ნაწარმოებები


გამარჯვებას ვუსურვებთ გმირ უკრაინელ ხალხს რუს აგრესორზე. დიდება უკრაინას !!!     * * *     Сла́ва Украї́ні !!!

ავტორი: ადვოკატი კახაბერ როდინაძე
ჟანრი: კრიტიკა-პუბლიცისტიკა
27 იანვარი, 2018


ვინ მოიგო მე-2 მსოფლიო ომი?

ვინ მოიგო მე-2 მსოფლიო ომი?


ჩემო ქართველო ხალხო,

უკვე დიდი ხანია, რაც მე-2 მსოფლიო ომში დამარცხებული დასავლეთელი ნაცისტები და ფაშისტები, და მათი ქართველი ფანები (რომლებსაც დასავლეთელი ნაცისტები და ფაშისტები  არა-ადამიანებად, უნტერმენშებად, თვლიდნენ და თვლიან, ამ კონკრეტულ შემთხვევაში, სრულიად სამართლიანად), ცდილობენ მე-2 მსოფლიო ომში გამარჯვების მოპარვას. ამბობენ, ომი იმან კი არ მოიგო, ვინც დასავლეთელი ნაცისტები და ფაშისტები  მიწასთან გაასწორა, გაანადგურა, დაატყვევა და მრავალი წლის განმავლობაში შრომით ბანაკებში ამუშავაო, არამედ იმან, ვისაც ომის შემდეგ უფრო მაღალი ცხოვრების დონე აქვსო.

ჩემო ბრძენო ქართველო ხალხო,

დღეს, ცხოვრების დონე ირანში და თურქეთში უფრო მაღალია, ვიდრე საქართველოში, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ დიდგორის ბრძოლა თურქეთმა მოიგო.ომი ჩვენ მოვიგეთ, მე ასე ვფიქრობ, თქვენ?

დამატებით განვმარტავ, ჩემი აზრით, სტალინი შეცდა, რომ საკონცენტრაციო ბანაკებში იმდენივე მილიონი გერმანელი ნაცისტი, მათი არა-გერმანელი ფანებითურთ,  არ დახოცა, რამდენიც გერმანიამ მშვიდობიანი მოსახლე სსრკ-ში. მაგრამ მომავალში ამ ხარვეზს რუსეთი გამოასწორებს. გაითვალისწინებს სტალინის შეცდომებს. და გერმანია აღარ დარჩება. საერთოდ.

კახაბერ როდინაძე
ადვოკატი
ბათუმი, აჭარა
27.01.2018

კომენტარები ილუსტრაციები რეცენზიები