობდა არა თუ ომში, არამედ არმიაში საერთოდ არ მსახურობდა, ამ გვარების ზოგიერთი წარმომადგენელი ფსიქიატრიულ საავადმყოფოში მკურნალობის შემდეგ შეურაცხადობის დიაგნოზის საფუძველზე გათავისუფლებული იყო სისხლის სამართლის პასუხისმგებლობისგან, მემკვიდრეობითი დეზერტირების და ენაგატლეკილი შიზოფრენიკი აფერისტი ლაჩრების ამ ჯიშს და ჯილაგს ჰიტლერის დასაგმობად არასოდეს არც ერთი სიტყვა არ დასცდენია, ამ ავადმყოფების ქართველი ხალხის მოძულე ჰიტლერულ ნაციზმთან იდეოლოგიური სიახლოვის გამო, და ერთდროულად ეს ავადმყოფები ანტი-ჰიტლერული კოალიციის შემადგენლობაში მყოფი 53 სახელმწიფოს, აშშ-ის და დიდი ბრიტანეთის ჩათვლით, რიგებში  მებრძოლი  სტალინის და ომის სხვა გმირების ლანძღვა-გინებაში ბოღმით სკდებიან, ისტერიკებში ჩავარდნილები პირიდან დუჟს ჰყრიან.


კახაბერ როდინაძე
ადვოკატი
ბათუმი, აჭარა
10.05.2017



კომენტარები ილუსტრაციები რეცენზიები