ნაწარმოებები


ლიტერატურული კონკურსი “ლილე 2021“     * * *     დაწვრილებით ფორუმზე https://urakparaki.com/?m=13&Theme=1546

ავტორი: ადვოკატი კახაბერ როდინაძე
ჟანრი: კრიტიკა-პუბლიცისტიკა
18 ნოემბერი, 2021


ზვიადისტების აფერისტული დამოკიდებულებები

ზვიადისტების აფერისტული დამოკიდებულებები არაქართველი ლგბტ აქტივისტების მიმართ, მუსლიმანი ქართველი კახელები-მესხები-აჭარლების მიმართ, და მუსლიმანი ლაზების მიმართ




შევადაროთ ზვიადისტების დამოკიდებულება: ერთი მხრივ, არაქართველი ლგბტ აქტივისტების მიმართ, და მეორე მხრივ, მუსლიმანი კახელები-მესხები-აჭარლების მიმართ.

აგრეთვე, შევადაროთ აფერისტი ზვიადისტების დამოკიდებულება, ერთი მხრივ, მუსლიმანი ლაზების მიმართ, რომლებთანაც ერთად ერთი გენეტიკის არიან, და მეორე მხრივ, მუსლიმანი ქართველი კახელები-მესხები-აჭარლების მიმართ.

დავაკვირდეთ, თურქეთში მცხოვრები მუსლიმანი ლაზები ამბობენ, ლაზები ვართო, გურჯები არ ვართო. ზოგი (ბევრი) იმასაც ამბობს, თურქები ვართო.

დავაკვირდეთ, თურქეთში მცხოვრები მუსლიმანი აჭარლები ამბობენ, გურჯები ვართო. არც ერთი არ ამბობს, თურქი ვარო.

დავაკვირდეთ, როგორ იცავენ, როგორც თავისიანს, ზვიადისტები მამით მეგრელ ზვიად გამსახურდიას, და დედით მეგრელს (ალასანია) მიხეილ სააკაშვილს (მამის მხრიდან, გვარად სააკიან. ცნობისთვის: ეროვნება საქართველოშიც და სომხეთშიც განისაზღვრება მამით, და არა - დედით).

დავაკვირდით, და დავინახეთ, რომ, აი, „საოცრება“, 1989-91 წლებში კუთხური ნაცისტური იდეოლოგიის მატარებელ (გავიხსენოთ ადამიანების „სორტებად“ დაყოფის მოყვარულების ფრაზა: „მინგრელი - ვისში სორტი გრუზინები“, ამ ფრაზაში მთავარი სიტყვებია - „ვისში სორტი“, და არა სიტყვა - „გრუზინი“), და, ერთდროულად, დასავლეთელი უცხოელი პატრონებისგან ანტიქართული ძირგამომთხრელი საქმიანობისთვის „გრანტების“ (საჩუქარის), ანუ ნაჩუქარი ფულის მიღების აფერისტული სურვილით შეპყრობილ, ოი, საოცრებავ, „ლიბერალური აზროვნების და მსოფლმხედველობის“ მქონე ზვიადისტებს, არაფერი ჰქონდათ საწინააღმდეგო სხვადასხვა ეროვნების არაქართველი პიდრების, ე.წ. „ლგბტ აქტივისტების“, წინააღმდეგ, და ერთდროულად, ფანატიკური სიძულვილით იყვნენ, და ახლაც არიან, განწყობილნი ეთნიკურად გენეტიკური ქართველების წინააღმდეგ, მაგალითად, ირანის ტერიტორიაზე საუკუნეების წინ გადასახლებული კახელების წინააღმდეგ (ზვიადისტები წინააღმდეგნი იყვნენ საქართვლოში კახელების უკან დაბრუნების), ასევე, აჭარლების წინააღმდეგ (ზვიადისტები 1989 წელს ითხოვდნენ აჭარის ავტონომიის გაუქმებას, რაც იმ მომენტში მოქმედი 1921 წლის 16 ოქტომბრის ყარსის ხელშეკრულების პირობებში, ან ამ ხელშეკრულების გაუქმების შედეგად მისი დადების წინ არსებული, 1918 წლის 4 ივნისის ხელშეკრულებით შექმნილი მდგომარეობის აღდგენის შედეგად, იწვევდა აჭარის მიწის საკუთრების უფლებით გადაცემას თურქეთზე), ასევე, საქართველოს ტერიტორიაზე მდებარე ჩრდილოეთი სამცხე-ჯავახეთის მკვიდრი მცხოვრებლების, გენეტიკურად ქართველი მესხების, წინააღმდეგ (სხვა მკვიდრი მოსახლეობა, მესხების გარდა, საქართველოს ტერიტორიაზე მდებარე ჩრდილოეთ სამცხე-ჯავახეთში არ არსებობს, - თუ არსებობს, გვაჩვენეთ), შედეგად ზვიადისტებმა 1989-91 წლებში ეთნიკურად გენეტიკური ქართველები, მესხები, არ შემოუშვეს საკუთარ მიწაზე, რითაც ეს მიწა, მაღალი ალბათობით, ფაქტიურად მისცეს, გადავადებით, სომხეთს, აგრეთვე სამომავლოდ სომხეთს დაუთმეს, მაღალი ალბათობით, ჩრდილოეთი თურქეთის ტერიტორიაზე მდებარე სამხრეთი სამცხე-ჯავახეთის მიწებზე მდებარე მესხების სამკვიდრო მიწები (რუსეთ-თურქეთის ომის შემთხვევაში, როცა რუსეთი თურქეთს დაამარცხებს და მიწებს წაართმევს, თუ რუსეთმა გადაწყვიტა, პოლიკური მოსაზრებების გამო, ამ მიწების სხვებზე გადაცემა და არა რუსეთის სახელმწიფოზე შეერთება). როგორ? იმით, რომ ზვიადისტებმა საქართველოს ტერიტორიაზე მდებარე ჩრდილოეთი სამცხე-ჯავახეთის მიწებზე მესხების საკუთრების უფლების უარყოფით თურქეთს მისცეს არგუმენტი, რომ თურქეთის ტერიტორიაზე მდებარე სამხრეთი სამცხე-ჯავახეთის მიწებზე საქართველოს არ აქვს საკუთრების უფლება, იმიტომ რომ, მეგრელი ლავრენტი ბერიას მიერ 1944 წელს საქართველოს ტერიტორიაზე მდებარე ჩრდილოეთი სამცხე-ჯავახეთიდან შუა აზიაში გადასახლებული მესხების, და მათი ჩრდილოეთ თურქეთში მცხოვრები ნათესავების, გარდა, სხვა მკვიდრი მოსახლეობა სამცხე-ჯავახეთში, არც ჩრდილოეთში, არც სამხრეთში, არ არსებობს. ზვიადისტები კი ამ ერთადერთი მესხების საკუთრების უფლების უარყოფით იძლევიან არგუმენტს, რის საფუძველზეც სამცხე-ჯავახეთის მიწებზე თავის საკუთრების უფლებას ასაბუთებენ: ჩრდილოეთში - სომხეთი (პერსპექტივაში მის ადგილს თურქეთი დაიჭერს), და სამხრეთში - თურქეთი.

კიდევ ერთხელ დავაკვირდით ზვიადისტების აფერისტობებს, და დავინახეთ, რომ, აი, „საოცრება“, ზვიადისტებს სძულთ ქართველი მუსლიმანი კახელები-მესხები-აჭარლები, იძახიან, მუსლიმანი არ შეიძლება იყოს ქართველიო, რა თქმა უნდა, ამას იყენებენ საბაბად, მათი მიწების მითვისების მიზნით, და, ერთდროულად, აფერისტ ზვიადისტებს ერთხელაც არ დასცდენიათ არც ერთი სიტყვა, რომ მათი გენეტიკის მატარებელი, თურქეთში მცხოვრები ლაზები მუსლიმანები არიან. აფერისტი ზვიადისტები მუსლიმანი ლაზების მიმართ არ ამბობენ, მუსლიმანი არ შეიძლება იყოს ქართველიო. აფერისტი ზვიადისტები მუსლიმანი ლაზების მიმართ არ ამბობენ, მუსლიმანი ლაზები, რახან მუსლიმანები არიან, ამიტომ  გადაჯიშებულები არიან, და უკვე ამიტომ, მუსლიმანი ლაზი არ შეიძლება იყოს ქართველიო. რა თქმა უნდა, ჯერჯერობით, არ ამბობენ. ელოდებიან, როდის ჩაიგდებენ ლაზების მიწებს ხელში (უფრო სწორედ, აფერისტულად ელოდებიან, ვინმე სხვა ჩაიგდებს, და გვაჩუქებს, აფერისტესო. რახან აფერისტები ვართ, ანუ ჭკვიანები, ამიტომ გვეკუთვნისო, სულელებისგანო, „ხალიავა“). აი, მერე, კი, რა თქმა უნდა, დაიძახებენ, მუსლიმანი არ შეიძლება იყოს ქართველიო, მუსლიმანი ლაზი, არ შეიძლება იყოს ქართველიო, და ამიტომ ლაზების მიწები ჩვენიაო, ზვიადისტებისო. საქართველო - ქართველებსო, ანუ, კახეთის, სამცხე-ჯავახეთის, აჭარის, ლაზეთის მიწები  -  ჩვენ გვეკუთვნის, ზვიადისტებსო.



კახაბერ როდინაძე
ადვოკატი
ბათუმი, აჭარა
18.11.2021


კომენტარები ილუსტრაციები რეცენზიები