 | ავტორი: ბუდულა ჟანრი: კრიტიკა-პუბლიცისტიკა 18 მარტი, 2014 |
განზოგადოებისათვის ამ საიტზე მოღვაწე ადამიანებს სამ კატეგორიად დავყოფ:
პირველი: ყველაზე მეტად "მასლიანი" და თავგამძლე...( ყველაფერი რომ მოსწონთ) მეორე: ზოგისთვის კარგი...( მხოლოდ მათი რჩეული რომ მოსწონთ) მესამე: ყველასთვის ცუდი ( არასოდეს არაფერი რომ არ მოსწონთ)
დიდი უსიამოვნებით ვაპირებ თითოეული კატეგორიის დეფინიციას და იმედია შევძლებ:
რამდენიმე თვის წინ მე თვითონ გავხდი ვირტუალური ომის, უფრო სწორად კი "კიბერთავდასხმის" სამიზნე. მეგობარმა ერთერთ ფორუმზე მიმიწვია და ისეთი თავდასხმა წამოვიდა იმ ფორუმის წევრებისგან, თავი ურჩხული მეგონა.ერთ ერთმა პატივცემულმა ბატონმა კი ასე მომწერა: აქ ჩემი ტერიტორიაა, თავს ისე ვგრძნობ, როგორც მამალი დედლების გარემოცვაში, ტერიტორიების გადანაწილება დამთავრებულია და აქედან მიბრძანდიო. არადა, ასეთი ბატონი, თუ სადმე სუფრაზე ანდა ლიტერატურულ კონკურსზე შეგხვდება, შენი ჭირიმე, შენ გენაცვალეთი შეიძლება ხელზეც გაკოცოს და რადგან თვალი თვალში გაუყარე და ცოცხლად გნახა, შეიძლება შენიანიც გახდეს მთელი ცხოვრება...ხოდა შე დალოცვილო, მაინცადამაინც თვალით რომ ვერ მხედავ და ინტერნეტით მწერ, ამიტომ უნდა დამესხა თავს და გამომლანძღო? რატომ გავიწყდება, იქნება შენზე ცუდ დღეში მაქვს ნერვები და რაღაცას ჩემთვის "ვცდილობ" იქნებ უცხოპლანეტელი არ ვარ და შენნაირი კლავიატურა მიჭირავს ხელში :)
(ამ რამდენიმე დღის წინ საიტზე კიდევ ერთი თავდასხმის მომსწრე გავხდით.ახალგაზრდა გოგონას შეურაცხყოფას აყენებდნენ, დღისით, მზისით მთელი საიტის თვალწინ და თავს ესხმოდნენ. პირად შეურაცხყოფაში გადადიოდნენ. მე ჩვეული კოსმოპოლიტური სიმშვიდით მივწერე ორივე მხარეს და იმედია არაფერი ეწყინათ.)
ზოგს ისეთი სათვალე აქვს, მხოლოდ ცუდს ხედავს. ხოდა შე დალოცვილო, მარტო მუქ ფერებში რომ ხედავ,მაგ ლამაზ თვალებზე მოიხსენი ხანდახან შავი სათვალე და ისე გამოიხედე.. არც დედობრივი ინსტიქტი რომ არ გაქვს და მარტო: ცუდია, ხელოვნურია , ვერ მოვიწონე , რომ გაწერია პირზე, ხანდახან დადებითი კომენტარიც დადე, საპირწონედ. თუ არადა, საიდან ამდენი ბოღმა და ...ვირტუალური ომის სურვილი...
ამ რამდენიმე დღის წინ ქალბატონმა ლექსი გამოაქვეყნა, გული ჩამწყდა, გარდაცვლილ შვილს მიუძღვნა... ყელში სწვდნენ, ლიტერატურული ღირებულება არ გააჩნიაო...დაფიქრდი მაინც, სანამ რამეს დაწერ? ხან კი იმდენად კომპეტენტური,ყველას პირში მიახალო,რაც მოგწონს ანდა არ მოგწონს??? ყველაფერთან ერთად ამ ბოლო დროს ერთმანეთთან ჭორაობა და ენის მიტან-მოტანა შემოვიდა ურაკპარაკზე მოდაში.
რადგან copy და paste ჯადოსნური კვერთხის გარეშეც ძალიან ადვილია...
დასასრულ, არ მაქვს დიდი ილუზია, რომ საიტზე რამე გამოსწორდება, რადგან ნათესაობა და მეგობრობა ღმერთს მოუგონია, მაგრამ ცოტა დაფიქრების უნარი ხომ არ წაურთმევია იგივე ღმერთს???
კომენტარები |
ილუსტრაციები |
რეცენზიები |
|
47. ოპა:დ შარია რა აქ რამის დაწერა. რაც დავწერე ის მხოლოდ ჩემი აზრი იყო და მე აზრადაც არ მომსვლია,ქალბატონო ნემეზიდა,რომ თქვენთვის რამენაირად შეურაცხყოფა მომეყენებინა....არც იმ ნაწერზე ვიცოდი რომ თქვენზე მიანიშნა ავტორმა...არ მგონია თქვენ რომელიმე ნაწერზე უარყოფითი კომენტარი დამედოს... დაფიქრდით,ყველასთან თქვენ რომ გაქვთ პრობლემა იქნებ 0,001 პროცენტით დამნაშავე თქვენც ხართ. კომენტარებს გადავხედე და ყველას თქვენ როგორ ეპასუხებით,კიდე სხვებზე ლაპარაკობთ. მე აქ რას და ვის წავიკითხავ ჩემი პირადი საქმეა და როგორ კომენტარს დავწერ თუ არ დავწერ,ეგაც ჩემი საქმეა. ამ საიტის წევრი ვარ უკვე წლებია და აქამდე პრობლემა არავისთან მქონია....
სასწაული პირდაპირ ოპა:დ შარია რა აქ რამის დაწერა. რაც დავწერე ის მხოლოდ ჩემი აზრი იყო და მე აზრადაც არ მომსვლია,ქალბატონო ნემეზიდა,რომ თქვენთვის რამენაირად შეურაცხყოფა მომეყენებინა....არც იმ ნაწერზე ვიცოდი რომ თქვენზე მიანიშნა ავტორმა...არ მგონია თქვენ რომელიმე ნაწერზე უარყოფითი კომენტარი დამედოს... დაფიქრდით,ყველასთან თქვენ რომ გაქვთ პრობლემა იქნებ 0,001 პროცენტით დამნაშავე თქვენც ხართ. კომენტარებს გადავხედე და ყველას თქვენ როგორ ეპასუხებით,კიდე სხვებზე ლაპარაკობთ. მე აქ რას და ვის წავიკითხავ ჩემი პირადი საქმეა და როგორ კომენტარს დავწერ თუ არ დავწერ,ეგაც ჩემი საქმეა. ამ საიტის წევრი ვარ უკვე წლებია და აქამდე პრობლემა არავისთან მქონია....
სასწაული პირდაპირ
46. ჩემი აზრით ზუსტად არის გადმოცემული პრობლემის დედააზრი, რადგან ადამიანი რასაც იმსახურებს იმის ღირსია. ხომ არ შეიძლება ღორს (მომიტევეთ) უთხრათ პატარა ნიფნიფუშკა ხარ-თქო? ზოგს შეუძლია ემოციურად: ჩხუბით, გინებით, ,,კედელზე ასვლით" და სხვ. გრძნობების გამოხატვა და ზოგს არა, მაგრამ სათქმელი უნდა ითქვას. კარგია. ++ ჩემი აზრით ზუსტად არის გადმოცემული პრობლემის დედააზრი, რადგან ადამიანი რასაც იმსახურებს იმის ღირსია. ხომ არ შეიძლება ღორს (მომიტევეთ) უთხრათ პატარა ნიფნიფუშკა ხარ-თქო? ზოგს შეუძლია ემოციურად: ჩხუბით, გინებით, ,,კედელზე ასვლით" და სხვ. გრძნობების გამოხატვა და ზოგს არა, მაგრამ სათქმელი უნდა ითქვას. კარგია. ++
44. ეკატერინა,ახლა ვნახე შენი კომენტარი:(მე7 კომენტარი მაქვს მხედველობაში),,რა მნიშვნელობა აქვს მკვდარ შვილზე დავწერ თუ..."და ა.შ.....იცით რას გეტყვი,სანამ შვილზე ლექსს გამოვაქვეყნებდი,რამდენიმე ლექსი დავდე,საკმაოდ მაღალი რეიტინგით...რატომ იქ არ შემობრძანდით ან შენ და ან სხვა და არ დაწერეთ კომენტარი? ჩემმა შვილმა საკმაოდ იტანჯა,ამიტომ ახლა მაინც დაასვენეთ და ნუ იხსენიებთ, გთხოოოვთ...გარდაცვლილ შვილზე უამრავ ადამიანს დაუწერია ლექსი...რა,ტაბუდადებული ხომ არ არის?! და თანაც,ეგ ლექსი ბევრ აქ დადებულ და ქებით ცამდე აყვანილ ,ყალბ ლექსს ჯობია... თუ ასე არ არის,წაიკითხე კიდევ ერთხელ და საკუთარ გულში ჩაიხედე მერე...მაგრამ ,მე არ გიცნობ ვინა ხარ (თუმცა ეჭვი კი მაქვს,და თან იმასაც კი ვფიქრობ,სულაც არა ხარ ქალი )...იქნებ სულ არა გაქვს გული?...ნამდვილად ასე იქნება..ზოგს ყინული უდევს... ახლა,ამ მარხვის პერიოდში,რაც დავწერე ესეც ზედმეტია,უფალი შემინდობს...და თუ გული მართლა გაგაჩნიათ,ნუ შემეპასუხებით...სულ ერთია,მაინც არ გიპასუხებთ. ერთ რამეში კი დავრწმუნდი_შემოდიან,კითხულობენ ლექსებს,ეძებენ საკბილოს...თუ რამე ცუდის თქმა შესძლეს,მოგახლიან,რომ მოგწამლონ...თუ ვერა_უხმოდ გაიპარებიან... მერე დადგებიან და ამტკიცებენ,კომპეტენტურები და ობიექტურები ვართო...(თან ძალაც ხომ ერთობაშია?!) ,,ვაი,ეგეთას სამართალს, მონათლულს ცოდვა-ბრალითა!"_ ვაჟაზე უკეთ მე ვერ ვიტყოდი... ეკატერინა,ახლა ვნახე შენი კომენტარი:(მე7 კომენტარი მაქვს მხედველობაში),,რა მნიშვნელობა აქვს მკვდარ შვილზე დავწერ თუ..."და ა.შ.....იცით რას გეტყვი,სანამ შვილზე ლექსს გამოვაქვეყნებდი,რამდენიმე ლექსი დავდე,საკმაოდ მაღალი რეიტინგით...რატომ იქ არ შემობრძანდით ან შენ და ან სხვა და არ დაწერეთ კომენტარი? ჩემმა შვილმა საკმაოდ იტანჯა,ამიტომ ახლა მაინც დაასვენეთ და ნუ იხსენიებთ, გთხოოოვთ...გარდაცვლილ შვილზე უამრავ ადამიანს დაუწერია ლექსი...რა,ტაბუდადებული ხომ არ არის?! და თანაც,ეგ ლექსი ბევრ აქ დადებულ და ქებით ცამდე აყვანილ ,ყალბ ლექსს ჯობია... თუ ასე არ არის,წაიკითხე კიდევ ერთხელ და საკუთარ გულში ჩაიხედე მერე...მაგრამ ,მე არ გიცნობ ვინა ხარ (თუმცა ეჭვი კი მაქვს,და თან იმასაც კი ვფიქრობ,სულაც არა ხარ ქალი )...იქნებ სულ არა გაქვს გული?...ნამდვილად ასე იქნება..ზოგს ყინული უდევს... ახლა,ამ მარხვის პერიოდში,რაც დავწერე ესეც ზედმეტია,უფალი შემინდობს...და თუ გული მართლა გაგაჩნიათ,ნუ შემეპასუხებით...სულ ერთია,მაინც არ გიპასუხებთ. ერთ რამეში კი დავრწმუნდი_შემოდიან,კითხულობენ ლექსებს,ეძებენ საკბილოს...თუ რამე ცუდის თქმა შესძლეს,მოგახლიან,რომ მოგწამლონ...თუ ვერა_უხმოდ გაიპარებიან... მერე დადგებიან და ამტკიცებენ,კომპეტენტურები და ობიექტურები ვართო...(თან ძალაც ხომ ერთობაშია?!) ,,ვაი,ეგეთას სამართალს, მონათლულს ცოდვა-ბრალითა!"_ ვაჟაზე უკეთ მე ვერ ვიტყოდი...
43. მადლობა ყველას. (რაც შეეხება ჩემს რამდენიმე თვის წინანდელ თავდასხმას, ის მხოლოდ იმიტომ მოვიყვანე მაგალითად, რომ არავის ეგონოს, მსგავსი არ გამოუცდია და მხოლოდ "ზეპირად" ლაპარაკობს და წერსო :) დიდი მადლობა კიდევ ერთხელ .
მადლობა ყველას. (რაც შეეხება ჩემს რამდენიმე თვის წინანდელ თავდასხმას, ის მხოლოდ იმიტომ მოვიყვანე მაგალითად, რომ არავის ეგონოს, მსგავსი არ გამოუცდია და მხოლოდ "ზეპირად" ლაპარაკობს და წერსო :) დიდი მადლობა კიდევ ერთხელ .
42. ბუდულა, შენ შეიცვალე. ეს რა სათაურია? - შენგან ძალიან გამიკვირდა. ბუდულა, შენ შეიცვალე. ეს რა სათაურია? - შენგან ძალიან გამიკვირდა.
41. ეს საიტი რაც არსებობს,მეტნაკლებად სულ ეს ამბავია,ანუ ყოველთვის ვიღაც არსებობს,ვინც ცინიზმით გამოირჩევა და ასევე არსებობს ხალხი,რომელნიც ყველაფერს იწონებენ.(ასეთ ხალხზე მე ვფიქრობ რომ მათ უბრალოდ ეშინიათ თავიანთი სუსტი ნაწერების კრიტიკის,ამიტომაც ყველას ტაშს უკრავენ,რათა მისებიც ან მოიწონონ,ან ცუდი არაფერი დაწერონ) როგორ შეიძლება,რომ ადამიანს მოსწონდეს ყველაფერი,რაც საიტზე იდება?ეს ხომ უბრალოდ აბსურდია,აქ ხშირად იმდენი და ისეთი მაკულატურაა,რომ იმის მოწონება წარმოუდგენელია. ასეთი ადამიანების აზრი,რომელთაც ყველაფერი მოსწონთ,ჩემთვის მეათასეხარისხოვანია და საერთოდ ანგარიშში არ ვაგდებ და არც მჭირდება. ხელოვნების მოყვარულო ადამიანებო! თუ ვინმეს უარყოფითი აზრის მოსმენის გეშინიათ და არ გინდათ უარყოფითად შეგაფასონ,დაწერეთ ჟანრ"სხვაში".. იქ რასაც გინდათ იმას დადებთ,ხოლო თუ პოეზიას დაარქმევთ,ან პროზას,ან ისეთ რამეს,რაც ფასდება,წინასწარ შეეგუეთ იმას,რომ მოვა ვინმე ისეთი,ვისაც არ მოეწონება კონკრეტულად ნაწერი და ამის გამო პირადში შევარდნებსა და ინტერნეტჩაცუცქვებს მოეშვით,ასევე სამაგიეროსგადახდებს,რადგან ეს უბრალოდ სირცხვილია,აქ ხომ ყველაფერი ჩანს ყველას თვალის დასანახად და იმასაც ხედავენ,რომ თქვენ კი არ აფასებთ,არამედ ჯავრს ყრილობთ :))))))) რაც შეეხება კომენტარის დატოვება-არდატოვებას,ხანხახან ისეთი რამ შეიძლება წაიკითხო,რომ ინანო რად დაკარგე დრო მის წასაკითხად და ვრცელი კომენტარის დასატოვებლად აღარ გინდა დროის დაკარგვა,ხოლო ნაწერს,რომელსაც რაღაც მაინც აქვს კარგი და ამ ნაწერში იგრძნობა ავტორის პოტენციალიც,მაშინ დაწერ ვრცლადაც,ან მოკლედ და მიუთითებ კიდეც რა მოგეწონა და რა არ ვარგა... მე ჩემი მხრიდან იმას ვიტყვი რომ 0-ის გარდა რასაც ვაწითლებ,იმას ვაკოპირებ კიდეც,თუმცა ვიცი ხალხი,რომელნიც 5 ს წერდნენ და სინამდვილეში არაფერს არ აწითლებდნენ,ანუ შეუფასებლად ტოვებდნენ,გამოდის რომ თვალთმაქცობენ და იმისთვის წერენ ვითომ 5-ს,რომ უნდათ თავიანთ ნაწარმოებებზე ქულები დააგროვონ... 0-ს როცა ვწერ,სინამდვილეში არაფერს ვწერ,რადგან 0 არ იწერება,უბრალოდ ვაკოპირებ ციფრების გარეშე და 0-ს ვუწერ.. აბა წარმატებებს გისურვებთ ყველას,წერეთ რაც შეიძლება ბევრი და შეიძლება რამე კარგიც გამოდნეს ხანდახან ;) აქ ვეთანხმები ჯაფარას ვრცელ კომენტარს,ირინკას,მისტერ სმიტს და ნინო ქადაგიძეს. მათ ბევრად კარგად ჩამოაყალიბეს ის,რასაც მე ვიტყოდი...
რაც შეეხება ამ კრიტიკა-პუბლიცისტიკას,არ ვიცი რამდენადაა ის კრიტიკა-პუბლიცისტიკა,ამიტომ არ ვაფასებ,ხოდა 0-საც არ ვწერ,რადგან შესაძლოა მართლაც ღირებული რამაა, ჰოდა ავტორო,სამაგიეროს გადახდის მიზეზიც არ გექნება,რადგან არ "გამიფარჩაკებია" შენი ნაწერი :))))) ეს საიტი რაც არსებობს,მეტნაკლებად სულ ეს ამბავია,ანუ ყოველთვის ვიღაც არსებობს,ვინც ცინიზმით გამოირჩევა და ასევე არსებობს ხალხი,რომელნიც ყველაფერს იწონებენ.(ასეთ ხალხზე მე ვფიქრობ რომ მათ უბრალოდ ეშინიათ თავიანთი სუსტი ნაწერების კრიტიკის,ამიტომაც ყველას ტაშს უკრავენ,რათა მისებიც ან მოიწონონ,ან ცუდი არაფერი დაწერონ) როგორ შეიძლება,რომ ადამიანს მოსწონდეს ყველაფერი,რაც საიტზე იდება?ეს ხომ უბრალოდ აბსურდია,აქ ხშირად იმდენი და ისეთი მაკულატურაა,რომ იმის მოწონება წარმოუდგენელია. ასეთი ადამიანების აზრი,რომელთაც ყველაფერი მოსწონთ,ჩემთვის მეათასეხარისხოვანია და საერთოდ ანგარიშში არ ვაგდებ და არც მჭირდება. ხელოვნების მოყვარულო ადამიანებო! თუ ვინმეს უარყოფითი აზრის მოსმენის გეშინიათ და არ გინდათ უარყოფითად შეგაფასონ,დაწერეთ ჟანრ"სხვაში".. იქ რასაც გინდათ იმას დადებთ,ხოლო თუ პოეზიას დაარქმევთ,ან პროზას,ან ისეთ რამეს,რაც ფასდება,წინასწარ შეეგუეთ იმას,რომ მოვა ვინმე ისეთი,ვისაც არ მოეწონება კონკრეტულად ნაწერი და ამის გამო პირადში შევარდნებსა და ინტერნეტჩაცუცქვებს მოეშვით,ასევე სამაგიეროსგადახდებს,რადგან ეს უბრალოდ სირცხვილია,აქ ხომ ყველაფერი ჩანს ყველას თვალის დასანახად და იმასაც ხედავენ,რომ თქვენ კი არ აფასებთ,არამედ ჯავრს ყრილობთ :))))))) რაც შეეხება კომენტარის დატოვება-არდატოვებას,ხანხახან ისეთი რამ შეიძლება წაიკითხო,რომ ინანო რად დაკარგე დრო მის წასაკითხად და ვრცელი კომენტარის დასატოვებლად აღარ გინდა დროის დაკარგვა,ხოლო ნაწერს,რომელსაც რაღაც მაინც აქვს კარგი და ამ ნაწერში იგრძნობა ავტორის პოტენციალიც,მაშინ დაწერ ვრცლადაც,ან მოკლედ და მიუთითებ კიდეც რა მოგეწონა და რა არ ვარგა... მე ჩემი მხრიდან იმას ვიტყვი რომ 0-ის გარდა რასაც ვაწითლებ,იმას ვაკოპირებ კიდეც,თუმცა ვიცი ხალხი,რომელნიც 5 ს წერდნენ და სინამდვილეში არაფერს არ აწითლებდნენ,ანუ შეუფასებლად ტოვებდნენ,გამოდის რომ თვალთმაქცობენ და იმისთვის წერენ ვითომ 5-ს,რომ უნდათ თავიანთ ნაწარმოებებზე ქულები დააგროვონ... 0-ს როცა ვწერ,სინამდვილეში არაფერს ვწერ,რადგან 0 არ იწერება,უბრალოდ ვაკოპირებ ციფრების გარეშე და 0-ს ვუწერ.. აბა წარმატებებს გისურვებთ ყველას,წერეთ რაც შეიძლება ბევრი და შეიძლება რამე კარგიც გამოდნეს ხანდახან ;) აქ ვეთანხმები ჯაფარას ვრცელ კომენტარს,ირინკას,მისტერ სმიტს და ნინო ქადაგიძეს. მათ ბევრად კარგად ჩამოაყალიბეს ის,რასაც მე ვიტყოდი...
რაც შეეხება ამ კრიტიკა-პუბლიცისტიკას,არ ვიცი რამდენადაა ის კრიტიკა-პუბლიცისტიკა,ამიტომ არ ვაფასებ,ხოდა 0-საც არ ვწერ,რადგან შესაძლოა მართლაც ღირებული რამაა, ჰოდა ავტორო,სამაგიეროს გადახდის მიზეზიც არ გექნება,რადგან არ "გამიფარჩაკებია" შენი ნაწერი :)))))
40. ახლა, ბუდულა, ჩემო კარგო, გიპასუხებ შენ. არ მინდოდა ამის დაწერა, მაგრამ მაინც ვერ მოვითმინე "ნეტარ არიან სიმართლისათვის მებრძოლნი..." :)
"რამდენიმე თვის წინ მე თვითონ გავხდი ვირტუალური ომის, უფრო სწორად კი "კიბერთავდასხმის" სამიზნე. მეგობარმა ერთერთ ფორუმზე მიმიწვია და ისეთი თავდასხმა წამოვიდა იმ ფორუმის წევრებისგან, თავი ურჩხული მეგონა.ერთ ერთმა პატივცემულმა ბატონმა კი ასე მომწერა: აქ ჩემი ტერიტორიაა, თავს ისე ვგრძნობ, როგორც მამალი დედლების გარემოცვაში, ტერიტორიების გადანაწილება დამთავრებულია და აქედან მიბრძანდიო."
ქალბატონო ბუდულა, თქვენ ძალიან კარგი შთაბეჭდილება დატოვეთ, როცა ფეისბუქზე გვქონდა მიმოწერა, მაგრამ მაგ ფორუმში სულ სხვა სიტუაცია იყო, მაშინ ბევრი ვილაპარაკეთ მაგაზე, გახსოვთ, ალბათ.
კერძოდ: ეგ თემა ფორუმში შექმნა რამდენიმე ერთნაირად მოაზროვნე ადამიანმა და ეგ თემა (ეს თქვენც აღნიშნეთ ფეისბუქზე), ძალიან კარგ საქმეს აკეთებდა, კერძოდ, მშვენივრად განიხილებოდა მოთხრობები, პროფესიონალურად. როცა ვინმე გიწვევთ რომელიმე ჯგუფში, სადაც თვითონაც მიწვეულია (თქვენი მეგობარი მყავს მხედელობაში, რომელმაც მოგიწვიათ), აუცილებლად უნდა გაითვალისწინოთ იმ ჯგუფის ინტერესები.
ნამდვილად მესმის თქვენი, რომ შეიძლება იმ დროს ნერვები ცუდ დღეში გქონდათ და თქვენთვის რაღაცას "ცდილობდით" (როგორც ამას თქვენ წერთ), მაგრამ ისიც ხომ არის გასათვალისწინებელი, რომ როცა უცხო (მაშინ ის ჯგუფი არ გიცნობდათ თ ქვენ) სხვის ჩამოყალიბებულ ჯგუფში შედის , სადაც საკუთარი კონცეფცია აქვთ, ან უნდა მოერგოს საერთო ინტერესებს, ან უნდა წავიდეს. გახსოვთ, ალბათ, ამის შესახებაც გვქონდა მიმოწერა ფეისბუქზე.
ბევრი ახალი შემოვიდა იმ თემაში - მ ბ ო დ ა ვ ი, ნათია ჯაფარიძე, ნინა გორდაძე, ზღაპრადმოსული, მადგალენა ბეი, დომენიკო20 და მგონი, ცუდად არავის უგრძვნია თავი, პირიქით, მაგდალენას არ მოეწონა რაღაც ჩემგან და მე უკომპლექსოდ ბოდიში მოვიხადე. როგორც მახსოვს, მათემატიკოსი ბრძანდებით, მაგრამ ალბათ დადებით და უარყოფით ენერგიაზე წარმოდგენა ნამდვილად გექნებათ. საჭიროა, სადღაც იყოს ისეთი ადგილი, სადაც ადამიანები დადებითი ენერგიით დაიმუხტებიან და ეგ თემა ზუსტად მასეთი იყო.
კიდევ ერთხელ გწერთ, რომ ბეისბუქზე ნამდვილად კარგი შთაბეჭდილება დატოვეთ, ისიც მომწერეთ, რომ ის უსიამოვნება დაგავიწყდათ და ახლა ამ წერილით სულ არ იყო საჭირო კიდევ ერთხელ გაგეხსენებინათ, მითუმეტეს, იმ თემამ რაღაც გარკვეული პერიოდი ფუნქციონირება შეწყვიტა ამდენი უსიამოვნებების შემდეგ.
პატივისცემით, ტენდი
პ.ს. და კიდევ, იქნებ შეცვალოთ სათაური. ახლა, ბუდულა, ჩემო კარგო, გიპასუხებ შენ. არ მინდოდა ამის დაწერა, მაგრამ მაინც ვერ მოვითმინე "ნეტარ არიან სიმართლისათვის მებრძოლნი..." :)
"რამდენიმე თვის წინ მე თვითონ გავხდი ვირტუალური ომის, უფრო სწორად კი "კიბერთავდასხმის" სამიზნე. მეგობარმა ერთერთ ფორუმზე მიმიწვია და ისეთი თავდასხმა წამოვიდა იმ ფორუმის წევრებისგან, თავი ურჩხული მეგონა.ერთ ერთმა პატივცემულმა ბატონმა კი ასე მომწერა: აქ ჩემი ტერიტორიაა, თავს ისე ვგრძნობ, როგორც მამალი დედლების გარემოცვაში, ტერიტორიების გადანაწილება დამთავრებულია და აქედან მიბრძანდიო."
ქალბატონო ბუდულა, თქვენ ძალიან კარგი შთაბეჭდილება დატოვეთ, როცა ფეისბუქზე გვქონდა მიმოწერა, მაგრამ მაგ ფორუმში სულ სხვა სიტუაცია იყო, მაშინ ბევრი ვილაპარაკეთ მაგაზე, გახსოვთ, ალბათ.
კერძოდ: ეგ თემა ფორუმში შექმნა რამდენიმე ერთნაირად მოაზროვნე ადამიანმა და ეგ თემა (ეს თქვენც აღნიშნეთ ფეისბუქზე), ძალიან კარგ საქმეს აკეთებდა, კერძოდ, მშვენივრად განიხილებოდა მოთხრობები, პროფესიონალურად. როცა ვინმე გიწვევთ რომელიმე ჯგუფში, სადაც თვითონაც მიწვეულია (თქვენი მეგობარი მყავს მხედელობაში, რომელმაც მოგიწვიათ), აუცილებლად უნდა გაითვალისწინოთ იმ ჯგუფის ინტერესები.
ნამდვილად მესმის თქვენი, რომ შეიძლება იმ დროს ნერვები ცუდ დღეში გქონდათ და თქვენთვის რაღაცას "ცდილობდით" (როგორც ამას თქვენ წერთ), მაგრამ ისიც ხომ არის გასათვალისწინებელი, რომ როცა უცხო (მაშინ ის ჯგუფი არ გიცნობდათ თ ქვენ) სხვის ჩამოყალიბებულ ჯგუფში შედის , სადაც საკუთარი კონცეფცია აქვთ, ან უნდა მოერგოს საერთო ინტერესებს, ან უნდა წავიდეს. გახსოვთ, ალბათ, ამის შესახებაც გვქონდა მიმოწერა ფეისბუქზე.
ბევრი ახალი შემოვიდა იმ თემაში - მ ბ ო დ ა ვ ი, ნათია ჯაფარიძე, ნინა გორდაძე, ზღაპრადმოსული, მადგალენა ბეი, დომენიკო20 და მგონი, ცუდად არავის უგრძვნია თავი, პირიქით, მაგდალენას არ მოეწონა რაღაც ჩემგან და მე უკომპლექსოდ ბოდიში მოვიხადე. როგორც მახსოვს, მათემატიკოსი ბრძანდებით, მაგრამ ალბათ დადებით და უარყოფით ენერგიაზე წარმოდგენა ნამდვილად გექნებათ. საჭიროა, სადღაც იყოს ისეთი ადგილი, სადაც ადამიანები დადებითი ენერგიით დაიმუხტებიან და ეგ თემა ზუსტად მასეთი იყო.
კიდევ ერთხელ გწერთ, რომ ბეისბუქზე ნამდვილად კარგი შთაბეჭდილება დატოვეთ, ისიც მომწერეთ, რომ ის უსიამოვნება დაგავიწყდათ და ახლა ამ წერილით სულ არ იყო საჭირო კიდევ ერთხელ გაგეხსენებინათ, მითუმეტეს, იმ თემამ რაღაც გარკვეული პერიოდი ფუნქციონირება შეწყვიტა ამდენი უსიამოვნებების შემდეგ.
პატივისცემით, ტენდი
პ.ს. და კიდევ, იქნებ შეცვალოთ სათაური.
39. პოეზიის ქარონო, "ერთს დავამატებ ჩემგან 26-ე კომენტარზე:
ვკითხულობ იმ ავტორის ნაწარმოებებს, ვინც ვიცი რომ კარგად წერს----ასე რომ იქცეოდეს ყველა, აზრი არ ექნება საიტზე ახალი და ყველასათვის ჯერ უცნობი ავტორის მოსვლას, რაც არუნდა ნიჭიერი იყოს ის. მაინც არავინ წაიკითხავს, რადგან ვერ ელევა ძველს,"
განა მე სადმე მიწერია, მარტო ძველებს ვკითხულობ-მეთქი?! კარგი ავტორი პირველი წინადადებიდანვე ჩანს - ჯერ ერთი და მეორეც, მე არ ვარ ლიტერატურული კრიტიკოსი და არც ვაპირებ ყველაფრის წაკითხვას. მე ვარ ავტორი და ვწერ, ამიტომ ნამდვილად არ მაქვს იმდენი დრო, რომ ყველაფერი წავიკითხო. თანაც, ავტორები თავიდანვე განსაზღვრავენ, რამდენად მისაღებია მათთვის კრიტიკა და არავის ვუწერ კრიტიკას, თუ არ მომწერა რომ აინტერესებს ჩემი აზრი, ან თუ "გენიოსის" მანტიამოსხმული არ ჩამჩრის თავლებში ისეთ ნაწარმოებს, რომელიც სულაც არ იმსახურებს არც კრიტიკას და არც წაკითხვას - როგორც ეს მისი სმიტმა ძალიან კარგად თქვა.
მე არ ამიღია საკუთარ თავზე ვალდებულება, ვინმეს წერა ვასწავლო, თუ ამისი სურვილი არ ექნება.-ამდენი დრო ნამდვილად არ მაქვს, მაგრამ ახლებსაც ვკითხულობ და თუკი ვიცი, რომ ის ჩემი ძველი ნაცნობი ძალიან კარგად წერს, რატომ უნდა დავკარგო დრო იმ ახალზე, ვინც ვერ წერს?!
აქ ბევრი ახალი ავტორია, რომელთაც სიამოვნებით ვკითხულობ და როცა ვწერ, სადილს არ გავაკეთებ სახლში, არათუ მდარე პროზა ვიკითხო.
თუმცა, ყველას თავისი მკითხველი ჰყავს და მე არაფერი მაქვს საწინააღმდეგო. ყველა ჰესე და ჯოისი ვერ იქნება.
პატივისცემით, ტენდი.
პოეზიის ქარონო, "ერთს დავამატებ ჩემგან 26-ე კომენტარზე:
ვკითხულობ იმ ავტორის ნაწარმოებებს, ვინც ვიცი რომ კარგად წერს----ასე რომ იქცეოდეს ყველა, აზრი არ ექნება საიტზე ახალი და ყველასათვის ჯერ უცნობი ავტორის მოსვლას, რაც არუნდა ნიჭიერი იყოს ის. მაინც არავინ წაიკითხავს, რადგან ვერ ელევა ძველს,"
განა მე სადმე მიწერია, მარტო ძველებს ვკითხულობ-მეთქი?! კარგი ავტორი პირველი წინადადებიდანვე ჩანს - ჯერ ერთი და მეორეც, მე არ ვარ ლიტერატურული კრიტიკოსი და არც ვაპირებ ყველაფრის წაკითხვას. მე ვარ ავტორი და ვწერ, ამიტომ ნამდვილად არ მაქვს იმდენი დრო, რომ ყველაფერი წავიკითხო. თანაც, ავტორები თავიდანვე განსაზღვრავენ, რამდენად მისაღებია მათთვის კრიტიკა და არავის ვუწერ კრიტიკას, თუ არ მომწერა რომ აინტერესებს ჩემი აზრი, ან თუ "გენიოსის" მანტიამოსხმული არ ჩამჩრის თავლებში ისეთ ნაწარმოებს, რომელიც სულაც არ იმსახურებს არც კრიტიკას და არც წაკითხვას - როგორც ეს მისი სმიტმა ძალიან კარგად თქვა.
მე არ ამიღია საკუთარ თავზე ვალდებულება, ვინმეს წერა ვასწავლო, თუ ამისი სურვილი არ ექნება.-ამდენი დრო ნამდვილად არ მაქვს, მაგრამ ახლებსაც ვკითხულობ და თუკი ვიცი, რომ ის ჩემი ძველი ნაცნობი ძალიან კარგად წერს, რატომ უნდა დავკარგო დრო იმ ახალზე, ვინც ვერ წერს?!
აქ ბევრი ახალი ავტორია, რომელთაც სიამოვნებით ვკითხულობ და როცა ვწერ, სადილს არ გავაკეთებ სახლში, არათუ მდარე პროზა ვიკითხო.
თუმცა, ყველას თავისი მკითხველი ჰყავს და მე არაფერი მაქვს საწინააღმდეგო. ყველა ჰესე და ჯოისი ვერ იქნება.
პატივისცემით, ტენდი.
38. კარგად უთქვამს mrs.smith-ს ვეთანხმები...:-* ჯობია ავტორმა კარგი დადოს რამე და იმით მოგვაწონოს თავი...ვიდრე ასეთი გარჩევ-გამორჩევით...-ჩემი აზრით...:-* მე პირადად ბევრ ავტორს ვკითხულობ, მაგრამ ზოგჯერ არ ვდებ კომენტარს... ვიცი რომ გული ეტკინება ან ეწყინება და ამიტომ... თუ მომწონს, მაშინ სიხარულით გავყვირი ხმამაღლა ...:))) ერთი კი აშკარაა,ძალიან კარგი თუ იდება რამე, იმას ყველა ამჩნევს და აკომენტარებს, გინდა ახალი იყოს ავტორი და გინდა ძველი...
ასეთი რაღაცეების წერა კი , ...
"მეგობარმა ერთერთ ფორუმზე მიმიწვია და ისეთი თავდასხმა წამოვიდა იმ ფორუმის წევრებისგან, თავი ურჩხული მეგონა.ერთ ერთმა პატივცემულმა ბატონმა კი ასე მომწერა: აქ ჩემი ტერიტორიაა, თავს ისე ვგრძნობ, როგორც მამალი დედლების გარემოცვაში..." -მარაზმია და მეტი არაფერი...იმ ფორუმზე მეც ვარ და მშვენივრად ვიცი რა თბილი და საქმიანი სიტუაციაა...
კარგად უთქვამს mrs.smith-ს ვეთანხმები...:-* ჯობია ავტორმა კარგი დადოს რამე და იმით მოგვაწონოს თავი...ვიდრე ასეთი გარჩევ-გამორჩევით...-ჩემი აზრით...:-* მე პირადად ბევრ ავტორს ვკითხულობ, მაგრამ ზოგჯერ არ ვდებ კომენტარს... ვიცი რომ გული ეტკინება ან ეწყინება და ამიტომ... თუ მომწონს, მაშინ სიხარულით გავყვირი ხმამაღლა ...:))) ერთი კი აშკარაა,ძალიან კარგი თუ იდება რამე, იმას ყველა ამჩნევს და აკომენტარებს, გინდა ახალი იყოს ავტორი და გინდა ძველი...
ასეთი რაღაცეების წერა კი , ...
"მეგობარმა ერთერთ ფორუმზე მიმიწვია და ისეთი თავდასხმა წამოვიდა იმ ფორუმის წევრებისგან, თავი ურჩხული მეგონა.ერთ ერთმა პატივცემულმა ბატონმა კი ასე მომწერა: აქ ჩემი ტერიტორიაა, თავს ისე ვგრძნობ, როგორც მამალი დედლების გარემოცვაში..." -მარაზმია და მეტი არაფერი...იმ ფორუმზე მეც ვარ და მშვენივრად ვიცი რა თბილი და საქმიანი სიტუაციაა...
37. დიდი მადლობა ავთანდილ, მიხარია თუ ასე ფიქრობს ერთი ადამიანი მაინც :) გაიხარე დიდი მადლობა ავთანდილ, მიხარია თუ ასე ფიქრობს ერთი ადამიანი მაინც :) გაიხარე
36. ირინკას კომენტარს ერთ რამეში დავეთანხმები,ნაწარმოები იდება იმისთვის,რომ შეფასდეს და შეფასება არ უნდა იყოს საწყენი.მაგრამ!შეფასებასაც გააჩნია.თუ ავტორს ეტყვი,რომ მისი ნაწარმოები საზიზღრობაა(მითუმეტეს მცირე ასაკის ავტორს),მას გული აუცრუვდება წერაზე.და რას იგებ შენ ამ დროს?არც არაფერს.მე კმაყოფილი ვარ ირინკასეული კრიტიკით,რომელიც ჩემს ლექსებზე მხვდება ხოლმე.ამ ადამიანმა იცის როგორ უნდა მიუდგეს ამ საკითხს.სამწუხაროდ უმეტესობას მხოლოდ ტალახის სროლა შეუძლია ირინკას კომენტარს ერთ რამეში დავეთანხმები,ნაწარმოები იდება იმისთვის,რომ შეფასდეს და შეფასება არ უნდა იყოს საწყენი.მაგრამ!შეფასებასაც გააჩნია.თუ ავტორს ეტყვი,რომ მისი ნაწარმოები საზიზღრობაა(მითუმეტეს მცირე ასაკის ავტორს),მას გული აუცრუვდება წერაზე.და რას იგებ შენ ამ დროს?არც არაფერს.მე კმაყოფილი ვარ ირინკასეული კრიტიკით,რომელიც ჩემს ლექსებზე მხვდება ხოლმე.ამ ადამიანმა იცის როგორ უნდა მიუდგეს ამ საკითხს.სამწუხაროდ უმეტესობას მხოლოდ ტალახის სროლა შეუძლია
35. როცა ნაწარმოები წვეყნდება პოეზიის ან პროზის ჟანრის ქვეშ, ესეიგი ავტორს სურს, რომ როგორც პოეზია ან პროზა შეფასდეს ხომ? ლოგიკურია... მაშინ ნუღარ განაწყენდება შესაბამის კომენტარზე. და თუ ეს უბრალოდ მისი სულის ტკივილია, რომელიც უნდა გაუზიაროს ადამიანებს, არსებობს ე.წ. "სხვა". თუმცაღა გულისტკივილი მესმის ასეთ ფაქტებთან დაკავშირებით და მოყვანილი მაგალითიცი გასაგებია, მაგრამ ამ შემთხვევაში მედალს ორი მხარე აქვს და ორივე მხარე თავისებურად მართალია :)
ჭორაობა? კაით რა, აქ ყველა ყველასთან ჭორაობს პირადში მაინც... ;) ეს ზოგადად ქართველური სენია და საერთოდ ამაზე საუბარი და ამის აღკვეტის მცდელობა კიდევ უფრო დიდი უაზრობაა, ერის მენტალიტეტის შეცვლა ასე ადვილად არ ხდება, არადა ნეტა ხდებოდეს... :)
ხო ეხლა რაც შეეხება კატეგორიებს, ბედნიერ :D არც ერთი არ ვარ. დაჟე ქულებიც კი თავზესაყრელად მაქვს და მაგის გროვების გამო არავისთან შევდივარ, თუმცა ვცდილობ ყველასთან შეძლებისდაგვარად შევიჭყიტო. ვერც არაკორექტულობას დამწამებს ვინმე და თუ ვინმესთან რამე ვერ გამომივა ისე, შემიძლია შეცდომაც ვაღიარო, ფეხების გაფშეკა და ბუმერანგობა არ მჩვევია საიტის ნახევარი მომხმარებელივით ;;) და მაინც მესხმიან თავს... დაე განაგრძონ, აქა ვდგავარ და სხვაგვარად არ ძალმიძს :D მაგრამ ჯობია იუზერები მიეჩვიონ ყველანაირ კრიტიკას, უარყოფითს და დადებითს... თუ შეურაცხყოფას არ მაყენებენ, ნუ მოეწონებს, მისი ნებაა... ამის გამო შევყარო სამეგობრო და დავესხა თავს? ყველაფერში რომ მოფერება და თავზე ხელის გადასმა გვიყვარს ქართველებს, იმიტომაა რომ ფისოებივით კრუტუნში ვერთობით და თაგვი კიდევ კაკალს გვაცლის ცხვირ წინ...
მოკლედ ნინო ქადაგიძესაც დავეთანხმები აქვე რაღაც-რუღაცეებში და წავფილოსოფოსდები ;;) კეთილი სურვილებით ადამიანებო <3
როცა ნაწარმოები წვეყნდება პოეზიის ან პროზის ჟანრის ქვეშ, ესეიგი ავტორს სურს, რომ როგორც პოეზია ან პროზა შეფასდეს ხომ? ლოგიკურია... მაშინ ნუღარ განაწყენდება შესაბამის კომენტარზე. და თუ ეს უბრალოდ მისი სულის ტკივილია, რომელიც უნდა გაუზიაროს ადამიანებს, არსებობს ე.წ. "სხვა". თუმცაღა გულისტკივილი მესმის ასეთ ფაქტებთან დაკავშირებით და მოყვანილი მაგალითიცი გასაგებია, მაგრამ ამ შემთხვევაში მედალს ორი მხარე აქვს და ორივე მხარე თავისებურად მართალია :)
ჭორაობა? კაით რა, აქ ყველა ყველასთან ჭორაობს პირადში მაინც... ;) ეს ზოგადად ქართველური სენია და საერთოდ ამაზე საუბარი და ამის აღკვეტის მცდელობა კიდევ უფრო დიდი უაზრობაა, ერის მენტალიტეტის შეცვლა ასე ადვილად არ ხდება, არადა ნეტა ხდებოდეს... :)
ხო ეხლა რაც შეეხება კატეგორიებს, ბედნიერ :D არც ერთი არ ვარ. დაჟე ქულებიც კი თავზესაყრელად მაქვს და მაგის გროვების გამო არავისთან შევდივარ, თუმცა ვცდილობ ყველასთან შეძლებისდაგვარად შევიჭყიტო. ვერც არაკორექტულობას დამწამებს ვინმე და თუ ვინმესთან რამე ვერ გამომივა ისე, შემიძლია შეცდომაც ვაღიარო, ფეხების გაფშეკა და ბუმერანგობა არ მჩვევია საიტის ნახევარი მომხმარებელივით ;;) და მაინც მესხმიან თავს... დაე განაგრძონ, აქა ვდგავარ და სხვაგვარად არ ძალმიძს :D მაგრამ ჯობია იუზერები მიეჩვიონ ყველანაირ კრიტიკას, უარყოფითს და დადებითს... თუ შეურაცხყოფას არ მაყენებენ, ნუ მოეწონებს, მისი ნებაა... ამის გამო შევყარო სამეგობრო და დავესხა თავს? ყველაფერში რომ მოფერება და თავზე ხელის გადასმა გვიყვარს ქართველებს, იმიტომაა რომ ფისოებივით კრუტუნში ვერთობით და თაგვი კიდევ კაკალს გვაცლის ცხვირ წინ...
მოკლედ ნინო ქადაგიძესაც დავეთანხმები აქვე რაღაც-რუღაცეებში და წავფილოსოფოსდები ;;) კეთილი სურვილებით ადამიანებო <3
34. ზოგადად კარგია, რომ ასე ხშირად იდება კრიტიკა-პუბლიცისტიკები საიტის ავკარგიანობის განსახილველად (თუმცა მე მგონია, უკეთესი იქნებოდა ამ ყველაფრის ფორუმზე, შესაბამის თემაში გარჩევა) თუმცა:
1) (ბოლოდან დავიწყებ) თუ არ გაქვს რამის შეცვლის იმედი (ილუზია) მე მგონია, საერთოდ არც ღირს თემის წამოწყება (ვგულისმხობ პუბლიცისტიკაში, თორემ პირადად ვინ ვისთან რაზე ისაუბრებს ეს არავის ეხება). არაფერი შეიცვლება, სანამ არ შევცლით დამოკიდებულებას, რომ ვიღაცამ რაღაც უნდა აკეთოს ჩვენ მაგივრად
2) აბსოლუტურად გაუგებარია ჩემთვის პირადი თემების საკითხი. ადამიანურად, კი ბატონო, მესმის, რომ დაკარგა სამსახური, მიატოვა ვიღაცამ, უღალატა ვიღაცას, გაიქცა სადღაც, დაიჭირეს ამდენი ხნით და ა.შ., მაგრამ რატომ ვარ ვალდებული მოვიწონო მხოლოდ იმიტომ, რომ თანაგრძნობა გამოვხატო? არსებობს პირადი მიმოწერა.
3) ,,არც დედობრივი ინსტიქტი რომ არ გაქვს და მარტო: ცუდია, ხელოვნურია , ვერ მოვიწონე , რომ გაწერია პირზე.."_ეს არის ზე =) რა დედობრივი ინსტინქტი? =) ან მე ვიცი ამ სიტყვის სხვანაირი განმარტება, ან ძალიან აცდენილი ვარ ავტორის თვალთახედვას
4) ჰო, მეზობელი (თუ არამეზობელი) ფორუმის თემა არანაირად არ ეხება ამ საიტს
და ბოლოს, კრიტიკის დასაწერად უნდა ღირდეს ნაწერი. ზოგადად კარგია, რომ ასე ხშირად იდება კრიტიკა-პუბლიცისტიკები საიტის ავკარგიანობის განსახილველად (თუმცა მე მგონია, უკეთესი იქნებოდა ამ ყველაფრის ფორუმზე, შესაბამის თემაში გარჩევა) თუმცა:
1) (ბოლოდან დავიწყებ) თუ არ გაქვს რამის შეცვლის იმედი (ილუზია) მე მგონია, საერთოდ არც ღირს თემის წამოწყება (ვგულისმხობ პუბლიცისტიკაში, თორემ პირადად ვინ ვისთან რაზე ისაუბრებს ეს არავის ეხება). არაფერი შეიცვლება, სანამ არ შევცლით დამოკიდებულებას, რომ ვიღაცამ რაღაც უნდა აკეთოს ჩვენ მაგივრად
2) აბსოლუტურად გაუგებარია ჩემთვის პირადი თემების საკითხი. ადამიანურად, კი ბატონო, მესმის, რომ დაკარგა სამსახური, მიატოვა ვიღაცამ, უღალატა ვიღაცას, გაიქცა სადღაც, დაიჭირეს ამდენი ხნით და ა.შ., მაგრამ რატომ ვარ ვალდებული მოვიწონო მხოლოდ იმიტომ, რომ თანაგრძნობა გამოვხატო? არსებობს პირადი მიმოწერა.
3) ,,არც დედობრივი ინსტიქტი რომ არ გაქვს და მარტო: ცუდია, ხელოვნურია , ვერ მოვიწონე , რომ გაწერია პირზე.."_ეს არის ზე =) რა დედობრივი ინსტინქტი? =) ან მე ვიცი ამ სიტყვის სხვანაირი განმარტება, ან ძალიან აცდენილი ვარ ავტორის თვალთახედვას
4) ჰო, მეზობელი (თუ არამეზობელი) ფორუმის თემა არანაირად არ ეხება ამ საიტს
და ბოლოს, კრიტიკის დასაწერად უნდა ღირდეს ნაწერი.
33. ქალბატონო ნემეზიდა არც ვიცი რა ვთქვა :D სიკეთე თქვენ და მთელს ურაკს. იქნებ გახალისდეს აქაურობა :)) ქალბატონო ნემეზიდა არც ვიცი რა ვთქვა :D სიკეთე თქვენ და მთელს ურაკს. იქნებ გახალისდეს აქაურობა :))
32. Tu sachirod chatvala gascems.. Tu sachirod chatvala gascems..
31. ვეთანხმები ქ ა რ ო ნ ს,კარგ და ჩამოყალიბებულ ავტორს კი არ სჭირდება დახმარება ( თუ ეს კრიტიკა დახმარების მიზნითაა და არა შურისძიების)-რამდენადაც დამწყებს,თუ გვინდა იგი გაიზარდოს; ვეთანხმები პატარა ა ვ თ ო ს ა ც-კრიტიკა უნდა იყოს გეგმაზომიერი და ისეთი ტონით თქმული,რომ დაარწმუნო და არა წერის სურვილი დაუკარგო; და,მ ე ლ ნ ი ს ფ ე რ ო,თქვენთან ერთი შეკითხვა მექნება:ყველანაირ კრიტიკას მოთმინებით აიტანდით? აი,მაგალითად,დავით კ ვ ი ტ ა ტ ი ა ნ ი ს თ ა ნ ა კრიტიკოსისას? თუ საკადრის პასუხს გასცემდით?! ვეთანხმები ქ ა რ ო ნ ს,კარგ და ჩამოყალიბებულ ავტორს კი არ სჭირდება დახმარება ( თუ ეს კრიტიკა დახმარების მიზნითაა და არა შურისძიების)-რამდენადაც დამწყებს,თუ გვინდა იგი გაიზარდოს; ვეთანხმები პატარა ა ვ თ ო ს ა ც-კრიტიკა უნდა იყოს გეგმაზომიერი და ისეთი ტონით თქმული,რომ დაარწმუნო და არა წერის სურვილი დაუკარგო; და,მ ე ლ ნ ი ს ფ ე რ ო,თქვენთან ერთი შეკითხვა მექნება:ყველანაირ კრიტიკას მოთმინებით აიტანდით? აი,მაგალითად,დავით კ ვ ი ტ ა ტ ი ა ნ ი ს თ ა ნ ა კრიტიკოსისას? თუ საკადრის პასუხს გასცემდით?!
30. ჩემი სათქმელი უთქვამთ აქ. ერთს დავამატებ ჩემგან 26-ე კომენტარზე:
ვკითხულობ იმ ავტორის ნაწარმოებებს, ვინც ვიცი რომ კარგად წერს----ასე რომ იქცეოდეს ყველა, აზრი არ ექნება საიტზე ახალი და ყველასათვის ჯერ უცნობი ავტორის მოსვლას, რაც არუნდა ნიჭიერი იყოს ის. მაინც არავინ წაიკითხავს, რადგან ვერ ელევა ძველს, ნაცნობს, რომელიც შეიძლება აღარცაა უკვე საინტერესო ავტორი ახლების ფონზე.
ჩემი სათქმელი უთქვამთ აქ. ერთს დავამატებ ჩემგან 26-ე კომენტარზე:
ვკითხულობ იმ ავტორის ნაწარმოებებს, ვინც ვიცი რომ კარგად წერს----ასე რომ იქცეოდეს ყველა, აზრი არ ექნება საიტზე ახალი და ყველასათვის ჯერ უცნობი ავტორის მოსვლას, რაც არუნდა ნიჭიერი იყოს ის. მაინც არავინ წაიკითხავს, რადგან ვერ ელევა ძველს, ნაცნობს, რომელიც შეიძლება აღარცაა უკვე საინტერესო ავტორი ახლების ფონზე.
29. ბუდულა, მომწონხარ საყვარელო, ეს არაა პირველი შენი წერილი რაც ურაკს ეხება, მიხარია რომ აქაური ამბები გაღელვებს, რადგან მეც მიყვარს ურაკი თავისი ავ-კარგით, უბრალოდ გული მტკივა, როცა ვხედავ რომ ზოგიერთებს დათვურ სამსახურს უწევენ, შეიძლება მათ ნიჭს არაფერი დააკლდეს, მაგრამ განა ნიჭის მიღმა ადამიანი არ დგას? ეს ერთი, რაც შეეხება "ზრდასრულთა" კომფლიქტს, ვფიქრობ თავადაც უკეთ ხვდებიან, რომ გასაყოფი არაფერი აქვთ, უბრალოდ ბოლო სიტყვის თქმის უფლებისთვის იბრძვიან ჩემი აზრით და სულ ესაა.
კრიტიკას რაც შეეხება, ყველა იმას ამობს, რომ კრიტიკის მიღება უნდა შეგეძლოთო, მეკი უფრო დავაზუსტებდი: კ რ ი ტ ი კ ა ს ა წ ვ ა ვ ი ა, რომელიც უეჭველი წინ წაიყვანს ყველა ნიჭიერს და შრომისმოყვარეს.
ბუდულა, მომწონხარ საყვარელო, ეს არაა პირველი შენი წერილი რაც ურაკს ეხება, მიხარია რომ აქაური ამბები გაღელვებს, რადგან მეც მიყვარს ურაკი თავისი ავ-კარგით, უბრალოდ გული მტკივა, როცა ვხედავ რომ ზოგიერთებს დათვურ სამსახურს უწევენ, შეიძლება მათ ნიჭს არაფერი დააკლდეს, მაგრამ განა ნიჭის მიღმა ადამიანი არ დგას? ეს ერთი, რაც შეეხება "ზრდასრულთა" კომფლიქტს, ვფიქრობ თავადაც უკეთ ხვდებიან, რომ გასაყოფი არაფერი აქვთ, უბრალოდ ბოლო სიტყვის თქმის უფლებისთვის იბრძვიან ჩემი აზრით და სულ ესაა.
კრიტიკას რაც შეეხება, ყველა იმას ამობს, რომ კრიტიკის მიღება უნდა შეგეძლოთო, მეკი უფრო დავაზუსტებდი: კ რ ი ტ ი კ ა ს ა წ ვ ა ვ ი ა, რომელიც უეჭველი წინ წაიყვანს ყველა ნიჭიერს და შრომისმოყვარეს.
28. და კიდევ ერთი,არ შეიძლება პოეზია შეფასდეს სუბიექტურად.ჩემი აზრი ესეთია.ახლა წადი და მიჩივლე :DDD და კიდევ ერთი,არ შეიძლება პოეზია შეფასდეს სუბიექტურად.ჩემი აზრი ესეთია.ახლა წადი და მიჩივლე :DDD
27. წავიკითხე ყველაფერი და მეც მომინდა ორი სიტყვის დაწერა.ხშირად შევხვედრივარ ისეთ უარყოფით კომენტარებს,რომ მიფიქრია,ვაითუ ჩემი ნაწარმოებიც ასე უარყოფითად შეაფასოს მკითხველმა,ასე რომ მოხდეს ალბათ წერას თავს დავანებებ მეთქი. რაც არ უნდა არ მოგწონდეს ნაწარმოები,კრიტიკა ისეთი ფორმით უნდა დაწერო,რომ ავტორს დაეხმარო უაარყოფითის გამოსწორებაში და არა ისეთი ფორმით,რომ ავტორს შერცხვეს თავისი ნაწერის.რას გინდათ მიაღწიოთ სხვისი ლანძღვა-გინებით?
არის აქ გარკვეული კატეგორია ავტორებისა,რომლებიც წერენ უარყოფით კომენტარს და თან მიუთითებენ ავტორს შეცდომების გამოსწორებისკენ.პირადად მე,რამდენიმე თვეა რაც ვწერ.ძველ ნაწერებზე მეტყვიან ხოლმე,რა კარგი ლექსიაო და ამ დროს ვიწყებს საკუთარი პირველი ლექსების კრიტიკას:სუსტი რითმები,უაზრო ფრაზები,უადგილო გადასვლები და ა.შ.ჩემმთვის რომ თავიდანვე ასე ეთქვათ-შენი ლექსები საშინელებაა,უუაზრობაა,ცუდიაო,ალბათ წერას თავს დავანებებდი.მაგრამ დღეს პოეზია ჩემი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილია.ამდენი იმიტომ ვილაპარაკე საკუთარ თავზე,რომ მაგალითი მეჩვენებინა(იმედია ამ ფრაზისთვის მეც გოლგოთას გზას არ გამატარებენ).შეფასება უნდა იყოს ისეთი,რომ ავტორს შეცდომების გამოსწორების სურვილი აღუძვრას წავიკითხე ყველაფერი და მეც მომინდა ორი სიტყვის დაწერა.ხშირად შევხვედრივარ ისეთ უარყოფით კომენტარებს,რომ მიფიქრია,ვაითუ ჩემი ნაწარმოებიც ასე უარყოფითად შეაფასოს მკითხველმა,ასე რომ მოხდეს ალბათ წერას თავს დავანებებ მეთქი. რაც არ უნდა არ მოგწონდეს ნაწარმოები,კრიტიკა ისეთი ფორმით უნდა დაწერო,რომ ავტორს დაეხმარო უაარყოფითის გამოსწორებაში და არა ისეთი ფორმით,რომ ავტორს შერცხვეს თავისი ნაწერის.რას გინდათ მიაღწიოთ სხვისი ლანძღვა-გინებით?
არის აქ გარკვეული კატეგორია ავტორებისა,რომლებიც წერენ უარყოფით კომენტარს და თან მიუთითებენ ავტორს შეცდომების გამოსწორებისკენ.პირადად მე,რამდენიმე თვეა რაც ვწერ.ძველ ნაწერებზე მეტყვიან ხოლმე,რა კარგი ლექსიაო და ამ დროს ვიწყებს საკუთარი პირველი ლექსების კრიტიკას:სუსტი რითმები,უაზრო ფრაზები,უადგილო გადასვლები და ა.შ.ჩემმთვის რომ თავიდანვე ასე ეთქვათ-შენი ლექსები საშინელებაა,უუაზრობაა,ცუდიაო,ალბათ წერას თავს დავანებებდი.მაგრამ დღეს პოეზია ჩემი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილია.ამდენი იმიტომ ვილაპარაკე საკუთარ თავზე,რომ მაგალითი მეჩვენებინა(იმედია ამ ფრაზისთვის მეც გოლგოთას გზას არ გამატარებენ).შეფასება უნდა იყოს ისეთი,რომ ავტორს შეცდომების გამოსწორების სურვილი აღუძვრას
26. "განზოგადოებისათვის ამ საიტზე მოღვაწე ადამიანებს სამ კატეგორიად დავყოფ:
პირველი: ყველაზე მეტად "მასლიანი" და თავგამძლე...( ყველაფერი რომ მოსწონთ) მეორე: ზოგისთვის კარგი...( მხოლოდ მათი რჩეული რომ მოსწონთ) მესამე: ყველასთვის ცუდი ( არასოდეს არაფერი რომ არ მოსწონთ)"
ძალიან ბედნიერი ვარ, როცა მივხვდი, რომ არც ერთს კატეგორიას არ ვეკუთვნი აქ ჩამოთვლილდან, ვინაიდან ვკითხულობ იმ ავტორის ნაწარმოებებს, ვინც ვიცი რომ კარგად წერს. არც შენიშვნების მიცემის მეშინია და არც იმისი, რომ შენიშვნას მომცემენ. მშვენივრად ვიტან კრიტიკას და მინდა გითხრათ, გაგულისება უარყოფით კომენტარებზე, მგონი, ცოტა უინტელექტობის ბრალია. კერძოდ - თუ ისეთი ადამიანი გწერთ, რომელიც გაბოროტებულია და არაფერი მოსწონს, ყურადღების ღირსად არ უნდა ჩააგდოთ, მაგრამ თუ კარგი მკითხველი გწერთ და კარგი ავტორი, რომ არ ვარგა, აუცილებლად უნდა გაითვალისწინოთ, ჩემის აზრით.
"განზოგადოებისათვის ამ საიტზე მოღვაწე ადამიანებს სამ კატეგორიად დავყოფ:
პირველი: ყველაზე მეტად "მასლიანი" და თავგამძლე...( ყველაფერი რომ მოსწონთ) მეორე: ზოგისთვის კარგი...( მხოლოდ მათი რჩეული რომ მოსწონთ) მესამე: ყველასთვის ცუდი ( არასოდეს არაფერი რომ არ მოსწონთ)"
ძალიან ბედნიერი ვარ, როცა მივხვდი, რომ არც ერთს კატეგორიას არ ვეკუთვნი აქ ჩამოთვლილდან, ვინაიდან ვკითხულობ იმ ავტორის ნაწარმოებებს, ვინც ვიცი რომ კარგად წერს. არც შენიშვნების მიცემის მეშინია და არც იმისი, რომ შენიშვნას მომცემენ. მშვენივრად ვიტან კრიტიკას და მინდა გითხრათ, გაგულისება უარყოფით კომენტარებზე, მგონი, ცოტა უინტელექტობის ბრალია. კერძოდ - თუ ისეთი ადამიანი გწერთ, რომელიც გაბოროტებულია და არაფერი მოსწონს, ყურადღების ღირსად არ უნდა ჩააგდოთ, მაგრამ თუ კარგი მკითხველი გწერთ და კარგი ავტორი, რომ არ ვარგა, აუცილებლად უნდა გაითვალისწინოთ, ჩემის აზრით.
25. შენ ხარ პროვოკატორი,მარი...:დ;დ;დ
შენ ხარ პროვოკატორი,მარი...:დ;დ;დ
24. ამოკი, მაინც შევიკავებდი თავს კონკრეტიკისგან:DDD ისედაც ყველამ იცის: ამოკი, მაინც შევიკავებდი თავს კონკრეტიკისგან:DDD ისედაც ყველამ იცის:
23. " (ამ რამდენიმე დღის წინ საიტზე კიდევ ერთი თავდასხმის მომსწრე გავხდით.ახალგაზრდა გოგონას შეურაცხყოფას აყენებდნენ, დღისით, მზისით მთელი საიტის თვალწინ და თავს ესხმოდნენ. პირად შეურაცხყოფაში გადადიოდნენ."
მართალი ხართ ბუდულა! აგერ, ამის დასტურად, რომ მართლაც ასე იყო, სწორედ იმ კომენტარებს მოგიტანთ, ნახეთ რა უმსგავსოდ ლანძღავს ავტორს!
11. ნამეტანი ფრაგმენტული მეჩვენება ეს ლექსი, თითქოს ხელოვნურად არისო გაბევრებული. მაგ: "ამდენს არ ვიცი რისთვის ვითმენდი..." სრულიად უადგილოდ ზის ჩემი აზრით. ფინალში კი, რატომღაც ზოგის პაიკობას და ზოგის მეფობას განიცდის ავტორი, თანაც არავისთან არ გაჯიბრებაც ვერაფრით მივხვდი რა კავშირშია ლექსთან. არადა ნორმალურად დაიწყო. "სულში იწვიმებს" - ამის მერე ლექსი თემას ცდება და ავტორის სათქმელიც გაუგებარია.
არ მომეწონა, ამ და სხვა მიზეზთა გამო წარმატებები ივდოს! ხერგიანი ბექა. 2014-03-06 13:11:40
ესეც არ აკმარა და მერე კიდევ უარესად გალანღა ქვემორე კომენტარით!
13. თქვენთვის შეიძლება ყველაფერი ცხადზე ცხადია, მარა თუ საჯაროდ გამოგავთ მკითხველთათვის, მათთვისაც გასაგები უნდა იყოს ხომ ? ამირან გულში ფიქრობდაო - ასე გამოგდით, რა გაიგოს მკითხველმა, თქვენ რას გულისხმობთ ამა თუ იმ მონაკვეთში? ვწუხვარ, რომ ვერ მიიღებთ ჩემს შენიშვნას ხერგიანი ბექა. 2014-03-06 13:32:50
ახლა, ამ კომენტარის ავტორს, რა ზრდილობაზე უნდა ელაპარაკოს კაცი, ან ქალი, ან კენტავრი?
100%-ანი ხართ ბუდულა!
პ. ს. ის შავაჩკებიანი ვინღა იყოო, ვინც იკითხავს, იცოდეთ, რომ ეგ უმსგავსოდ უზრდელი ბექა ხერგიანია!
" (ამ რამდენიმე დღის წინ საიტზე კიდევ ერთი თავდასხმის მომსწრე გავხდით.ახალგაზრდა გოგონას შეურაცხყოფას აყენებდნენ, დღისით, მზისით მთელი საიტის თვალწინ და თავს ესხმოდნენ. პირად შეურაცხყოფაში გადადიოდნენ."
მართალი ხართ ბუდულა! აგერ, ამის დასტურად, რომ მართლაც ასე იყო, სწორედ იმ კომენტარებს მოგიტანთ, ნახეთ რა უმსგავსოდ ლანძღავს ავტორს!
11. ნამეტანი ფრაგმენტული მეჩვენება ეს ლექსი, თითქოს ხელოვნურად არისო გაბევრებული. მაგ: "ამდენს არ ვიცი რისთვის ვითმენდი..." სრულიად უადგილოდ ზის ჩემი აზრით. ფინალში კი, რატომღაც ზოგის პაიკობას და ზოგის მეფობას განიცდის ავტორი, თანაც არავისთან არ გაჯიბრებაც ვერაფრით მივხვდი რა კავშირშია ლექსთან. არადა ნორმალურად დაიწყო. "სულში იწვიმებს" - ამის მერე ლექსი თემას ცდება და ავტორის სათქმელიც გაუგებარია.
არ მომეწონა, ამ და სხვა მიზეზთა გამო წარმატებები ივდოს! ხერგიანი ბექა. 2014-03-06 13:11:40
ესეც არ აკმარა და მერე კიდევ უარესად გალანღა ქვემორე კომენტარით!
13. თქვენთვის შეიძლება ყველაფერი ცხადზე ცხადია, მარა თუ საჯაროდ გამოგავთ მკითხველთათვის, მათთვისაც გასაგები უნდა იყოს ხომ ? ამირან გულში ფიქრობდაო - ასე გამოგდით, რა გაიგოს მკითხველმა, თქვენ რას გულისხმობთ ამა თუ იმ მონაკვეთში? ვწუხვარ, რომ ვერ მიიღებთ ჩემს შენიშვნას ხერგიანი ბექა. 2014-03-06 13:32:50
ახლა, ამ კომენტარის ავტორს, რა ზრდილობაზე უნდა ელაპარაკოს კაცი, ან ქალი, ან კენტავრი?
100%-ანი ხართ ბუდულა!
პ. ს. ის შავაჩკებიანი ვინღა იყოო, ვინც იკითხავს, იცოდეთ, რომ ეგ უმსგავსოდ უზრდელი ბექა ხერგიანია!
22. :D :D :D არა, ეს კომპლიმენტიც ნამდვილად არ მეკუთვნის, მაგრამ ეს კომენტარი ნიშნავს რომ ამ თემას გაგრძელება ექნება, ასე რომ დაველოდები :D :D :D :D არა, ეს კომპლიმენტიც ნამდვილად არ მეკუთვნის, მაგრამ ეს კომენტარი ნიშნავს რომ ამ თემას გაგრძელება ექნება, ასე რომ დაველოდები :D
21. დღეს ძალიან კარგებზე არაფერს ვწერ მეთქიიიი!:DDD დღეს ძალიან კარგებზე არაფერს ვწერ მეთქიიიი!:DDD
20. ძალიან ატუალური პრობლემა წამოუჭრია ბუდულას . მთავარია ადამიანს გემოვნება ჰქონდეს , თუ გემოვნება აქვს და ჯერ ისე კარგად ვერ წერს , ნელ-ნელა დაიხვეწება და გაიზრდება მე ასე მგონია . თავიდან ყველას გვგონია რომ ძალიან კარგად ვწერთ , ჩვენი ყველაფერი მოგვწონს, მერე დრო გადის და ჩვენივე ნაწერზე გვეღიმება , მე პირადად ასე მომსვლია ხოლმე, რამდენჯერ გამიჩნდა სირცხვილის გრძნობა ამა თუ იმ ლექსზე, ეს რამ დამაწერინა და მერე როგორ მომწონდა საერთოდ თქო, მაგრამ იმ მომენტში რომ ვინმეს ეთქვა არ ვარგაო , ალბათ გული ძალიან მეტკინებოდა . წერა ავადმყოფობასავითაა, ჩვენზე კარგად ვერავინ მიხვდება სად გვტკივა და სად არა, ანუ სად უკეთ გამოგვივიდა და სად ჩავვარდით..... ისე არ ღირს ერთი ლექსის გულისთვის აწყენინო და მითუმეტეს მეგობრებით დაესხა თავს ვინმეს, მაგრამ მართებული კრიტიკაც უნდა მივიღოთ, უნდა ვისწავლოთ მოთმინება. შეიძლება ასეთი ამბები იმიტომ ხდება ხოლმე რომ პატარა ასაკის ადამიანები აქვეყნებენ . მოკლედ , ,,კოტ ლეოპოლდივით ,, გამოვედი .... :)) ძალიან ატუალური პრობლემა წამოუჭრია ბუდულას . მთავარია ადამიანს გემოვნება ჰქონდეს , თუ გემოვნება აქვს და ჯერ ისე კარგად ვერ წერს , ნელ-ნელა დაიხვეწება და გაიზრდება მე ასე მგონია . თავიდან ყველას გვგონია რომ ძალიან კარგად ვწერთ , ჩვენი ყველაფერი მოგვწონს, მერე დრო გადის და ჩვენივე ნაწერზე გვეღიმება , მე პირადად ასე მომსვლია ხოლმე, რამდენჯერ გამიჩნდა სირცხვილის გრძნობა ამა თუ იმ ლექსზე, ეს რამ დამაწერინა და მერე როგორ მომწონდა საერთოდ თქო, მაგრამ იმ მომენტში რომ ვინმეს ეთქვა არ ვარგაო , ალბათ გული ძალიან მეტკინებოდა . წერა ავადმყოფობასავითაა, ჩვენზე კარგად ვერავინ მიხვდება სად გვტკივა და სად არა, ანუ სად უკეთ გამოგვივიდა და სად ჩავვარდით..... ისე არ ღირს ერთი ლექსის გულისთვის აწყენინო და მითუმეტეს მეგობრებით დაესხა თავს ვინმეს, მაგრამ მართებული კრიტიკაც უნდა მივიღოთ, უნდა ვისწავლოთ მოთმინება. შეიძლება ასეთი ამბები იმიტომ ხდება ხოლმე რომ პატარა ასაკის ადამიანები აქვეყნებენ . მოკლედ , ,,კოტ ლეოპოლდივით ,, გამოვედი .... :))
19. მეც ვერ ამოვიცანი მარი ჩემი კატეგორია და იქნებ მითხრა. :)) მეც ვერ ამოვიცანი მარი ჩემი კატეგორია და იქნებ მითხრა. :))
18. და კიდევ ერთი: ზოგმა მგონი თავისი კატეგორია ვერ ამოიცნო:D ასეთ შემთხვევაში იგულისხმეთ, რომ ძალიან კარგები ხართ და დღეს მათზე წერა დამეზარა:DDDDDDDDDD და კიდევ ერთი: ზოგმა მგონი თავისი კატეგორია ვერ ამოიცნო:D ასეთ შემთხვევაში იგულისხმეთ, რომ ძალიან კარგები ხართ და დღეს მათზე წერა დამეზარა:DDDDDDDDDD
17. სასიამოვნოა. მასეთ შემფასებლებს მარი თავისი არ იყოფათ? ეშინოდეთ ნერწყვის გადაყლაპვის, მორიელივით თვითონ არ დაიგესლონ :D სასიამოვნოა. მასეთ შემფასებლებს მარი თავისი არ იყოფათ? ეშინოდეთ ნერწყვის გადაყლაპვის, მორიელივით თვითონ არ დაიგესლონ :D
16. ჯაფარა, შემოგევლე , ბუდულა ქალბატონია. მარი მქვია და კეთილი იყოს ჩვენი გაცნობა ( აი, კიდო ერთი რავარი კაი საქმე გავაკეთე) რაც შეეხება, შემოდი და "ლანძღეთ ჩემი ნაჯღაბნებიო", დამიჯერეთ, ზოგიერთი მხოლოდ უარყოფითს ტოვებს, ყველგან და ყოველთვის... თუ მოეწონა? მაშინ უბრალოდ არ ტოვებს კომენტარს:)) ჯაფარა, შემოგევლე , ბუდულა ქალბატონია. მარი მქვია და კეთილი იყოს ჩვენი გაცნობა ( აი, კიდო ერთი რავარი კაი საქმე გავაკეთე) რაც შეეხება, შემოდი და "ლანძღეთ ჩემი ნაჯღაბნებიო", დამიჯერეთ, ზოგიერთი მხოლოდ უარყოფითს ტოვებს, ყველგან და ყოველთვის... თუ მოეწონა? მაშინ უბრალოდ არ ტოვებს კომენტარს:))
15. სიკეთე ყველას... დიდ მადლობა ვინც გამოხატა აზრი. მოჭორავე "სასტავი" ვის უყვარს? არც მე მათ შორის. გაგიკვირდებათ და...მიყვარხართ ყველა:DDD სიკეთე ყველას... დიდ მადლობა ვინც გამოხატა აზრი. მოჭორავე "სასტავი" ვის უყვარს? არც მე მათ შორის. გაგიკვირდებათ და...მიყვარხართ ყველა:DDD
14. რა კარგი საკითხია წამოწეული თურმე აქ, მაგრამ არ მომეწონა ერთი რამ, ჩამონათვალის არცერთ კრიტერიუმს არ მივეკუთვნები ნამდვილად, და მგონია რომ რამდენიმე მთავარი მუხლი აკლია ამ სიას.
მე ჩემზე ვიტყვი, აქ, ერთხელ და აღარ ვაპირებ ამის განხილვას აწი, იმდენად, რამდენადაც დავიღალე.
არის შემთხვევები, როცა წერა მეზარება და მოკლედ შემოვიფარგლები ხომე, მაგრამ ეს არ მომწონს, არ მომწონს როცა მხოლოდ ქულაა ამოკოპირებული და კომენტარში დევს. (მეც გამიკეთებია სამწუხაროდ) ეს მიმაჩნია მეგობრის ან ახლობლობის ხათრით დაფიქსირებას, რომ ქულა ნამდვილად დაუწერე, არადა გადმოკოპირება შეიძლება 0 ის და სანამ დააფიქსირებ კომენტარად იმ ციფრის 2-ით, 5-ით და ასე შემდეგ შეცვლა. ასე რომ ეგ არ ნიშნავს რომ შეაფასეთ.
არ ვარ ფილოლოგი, არ მაქვს არანაირი ჰუმანიტარული სფეროს განათლება, არ მაქვს ამბიცია რომ კარგად ვწერ, ან პოეტი ვარ, ან ოდესმე დავდგები. ვარ მოყვარული, ვწერ მოყვარულის დონეზე.
რაც შეეხება ჩემს დაწერილ კომენტარებს: აქ ერთი საკმაოდ წონიანი წევრი მე სექტის მეთაურად მომიხსენიებს, ამ სექტის წევრების სიაც თუ არ იცით მკითხეთ და შემდეგ კომენტარად ჩამოგითვლით, მაგრამ, ყველაზე მკაცრი მათი ნაწარმოებების შეფასებისას ვარ, რადგან დაინტერესებული ვარ მათი ზრდით და სწორი კრიტიკა ამისი ყველაზე კარგი საშუალებაა მგონი.თუმცა ვერც იმას დავიჩემებ რომ ძალიან კომპეტენტური შემფასებელი ვარ. მაგრამ როგორც მგონია, ისე ვწერ. და არა ისე, როგორც გესიამოვნება, ეს ყველამ იცოდეთ. თუ კრიტიკა გამომდის თქვენს(ზოგადად ავტორებს ვგულისხმობ და არა ამ კონკრეტულ ავტორს) ლექსთან და ეს გაღიზიანებთ, მომწერეთ პირადში და საერთოდ გავქრები თქვენი გვერდიდან.
კიდევ ერთი პრობლემა, რაც ძალიან ხშირად მიშლის ხელს შეფასებისას, ეს ავტორების სახელებია. აი მაგალითად ეს ავტორი ბუდულა ვერ დავადგინე ქალია თუ კაცი, ასეა ბევრი. ზოგჯერ ნაწერი ძალიან იცვლის შინაარსს ავტორის სქესიდან გამომდინარე, ასე რომ ეს მნიშვნელოვანი ფაქტია.
ხშირად, მითუმეტეს ღამის საათებში, შემოვა ხოლმე რომელიმე ნიკი, ჩამოუვლის ერთი ან ორი ავტორის ნაწარმოებებს მხოლოდ, და წავა. რატომ მხოლოდ ერთს და ყველა ნაწარმოებს? იმიტომ რომ ქულებს აგროვებს ავტორი, ამას სხვა ახსნა ვერ ვუპოვე და არ მესმის რად გინდათ ასეთი ქულები? თუ ეს ასე არაა, ანუ თვითონ ავტორი არ აკეთებს ამას, მაშინ იცოდეს იმ შემფასებელმა რომ ამით მხოლოდ შეურაცხყოფს ავტორს, რომელსაც ვითომ აქებს.
მეც მყავს აქ რჩეული ავტორები, რომლებთანაც ვწერ კარგ კომენტარებს, მაგრამ მხოლოდ იმიტომ რომ ამის საშუალებას იშვიათად მაძლევენ, მაგრამ ვცდილობ რომ არავისი ახალდადებული ლექსი არ გამომრჩეს შეუფასებელი, რადგან მგონია რომ ამითი კარგ სამსახურს ვუწევ მათ.
ბევრი მარტო იმიტომ დებს კომენტარს რომ ის თითო ქულა შეაგროვოს ასამდე და ნაწარმოების გამოსაქვეყნებლად ქულები ჰქონდეს, და სულ არ აინტერესებს, რას წერს და რა გავლენას ახდენს ამით ავტორზე.
მოგიწოდებთ, ვისაც არ გეზარებათ შემოდით და ლანძღეთ ჩემი ნაჯღაბნები, ვისაც ბოღმა აწუხებს ჩემთან დაცალეთ, ოღონდ პირადს ნუ შეეხებით და ცინიზმში ნუ ჩამახრჩობთ. აქ ჩემთვის მნიშვნელოვანია ვიცოდე რომ მკითხულობენ, და არა ის რომ ქულები მიწერონ, წამიკითხეთ და წაიკითხეთ სხვებიც და გვახსოვდეს რომ ყველა ნაწერის უკან დგას ადამიანი, რომლის ცხოვრების გასალამაზებლად და გასაფერადებლადაც არსებობს ხელოვნება
რა კარგი საკითხია წამოწეული თურმე აქ, მაგრამ არ მომეწონა ერთი რამ, ჩამონათვალის არცერთ კრიტერიუმს არ მივეკუთვნები ნამდვილად, და მგონია რომ რამდენიმე მთავარი მუხლი აკლია ამ სიას.
მე ჩემზე ვიტყვი, აქ, ერთხელ და აღარ ვაპირებ ამის განხილვას აწი, იმდენად, რამდენადაც დავიღალე.
არის შემთხვევები, როცა წერა მეზარება და მოკლედ შემოვიფარგლები ხომე, მაგრამ ეს არ მომწონს, არ მომწონს როცა მხოლოდ ქულაა ამოკოპირებული და კომენტარში დევს. (მეც გამიკეთებია სამწუხაროდ) ეს მიმაჩნია მეგობრის ან ახლობლობის ხათრით დაფიქსირებას, რომ ქულა ნამდვილად დაუწერე, არადა გადმოკოპირება შეიძლება 0 ის და სანამ დააფიქსირებ კომენტარად იმ ციფრის 2-ით, 5-ით და ასე შემდეგ შეცვლა. ასე რომ ეგ არ ნიშნავს რომ შეაფასეთ.
არ ვარ ფილოლოგი, არ მაქვს არანაირი ჰუმანიტარული სფეროს განათლება, არ მაქვს ამბიცია რომ კარგად ვწერ, ან პოეტი ვარ, ან ოდესმე დავდგები. ვარ მოყვარული, ვწერ მოყვარულის დონეზე.
რაც შეეხება ჩემს დაწერილ კომენტარებს: აქ ერთი საკმაოდ წონიანი წევრი მე სექტის მეთაურად მომიხსენიებს, ამ სექტის წევრების სიაც თუ არ იცით მკითხეთ და შემდეგ კომენტარად ჩამოგითვლით, მაგრამ, ყველაზე მკაცრი მათი ნაწარმოებების შეფასებისას ვარ, რადგან დაინტერესებული ვარ მათი ზრდით და სწორი კრიტიკა ამისი ყველაზე კარგი საშუალებაა მგონი.თუმცა ვერც იმას დავიჩემებ რომ ძალიან კომპეტენტური შემფასებელი ვარ. მაგრამ როგორც მგონია, ისე ვწერ. და არა ისე, როგორც გესიამოვნება, ეს ყველამ იცოდეთ. თუ კრიტიკა გამომდის თქვენს(ზოგადად ავტორებს ვგულისხმობ და არა ამ კონკრეტულ ავტორს) ლექსთან და ეს გაღიზიანებთ, მომწერეთ პირადში და საერთოდ გავქრები თქვენი გვერდიდან.
კიდევ ერთი პრობლემა, რაც ძალიან ხშირად მიშლის ხელს შეფასებისას, ეს ავტორების სახელებია. აი მაგალითად ეს ავტორი ბუდულა ვერ დავადგინე ქალია თუ კაცი, ასეა ბევრი. ზოგჯერ ნაწერი ძალიან იცვლის შინაარსს ავტორის სქესიდან გამომდინარე, ასე რომ ეს მნიშვნელოვანი ფაქტია.
ხშირად, მითუმეტეს ღამის საათებში, შემოვა ხოლმე რომელიმე ნიკი, ჩამოუვლის ერთი ან ორი ავტორის ნაწარმოებებს მხოლოდ, და წავა. რატომ მხოლოდ ერთს და ყველა ნაწარმოებს? იმიტომ რომ ქულებს აგროვებს ავტორი, ამას სხვა ახსნა ვერ ვუპოვე და არ მესმის რად გინდათ ასეთი ქულები? თუ ეს ასე არაა, ანუ თვითონ ავტორი არ აკეთებს ამას, მაშინ იცოდეს იმ შემფასებელმა რომ ამით მხოლოდ შეურაცხყოფს ავტორს, რომელსაც ვითომ აქებს.
მეც მყავს აქ რჩეული ავტორები, რომლებთანაც ვწერ კარგ კომენტარებს, მაგრამ მხოლოდ იმიტომ რომ ამის საშუალებას იშვიათად მაძლევენ, მაგრამ ვცდილობ რომ არავისი ახალდადებული ლექსი არ გამომრჩეს შეუფასებელი, რადგან მგონია რომ ამითი კარგ სამსახურს ვუწევ მათ.
ბევრი მარტო იმიტომ დებს კომენტარს რომ ის თითო ქულა შეაგროვოს ასამდე და ნაწარმოების გამოსაქვეყნებლად ქულები ჰქონდეს, და სულ არ აინტერესებს, რას წერს და რა გავლენას ახდენს ამით ავტორზე.
მოგიწოდებთ, ვისაც არ გეზარებათ შემოდით და ლანძღეთ ჩემი ნაჯღაბნები, ვისაც ბოღმა აწუხებს ჩემთან დაცალეთ, ოღონდ პირადს ნუ შეეხებით და ცინიზმში ნუ ჩამახრჩობთ. აქ ჩემთვის მნიშვნელოვანია ვიცოდე რომ მკითხულობენ, და არა ის რომ ქულები მიწერონ, წამიკითხეთ და წაიკითხეთ სხვებიც და გვახსოვდეს რომ ყველა ნაწერის უკან დგას ადამიანი, რომლის ცხოვრების გასალამაზებლად და გასაფერადებლადაც არსებობს ხელოვნება
13. მე აქ მკითხველი ვარ და არანაირი ვალდებულება არ მაქვს წინასწარ ვარკვიო ავტორის ხასიათი. თუ აქვეყნებ, უნდა იყო მზად როგორც დადებითი, ისე უარყოფითი შეფასებებისთვის. ანგარიშსწორებებს რაც შეეხება, ზოგჯერ მართლა ვაწყდები, ზოგჯერ კიდევ, როგორ გითხრათ, ვირაცების ფანტაზიის ნაყოფია ხოლმე. ესა და ეს, ქალბატონო ნონა.
წავედი მე. მე აქ მკითხველი ვარ და არანაირი ვალდებულება არ მაქვს წინასწარ ვარკვიო ავტორის ხასიათი. თუ აქვეყნებ, უნდა იყო მზად როგორც დადებითი, ისე უარყოფითი შეფასებებისთვის. ანგარიშსწორებებს რაც შეეხება, ზოგჯერ მართლა ვაწყდები, ზოგჯერ კიდევ, როგორ გითხრათ, ვირაცების ფანტაზიის ნაყოფია ხოლმე. ესა და ეს, ქალბატონო ნონა.
წავედი მე.
12. მელნისფერო,უკიდურესობა არაფერში ვარგა-არც ქებაში და არც ძაგებაში.თუ საქებარი არაა,ვინ გაძალებს აქო? მაგრამ თუ შენს ,,ვერ მოვიწონეს"_ და ,,ძალიან ცუდია"_ს დადებითი შედეგის ნაცვლად უარყოფითი რეაქცია მოჰყვება,ხომ შეიძლება თავი შეკავო? ამით დაძაბულობა ხომ მოიხსნება საიტზე? მაგრამ ზოგი ამას იმიტომ კი არ წერს,რომ ავტორის გამოსწორება უნდა,უბრალოდ ანგარიშსწორების მიზნით.აი,ესაა ცუდი, თორემ თქვენი ლიტერატურული გემოვნება თქვენი საქმეა...ვინ გედავებათ! მელნისფერო,უკიდურესობა არაფერში ვარგა-არც ქებაში და არც ძაგებაში.თუ საქებარი არაა,ვინ გაძალებს აქო? მაგრამ თუ შენს ,,ვერ მოვიწონეს"_ და ,,ძალიან ცუდია"_ს დადებითი შედეგის ნაცვლად უარყოფითი რეაქცია მოჰყვება,ხომ შეიძლება თავი შეკავო? ამით დაძაბულობა ხომ მოიხსნება საიტზე? მაგრამ ზოგი ამას იმიტომ კი არ წერს,რომ ავტორის გამოსწორება უნდა,უბრალოდ ანგარიშსწორების მიზნით.აი,ესაა ცუდი, თორემ თქვენი ლიტერატურული გემოვნება თქვენი საქმეა...ვინ გედავებათ!
11. კატეგორიათა რა მწირი ჩამონათვალია.
რას ვიზამთ, ზოგს ტყუილი ქება-დიდება ურჩევნია ვიღაცის უარყოფით შეფასებას.
ესეც არ იყოს, ვისი რა საქმეა მაგალითად ჩემი ლიტერატურული გემოვნება. :)
კატეგორიათა რა მწირი ჩამონათვალია.
რას ვიზამთ, ზოგს ტყუილი ქება-დიდება ურჩევნია ვიღაცის უარყოფით შეფასებას.
ესეც არ იყოს, ვისი რა საქმეა მაგალითად ჩემი ლიტერატურული გემოვნება. :)
10. სიკეთე ავტოროს ვწერ და მეუბნებიან ნუ წერ, რა შუაშია ლექსთანო. ვრცელ გარჩევას დავწერ და მოგცლიაო. მოკლედ, არ "ვევასები" აქაურ ხალხს და უნდა ავიბარგო აქედან :დ
მე რომ ლექსები მედო და "არ მომეწონას" დამიწერდნენ, მადლობას ვუხდიდი დროისთვის, ვრცელ გარჩევაზე, ხომ საერთოდ, ამდენი იწვალა ადამიანმა....
თუ აქვეყნებ ნაწარმოებს, იმის უნდარიც უნდა გქონდეს, რომ კრიტიკას გაუძლო და გინება არ დაიწყო. უარყოფით კომენტარზე ისეთი რეაქცია არ უნდა გქონდეს ავტორს, სამი მარტის მოლოცვა რომ მოუნდეს მკითხველს :))
ჰო მართლა, ჩემი მეგობარი წერდა, "მე არ" და რა რო მერე? :)) არ მოეწონა და თუ კონკრეტულად ჰკითხავდით, აუცილებლად აზუსტებდა.
პ.ს. მესმის შენი, ქალბატონი ნემეზიდასიც, მაგრამ ყოველ მკითხველს აქვს უფლება, კორექტულობის ფარგლებში დააფიქსიროს აზრი. არ მომეწონა, სასვსებით კორექტულია და არ შეიძლება ამის წინააღმდეგ გალაშქრება.
დანარჩეს რაც შეეეხება, ხომ იცი ჩემი აზრი და გენაცვალე სიმართლეში :)) მოჭორავე სასტავი მაგრად არ მიყავრს :))
სიკეთე ავტორო :)) სიკეთე ავტოროს ვწერ და მეუბნებიან ნუ წერ, რა შუაშია ლექსთანო. ვრცელ გარჩევას დავწერ და მოგცლიაო. მოკლედ, არ "ვევასები" აქაურ ხალხს და უნდა ავიბარგო აქედან :დ
მე რომ ლექსები მედო და "არ მომეწონას" დამიწერდნენ, მადლობას ვუხდიდი დროისთვის, ვრცელ გარჩევაზე, ხომ საერთოდ, ამდენი იწვალა ადამიანმა....
თუ აქვეყნებ ნაწარმოებს, იმის უნდარიც უნდა გქონდეს, რომ კრიტიკას გაუძლო და გინება არ დაიწყო. უარყოფით კომენტარზე ისეთი რეაქცია არ უნდა გქონდეს ავტორს, სამი მარტის მოლოცვა რომ მოუნდეს მკითხველს :))
ჰო მართლა, ჩემი მეგობარი წერდა, "მე არ" და რა რო მერე? :)) არ მოეწონა და თუ კონკრეტულად ჰკითხავდით, აუცილებლად აზუსტებდა.
პ.ს. მესმის შენი, ქალბატონი ნემეზიდასიც, მაგრამ ყოველ მკითხველს აქვს უფლება, კორექტულობის ფარგლებში დააფიქსიროს აზრი. არ მომეწონა, სასვსებით კორექტულია და არ შეიძლება ამის წინააღმდეგ გალაშქრება.
დანარჩეს რაც შეეეხება, ხომ იცი ჩემი აზრი და გენაცვალე სიმართლეში :)) მოჭორავე სასტავი მაგრად არ მიყავრს :))
სიკეთე ავტორო :))
9. რაც აქ წავიკითხე-სიმართლეა...გაიხარე ბუდულა.და ერთსაც დავამატებ,აი იმ ,,ვერ მოგიწონეზე"(,,ცუდია", ,,არ ვარგა",,,სუსტია"და ა.შ. ) არა,იმას არ ვამბობ,რომ ყველაფერი მოიწონო,მაგრამ თუ დაწერ ასეთ კომენტარს_დააკონკრეტე,არგუმენტები მოიყვანე,მიუთითე,ასწავლე თუ მაზე მეტი იცი და ამ ავტორისთვის კარგი გინდა.თუ არ იცი_გაიხურე კარი და უხმოდ გადი...ვის რაში აინტერესებს შენი უარყოფითი აზრი?! ხომ იცი,რომ ამით ადამიანს აღიზიანებ მხოლოდ.ისიც ხომ ვიცით,რომ შემოქმედ ადამიანს,მით უმეტეს თუ ის ახალგაზრდაა,ძალიან სათუთი სული აქვს და და მეტად მგრძნობიარეა,ცინიზმი და ირონია თრგუნავს,ზოგს დეპრესიაში აგდებს,ზოგსაც აბოროტებს. ამ საიტზე ერთი თვეა რაც ვარ.ჯერ-ჯერობით შედევრი და ,,მოვლენა" ვერ აღმოვაჩინე-არიან ავტორები,რომლებშიც გარკვეულ პოტენციალს ვხედავ და ნიჭი ჩანს...არიან ისეთებიც,მხოლოდ ჰობის დონეზე რომ წერენ.ყველას აქვს ამის უფლება.ვის ვედიდგულებით? ვინ გგვგონია თავი? შენ კი არ უნდა იძახო გენიოსი ვარო_სხვამ უნდა თქვას შენზე,რომ გენიალური ხარ.როგორც იტყვიან,ნაპერწკალი თივაში არ დაიმალება-ერთხელაც იჩენს თავს...მანამდე კი ვიყოთ ადამიანები,ნუ ვატკენთ გულს ერთიმეორეს..ზოგჯერ ისეთ კომენტარებს კითხულობ,იმდენი ღვარძლი და შხამი გამოსჭვივის, მერე შედევრიც რომ დაწეროს ამ პიროვნებამ,მის წასაკითხად გული არ მიგივა.რატომ გავიწყდება-რომ ჯერ ადამიანი ხარ . მერე ხარ პოეტი,მწერალი...ან თუნდაც პრეზიდენტი...ზოგ ვინმეზე შემიძლია სტენდალის სიტყვები გავიმეორო:,,მათ გულის შეხება სხვანაირად არ შეუძლიათ,თუ არ გატკინეს". გეტანხმები ბუდულა...დამიჯერეთ,არ ღირს აქ რაღაც მაქინაციებით მოგროვილი ქულები იმად,რომ ვიღაცას ნერვები მოეშალოს. რაც აქ წავიკითხე-სიმართლეა...გაიხარე ბუდულა.და ერთსაც დავამატებ,აი იმ ,,ვერ მოგიწონეზე"(,,ცუდია", ,,არ ვარგა",,,სუსტია"და ა.შ. ) არა,იმას არ ვამბობ,რომ ყველაფერი მოიწონო,მაგრამ თუ დაწერ ასეთ კომენტარს_დააკონკრეტე,არგუმენტები მოიყვანე,მიუთითე,ასწავლე თუ მაზე მეტი იცი და ამ ავტორისთვის კარგი გინდა.თუ არ იცი_გაიხურე კარი და უხმოდ გადი...ვის რაში აინტერესებს შენი უარყოფითი აზრი?! ხომ იცი,რომ ამით ადამიანს აღიზიანებ მხოლოდ.ისიც ხომ ვიცით,რომ შემოქმედ ადამიანს,მით უმეტეს თუ ის ახალგაზრდაა,ძალიან სათუთი სული აქვს და და მეტად მგრძნობიარეა,ცინიზმი და ირონია თრგუნავს,ზოგს დეპრესიაში აგდებს,ზოგსაც აბოროტებს. ამ საიტზე ერთი თვეა რაც ვარ.ჯერ-ჯერობით შედევრი და ,,მოვლენა" ვერ აღმოვაჩინე-არიან ავტორები,რომლებშიც გარკვეულ პოტენციალს ვხედავ და ნიჭი ჩანს...არიან ისეთებიც,მხოლოდ ჰობის დონეზე რომ წერენ.ყველას აქვს ამის უფლება.ვის ვედიდგულებით? ვინ გგვგონია თავი? შენ კი არ უნდა იძახო გენიოსი ვარო_სხვამ უნდა თქვას შენზე,რომ გენიალური ხარ.როგორც იტყვიან,ნაპერწკალი თივაში არ დაიმალება-ერთხელაც იჩენს თავს...მანამდე კი ვიყოთ ადამიანები,ნუ ვატკენთ გულს ერთიმეორეს..ზოგჯერ ისეთ კომენტარებს კითხულობ,იმდენი ღვარძლი და შხამი გამოსჭვივის, მერე შედევრიც რომ დაწეროს ამ პიროვნებამ,მის წასაკითხად გული არ მიგივა.რატომ გავიწყდება-რომ ჯერ ადამიანი ხარ . მერე ხარ პოეტი,მწერალი...ან თუნდაც პრეზიდენტი...ზოგ ვინმეზე შემიძლია სტენდალის სიტყვები გავიმეორო:,,მათ გულის შეხება სხვანაირად არ შეუძლიათ,თუ არ გატკინეს". გეტანხმები ბუდულა...დამიჯერეთ,არ ღირს აქ რაღაც მაქინაციებით მოგროვილი ქულები იმად,რომ ვიღაცას ნერვები მოეშალოს.
8. ვისი ვისაში :) ნამდვილად არაა იგივე , რაც ვირტუალური ომი. :) ეს მხოლოდ სათაურია სწორედ მაგ "ომებზე" დავწერე, ეკატერინა
ვისი ვისაში :) ნამდვილად არაა იგივე , რაც ვირტუალური ომი. :) ეს მხოლოდ სათაურია სწორედ მაგ "ომებზე" დავწერე, ეკატერინა
7. ვისი ვისში თუ ვირტუალურ ომს ნიშნავდა ნაღდად არ ვიცოდი.:დ კრიტიკულ კომენტარებს რაც შეეხება,ჩემი აზრით საჭიროცაა,რა მნიშვნელობა აქვს მე მკვდარ შვილზე დავწერ თუ მეგობარზე....თუკი ვაქვეყნებ ლიტერატურულ საიტზე და მხოლოდ ჩემ დღიურში არ მიწერია,ესეიგი ამბიცია მაქვს,შეაფასოს საზოგადოებამ და არაფერია იმაში ცუდი,თუ აზრს დააფიქსირებენ ადამიანები.ყველას კიდევ ვერ მოეწონება,შექსპირს ყავს კრიტიკოსები და დიდი ამბავი....მე აქ სხვა რაღაც შევნიშნე....ერთი საიტის წევრია,ირინკა ქვია მგონი,აი იმან დაუწერა ერთ გოგონას უარყოფითი კომენტარი,რის შემდეგაც,რამდენიმე წუთში,საიტზე გამოჩნდა სრულიად სხვა პიროვნება,რომელიც ჩამოყვა ირინკას ნაწერებს და ზუსტად სამ წუთში ხუთ ნაწარმოებზე დაწერა,რომ არ მოსწონდა.....ესაა საცოდაობა.....
პატივისცემით ვისი ვისში თუ ვირტუალურ ომს ნიშნავდა ნაღდად არ ვიცოდი.:დ კრიტიკულ კომენტარებს რაც შეეხება,ჩემი აზრით საჭიროცაა,რა მნიშვნელობა აქვს მე მკვდარ შვილზე დავწერ თუ მეგობარზე....თუკი ვაქვეყნებ ლიტერატურულ საიტზე და მხოლოდ ჩემ დღიურში არ მიწერია,ესეიგი ამბიცია მაქვს,შეაფასოს საზოგადოებამ და არაფერია იმაში ცუდი,თუ აზრს დააფიქსირებენ ადამიანები.ყველას კიდევ ვერ მოეწონება,შექსპირს ყავს კრიტიკოსები და დიდი ამბავი....მე აქ სხვა რაღაც შევნიშნე....ერთი საიტის წევრია,ირინკა ქვია მგონი,აი იმან დაუწერა ერთ გოგონას უარყოფითი კომენტარი,რის შემდეგაც,რამდენიმე წუთში,საიტზე გამოჩნდა სრულიად სხვა პიროვნება,რომელიც ჩამოყვა ირინკას ნაწერებს და ზუსტად სამ წუთში ხუთ ნაწარმოებზე დაწერა,რომ არ მოსწონდა.....ესაა საცოდაობა.....
პატივისცემით
6. აი ჭორაობას რაც შეეხება მაგის გამო მეც კინაღამ კარგი მეგობარი დავკარგე. ჭორაობა ყველაზე მეტად მეზიზღება ამ ქვეყნად. აი ჭორაობას რაც შეეხება მაგის გამო მეც კინაღამ კარგი მეგობარი დავკარგე. ჭორაობა ყველაზე მეტად მეზიზღება ამ ქვეყნად.
5. იქნებ უცხოპლანეტელი არ ვარ და შენნაირი კლავიატურა მიჭირავს ხელში :) აი აქ გადაბჯირება დამეწყო :D + იქნებ უცხოპლანეტელი არ ვარ და შენნაირი კლავიატურა მიჭირავს ხელში :) აი აქ გადაბჯირება დამეწყო :D +
4.
ავტორი: ბუდულა ჟანრი: კრიტიკა-პუბლიცისტიკა ჩემი შეფასება: 5 18 მარტი, 2014
ავტორი: ბუდულა ჟანრი: კრიტიკა-პუბლიცისტიკა ჩემი შეფასება: 5 18 მარტი, 2014
3. სხვათაშორის მეც გავხდი რამდენიმე დღის უკან თავდასხმის ობიექტი, თან ისეთი პიროვნებებისაგან რომლებსაც თითქმის არ ვიცნობდი. მაგრამ ეგ არაფერი რაც არ გვკლავს-გვაძლიერებსო:) სხვათაშორის მეც გავხდი რამდენიმე დღის უკან თავდასხმის ობიექტი, თან ისეთი პიროვნებებისაგან რომლებსაც თითქმის არ ვიცნობდი. მაგრამ ეგ არაფერი რაც არ გვკლავს-გვაძლიერებსო:)
2. რა კარგი რამე დაგიწერია ბუდულა., სრული სიმართლეა 100% გეთანხმები. გაიხარე ასეთი გულწფელობისათვის. ზოგი ამის დაწერას ვერ გაბედავდა, .. რა კარგი რამე დაგიწერია ბუდულა., სრული სიმართლეა 100% გეთანხმები. გაიხარე ასეთი გულწფელობისათვის. ზოგი ამის დაწერას ვერ გაბედავდა, ..
1. იმედია სათაურის გამო ახალ ვირტუალურ ომს არ წამოიწყებთ.დამერწმუნეთ, ყველაზე მაგრად მოუხდა არსებულ თემას:) იმედია სათაურის გამო ახალ ვირტუალურ ომს არ წამოიწყებთ.დამერწმუნეთ, ყველაზე მაგრად მოუხდა არსებულ თემას:)
|
|
მონაცემები არ არის |
|
|