ნაწარმოებები


გამარჯვებას ვუსურვებთ გმირ უკრაინელ ხალხს რუს აგრესორზე. დიდება უკრაინას !!!     * * *     Сла́ва Украї́ні !!!

ავტორი: ადვოკატი კახაბერ როდინაძე
ჟანრი: თარგმანი
11 დეკემბერი, 2019


ფრანგულად Zviad Gamsakhurdia mégrelization de l'Abkhazie et l'expulsion des Russes d'Abkhazie

ფრანგულად
/ავტორი და მთარგმენლი ქართული ენიდან ფრანგულ ენაზე: ადვოკატი კახაბერ როდინაძე /

Zviad Gamsakhurdia mégrelization de l'Abkhazie et l'expulsion des Russes d'Abkhazie 
(Zviad Gamsakhurdia: «Zugdidi sera  un tremplin pour la mégrelization de l'Abkhazie ... ... et l'expulsion des Russes d'Abkhazie»)


Un homme sobre a à l'esprit, un homme ivre a sur sa langue - dit un proverbe populaire.  Et en effet, une personne ivre perd toutes les barrières que son subconscient met quand il est sobre. Il suffit d'une goutte d'alcool pour délier la langue.

Par exemple, en 1989, lors d'une rencontre avec d'autres megreliens,  Zviad Gamsakhurdia ivre, tenant un verre de vin dans ses mains, a déclaré comme un toast:

Le début de la citation:

"... Zugdidi sera  un tremplin pour la mégrelization de l'Abkhazie ... ... et l'expulsion des Russes d'Abkhazie…  (* note: le discours est traduit du géorgien en francais selon un film vidéo  par l'avocat Kakhaber Rodinadze). "

La fin de la citation.

Regardez  l'enregistrement vidéo du discours  de Zviad Gamsakhurdia  sur la page web: https://www.youtube.com/watch?v=NJIVnDKiMjw




En géorgien (par lettres françaises)

Le début de la citation:

"... zugdidi ikneba platsdarmi abkhazetis gamegrelebis ... ... da rusebis gadzevebis abkhazetidan ... (* note: le discours est écrit selon un film vidéo par l'avocat Kakhaber Rodinadze)"

La fin de la citation.


C'est-à-dire,  selon Zviad Gamsakhourdia, la tâche principale était la mégrelization de l'Abkhazie et l'expulsion des Russes d'Abkhazie.


En fait, Zviad Gamsakhurdia ivre, quand l'alcool lui a détaché la langue, a dit ce qu'il avait en tête dans un état de sobriété. Il a déclaré que la tâche principale était de déclencher une guerre contre le peuple Afsua (Abkhazians) et les Russes. Exactement,  déclencher une guerre contre le peuple Afsua (Abkhazians) et les Russes.

C'est  exactement le cas,  car la personne sage d'esprit et disposant de mémoire ne peut  s'empêcher de réaliser  qu'une  tentative de mégrelize Abkhazia, y compris une tentative de mégrelize le peuple Afsua (Abkhazians)  (le peuple Afsua n'était pas d'accord avec la mégrelizition, cela signifiait , la tentative de mégrelizition ne pouvait être que violente), et la tentative d'expulser les Russes se terminera par la guerre.


Kakhaber Rodinadze
avocat
Batoumi, Adjarie
11.12.2019



Французскоязычный перевод был опубликован 10.12.2019  года на веб-сайте
https://proza.ru/2019/12/10/652

© Copyright: Кахабер Родинадзе Адвокат Батуми, 2019
Свидетельство о публикации №219121000652


……………………..



ზვიად გამსახურდია  აფხაზეთის გამეგრელება და რუსების გაძევება



რაც ფხიზელს გონებაში აქვს, ის მთვრალს ენაზე აქვსო - ამბობს სახალხო სიბრძნე. მართლაც, სიმთვრალე ადამიანს გონებაში ყველა ბარიერს უშლის, რასაც ქვეცნობიერება მას ფხიზელ მდგომარეობაში უყენებს.


მაგალითად, 1989 წელს, მთვრალმა ზვიად გამსახურდიამ, იმყოფებოდა რა  სხვა მეგრელებთან ერთად შეხვედრაზე, ღვინის ჭიქით ხელში,  სადღეგრძელოს სახით თქვა:


ციტატის დასაწყისი:


„...ზუგდიდი იქნება პლაცდარმი აფხაზეთის გამეგრელების...  ....და რუსების გაძევების აფხაზეთიდან... (*შენიშვნა: ვიდეო-ჩანაწერის მიხედვით ზვიად გამსახურდიას სიტყვა ჩაწერა ადვოკატმა კახაბერ როდინაძემ)“.


ციტატის დასასრული.


ზვიად გამსახურდიას გამოსვლის ვიდეო-ჩანაწერი იხილეთ ვებ-გვერდზე:  https://www.youtube.com/watch?v=NJIVnDKiMjw



ანუ, ზვიად გამსახურდიას აზრით, მთავარი ამოცანა, ეს იყო აფხაზეთის გამეგრელება  და რუსების გაძევება აფხაზეთიდან.


ფაქტიურად, მთვრალმა ზვიად გამსახურდიამ, რომელსაც ალკოჰოლმა ენა გაუხსნა, ხმამაღლად თქვა ის, რასაც ის ფხიზელი ფიქრობდა.  ზვიად გამსახურდიამ თქვა, რომ მთავარი ამოცანა იყო ომის გაჩაღება აფსუების და რუსების წინააღმდეგ, ვინაიდან, საღ აზრსა და მყარ მეხსიერებაში მყოფმა ადამიანმა არ შეიძლება არ გააცნობიეროს, რომ აფხაზეთის გამეგრელების მცდელობა, მათ შორის აფსუების გამეგრელების მცდელობა, რაზეც აფსუები არ იყვნენ თანახმა, ანუ, აფსუების გამეგრელება შეიძლებოდა ყოფილიყო მარტო ძალადობრივი, და რუსების გაძევების მცდელობა, დამთავრდებოდა  ომით.





კახაბერ როდინაძე
ადვოკატი
ბათუმი, აჭარა
2.12.2019



ქართულენოვანი ორიგინალი გამოქვეყნებულია  2.12.2019  წელს ვებ-გვერდზე
http://urakparaki.com/?m=4&ID=104841



კომენტარები ილუსტრაციები რეცენზიები