 | ავტორი: მზია სალვარიძე ჟანრი: სხვა ამ ჟანრის ნაწარმოებები არ ფასდება 22 ივლისი, 2009 |
დილა მშვიდობისა! ალბათ თქვენთვისაც ნათელია,რომ ურაკზე ნაწარმოების რეიტინგის გამსაზღვრელი არის პირველ რიგში ავტორი და შემდეგ ნაწარმოების ხარისხი.(ეს უდაოა!)მკითხველი თავს არიდებს რჩეული ავტორისადმი კრიტიკის გაკეთებას,ვინაიდან,თუ კი ავტორი არ გიპასუხებს,სხვა ,,რჩეული" აუცილებლად დაგიტოვებს ასეთი შინაარსის კომენტარს:,სენთან დავას არ ვაპირებ...ჯერ მოდი ჩემს დონემდე და მერე! კარგად...",ან კიდევ: ,,ადამიანი რომ ახალაიას რითმებს დაუწუნებს...ან დილეტანტი უნდა იყოს ან კიდევ...აღარ მახსოვს რა...რა გამოვიდა,ე.ი ურაკზე უკვე გვყოლია ისეთი მაშტაბის პოეტები,რომ მათზე შენიშვნის მიცემა მკრეხელობაა?ან კი რა აზრი აქვს შენი კომენტარის გაკეთებას,თუ მგლის ხროვასავით უნდა წაგესიოს ყველა? ერთი წინადადება მაქვს,ეს სიტუაცია რომ განეიტრალდეს და თავიდანვე ამოიძირკვოს რომელიმე ავტორის გაპიარება,კარგი იქნებოდა,თუ პირველ დღეებში ნაწარმოები განთავსდებოდა ავტორის გარეშე.ასეთ ვითარებაში მკითხველი გულდასმით წაიკითხავდა ყველა ნაწარმოებს და არ მოერიდებოდა კრიტიკას,იმის გათვალისწინებით,თუ ვინ არის ავტორი.მკითხელიც ძალიან თავშეკავებული და ობიექტური იქნებოდა კომენტარის გაკეთებისას იქედან გამომდინარე,რომ არ ეცოდინება ვის ნაწარმოებს აკომენტებს... ამას კიდევ ერთი დადებითი მხარე ექნებოდა,თვით რჩეული ავტორები და ლიტერატორებიც აღარ მოდუნდებოდნენ(დღეს მათ ურაკზე ყველანაირ შემთხვევაში გარანტირებული აქვთ რეიტინგი. არასერიოზულად მიმაჩნია ლექსზე დატოვებული შემდეგი სახის მოკლე კომენტარები: კარგია,მაგარია,სუსტია ან არ ვარგა. ყველა ვარიანტში უნდა მოხდეს ახსნა რატომ?თუნდაც ორიოდ სიტყვით.არ ვიცი ეს მოსახერხებელია თუ არა,მაგრამ კარგი იქნებოდა აგრეთვე,თუ სხვა მკითხველისთვის დაფარული იქნებოდა წინა კომენტარები,რადგან უმეტეს შემთხვევაში კომენტარები წინა მკითხველთა შეხედულებების ზემოქმედების ქვეშ ექცევა.
ასეთ დროს ნათლად გამოიხატება კომენტარის ავტორის შეხედულებების სიზუსტე ან შეუსაბამობა სინამდვილესთან.
რაც შეეხება ურაკზე მომრავლებულ უსარგებლო ნაწარმოებებს,ამისგან რომ საიტი განთავისუფლდეს,საჭიროა განისაზღვროს რეიტინგის რაღაც დადგენილი ნიშნული და იმ ნიშნულის ქვემოთ მდგომი ყველა ნაწარმოები იქნეს ფორუმიდან ამოღებული(ოღონდ დღეს ამის გაკეთება არ შეიძლება,რადგან არსებულ ვითარებაში კიდევ ერთხელ ვიმეორებ:რეიტინგის განმსაზღვრელი ავტორია და არა ნაწარმოები.)
********************************************************************************************************************************************************************************************************************************* p.s.ადმინისტრაცია დადებითად გამოეხმაურა ჩემს მოსაზრებას იმის თაობაზე,რომ კარგი იქნებოდა,თუ სხვა მკითხველისთვის დაფარული იქნებოდა წინა კომენტარები,რადგან უმეტეს შემთხვევაში კომენტარები წინა მკითხველთა შეხედულებების ზემოქმედების ქვეშ ექცევა. იქნებ,ამ საკითხზე ვისაუბროთ უფრო დეტალურად...
| კომენტარები |
ილუსტრაციები |
რეცენზიები |
|
67. ფაქტიურად გეთანხმები ყველაფერში მაგრამ ეს კარგი იქნებოდა ფორუმზე ადმინისტრაციასთან ერთად გვემსჟელა...
მაგალითად მე უმეტეს შემთხვევაში არ ვკითხულობ კომენტარებს ლექსებზე.... მაგრამ რაც შეეხება კრიტიკა პუბლიცისტიკას უბრალოდ შეუძლებელია კომენტარების არ წაკითხვა რადგან კომენტარები უფრო კარგია ხოლმე ჩემთვის პირადად.... მაგალითად ნებისმიერი კრიტიკა პუბლიცისტიკის დროს ყოველთვის ვკითხულობ განდის კომენტარებს იმიტომ რომ კარგად მსჯელობს და შემიძლია გავცე პასუხი და ვიკამათოთ... ფაქტიურად გეთანხმები ყველაფერში მაგრამ ეს კარგი იქნებოდა ფორუმზე ადმინისტრაციასთან ერთად გვემსჟელა...
მაგალითად მე უმეტეს შემთხვევაში არ ვკითხულობ კომენტარებს ლექსებზე.... მაგრამ რაც შეეხება კრიტიკა პუბლიცისტიკას უბრალოდ შეუძლებელია კომენტარების არ წაკითხვა რადგან კომენტარები უფრო კარგია ხოლმე ჩემთვის პირადად.... მაგალითად ნებისმიერი კრიტიკა პუბლიცისტიკის დროს ყოველთვის ვკითხულობ განდის კომენტარებს იმიტომ რომ კარგად მსჯელობს და შემიძლია გავცე პასუხი და ვიკამათოთ...
66. მოგცლიათ.
დაითავლეთ რამდენი მსგავსი წერილი დაიწერა აქამდე, და რა შეიცვალა.
მერე აფრიალეთ დროშები.
საკითხის მარტივი გადაწყვეტა: ფეხებზე დაიკიდე, გულზე მოგეშვება :D ბოლოსდაბოლოს ეს ყევალფერი მაინც პირობითობაა და იმდენადაა შემაწუხებელი, რამდენადაც ამის უფლებას მისცემ საკუთარ თავს. მოგცლიათ.
დაითავლეთ რამდენი მსგავსი წერილი დაიწერა აქამდე, და რა შეიცვალა.
მერე აფრიალეთ დროშები.
საკითხის მარტივი გადაწყვეტა: ფეხებზე დაიკიდე, გულზე მოგეშვება :D ბოლოსდაბოლოს ეს ყევალფერი მაინც პირობითობაა და იმდენადაა შემაწუხებელი, რამდენადაც ამის უფლებას მისცემ საკუთარ თავს.
65. ღია წერილი მზია სალვარიძეს:
მოგესალმები, მზია! მე ადრე, როცა ახალშემოსული იყავი საიტზე, გთხოვე, რომ კომენტარების გამო ნურავის გაებუტები მეთქი. შენ ჩემს უმცროს გოგონაზე ერთი წლით პატარა ხარ, იცი ჩემი კეთილი განწყობა შენდამი. აქ ბევრი რამ მეც არ მომწონს, უმრავლესობა რომ ყოველთვის მართალი არ არის, მე უფრო ადრე გავიგე... ოღონდ არის ერთი რამ: საიტზე კეთილგანწყობის შენარჩუნებისთვის ზრუნვა ყველას ვალდებულებაა და ამის დავიწყება არავის მართებს... აქ შენზე ახლოს პირადად ვიცნობ ბევრ მათგანს, ვისაც ეკამათები და ვინც გაწყენინა. ყველა მათგანი ძალიან კარგი ადამიანია და მალე შენც პიროვნულად გაიცნობ ყველას. ამისთვის საჭიროა ლიტ.მოვლენაზე შეხვიდე ხოლმე და ურაკელთა ღონისძიებებს დაესწრო და შენც მიიღო მონაწილეობა. ყველაფერი კარგად იქნება!.. სხვებსაც ვთხოვ, არც შენ და არც ერთმანეთს ლექსის გამო არ აწყენინონ!... ღია წერილი მზია სალვარიძეს:
მოგესალმები, მზია! მე ადრე, როცა ახალშემოსული იყავი საიტზე, გთხოვე, რომ კომენტარების გამო ნურავის გაებუტები მეთქი. შენ ჩემს უმცროს გოგონაზე ერთი წლით პატარა ხარ, იცი ჩემი კეთილი განწყობა შენდამი. აქ ბევრი რამ მეც არ მომწონს, უმრავლესობა რომ ყოველთვის მართალი არ არის, მე უფრო ადრე გავიგე... ოღონდ არის ერთი რამ: საიტზე კეთილგანწყობის შენარჩუნებისთვის ზრუნვა ყველას ვალდებულებაა და ამის დავიწყება არავის მართებს... აქ შენზე ახლოს პირადად ვიცნობ ბევრ მათგანს, ვისაც ეკამათები და ვინც გაწყენინა. ყველა მათგანი ძალიან კარგი ადამიანია და მალე შენც პიროვნულად გაიცნობ ყველას. ამისთვის საჭიროა ლიტ.მოვლენაზე შეხვიდე ხოლმე და ურაკელთა ღონისძიებებს დაესწრო და შენც მიიღო მონაწილეობა. ყველაფერი კარგად იქნება!.. სხვებსაც ვთხოვ, არც შენ და არც ერთმანეთს ლექსის გამო არ აწყენინონ!...
64. თვითდამკვიდრების საშინელი წყურვილი განათებული ქალაქის გარე ფასადს მაგონებს, შიგნით დამპალი კედლებით ძლივს რომ იმაგრებს თავს. ქულები და ჯილდოები კარგად შეღებვისთვის მიღებულ მედალს.
დროს ვერავინ გავექცევით, წერეთ... თვითდამკვიდრების საშინელი წყურვილი განათებული ქალაქის გარე ფასადს მაგონებს, შიგნით დამპალი კედლებით ძლივს რომ იმაგრებს თავს. ქულები და ჯილდოები კარგად შეღებვისთვის მიღებულ მედალს.
დროს ვერავინ გავექცევით, წერეთ...
63. მოგესალმებით, გავეცანი თქვენს მოსაზრებებს, ბევრი საინტერესო და ყურადღებამისაქცევი წავიკითხე, მე ვერ განვსჯი ვინ არის აქ სწორი და არასწორი, მაგრამ ბევრი რამ რომ დასახვეწია, ფაქტია. მე ასე მესმის, არ არსებობს კალატოზი, რომელსაც წინასწარ ჰქონდეს ჩაფიქრებული დაბრეცილი კედლის აშენება და თუ ვინმეს ასე გამოსდის, ნუ გადავწვდებით მის პიროვნულ ღირსებებს თუ უღირსობებს ამ საიტზე გამოქვეყნებული ნაწარმოებებიდან გამომდინარე, ჩემი დიდი მოკრძალება და პატივისცემა მათ, ვინც კარგად წერს და მეტად პატივისცემა მათ, რომლებსაც უნდათ კარგად დაწერონ, რადგან ყველაზე სუსტი ნაწარმოების ავტორიც კი ბევრად მირჩევვნია ყოველდღიურობით მოსაწყენ წვრილმანებში უსულოდ ათქვეფილ მარტივ ადამიანებს. რომელთა ცხოვრების არსი კუჭიდან იწყება და ყველამ კარგად იცის საით მიდის, რა თქმა უნდა აღნიშნული გზა ერთნაირად გასავლელია ყოველი მოკვდავისათვის, მაგრამ მუზების საუფლოსთან წილნაყარი ადამიანი ამ გზას უფრო ღირსეულად გადის... ჩვენს დროში ძნელია რუსთაველის ილიას, აკაკის, ვაჟასა და გალაკტიონის ძებნა, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ქართული ლიტერატურა უნდა მოკვდეს, არც იმას ნიშნავს, ერთმანეთი იმიტომ ვაქილიკოთ, რომ ჩვენ ძლიერი ვართ და სხვანი სუსტნი არიან, თუნდაც ასე იყოს... სამართლიანი და კორექტული კომენტარი მიუღებელი არავისთვის არ უნდა იყოს. არც იმას აქვს დიდი მნიშვნელობა, ვინ როგორ შემაფასებს მე, როგორც შემოქმედს, ან მოვხვდები თუ არა თვის საუკეთესო ნაწარმოებთა გვერდზე, უბრალოდ თუ შემოქმედი ვარ, წერა ჩემი სულიერი მოთხოვნილებაა, სხვაგვარად არ შემიძლია და მორჩა! თუ ფუჭად ვწერ, ისე, რომ ვერასდროს დავიმსახურე მკითხველის სიყვარული და პატივისცემა, ალბათ ერთდროს მივხვდები, რომ ეს არაა ჩემი საქმე და არც არავინაა ამაში დამნაშავე, არც მე და არც მკითხველი და მხოლოდ ამას ვიტყვი- გმადლობთ თქვენ, რომ თქვენი ძვირფასი დრო ჩემთვის დახარჯეთ და მე ვერ გაგიმართლეთ იმედები! ბოდიშს გიხდით ძვირფასო ადამიანებო! ასევე, ღირსეული მკითხველიც დაწერს ალბათ, ნაცვლად ლანძღვა-გინებისა, მაპატიეთ, მე უფრო მეტს მოველოდი, იმედია თქვენ ამას შეძლებთ! მე ეს ურთიერთობები მინდა ურაკპარაკზე ვიხილო! მოგესალმებით, გავეცანი თქვენს მოსაზრებებს, ბევრი საინტერესო და ყურადღებამისაქცევი წავიკითხე, მე ვერ განვსჯი ვინ არის აქ სწორი და არასწორი, მაგრამ ბევრი რამ რომ დასახვეწია, ფაქტია. მე ასე მესმის, არ არსებობს კალატოზი, რომელსაც წინასწარ ჰქონდეს ჩაფიქრებული დაბრეცილი კედლის აშენება და თუ ვინმეს ასე გამოსდის, ნუ გადავწვდებით მის პიროვნულ ღირსებებს თუ უღირსობებს ამ საიტზე გამოქვეყნებული ნაწარმოებებიდან გამომდინარე, ჩემი დიდი მოკრძალება და პატივისცემა მათ, ვინც კარგად წერს და მეტად პატივისცემა მათ, რომლებსაც უნდათ კარგად დაწერონ, რადგან ყველაზე სუსტი ნაწარმოების ავტორიც კი ბევრად მირჩევვნია ყოველდღიურობით მოსაწყენ წვრილმანებში უსულოდ ათქვეფილ მარტივ ადამიანებს. რომელთა ცხოვრების არსი კუჭიდან იწყება და ყველამ კარგად იცის საით მიდის, რა თქმა უნდა აღნიშნული გზა ერთნაირად გასავლელია ყოველი მოკვდავისათვის, მაგრამ მუზების საუფლოსთან წილნაყარი ადამიანი ამ გზას უფრო ღირსეულად გადის... ჩვენს დროში ძნელია რუსთაველის ილიას, აკაკის, ვაჟასა და გალაკტიონის ძებნა, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ქართული ლიტერატურა უნდა მოკვდეს, არც იმას ნიშნავს, ერთმანეთი იმიტომ ვაქილიკოთ, რომ ჩვენ ძლიერი ვართ და სხვანი სუსტნი არიან, თუნდაც ასე იყოს... სამართლიანი და კორექტული კომენტარი მიუღებელი არავისთვის არ უნდა იყოს. არც იმას აქვს დიდი მნიშვნელობა, ვინ როგორ შემაფასებს მე, როგორც შემოქმედს, ან მოვხვდები თუ არა თვის საუკეთესო ნაწარმოებთა გვერდზე, უბრალოდ თუ შემოქმედი ვარ, წერა ჩემი სულიერი მოთხოვნილებაა, სხვაგვარად არ შემიძლია და მორჩა! თუ ფუჭად ვწერ, ისე, რომ ვერასდროს დავიმსახურე მკითხველის სიყვარული და პატივისცემა, ალბათ ერთდროს მივხვდები, რომ ეს არაა ჩემი საქმე და არც არავინაა ამაში დამნაშავე, არც მე და არც მკითხველი და მხოლოდ ამას ვიტყვი- გმადლობთ თქვენ, რომ თქვენი ძვირფასი დრო ჩემთვის დახარჯეთ და მე ვერ გაგიმართლეთ იმედები! ბოდიშს გიხდით ძვირფასო ადამიანებო! ასევე, ღირსეული მკითხველიც დაწერს ალბათ, ნაცვლად ლანძღვა-გინებისა, მაპატიეთ, მე უფრო მეტს მოველოდი, იმედია თქვენ ამას შეძლებთ! მე ეს ურთიერთობები მინდა ურაკპარაკზე ვიხილო!
62. რითმის სისუსტეს საიტზე, ბექას უჩივა მზიაო.... ასწავლოს როგორ აღმოფხვრას, რითმაში ხარვეზიაო! ან ხართან ბრძოლას შეეშვას, სანამდის ლამაზიაო!=)) რითმის სისუსტეს საიტზე, ბექას უჩივა მზიაო.... ასწავლოს როგორ აღმოფხვრას, რითმაში ხარვეზიაო! ან ხართან ბრძოლას შეეშვას, სანამდის ლამაზიაო!=))
61. 60. ძალიან ხმადაბლა ვლაპარაკობ!
ბექა ახალაია. 2009-07-23 01:38:45
კი, ჩურჩულებ პირდაპირ :)) 60. ძალიან ხმადაბლა ვლაპარაკობ!
ბექა ახალაია. 2009-07-23 01:38:45
კი, ჩურჩულებ პირდაპირ :))
60. ძალიან ხმადაბლა ვლაპარაკობ!
აბა სცადეთ ან შენ,და ან სხვამ და არგუმენტირებულად დამიწუნეთ რითმა,ამას ვერ იზამთ,იმიტომ რომ რითმის ავან-ჩავანი ზედმიწევნით კარგად მესმის!:)
პ.ს.გინდა იტირე,გინდა იცინე,სულ ფეხის ცერათითზე მკიდია!:)) ძალიან ხმადაბლა ვლაპარაკობ!
აბა სცადეთ ან შენ,და ან სხვამ და არგუმენტირებულად დამიწუნეთ რითმა,ამას ვერ იზამთ,იმიტომ რომ რითმის ავან-ჩავანი ზედმიწევნით კარგად მესმის!:)
პ.ს.გინდა იტირე,გინდა იცინე,სულ ფეხის ცერათითზე მკიდია!:))
59. ძალიან ხმამაღლა ხომ არ ლაპარაკობ ბექა?
არ მინდა დავიჯერო,რომ ამას სერიოზულად ამბობ....
ეს უკვე სატირალიც კი აღარ არის... ძალიან ხმამაღლა ხომ არ ლაპარაკობ ბექა?
არ მინდა დავიჯერო,რომ ამას სერიოზულად ამბობ....
ეს უკვე სატირალიც კი აღარ არის...
58. ,,::,,ადამიანი რომ ახალაიას რითმებს დაუწუნებს...ან დილეტანტი უნდა იყოს ან კიდევ." მე რას ვწერ,თქვენ რას კითხულობთ...?"
ეგ არ ვიცი ვინ მოგწერა,მარა მე ვერც შენ,და ვერც ვერავინ რითმას მილიარდი წელი ვერ დამიწუნებთ:)
,,::,,ადამიანი რომ ახალაიას რითმებს დაუწუნებს...ან დილეტანტი უნდა იყოს ან კიდევ." მე რას ვწერ,თქვენ რას კითხულობთ...?"
ეგ არ ვიცი ვინ მოგწერა,მარა მე ვერც შენ,და ვერც ვერავინ რითმას მილიარდი წელი ვერ დამიწუნებთ:)
57. არგონავტო! შენი მოსაზრებაც გასაგებია და დიდი მადლობა ყველას ყურადღებისთვის!
,,,,სენთან დავას არ ვაპირებ...ჯერ მოდი ჩემს დონემდე და მერე! კარგად..."( ამ კომენტარზე ვერაფერს ვიტყვი, რადგან არ ვიცი რა რას მოჰყვა, ერთი შეხედვით კი, შეიძლება ითქვას, მარაზმია!
ამის შესახებ კი მე მოგცემ განმარტებას: ქალბატონ ლელა-65-მდე ქალბატონმა თამარმა ჩემს მიერ შემთხვევით ძველ რვეულში აღმოჩენილ და ურაკზე დადებული ლექსის შესახებ მომწერა შემდეგი:
,შენი ყველა ლექსი იმღერება და კომპოზიტორებს უნდა შესთავაზო-მეთქი... როგორც წერ, ისე იწერება... ანუ მელოდიური და ადვილდასამახსოვრებელი უნდა იყოს.
აქ ზოგს ლექსები აქვს, - იმღერო კი არა, ერთხელ წაკითხვაც კი მიჭირს-ხოლმე.
შენს ლექსებში ეს სიმსუბუქე რომ დავინახე, ამიტომაა რომ გიცავ შენი მოსვლის პირველი დღიდან"
იგივე ლექსზე ქალლბატონმა ლელა-65 დამიწერა ძალიან სუსტიაო,ხოდა მეც ვკითხე რატომ მეთქი,პასუხი კი ყველამ იცის რაც იყო...
მე არა მარტო ასაკით გამოცდილ,არამედ ჩემზე ბევრად უმცროსი თქვენთაგანისთვის მომიმართავს თხოვნით ამა თუ იმ გაურკვეველი საკითხის შესახებ.თქვენს მიერ მოცემული შენიშვნის წყალობით ლექსში ლამის სტოფებიც კი ამომიღია ან დამიკორექტებია შეძლებისდაგვარად ...მაგრამ არც ერთხელ ყოფილა შემთხვევა,რომ ვინმეს ასე აგდებულად და დამცინავად ეპასუხა შეკითხვაზე...
*************************************************************************************************************************************************************************************************
ზედვაკელს!
ხოლო,რაც შეეხება ზედვაკელის კომენტარს,ვუპასუხებ, მე რომ ამ კუთხით ამბიციური ვყოფილიყავი,ამ გზას ბევრად უფრო ადრე დავადგებოდი,მინიმუმ შენს ასაკში მაინც...და რაც მთავარია,მოსვლის დღიდან სულ ია-ვარდებს გავფენდი ირგვლივ თქვენი კეთილგანწყყობის მოსაპოვებლად,ასე კი არ გაგემიჯნებოდით უმეტესობას....მაგრამ საიტზე გამეფებული სიტუაცია რომ გადასახედია,ეს უჩემოდაც იცით და რატომ მე მაბრალებთ ყველაფერს გაუგებარია! მე განა ვინმეს წინააღმდეგ გამოვდივარ,არა მე სიტუაცია არ მომწონს,აი ზუსტად ის რაც თემაში შინ წამოვწიე ::,,ადამიანი რომ ახალაიას რითმებს დაუწუნებს...ან დილეტანტი უნდა იყოს ან კიდევ." მე რას ვწერ,თქვენ რას კითხულობთ...?
არგონავტო! შენი მოსაზრებაც გასაგებია და დიდი მადლობა ყველას ყურადღებისთვის!
,,,,სენთან დავას არ ვაპირებ...ჯერ მოდი ჩემს დონემდე და მერე! კარგად..."( ამ კომენტარზე ვერაფერს ვიტყვი, რადგან არ ვიცი რა რას მოჰყვა, ერთი შეხედვით კი, შეიძლება ითქვას, მარაზმია!
ამის შესახებ კი მე მოგცემ განმარტებას: ქალბატონ ლელა-65-მდე ქალბატონმა თამარმა ჩემს მიერ შემთხვევით ძველ რვეულში აღმოჩენილ და ურაკზე დადებული ლექსის შესახებ მომწერა შემდეგი:
,შენი ყველა ლექსი იმღერება და კომპოზიტორებს უნდა შესთავაზო-მეთქი... როგორც წერ, ისე იწერება... ანუ მელოდიური და ადვილდასამახსოვრებელი უნდა იყოს.
აქ ზოგს ლექსები აქვს, - იმღერო კი არა, ერთხელ წაკითხვაც კი მიჭირს-ხოლმე.
შენს ლექსებში ეს სიმსუბუქე რომ დავინახე, ამიტომაა რომ გიცავ შენი მოსვლის პირველი დღიდან"
იგივე ლექსზე ქალლბატონმა ლელა-65 დამიწერა ძალიან სუსტიაო,ხოდა მეც ვკითხე რატომ მეთქი,პასუხი კი ყველამ იცის რაც იყო...
მე არა მარტო ასაკით გამოცდილ,არამედ ჩემზე ბევრად უმცროსი თქვენთაგანისთვის მომიმართავს თხოვნით ამა თუ იმ გაურკვეველი საკითხის შესახებ.თქვენს მიერ მოცემული შენიშვნის წყალობით ლექსში ლამის სტოფებიც კი ამომიღია ან დამიკორექტებია შეძლებისდაგვარად ...მაგრამ არც ერთხელ ყოფილა შემთხვევა,რომ ვინმეს ასე აგდებულად და დამცინავად ეპასუხა შეკითხვაზე...
*************************************************************************************************************************************************************************************************
ზედვაკელს!
ხოლო,რაც შეეხება ზედვაკელის კომენტარს,ვუპასუხებ, მე რომ ამ კუთხით ამბიციური ვყოფილიყავი,ამ გზას ბევრად უფრო ადრე დავადგებოდი,მინიმუმ შენს ასაკში მაინც...და რაც მთავარია,მოსვლის დღიდან სულ ია-ვარდებს გავფენდი ირგვლივ თქვენი კეთილგანწყყობის მოსაპოვებლად,ასე კი არ გაგემიჯნებოდით უმეტესობას....მაგრამ საიტზე გამეფებული სიტუაცია რომ გადასახედია,ეს უჩემოდაც იცით და რატომ მე მაბრალებთ ყველაფერს გაუგებარია! მე განა ვინმეს წინააღმდეგ გამოვდივარ,არა მე სიტუაცია არ მომწონს,აი ზუსტად ის რაც თემაში შინ წამოვწიე ::,,ადამიანი რომ ახალაიას რითმებს დაუწუნებს...ან დილეტანტი უნდა იყოს ან კიდევ." მე რას ვწერ,თქვენ რას კითხულობთ...?
56. დავიწყოთ... :):)
ბოლომდე ობიექტური ვერ ვიქნებით, რადგან მეგობრობის ფაქტორიც საკმაოდ ჭრის აქ (და ყველგან) და რაც მთავარია საყვარელი ავტორის. მაგ: მე, როცა დაღლილი მოვალ სამსახური+სასწავლებლიდან და არ მაქვს დრო ჩამოვუარო ყველა ავტორს, ვკითხულობ მხოლოდ ჩემთვის ნაცნობ და საინტერესო ავტორებს და თუ დრო დამრჩა, მერე უცნობებს, ან ნაკლებ საინტერესოებს და სავარაუდოდ ასეა უარეკელ მკითხველთა უმრავლესობა. :)
ავტორის დაფარულობას და ფარულ (იშვიათად ხილულ) მინუსებს რაც შეეხება მათ მოყვარულთათვის: www.literatura.ge შებრძანდით და სისამოვნეთ :):) აქ მეგობრული საიტია, სადაც ყველანი ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ ერთმანეთს დახვეწა-განვიტარებაში და არა პირიქით!
ვერ დაგეთანხმები ლიტერატორობასა და რჩეულ ავტორობასთან დაკავშირებით. მეც და დემეტრიუსიც დიდი ხნის განმავლობაში ვიყავით ჩვეულებრივი წევრები, მაგრამ ჩვენი რეიტინგი 100-ს თითქმის არასდროს ჩამოსცდენია ბოლო დროს და რჩეული ავტორებიც ობიექტურად გავხდით... მართალია, ამის გამო შეიძლება შეგვემატა კიდეც რამდენიმე პირფერი მკითხველი, მაგრამ მე პირადად ვაფასებ იმათ, ვინც მკითხულობდა მანამ, სანამ 5 ქულით შეფასების უფლებას მოვიპოვებდი, მაგრამ ახლებსაც დიდ პატივს ვცემ, ვინც მისაბუთებს, თუ რატომ მოეწონათ ჩემი ასე თუ ის ლექსი. (ცნობისთვის, დავრეგისტრირდი მარტში და ლიტერატორი მხოლოდ ივნისში გავხდი)
არც კრიტიკის მეშინია და დასაბუთებულად და ეთიკის ფარგლებში არაერთხელ დამიფიქსირებია ჩემი უარყოფითი აზრი ლექსის მიმართ, სადაც ცივილიზებულ მკითხველებს გაუგიათ, დაბალი დონის ხალხი ავარდნილა და ასე... :)
მიკვირს, ამდენი აგრესია შენ მიმართ და ლოგიკურად გამოდის, რომ პრობლემა შენშია, მაგრამ მსგავს რამესაც ვერ ვხედავ, რომ რამეს განსაკუთრებულ ცუდს აკეთებდე...
,,,,სენთან დავას არ ვაპირებ...ჯერ მოდი ჩემს დონემდე და მერე! კარგად..."( ამ კომენტარზე ვერაფერს ვიტყვი, რადგან არ ვიცი რა რას მოჰყვა, ერთი შეხედვით კი, შეიძლება ითქვას, მარაზმია!
სულ ეს იყო :):) ღამე მშვიდობის! დავიწყოთ... :):)
ბოლომდე ობიექტური ვერ ვიქნებით, რადგან მეგობრობის ფაქტორიც საკმაოდ ჭრის აქ (და ყველგან) და რაც მთავარია საყვარელი ავტორის. მაგ: მე, როცა დაღლილი მოვალ სამსახური+სასწავლებლიდან და არ მაქვს დრო ჩამოვუარო ყველა ავტორს, ვკითხულობ მხოლოდ ჩემთვის ნაცნობ და საინტერესო ავტორებს და თუ დრო დამრჩა, მერე უცნობებს, ან ნაკლებ საინტერესოებს და სავარაუდოდ ასეა უარეკელ მკითხველთა უმრავლესობა. :)
ავტორის დაფარულობას და ფარულ (იშვიათად ხილულ) მინუსებს რაც შეეხება მათ მოყვარულთათვის: www.literatura.ge შებრძანდით და სისამოვნეთ :):) აქ მეგობრული საიტია, სადაც ყველანი ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ ერთმანეთს დახვეწა-განვიტარებაში და არა პირიქით!
ვერ დაგეთანხმები ლიტერატორობასა და რჩეულ ავტორობასთან დაკავშირებით. მეც და დემეტრიუსიც დიდი ხნის განმავლობაში ვიყავით ჩვეულებრივი წევრები, მაგრამ ჩვენი რეიტინგი 100-ს თითქმის არასდროს ჩამოსცდენია ბოლო დროს და რჩეული ავტორებიც ობიექტურად გავხდით... მართალია, ამის გამო შეიძლება შეგვემატა კიდეც რამდენიმე პირფერი მკითხველი, მაგრამ მე პირადად ვაფასებ იმათ, ვინც მკითხულობდა მანამ, სანამ 5 ქულით შეფასების უფლებას მოვიპოვებდი, მაგრამ ახლებსაც დიდ პატივს ვცემ, ვინც მისაბუთებს, თუ რატომ მოეწონათ ჩემი ასე თუ ის ლექსი. (ცნობისთვის, დავრეგისტრირდი მარტში და ლიტერატორი მხოლოდ ივნისში გავხდი)
არც კრიტიკის მეშინია და დასაბუთებულად და ეთიკის ფარგლებში არაერთხელ დამიფიქსირებია ჩემი უარყოფითი აზრი ლექსის მიმართ, სადაც ცივილიზებულ მკითხველებს გაუგიათ, დაბალი დონის ხალხი ავარდნილა და ასე... :)
მიკვირს, ამდენი აგრესია შენ მიმართ და ლოგიკურად გამოდის, რომ პრობლემა შენშია, მაგრამ მსგავს რამესაც ვერ ვხედავ, რომ რამეს განსაკუთრებულ ცუდს აკეთებდე...
,,,,სენთან დავას არ ვაპირებ...ჯერ მოდი ჩემს დონემდე და მერე! კარგად..."( ამ კომენტარზე ვერაფერს ვიტყვი, რადგან არ ვიცი რა რას მოჰყვა, ერთი შეხედვით კი, შეიძლება ითქვას, მარაზმია!
სულ ეს იყო :):) ღამე მშვიდობის!
55. მზია, გვარებით აქ არ ფასდებიან, ახალაია თავის დროზე აქ მთავრობას არ მოუყვანია და ხუთჯვრიანი დროშა არ ჭერია ხელში, ერთჯერ მაგარი ლექსი გამოაცხო,მეორედ,მესამედ,
და გახდა ასე ,,ახალაია"...:)
მარად გიო ზედვაკელი პატივისცემით:)
მზია, გვარებით აქ არ ფასდებიან, ახალაია თავის დროზე აქ მთავრობას არ მოუყვანია და ხუთჯვრიანი დროშა არ ჭერია ხელში, ერთჯერ მაგარი ლექსი გამოაცხო,მეორედ,მესამედ,
და გახდა ასე ,,ახალაია"...:)
მარად გიო ზედვაკელი პატივისცემით:)
54. ბექა,შენ აქ მზიაზე სასაუბროდ არავის მოუწვევიხარ,თემაში დასმული საკითხვების ირგვლივ ვისაუბროთ რა... ბექა,შენ აქ მზიაზე სასაუბროდ არავის მოუწვევიხარ,თემაში დასმული საკითხვების ირგვლივ ვისაუბროთ რა...
53. მზია :) მეცინება პირდაპირ რა :)) ჩვენ რომ გვმოძღვრავ "სუსტიას" რომ ამბობ ახსნა უნდაო, შე დალოცვილო ჯერ შენ მოიკვარახჭინე საქმე მაგ ამბავში რა.
აქ შედი გენაცვალე და პირველივე კომენტარს დააკვირდი. ოღონდ იქ არ გამიმართო მთელი ამბავი.
http://www.urakparaki.ge/?m=4&ID=16547#comments
სასაცილოა რა ! :)) მზია :) მეცინება პირდაპირ რა :)) ჩვენ რომ გვმოძღვრავ "სუსტიას" რომ ამბობ ახსნა უნდაო, შე დალოცვილო ჯერ შენ მოიკვარახჭინე საქმე მაგ ამბავში რა.
აქ შედი გენაცვალე და პირველივე კომენტარს დააკვირდი. ოღონდ იქ არ გამიმართო მთელი ამბავი.
http://www.urakparaki.ge/?m=4&ID=16547#comments
სასაცილოა რა ! :))
52. ბატონო სევარიონ! იცით რა არის საინტერესო,ჩემი ლექსი ,,მომეფერე და...",რომელმაც ნახევარი ურაკი გადამამტერა,ლიტ.ჯეს ფორუმში მოხდა,ხოლო ლექსი ,,პაოლოს პირამიდების კვალდაკვალ",რომელიც აქ ყველაზე რეიტინგული აღმოჩნდა,ლიტ.ჯეზე დაიწუნეს... ეს კიდევ ერთი მაგალითია იმისა,რომ არაფერია ზუსტად პროგნოზირებადი... ბატონო სევარიონ! იცით რა არის საინტერესო,ჩემი ლექსი ,,მომეფერე და...",რომელმაც ნახევარი ურაკი გადამამტერა,ლიტ.ჯეს ფორუმში მოხდა,ხოლო ლექსი ,,პაოლოს პირამიდების კვალდაკვალ",რომელიც აქ ყველაზე რეიტინგული აღმოჩნდა,ლიტ.ჯეზე დაიწუნეს... ეს კიდევ ერთი მაგალითია იმისა,რომ არაფერია ზუსტად პროგნოზირებადი...
51. მე მგონი ჯობია ყველა ნაწარმოები გამოქვეყნდეს რომ მკითხველმა თვითონ გაარციოს თეთრი და შშავი, უნიჭობა იმდენად თავხედი და ამპარტავანია, თუ ლექსების გამოხშირვას დავიწყებთ იგივე სჰედეგს მივიღებთ, რაც ლიტ. გე-ზეა იქ სადავეები არამწერლებმა ცჰაიგდეს ხელსჰი და ყველა კარგ ლექსს დევნიან, სჰურით, ღვარძლით და იმის გამო რომ საკუთარი ნაგავი სჰეაცჰეცჰონ ვინმეს მე მგონი ჯობია ყველა ნაწარმოები გამოქვეყნდეს რომ მკითხველმა თვითონ გაარციოს თეთრი და შშავი, უნიჭობა იმდენად თავხედი და ამპარტავანია, თუ ლექსების გამოხშირვას დავიწყებთ იგივე სჰედეგს მივიღებთ, რაც ლიტ. გე-ზეა იქ სადავეები არამწერლებმა ცჰაიგდეს ხელსჰი და ყველა კარგ ლექსს დევნიან, სჰურით, ღვარძლით და იმის გამო რომ საკუთარი ნაგავი სჰეაცჰეცჰონ ვინმეს
50. ვალტერია(დღეიდან ვალტერს გეძახი ),ბიჭო,წაღმა რო დავატრიალო და რო გამიცურდეს ხელიდან,ხო დაერხა ადამის მოდგმას ჰა?
ბექა ახალაია. 2009-07-22 18:13:35
არც ახლა ვართ კაი დღეში შენი გადამკიდე :))
ვალტერს და მაუზერს განახებ მე შენ, დამაცადე :)) :)) ვალტერია(დღეიდან ვალტერს გეძახი ),ბიჭო,წაღმა რო დავატრიალო და რო გამიცურდეს ხელიდან,ხო დაერხა ადამის მოდგმას ჰა?
ბექა ახალაია. 2009-07-22 18:13:35
არც ახლა ვართ კაი დღეში შენი გადამკიდე :))
ვალტერს და მაუზერს განახებ მე შენ, დამაცადე :)) :))
49. ნიკა ჩერქეზიშვილს! აუცილებლად წავიკითხავ,მოგიკითხავ დიდი პატივისცემით.! ნიკა ჩერქეზიშვილს! აუცილებლად წავიკითხავ,მოგიკითხავ დიდი პატივისცემით.!
48. არავინ შეეწინააღმდეგოს! იცის დედამიწის ამბები მაგან
მორჩი მერე უკუღმართობას ძამა, აწი წაღმაც დაატრიალე
რეჟისორი. 2009-07-22 16:50:15
ვალტერია(დღეიდან ვალტერს გეძახი:)) ),ბიჭო,წაღმა რო დავატრიალო და რო გამიცურდეს ხელიდან,ხო დაერხა ადამის მოდგმას ჰა?:))
არავინ შეეწინააღმდეგოს! იცის დედამიწის ამბები მაგან
მორჩი მერე უკუღმართობას ძამა, აწი წაღმაც დაატრიალე
რეჟისორი. 2009-07-22 16:50:15
ვალტერია(დღეიდან ვალტერს გეძახი:)) ),ბიჭო,წაღმა რო დავატრიალო და რო გამიცურდეს ხელიდან,ხო დაერხა ადამის მოდგმას ჰა?:))
47. vai "chven" patrons..................
rac sheexeba am ambavs, aseti ragaceebi rom gaxdeba sachiro, da sachiroeba namdviladaa amis (vgulisxmob parulad dadebas) nametnavi :) cudadaa saqme da situacia unda gadaixedos da gamoketdes........... vai "chven" patrons..................
rac sheexeba am ambavs, aseti ragaceebi rom gaxdeba sachiro, da sachiroeba namdviladaa amis (vgulisxmob parulad dadebas) nametnavi :) cudadaa saqme da situacia unda gadaixedos da gamoketdes...........
46. მზია.. თუ საინტერესოა შენთვის ჩემი შეხედულება ამ ყველაფერზე.. როცა მოახერხო და შეძლო.. წაიკითხე ჩემი ლექსი - გოდების კედელი.. ვფიქრობ.. იქ არის პოეტური პასუხი ამ ყველაფერზე.. მზია.. თუ საინტერესოა შენთვის ჩემი შეხედულება ამ ყველაფერზე.. როცა მოახერხო და შეძლო.. წაიკითხე ჩემი ლექსი - გოდების კედელი.. ვფიქრობ.. იქ არის პოეტური პასუხი ამ ყველაფერზე..
45. ჩემთვის არა აქვს მნიშვნელობა ფარული იქნება თუ გახსნილი....თუ მომეწონება აღფრთოვანებას ვერ ვმალავ...თუ არა და შეიძლება მხოლოდ გაღიმებაც...ლანძღვის გარეშე... კრიტიკოსებმა და პროფესიონალებმა გაარჩიონ... ყველას ერთ ყალიბში ვერ ჩასვავთ , ზოგან დამცინავი ტონი შეგხვდებათ და ზოგან უტაქტო კომენტარი... აქ იმდენი ვართ...ყველა თავისი ხასიათით და ინტელექტით...ყველაფერს გულთან ახლოს ნუ მიიტანთ... ქულების გარეშეც იკვეთება ავტორის ხარისხი...ეს ქულები მე მგონი უაზრობაა... ჩემთვის არა აქვს მნიშვნელობა ფარული იქნება თუ გახსნილი....თუ მომეწონება აღფრთოვანებას ვერ ვმალავ...თუ არა და შეიძლება მხოლოდ გაღიმებაც...ლანძღვის გარეშე... კრიტიკოსებმა და პროფესიონალებმა გაარჩიონ... ყველას ერთ ყალიბში ვერ ჩასვავთ , ზოგან დამცინავი ტონი შეგხვდებათ და ზოგან უტაქტო კომენტარი... აქ იმდენი ვართ...ყველა თავისი ხასიათით და ინტელექტით...ყველაფერს გულთან ახლოს ნუ მიიტანთ... ქულების გარეშეც იკვეთება ავტორის ხარისხი...ეს ქულები მე მგონი უაზრობაა...
44. ქვენატკოცა! დიდი მადლობა ყურადღებისთვის!
რისთვის გჭირდებათ ფარული აბა? იმიტომ რომ რეალური შეფასება დაინახოთ თქვენი ლექსის ხო?
გაზაფხული. 2009-07-22 14:32:16
გაზაფხულო! აქ მე რა შუაში ვარ?მე იქნებ აღარც კი დავდო ლექსები,მითუმეტს ჯერჯრობით.მე სულ სხვა თემა წამოვწიე,თქვენ სულ სხვა თემაზე მესაუბრებით... ქვენატკოცა! დიდი მადლობა ყურადღებისთვის!
რისთვის გჭირდებათ ფარული აბა? იმიტომ რომ რეალური შეფასება დაინახოთ თქვენი ლექსის ხო?
გაზაფხული. 2009-07-22 14:32:16
გაზაფხულო! აქ მე რა შუაში ვარ?მე იქნებ აღარც კი დავდო ლექსები,მითუმეტს ჯერჯრობით.მე სულ სხვა თემა წამოვწიე,თქვენ სულ სხვა თემაზე მესაუბრებით...
43. ვფიქრობ,რჩეული ავტორობა,რეიტინგები,ქულები და შეფასებები ის კეთილგანწყობის გამოვლინებებია,რასაც მკითხველები სუბიექტურად ვჩუქნით ერთმანეთს,ნამდვილი რეიტინგები და ჭეშმარიტება კი ჩვენი აღქმის საზღვრებს სცილდება და გაცილებით მაღლა წყდება,ასე რომ,ჩემო ტკბილო ქართველებო,წერეთ,ვისაც გულით გეწერებათ და ნუ გამოედევნებით მაღალ რეიტინგებს – მე მგონი,აქ იმისთვის უნდა ვწეროთ,რომ ვინმემ ჩვენს ნაწარმოებებში თავისი სულის და ცხოვრების ნაწილი დაინახოს,თავისი ტვირთი ცოტა მაინც შეიმსუბუქოს და ერთი-ორი თბილი სიტყვითაც შეგვეწიოს და არა იმისთვის,რომ რაღაც რჩეულობაზე გვქონდეს პრეტენზიები.....ისევე როგორც თავისუფლების ქანდაკების სრულად აღქმას სჭირდება მისი მანძილიდან დანახვა,პიროვნულ შეფასებასაც დრო უნდა და სწორედ დრო გამოგაჩენთ,ვინ რისი ღირსია და ვინ რას იმსახურებს....ყველას – კეთილი სურვილებით! ვფიქრობ,რჩეული ავტორობა,რეიტინგები,ქულები და შეფასებები ის კეთილგანწყობის გამოვლინებებია,რასაც მკითხველები სუბიექტურად ვჩუქნით ერთმანეთს,ნამდვილი რეიტინგები და ჭეშმარიტება კი ჩვენი აღქმის საზღვრებს სცილდება და გაცილებით მაღლა წყდება,ასე რომ,ჩემო ტკბილო ქართველებო,წერეთ,ვისაც გულით გეწერებათ და ნუ გამოედევნებით მაღალ რეიტინგებს – მე მგონი,აქ იმისთვის უნდა ვწეროთ,რომ ვინმემ ჩვენს ნაწარმოებებში თავისი სულის და ცხოვრების ნაწილი დაინახოს,თავისი ტვირთი ცოტა მაინც შეიმსუბუქოს და ერთი-ორი თბილი სიტყვითაც შეგვეწიოს და არა იმისთვის,რომ რაღაც რჩეულობაზე გვქონდეს პრეტენზიები.....ისევე როგორც თავისუფლების ქანდაკების სრულად აღქმას სჭირდება მისი მანძილიდან დანახვა,პიროვნულ შეფასებასაც დრო უნდა და სწორედ დრო გამოგაჩენთ,ვინ რისი ღირსია და ვინ რას იმსახურებს....ყველას – კეთილი სურვილებით!
42. 33. კი ბრუნავ დედამიწა არწივო,მარა უკუღმა! ბექა ახალაია. 2009-07-22 14:14:55
--------------------------------------------------------------------------------
არავინ შეეწინააღმდეგოს! იცის დედამიწის ამბები მაგან :)) :))
მორჩი მერე უკუღმართობას ძამა, აწი წაღმაც დაატრიალე =)) :)) 33. კი ბრუნავ დედამიწა არწივო,მარა უკუღმა! ბექა ახალაია. 2009-07-22 14:14:55
--------------------------------------------------------------------------------
არავინ შეეწინააღმდეგოს! იცის დედამიწის ამბები მაგან :)) :))
მორჩი მერე უკუღმართობას ძამა, აწი წაღმაც დაატრიალე =)) :))
41. ბექა, ჰოო, ჰოო, რავი, დედამიწის უკუღმა ბრუნვა მთლად კარგი ამბავი არაა :D
მზია, არაფერს, მთავარია რომ არ მოხდეს მოვლენების დრამატიზირება ( ამომეწურა ლექსიკა და აგერ, უკვე მეორედ თუ მესამედ ვიძახი ერთი და იგივეს :D)
დანარჩენი კი ყველაფერი მეტ-ნაკლებად მოგვარებადია,,
პატივისცემით, განდი. არწივი.
ბექა, ჰოო, ჰოო, რავი, დედამიწის უკუღმა ბრუნვა მთლად კარგი ამბავი არაა :D
მზია, არაფერს, მთავარია რომ არ მოხდეს მოვლენების დრამატიზირება ( ამომეწურა ლექსიკა და აგერ, უკვე მეორედ თუ მესამედ ვიძახი ერთი და იგივეს :D)
დანარჩენი კი ყველაფერი მეტ-ნაკლებად მოგვარებადია,,
პატივისცემით, განდი. არწივი.
40. ლიკას:
იმიტომ ჩემო, სიხარულო,რომ მკითხელი ჰყავდა ნაკლები:)
მზიას:
12. დაფარულობა არც სტიმულია და არაფერი მსგავსი... არ მიყვარს როცა ეპირფერებიან ჩემ ლექსებს, (არ მიყვარს რბილი ნათქვამია). რაღაცას როცა ვწერ აზრი მაინტერესებს მკითხველის და არა მეგობრის ქებას ველოდები, ამიტომაც თითქმის ყველა ლექსი რასაც აქ ვაქვეყნებ მანამდე მეორე ნიკით მაქვს ხოლმე გამოქვეყნებული რაღაც პერიოდით ადრე... ხოდა ნუ მაწვალებთ ბატონო ადმინ იოჰან ხევსური. 2009-07-22 11:26:5
ეს მინდიას კომენტარია და ამის დასტური ვთქვი მე გაუგებრად?
რისთვის გჭირდებათ ფარული აბა? იმიტომ რომ რეალური შეფასება დაინახოთ თქვენი ლექსის ხო?
ლიკას:
იმიტომ ჩემო, სიხარულო,რომ მკითხელი ჰყავდა ნაკლები:)
მზიას:
12. დაფარულობა არც სტიმულია და არაფერი მსგავსი... არ მიყვარს როცა ეპირფერებიან ჩემ ლექსებს, (არ მიყვარს რბილი ნათქვამია). რაღაცას როცა ვწერ აზრი მაინტერესებს მკითხველის და არა მეგობრის ქებას ველოდები, ამიტომაც თითქმის ყველა ლექსი რასაც აქ ვაქვეყნებ მანამდე მეორე ნიკით მაქვს ხოლმე გამოქვეყნებული რაღაც პერიოდით ადრე... ხოდა ნუ მაწვალებთ ბატონო ადმინ იოჰან ხევსური. 2009-07-22 11:26:5
ეს მინდიას კომენტარია და ამის დასტური ვთქვი მე გაუგებრად?
რისთვის გჭირდებათ ფარული აბა? იმიტომ რომ რეალური შეფასება დაინახოთ თქვენი ლექსის ხო?
39. მე არ ვაპირებ სხვა ნიკით სარგებლობას! რასაც დავდებ,მხოლოდ ჩემი ნიკით იქნება... მე არ ვაპირებ სხვა ნიკით სარგებლობას! რასაც დავდებ,მხოლოდ ჩემი ნიკით იქნება...
38. 35. არ ვარ მომხრე ფარული შეფასების,თუ გაინტერესებთ როგორ წერთ,ხევსურმა "გასწავლათ"... დადეთ სხვა ნიკით
გაზაფხული. 2009-07-22 14:19:23
ვერაფერს მიგიხვდით,ხევსური რა შუაშია? 35. არ ვარ მომხრე ფარული შეფასების,თუ გაინტერესებთ როგორ წერთ,ხევსურმა "გასწავლათ"... დადეთ სხვა ნიკით
გაზაფხული. 2009-07-22 14:19:23
ვერაფერს მიგიხვდით,ხევსური რა შუაშია?
37. ხევსურმა რომ სხვა ნიკით დადო, რაც დადო, იმან დაბალი რეიტიგნი აიღო. შეგიძლიათ ნახოთ მისი სხვა ნიკები. რაც ვიცი ასეა. ასე რომ ვერავის ვერაფერს ვერ ასწავლის. ხევსურმა რომ სხვა ნიკით დადო, რაც დადო, იმან დაბალი რეიტიგნი აიღო. შეგიძლიათ ნახოთ მისი სხვა ნიკები. რაც ვიცი ასეა. ასე რომ ვერავის ვერაფერს ვერ ასწავლის.
36. რა შუაშია ლაზი? მომეწონა მე ლექსი, ვწერ 5-ს. მისი ლექსები ძალიან მომწონს. სხვებსაც, ვინც წაიკითხა. მაგრამ დაბალი რეიტინგი აქვს.
საქმე იმაშია უბრალოდ, რომ როცა უცხო ავტორს ხედავენ, ვალდებულად თვლიან თავს გააკრიტიკონ. ასე ხდება ხშირად. თუ ლექსს გააზრებულად კითხულობ კიდევ, აუცილებლად იცნობ ნებისმიერი ნიკის ქვეშ. ზოგიერთები უკმაყოფილოები იყვნენ 1 წლის წინ: სხვა ნიკით დავდე, გამაკტიტიკეთ, ე.ი აქ მეგობრობა წყვეტს ყველაფერსო. მერე სპეციალურად დაწერეს კრიტიკულ-პუბლიცისტური წერილი და ეხლა ალბათ არ ახსოვთ... მე არ ვამბობ რომ აქ მეგობრობა არ ჭრის, მაგრამ რაც არ უნდა გავაკეთოთ, ეს მაინც იქნება. ნაცნობი ნაცნობს მაინც დაუწერს კარგ შეფასებას,
პ.ს. ზოგიერთები სხვისი სიტყვის გამეორებას და ბლა-ბლა-ბლას შეეშვან! რა შუაშია ლაზი? მომეწონა მე ლექსი, ვწერ 5-ს. მისი ლექსები ძალიან მომწონს. სხვებსაც, ვინც წაიკითხა. მაგრამ დაბალი რეიტინგი აქვს.
საქმე იმაშია უბრალოდ, რომ როცა უცხო ავტორს ხედავენ, ვალდებულად თვლიან თავს გააკრიტიკონ. ასე ხდება ხშირად. თუ ლექსს გააზრებულად კითხულობ კიდევ, აუცილებლად იცნობ ნებისმიერი ნიკის ქვეშ. ზოგიერთები უკმაყოფილოები იყვნენ 1 წლის წინ: სხვა ნიკით დავდე, გამაკტიტიკეთ, ე.ი აქ მეგობრობა წყვეტს ყველაფერსო. მერე სპეციალურად დაწერეს კრიტიკულ-პუბლიცისტური წერილი და ეხლა ალბათ არ ახსოვთ... მე არ ვამბობ რომ აქ მეგობრობა არ ჭრის, მაგრამ რაც არ უნდა გავაკეთოთ, ეს მაინც იქნება. ნაცნობი ნაცნობს მაინც დაუწერს კარგ შეფასებას,
პ.ს. ზოგიერთები სხვისი სიტყვის გამეორებას და ბლა-ბლა-ბლას შეეშვან!
35. არ ვარ მომხრე ფარული შეფასების,თუ გაინტერესებთ როგორ წერთ,ხევსურმა "გასწავლათ"... დადეთ სხვა ნიკით
არ ვარ მომხრე ფარული შეფასების,თუ გაინტერესებთ როგორ წერთ,ხევსურმა "გასწავლათ"... დადეთ სხვა ნიკით
34. გასაგებია განდი,დიდი მადლობა! გასაგებია განდი,დიდი მადლობა!
33. კი ბრუნავ დედამიწა არწივო,მარა უკუღმა!:)) კი ბრუნავ დედამიწა არწივო,მარა უკუღმა!:))
32. მოგესალმები მზია, :)
პირველ რიგში, მინდა გთხოვო რომ ბატონობითა და თქვენობით მიმართვა ამოვიღოთ ურთიერთობისას, (ყველას სახელით მიმართავ და მე რა დავაშავე, რომ ბატონობით საუბრობ ჩემთან?? :D :შუტკა: ადრეც გთხოვე, რომ მე უშუალო საუბრების მომხრე ვარ და შენობით მიმართვა ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა ადამიანებს შორის ნეტში საუბრისას,,
პირველ რიგში ვიტყვი, რომ ყველა ნაწარმოები ექვემდებარება განხილავს და სუბიექტური თუ ობიექტური კომენტარების დატოვებას,, არ არსებობს განსაზღვრული წესი ამა თუ იმ ლექსის შეფასებისას,, რა თქმა უნდა კორექტულობა უნდა იყოს ყველა შემთხვევაში დაცული და როცა ლექსზე ვსაუბრობთ, პირად შეურაწყოფაზე არ უნდა გადავიდეთ, ერთმანეთს ხელი არ უნდა შევახოთ, ანუ no touching :D
როცა ადამიანი იძახის ლექსზე "კარგია" ესე იგი მას მოეწონა ეს ნაწერი და ჩვენ ვერ მოვთხოვთ ვერავის, რომ რატომ არ ახსნა რატომ არის კარგი ეს ნაწარმოები და რატომ არ განავრცო თემა. ზოგს დრო არ აქვს ამის, ზოგი არაა ჩვეული ვრცელი ნაწერების გამოქვეყნებას, ზოგს უბრალოდ მოსწონს ლექსი და არ აპირებს ახნა განმარტების მიცემას.
იგივე ეხება მოვლენას, როცა საუბარია 'არ მომეწონა" კომენტარზე,, თუ ადამიანს უნდა, გააკეთებს ვრცელ კომენტარს რატომ არ მოეწონა, ხოლო ის, რომ აუცილებელი დოგმად ჩაითვალოს კომენტარის ავტორმა, განავრცოს რატომ არ მოეწონა ნაწერი, ესეც არ მიმაჩნია მართებულად,,
ისევ და ისევ, იმ მიზეზების გამო , რომ შეიძLება დრო არ აქვს, შეიძლება არ უნდა ახნა, ანდა უბრალოდ, არ მოეწონა და ის ემოცია რაც ლექსში იყო ვერ მივიდა ახლოს მასთან,,
დაისმის კითხვა, არის თუ არა ლექსების შეფასება სუბიექტური? მე ვუპასუხებდი,-- რა თქმა უნდა დიახ, არის, ,
ანუ, ჩემი პირადი შეხედულება ლექსთან დაკავშირებით, ის ემოცია რაც გამოწვეულია, ან არ არის გამოწვეული ლექსის კითხვისას არის მხოლოდ ჩემი და არ არის აუცილებელი ეს ჩემი სუბიექტური დამოკიდებულება გაიზიაროს სხვამ, ანდა ჩემი უარყოფითი შეფასება იმის დასტურია რომ სხვასაც არ მოეწონება ლექსი,,
ავიღოთ დიდი პოეტები, გინდაც თანამედროვე, გინდაც გასული საუკუნეების,, რამდენი ლექსია რომელიც ზოგს მოსწონს, ზოგს არა?? და მერე რა ამით? ვისაც არ მოსწონს, არ მოსწონს, და ვისაც მოსწონს, დაე მოეწონოს,,
ურაკზე ლექსების გამოქვეყნებით, არაფრის დამტკიცება არ ხდება, ურაკზე პოეტის დიპლომის გაცემა არ ხდება,
ურაკი არის თავისუფალი საზოგადოების თავშეყრის ადგილი,,
ამიტომ, როცა ადამიანი დააკომენტარებს ლექსში უარყოფითად, ეს მისი აზრია და თუკი მას არ სურს განავრცოს თავისი კომენტარი, გვითხრას რატომ არ მოეწონა, არ უნდა ჩავაცივდეთ, რატომ ხარ ასეთიო,,
გაცილებით თავისუფალი ურთიერთობა მაინტერესებს მე ურაკზე ყოფნისას, ანუ ის რომ, თუ არ მომეწონა პირდაპირ ვთქვა არა ტქო და რომც არ განვმარტო რატომ არ მომეწონა, ესეც არ იყოს გამოსაკიდებელი და ავტორმა არ დამავალდებულოს რატომ არ მოგეწონა ახსენიო,,
და თუკი მომეწონა ნაწერი, ვიტყვი "კარგია" და ამით მორჩება საუბარი,,
ურაკი არ არის ლიტ.წრე აქ უფრო თავისუფლებაა და მე არ ვუჭერ მხარს ნაწარმოებების წაშლისა თუ რეიტინგის მიხედვით გამოქვეყნების,,
მთავარია, რომ კორექტულობა იყოს დაცული ურთიერთობისას, და დანარჩენი ყველაფერი მოგვარებადია, მით უმეტესი, დედამიწა ტრიალებს და თან როგორ ლამაზად და რატომ ვურთულებთ ცხოვრებას და სუნთქვას ერთმანეთს?
როგორც ზემოთ ავღნიშნე, ურაკზე თითოეული ავტორი, წარმოადგენს საკუთარ თავს, ამიტომ მისი შეხედულება არის სუბიექტური, დაფუძნებული იმ გამოცდილებაზე თუ განცდებზე რაც მას გააჩნია, რომელსაც შესაძლებელია საზოგადოების დიდი ნაწილი არ იზიარებდეს, ესეც დასაშვებია,,
შესაბამისად, ცოტა რთულია ლექსების ავ კარგიანობაზე საუბარი, მე ისეთი ნაწერი შეიძლება არ მომეწონოს , რაც სხვისი თვალთახედვით შედევრია,, და რა ამით? ნაწერს ამით რამე აკლდება? თუ მე მაკლდება ამით რამე??
არც ერთი, არც მეორე,, --
ყველაფერი გაცილებით ადვილია,, რეიტინგი ჩემთვის არ არის მნიშვნელოვანი,, არც ნაწერების უავტოროდ გამოქვეყნებას ვუჭერ მხარს,, ესეც ჩემი პირადი აზრია,,
მშვიდობიანი დღე :)
პატივისცემით, განდი. არწივი.
მოგესალმები მზია, :)
პირველ რიგში, მინდა გთხოვო რომ ბატონობითა და თქვენობით მიმართვა ამოვიღოთ ურთიერთობისას, (ყველას სახელით მიმართავ და მე რა დავაშავე, რომ ბატონობით საუბრობ ჩემთან?? :D :შუტკა: ადრეც გთხოვე, რომ მე უშუალო საუბრების მომხრე ვარ და შენობით მიმართვა ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა ადამიანებს შორის ნეტში საუბრისას,,
პირველ რიგში ვიტყვი, რომ ყველა ნაწარმოები ექვემდებარება განხილავს და სუბიექტური თუ ობიექტური კომენტარების დატოვებას,, არ არსებობს განსაზღვრული წესი ამა თუ იმ ლექსის შეფასებისას,, რა თქმა უნდა კორექტულობა უნდა იყოს ყველა შემთხვევაში დაცული და როცა ლექსზე ვსაუბრობთ, პირად შეურაწყოფაზე არ უნდა გადავიდეთ, ერთმანეთს ხელი არ უნდა შევახოთ, ანუ no touching :D
როცა ადამიანი იძახის ლექსზე "კარგია" ესე იგი მას მოეწონა ეს ნაწერი და ჩვენ ვერ მოვთხოვთ ვერავის, რომ რატომ არ ახსნა რატომ არის კარგი ეს ნაწარმოები და რატომ არ განავრცო თემა. ზოგს დრო არ აქვს ამის, ზოგი არაა ჩვეული ვრცელი ნაწერების გამოქვეყნებას, ზოგს უბრალოდ მოსწონს ლექსი და არ აპირებს ახნა განმარტების მიცემას.
იგივე ეხება მოვლენას, როცა საუბარია `არ მომეწონა" კომენტარზე,, თუ ადამიანს უნდა, გააკეთებს ვრცელ კომენტარს რატომ არ მოეწონა, ხოლო ის, რომ აუცილებელი დოგმად ჩაითვალოს კომენტარის ავტორმა, განავრცოს რატომ არ მოეწონა ნაწერი, ესეც არ მიმაჩნია მართებულად,,
ისევ და ისევ, იმ მიზეზების გამო , რომ შეიძLება დრო არ აქვს, შეიძლება არ უნდა ახნა, ანდა უბრალოდ, არ მოეწონა და ის ემოცია რაც ლექსში იყო ვერ მივიდა ახლოს მასთან,,
დაისმის კითხვა, არის თუ არა ლექსების შეფასება სუბიექტური? მე ვუპასუხებდი,-- რა თქმა უნდა დიახ, არის, ,
ანუ, ჩემი პირადი შეხედულება ლექსთან დაკავშირებით, ის ემოცია რაც გამოწვეულია, ან არ არის გამოწვეული ლექსის კითხვისას არის მხოლოდ ჩემი და არ არის აუცილებელი ეს ჩემი სუბიექტური დამოკიდებულება გაიზიაროს სხვამ, ანდა ჩემი უარყოფითი შეფასება იმის დასტურია რომ სხვასაც არ მოეწონება ლექსი,,
ავიღოთ დიდი პოეტები, გინდაც თანამედროვე, გინდაც გასული საუკუნეების,, რამდენი ლექსია რომელიც ზოგს მოსწონს, ზოგს არა?? და მერე რა ამით? ვისაც არ მოსწონს, არ მოსწონს, და ვისაც მოსწონს, დაე მოეწონოს,,
ურაკზე ლექსების გამოქვეყნებით, არაფრის დამტკიცება არ ხდება, ურაკზე პოეტის დიპლომის გაცემა არ ხდება,
ურაკი არის თავისუფალი საზოგადოების თავშეყრის ადგილი,,
ამიტომ, როცა ადამიანი დააკომენტარებს ლექსში უარყოფითად, ეს მისი აზრია და თუკი მას არ სურს განავრცოს თავისი კომენტარი, გვითხრას რატომ არ მოეწონა, არ უნდა ჩავაცივდეთ, რატომ ხარ ასეთიო,,
გაცილებით თავისუფალი ურთიერთობა მაინტერესებს მე ურაკზე ყოფნისას, ანუ ის რომ, თუ არ მომეწონა პირდაპირ ვთქვა არა ტქო და რომც არ განვმარტო რატომ არ მომეწონა, ესეც არ იყოს გამოსაკიდებელი და ავტორმა არ დამავალდებულოს რატომ არ მოგეწონა ახსენიო,,
და თუკი მომეწონა ნაწერი, ვიტყვი "კარგია" და ამით მორჩება საუბარი,,
ურაკი არ არის ლიტ.წრე აქ უფრო თავისუფლებაა და მე არ ვუჭერ მხარს ნაწარმოებების წაშლისა თუ რეიტინგის მიხედვით გამოქვეყნების,,
მთავარია, რომ კორექტულობა იყოს დაცული ურთიერთობისას, და დანარჩენი ყველაფერი მოგვარებადია, მით უმეტესი, დედამიწა ტრიალებს და თან როგორ ლამაზად და რატომ ვურთულებთ ცხოვრებას და სუნთქვას ერთმანეთს?
როგორც ზემოთ ავღნიშნე, ურაკზე თითოეული ავტორი, წარმოადგენს საკუთარ თავს, ამიტომ მისი შეხედულება არის სუბიექტური, დაფუძნებული იმ გამოცდილებაზე თუ განცდებზე რაც მას გააჩნია, რომელსაც შესაძლებელია საზოგადოების დიდი ნაწილი არ იზიარებდეს, ესეც დასაშვებია,,
შესაბამისად, ცოტა რთულია ლექსების ავ კარგიანობაზე საუბარი, მე ისეთი ნაწერი შეიძლება არ მომეწონოს , რაც სხვისი თვალთახედვით შედევრია,, და რა ამით? ნაწერს ამით რამე აკლდება? თუ მე მაკლდება ამით რამე??
არც ერთი, არც მეორე,, --
ყველაფერი გაცილებით ადვილია,, რეიტინგი ჩემთვის არ არის მნიშვნელოვანი,, არც ნაწერების უავტოროდ გამოქვეყნებას ვუჭერ მხარს,, ესეც ჩემი პირადი აზრია,,
მშვიდობიანი დღე :)
პატივისცემით, განდი. არწივი.
31. 28. ბექა ახალაია! ასეთი დამცინავი ტონით რომ არ აკეთებთებდეთ განცხადებას,აი ამიტომაა საჭირო ნაწარმოების პირველ დღეებში უავტოროდ დადება! იცი რა მინდა გითხრა,თუ თქვენ დისონანსური რითმები გეადვილებათ,ეს არ ნიშნავს,რომ ჩემი წერის ტექნიკა არქაული გადმონაშთია...
მზია სალვარიძე. 2009-07-22 13:42:41
მე დამცინავი ტონით არასდროს ,,ვაკეთებთებდებ" კომენტარს და შენ სად ნახე დამცინავი ტონი მე არ ვიცი და ნაკლებადაც მაინტერესებს სიმართლე გითხრა!
რითმას რაც შეეხება,პირდაპირ გეტყვი:მე ყველა რითმა მეადვილება:დისონანსურიც,ასონანსურიც,კონსონანსურიც,აკუსტიკურიც და ზუსტიც,თორე წოლა,მოლა,სკოლა,რბოლა,ჭოლა-ს შენც კი რითმავ!:)
ბედნიერად!:) 28. ბექა ახალაია! ასეთი დამცინავი ტონით რომ არ აკეთებთებდეთ განცხადებას,აი ამიტომაა საჭირო ნაწარმოების პირველ დღეებში უავტოროდ დადება! იცი რა მინდა გითხრა,თუ თქვენ დისონანსური რითმები გეადვილებათ,ეს არ ნიშნავს,რომ ჩემი წერის ტექნიკა არქაული გადმონაშთია...
მზია სალვარიძე. 2009-07-22 13:42:41
მე დამცინავი ტონით არასდროს ,,ვაკეთებთებდებ" კომენტარს და შენ სად ნახე დამცინავი ტონი მე არ ვიცი და ნაკლებადაც მაინტერესებს სიმართლე გითხრა!
რითმას რაც შეეხება,პირდაპირ გეტყვი:მე ყველა რითმა მეადვილება:დისონანსურიც,ასონანსურიც,კონსონანსურიც,აკუსტიკურიც და ზუსტიც,თორე წოლა,მოლა,სკოლა,რბოლა,ჭოლა-ს შენც კი რითმავ!:)
ბედნიერად!:)
30. ბატონო განდი! ტქვენ რას ფიქრობთ ჩემს მოსაზრებაზე? ბატონო განდი! ტქვენ რას ფიქრობთ ჩემს მოსაზრებაზე?
29. უბრალოდ მივესალმები ყველა ავტორს, რომელმაც ამ წერილში დაპოსტა და რომელიც კიდევ დაპოსტავს,, :)
ბექასი არ იყოს, გავიღიმოთ ცოტა უფრო მეტად, ვაჩუქოთ ერთმანეთს ტიტები, თუგინდ ვარდები და იასამნები , და ნამეტანი დრამატიზირებას ნუ მოვახდენთ მოვლენებს თუ ერთმანეთის სუბიექტურ განცხადებებს,
ყველას აქვს იმის თქმის უფლება, რასაც თვითონ თვლის, კორექტულობა კი ყველა ჩვენთანგანის ვალია, ჰო, ვალია, და არა კეთილი ნება,, ,,
დედამიწა ხომ კიდევ ბრუნავს?? :D მე მგონი კი,, :D
მშვიდობიანი დღე :)
პატივისცემით, განდი. არწივი.
უბრალოდ მივესალმები ყველა ავტორს, რომელმაც ამ წერილში დაპოსტა და რომელიც კიდევ დაპოსტავს,, :)
ბექასი არ იყოს, გავიღიმოთ ცოტა უფრო მეტად, ვაჩუქოთ ერთმანეთს ტიტები, თუგინდ ვარდები და იასამნები , და ნამეტანი დრამატიზირებას ნუ მოვახდენთ მოვლენებს თუ ერთმანეთის სუბიექტურ განცხადებებს,
ყველას აქვს იმის თქმის უფლება, რასაც თვითონ თვლის, კორექტულობა კი ყველა ჩვენთანგანის ვალია, ჰო, ვალია, და არა კეთილი ნება,, ,,
დედამიწა ხომ კიდევ ბრუნავს?? :D მე მგონი კი,, :D
მშვიდობიანი დღე :)
პატივისცემით, განდი. არწივი.
28. ბექა ახალაია! ასეთი დამცინავი ტონით რომ არ აკეთებთებდეთ განცხადებას,აი ამიტომაა საჭირო ნაწარმოების პირველ დღეებში უავტოროდ დადება! იცი რა მინდა გითხრა,თუ თქვენ დისონანსური რითმები გეადვილებათ,ეს არ ნიშნავს,რომ ჩემი წერის ტექნიკა არქაული გადმონაშთია...
ბექა ახალაია! ასეთი დამცინავი ტონით რომ არ აკეთებთებდეთ განცხადებას,აი ამიტომაა საჭირო ნაწარმოების პირველ დღეებში უავტოროდ დადება! იცი რა მინდა გითხრა,თუ თქვენ დისონანსური რითმები გეადვილებათ,ეს არ ნიშნავს,რომ ჩემი წერის ტექნიკა არქაული გადმონაშთია...
27. მე ყველა კომენტარში რა თქმა უნდა არ ვარ ობიექტური. ზოგჯერ ვწერ კომენტარებს, რომელშიც მარტო გაგიმარჯოს-ჩაგეხუტე-მიყვარხარს ვწერ. მაგრამ ვწერ კომენტარებსაც, რომლებშიც შემიძლია სერიოზულად განვიხილო ესა თუ ის ნაწარმოები. რა თქმა უნდა, ჩემი ობიექტურობაც სუბიექტური იქნება, გემოვნების მხრივ. მაგრამ ასეთი კომენტარები დიდი ხანია არ დამიწერია და არც პრეტენზია მაქვს, იმ უბრალო მიზეზით, რომ სამსახურიდან შემოვდივარ და მოპარულ წუთებში რეცენზიებს ნამდვილად ვერ დავწერ. თქვენ კი თუ გაქვთ პრეტენზია კორექტულად მოგმართავდნენ, ასევე უნდა მიმართოთ. ეს ხომ ელემენტარულია? მე ყველა კომენტარში რა თქმა უნდა არ ვარ ობიექტური. ზოგჯერ ვწერ კომენტარებს, რომელშიც მარტო გაგიმარჯოს-ჩაგეხუტე-მიყვარხარს ვწერ. მაგრამ ვწერ კომენტარებსაც, რომლებშიც შემიძლია სერიოზულად განვიხილო ესა თუ ის ნაწარმოები. რა თქმა უნდა, ჩემი ობიექტურობაც სუბიექტური იქნება, გემოვნების მხრივ. მაგრამ ასეთი კომენტარები დიდი ხანია არ დამიწერია და არც პრეტენზია მაქვს, იმ უბრალო მიზეზით, რომ სამსახურიდან შემოვდივარ და მოპარულ წუთებში რეცენზიებს ნამდვილად ვერ დავწერ. თქვენ კი თუ გაქვთ პრეტენზია კორექტულად მოგმართავდნენ, ასევე უნდა მიმართოთ. ეს ხომ ელემენტარულია?
26. ნეკერას! პრობლემა ჩემშია რა თქმა უნდა ,მაგრამ არა ლომის წილი... რაც შეეხება ჩემს კომენტარებს,მეტ ნაკლებად ალბათ მართალი ვარ,რადგან ასე მივიჩნიე და დავწერე...მაგრამ თქვენ ყველა კომენტარში ობიექტურები ხართ? იქნებ ჯობდეს,რომ პროფესიული მხრით მივუდგეთ საქმეს?
ჩემს მოსაზრებაზე რა აზრი გაქვთ?
ნეკერას! პრობლემა ჩემშია რა თქმა უნდა ,მაგრამ არა ლომის წილი... რაც შეეხება ჩემს კომენტარებს,მეტ ნაკლებად ალბათ მართალი ვარ,რადგან ასე მივიჩნიე და დავწერე...მაგრამ თქვენ ყველა კომენტარში ობიექტურები ხართ? იქნებ ჯობდეს,რომ პროფესიული მხრით მივუდგეთ საქმეს?
ჩემს მოსაზრებაზე რა აზრი გაქვთ?
25. მზია,შენ არ უნდა ლაპარაკობდე ამას,რასაც ლაპარაკობ..არც ერთ ნაწარმოებზე არ მახსენდება რაღაც,შენი მაღალპროფესიული და დასაბუთებული მოსაზრება!ლექსის დაწუნება საბაბით,რომ დისონანსური რითმითაა დაწერილი და შენ რითმის ნაირსახეობის ავან-ჩავანი არ იცი,დილეტანტობაა,აბა რა ოხრობაა!:)
ხო კიდე:გაიღიმეთ ხალხო და ყველაფერი ნამეტანი კარგად იქნება!:)) მზია,შენ არ უნდა ლაპარაკობდე ამას,რასაც ლაპარაკობ..არც ერთ ნაწარმოებზე არ მახსენდება რაღაც,შენი მაღალპროფესიული და დასაბუთებული მოსაზრება!ლექსის დაწუნება საბაბით,რომ დისონანსური რითმითაა დაწერილი და შენ რითმის ნაირსახეობის ავან-ჩავანი არ იცი,დილეტანტობაა,აბა რა ოხრობაა!:)
ხო კიდე:გაიღიმეთ ხალხო და ყველაფერი ნამეტანი კარგად იქნება!:))
24. მზია,იქნებ პრობლემა შენშია და "მგლის ხროვასავით" იმიტომ გესევიან? შენ მართალი ხარ ყველა კომენტარში? რაღაც არა მგონია! მაგალითად ეს შენი დატოვებული კომენტარია ჩემთან :
36. რა მკრეხელობაა! შეუნდე ღმერთო! არც კი წავიკითხავ,შენი ცოდვის მოზიარე რომ არ შევიქმნე,,, მზია სალვარიძე. 2009-06-23 17:38:22
მაშინ ამაზე პასუხი არ გაგეცი, მაგრამ ნებისმიერი მოძღვარი გიპასუხებდა, რომ ასეთი კომანტარიც არანაკლები ცოდვაა.
მზია,იქნებ პრობლემა შენშია და "მგლის ხროვასავით" იმიტომ გესევიან? შენ მართალი ხარ ყველა კომენტარში? რაღაც არა მგონია! მაგალითად ეს შენი დატოვებული კომენტარია ჩემთან :
36. რა მკრეხელობაა! შეუნდე ღმერთო! არც კი წავიკითხავ,შენი ცოდვის მოზიარე რომ არ შევიქმნე,,, მზია სალვარიძე. 2009-06-23 17:38:22
მაშინ ამაზე პასუხი არ გაგეცი, მაგრამ ნებისმიერი მოძღვარი გიპასუხებდა, რომ ასეთი კომანტარიც არანაკლები ცოდვაა.
23. სხვისი წისქვილი..... ჩემი წისქვილი......არ ვიცი პოეზიასთან ამას რა კავშირი აქვს...... მაპატიეთ, მე ყველაფერი ვთქვი და გავდივარ......:):):) სხვისი წისქვილი..... ჩემი წისქვილი......არ ვიცი პოეზიასთან ამას რა კავშირი აქვს...... მაპატიეთ, მე ყველაფერი ვთქვი და გავდივარ......:):):)
22. მათეს! მეც ვეთანხმები ნინოს,მაგრამ ეს არ უნდა ნიშნავდეს იმას,რომ სხვის წისქვილზე დავასხა წყალი იმის იმედით,რომ მერე მეც გამინაწილონ სამოძრაო წყალი... მათეს! მეც ვეთანხმები ნინოს,მაგრამ ეს არ უნდა ნიშნავდეს იმას,რომ სხვის წისქვილზე დავასხა წყალი იმის იმედით,რომ მერე მეც გამინაწილონ სამოძრაო წყალი...
21. მე ნინო ქადაგიძეს დავეთანხმებოდი საბოლოოდ...... ვწეროთ თუ გვეწერება და ვისიამოვნოთ სხვისი ნაწერით..... საბოლოოდ ხომ სიტყვის ხელოვნება სულის სიამეა და სხვა არაფერი.....;);):):) მე ნინო ქადაგიძეს დავეთანხმებოდი საბოლოოდ...... ვწეროთ თუ გვეწერება და ვისიამოვნოთ სხვისი ნაწერით..... საბოლოოდ ხომ სიტყვის ხელოვნება სულის სიამეა და სხვა არაფერი.....;);):):)
20. რაის რეიტინგი, რაის რჩეული ავტორები, კარგით რა ხალხო, წერეთ როგორც გეწერებათ , წაიკითხავენ ხომ კარგი , არ წაიკითხავენ და თქვენც კარგად იყავით და მეც :) პირველ რიგში მე მგონია ადამიანი წერს თავისთის , მსიამოვნებს წერა და ვწერ, ვწერ იმას რისი თქმაც მინდა და რასაც განვიცდი, ბოდიში მომიხდია და სულ არ მაინტერესებს შვიდასოთხმოცდაცხრამეტი ქულა მექნება თუ არა და ვიქნები თუ არა რჩეულ ავტორებში :) ვკითXულობ იმათ ვინც მსიამოვნებს, ვისი ნაწარმოებიც სიამოვნებას მანიჭებს არა აქვს მნიშვნეკლობა ნაცნობია თუ უცნობი ... საერთოდ კი რა პრობლემაც აქაა მგონი ყველა ლიტ საიტის სენია, მაგრამ გავატაროოთ ... სულაც არაა მაგი მნიშვნელოვანი :) რაის რეიტინგი, რაის რჩეული ავტორები, კარგით რა ხალხო, წერეთ როგორც გეწერებათ , წაიკითხავენ ხომ კარგი , არ წაიკითხავენ და თქვენც კარგად იყავით და მეც :) პირველ რიგში მე მგონია ადამიანი წერს თავისთის , მსიამოვნებს წერა და ვწერ, ვწერ იმას რისი თქმაც მინდა და რასაც განვიცდი, ბოდიში მომიხდია და სულ არ მაინტერესებს შვიდასოთხმოცდაცხრამეტი ქულა მექნება თუ არა და ვიქნები თუ არა რჩეულ ავტორებში :) ვკითXულობ იმათ ვინც მსიამოვნებს, ვისი ნაწარმოებიც სიამოვნებას მანიჭებს არა აქვს მნიშვნეკლობა ნაცნობია თუ უცნობი ... საერთოდ კი რა პრობლემაც აქაა მგონი ყველა ლიტ საიტის სენია, მაგრამ გავატაროოთ ... სულაც არაა მაგი მნიშვნელოვანი :)
19. "მე თქვენთან დავას არ ვაპირებ ჯერ მოდით ჩემს დონემდე და მერე", ოღონდ პიროვნულად და აქ ლექსი არაფერ შუშია!- ძალიან გთხოვთ ჩემს სახელს ნუღარ ახსენებთ მე პასუხს არაფერზე აღარ დაგიბრუნებთ და იმიტომ.... კეთილი სურვილებით "მე თქვენთან დავას არ ვაპირებ ჯერ მოდით ჩემს დონემდე და მერე", ოღონდ პიროვნულად და აქ ლექსი არაფერ შუშია!- ძალიან გთხოვთ ჩემს სახელს ნუღარ ახსენებთ მე პასუხს არაფერზე აღარ დაგიბრუნებთ და იმიტომ.... კეთილი სურვილებით
18. ბექას! იმედია თქვენს კომენტარს ქალბატონი ლელა და სხვებიც წაიკითხავენ...
მე ძალიან აღმაშფოთა ლელას ასეთმა დამოკიდებულებამ ამ საკითხთან,თორე ურაკელების საწინააღმდეგო,არც არაფერი მქონია,მაგრამ ვფიქრობ,რომ ჩემს მიერ გამოთქმული მოსაზრება ნამდვილად არ არის ჭეშმარიტებას მოკლებული და თქვენი აზრიც ამიტომ მაინტერესებს.
ბექას! იმედია თქვენს კომენტარს ქალბატონი ლელა და სხვებიც წაიკითხავენ...
მე ძალიან აღმაშფოთა ლელას ასეთმა დამოკიდებულებამ ამ საკითხთან,თორე ურაკელების საწინააღმდეგო,არც არაფერი მქონია,მაგრამ ვფიქრობ,რომ ჩემს მიერ გამოთქმული მოსაზრება ნამდვილად არ არის ჭეშმარიტებას მოკლებული და თქვენი აზრიც ამიტომ მაინტერესებს.
17. :) მე საერთოდ არ ვშფოთდები.
თქვენ მეკითხებით რა ქნას ჩვეილებრივმა წევრმაო, როდესაც იმ სისულელეს მიწერენო. მე გპასუხობთ: ვინც მაგას გეტყვის ჩემი აზრით საერთოდ არ უნდა აყვე. ჩვეულებრივმა წევრმა რა უნდა ქნას? არაფერი, გულთან ახლოს არ უნდა მიიტანოს და დაუფიქრდეს ვინ ეუბნება ამას.
არავინ იცის ვინ ვისზე მაღალია ! :) მე საერთოდ არ ვშფოთდები.
თქვენ მეკითხებით რა ქნას ჩვეილებრივმა წევრმაო, როდესაც იმ სისულელეს მიწერენო. მე გპასუხობთ: ვინც მაგას გეტყვის ჩემი აზრით საერთოდ არ უნდა აყვე. ჩვეულებრივმა წევრმა რა უნდა ქნას? არაფერი, გულთან ახლოს არ უნდა მიიტანოს და დაუფიქრდეს ვინ ეუბნება ამას.
არავინ იცის ვინ ვისზე მაღალია !
16. ხევსურო! სხვათაშორის,როცა პირველად სხვა საიტზე შემთხვევით წავაწყდი თქვენს ლექსეებს,მე აღფრთოვანებულმა შემოგთავაზეთ მეგობრობა.სხვისი არ ვიცი,მაგრამ ალბათ თქვენს ლექსებს უავტოროდაც მივხდებით და თუ კი შენ და ნიკა ჩერქეზიშვილს ამის ძალა შეგწევთ,სხვას რატომ არ უნდა მიეცეს საკუთარი თავისა და ნაწარმოების სხვა კუთხით გამოცდის საშუალება? ხევსურო! სხვათაშორის,როცა პირველად სხვა საიტზე შემთხვევით წავაწყდი თქვენს ლექსეებს,მე აღფრთოვანებულმა შემოგთავაზეთ მეგობრობა.სხვისი არ ვიცი,მაგრამ ალბათ თქვენს ლექსებს უავტოროდაც მივხდებით და თუ კი შენ და ნიკა ჩერქეზიშვილს ამის ძალა შეგწევთ,სხვას რატომ არ უნდა მიეცეს საკუთარი თავისა და ნაწარმოების სხვა კუთხით გამოცდის საშუალება?
15. ბექა! თქვენ გამიზნულად ეწევით ჩემს დისკრიმინაციას და თავს არიდებთ მთავარ შეკითხვას,აი ამაზე მიპასუხე თუ შეიძლება:
როცა წერ: "კარგია" და "მაგარია" - რომ წერ ამას ახსნა არ ჭირდება ჩემი აზრით და სუსტიას როცა წერ უნდა მიუთითო მიზეზი, იქნებ მართალიც იყო ნაწილობრივ,მაგრამ რა ქნას ჩვეულებრივმა წევრმა როცა შეკითხვაზე,რატომ არის სუსტი,ასე პასუხობენ:
,,,,სენთან დავას არ ვაპირებ...ჯერ მოდი ჩემს დონემდე და მერე! კარგად"???
და სხვათა შორის,მე აქ უბრალოდ თქვენი აზრი მაინტერებს,და თუ მართლა საერთოდ წავალ,გამართლდება ერთი ჩემი კეთილმოსურნის აზრი... ამიტომ ჯერ არაფერი გადამიწყვეტია საბოლოოდ და თქვენ ძალიან ნუ შეგაშფოთებთ ჩემი არსებობა. ბექა! თქვენ გამიზნულად ეწევით ჩემს დისკრიმინაციას და თავს არიდებთ მთავარ შეკითხვას,აი ამაზე მიპასუხე თუ შეიძლება:
როცა წერ: "კარგია" და "მაგარია" - რომ წერ ამას ახსნა არ ჭირდება ჩემი აზრით და სუსტიას როცა წერ უნდა მიუთითო მიზეზი, იქნებ მართალიც იყო ნაწილობრივ,მაგრამ რა ქნას ჩვეულებრივმა წევრმა როცა შეკითხვაზე,რატომ არის სუსტი,ასე პასუხობენ:
,,,,სენთან დავას არ ვაპირებ...ჯერ მოდი ჩემს დონემდე და მერე! კარგად"???
და სხვათა შორის,მე აქ უბრალოდ თქვენი აზრი მაინტერებს,და თუ მართლა საერთოდ წავალ,გამართლდება ერთი ჩემი კეთილმოსურნის აზრი... ამიტომ ჯერ არაფერი გადამიწყვეტია საბოლოოდ და თქვენ ძალიან ნუ შეგაშფოთებთ ჩემი არსებობა.
14. მაპატიეთ, მაგრამ პოეზიაა თავად თავიდან ბოლომდე სუბიექტურობა და პიროვნეულობა და როგორ გინდათ აფასოთ ის მხოლოდ ობიექტურად? ვერ მოვითმინე და მაინც ჩავები..... :):):) და ავტორის გამო რომ ვიპოვო ლექსი არ შეიძლება? ;) ;) :) მაპატიეთ, მაგრამ პოეზიაა თავად თავიდან ბოლომდე სუბიექტურობა და პიროვნეულობა და როგორ გინდათ აფასოთ ის მხოლოდ ობიექტურად? ვერ მოვითმინე და მაინც ჩავები..... :):):) და ავტორის გამო რომ ვიპოვო ლექსი არ შეიძლება? ;) ;) :)
13. არ მოგბეზრდათ ამ ქულებზე, რჩეულ ავტორობაზე, ლიტერატორობაზე დავა? იმისათვის ვწერთ რომ რჩეული ავტორები გავხდეთ აუცილებლად? მე აქ ძალიან ბევრ ავტორს ვკითხულობ და მომწონს, ჩემთვის არა აქვს მნიშვნელობა, რჩეული ავტორია თუ არა....მთავარია მისი ნაწერები ახლოს მოდიოდეს ჩემთან....ნებისმიერი ავტორისათვის მნიშვნელოვანია, ყავდეს მკითხველი....მე აქ ბევრს პირადად არ ვიცნობ, მაგრამ ვიცი, რომ კითხულობენ იმას, რასაც ვწერ, კითხულობენ იმათაც, ვისაც არ იცნობენ პიროვნულად და ობიექტურ შეფასებებსაც აკეთებენ.
ფარულად დადებას რა აზრი აქვს? ვისაც უნდა, ყველას მიწერს, ჩემი ნაწარმოებია და შემიფასეო.....
ხშირად მე კომენტარს არ ვდებ, რადგან ვთვლი, რომ ეს ლიტერატურაში ძალიან კარგად გარკვეული ადამიანის პრეროგატივაა, ჩემი კომენტარი კი მხოლოდ ემოციით შეიძლება გამოიხატოს.....
აქ ბევრი კარგი ავტორი იყო, რომელმაც დატოვა საიტი....ესეც გაითვალისწინეთ....
საიტი კი წევრების გარეშე არაფერია...
მოვუფრთხილდეთ ერთმანეთს....
:) არ მოგბეზრდათ ამ ქულებზე, რჩეულ ავტორობაზე, ლიტერატორობაზე დავა? იმისათვის ვწერთ რომ რჩეული ავტორები გავხდეთ აუცილებლად? მე აქ ძალიან ბევრ ავტორს ვკითხულობ და მომწონს, ჩემთვის არა აქვს მნიშვნელობა, რჩეული ავტორია თუ არა....მთავარია მისი ნაწერები ახლოს მოდიოდეს ჩემთან....ნებისმიერი ავტორისათვის მნიშვნელოვანია, ყავდეს მკითხველი....მე აქ ბევრს პირადად არ ვიცნობ, მაგრამ ვიცი, რომ კითხულობენ იმას, რასაც ვწერ, კითხულობენ იმათაც, ვისაც არ იცნობენ პიროვნულად და ობიექტურ შეფასებებსაც აკეთებენ.
ფარულად დადებას რა აზრი აქვს? ვისაც უნდა, ყველას მიწერს, ჩემი ნაწარმოებია და შემიფასეო.....
ხშირად მე კომენტარს არ ვდებ, რადგან ვთვლი, რომ ეს ლიტერატურაში ძალიან კარგად გარკვეული ადამიანის პრეროგატივაა, ჩემი კომენტარი კი მხოლოდ ემოციით შეიძლება გამოიხატოს.....
აქ ბევრი კარგი ავტორი იყო, რომელმაც დატოვა საიტი....ესეც გაითვალისწინეთ....
საიტი კი წევრების გარეშე არაფერია...
მოვუფრთხილდეთ ერთმანეთს....
:)
12. დაფარულობა არც სტიმულია და არაფერი მსგავსი... არ მიყვარს როცა ეპირფერებიან ჩემ ლექსებს, (არ მიყვარს რბილი ნათქვამია). რაღაცას როცა ვწერ აზრი მაინტერესებს მკითხველის და არა მეგობრის ქებას ველოდები, ამიტომაც თითქმის ყველა ლექსი რასაც აქ ვაქვეყნებ მანამდე მეორე ნიკით მაქვს ხოლმე გამოქვეყნებული რაღაც პერიოდით ადრე... ხოდა ნუ მაწვალებთ ბატონო ადმინ :) დაფარულობა არც სტიმულია და არაფერი მსგავსი... არ მიყვარს როცა ეპირფერებიან ჩემ ლექსებს, (არ მიყვარს რბილი ნათქვამია). რაღაცას როცა ვწერ აზრი მაინტერესებს მკითხველის და არა მეგობრის ქებას ველოდები, ამიტომაც თითქმის ყველა ლექსი რასაც აქ ვაქვეყნებ მანამდე მეორე ნიკით მაქვს ხოლმე გამოქვეყნებული რაღაც პერიოდით ადრე... ხოდა ნუ მაწვალებთ ბატონო ადმინ :)
11. მათეს! აუცილებლად წავიკითხავ პროზასაც.
ხევსურო! ერთხელ ნიკა ჩერქეზიშვილმა მომწერა,ჩემი ლექსბი სხვა ნიკით დავდე და მაინც მიხვდნენ ვინ ვიყავიო...აი,რა არის წარმატება!
ლექსით უნდა მიხვიდე ავტორთან ახლოს და არა პირიქით!
თქვენ შგიძლიათ დარწმუნებით თქვათ,რომ რჩეულთა და ლიტერატორთა ყველა მაღალ რეიტინგული ლექსი შეფასების იდენტურია და იქ გამორიცხულია სუბიექტური მიდგომა?
მათეს! აუცილებლად წავიკითხავ პროზასაც.
ხევსურო! ერთხელ ნიკა ჩერქეზიშვილმა მომწერა,ჩემი ლექსბი სხვა ნიკით დავდე და მაინც მიხვდნენ ვინ ვიყავიო...აი,რა არის წარმატება!
ლექსით უნდა მიხვიდე ავტორთან ახლოს და არა პირიქით!
თქვენ შგიძლიათ დარწმუნებით თქვათ,რომ რჩეულთა და ლიტერატორთა ყველა მაღალ რეიტინგული ლექსი შეფასების იდენტურია და იქ გამორიცხულია სუბიექტური მიდგომა?
10. ისე მე როდესაც მწერ სხვისი მაგალითები არ უნდა მოიყვანო, იმიტომ რომ ეგ ერთხელ ვნახე მარტო ამ საიტზე ეგეთი კომენტარი.
მე არასდროს გამიკეთებია რაიმე მაგდაგვარიც ( კომენტარი ) და არც არასდროს გავაკეთებ.
და თუ გინდა საერთოდ გაგიუქმებენ მაგ LOGIN - ს და ეგ არანაირ პრობლემას წარმოადგენს. ჩვეულებრივი მკითხველი არ ხართ რადგან აქვეყნებთ ნაწარმოებებს და იმის მიუხედავად რომ თქვენს წინა ნაწარმოებში დაგვემშვიდობეთ, ისევ აქ ხართ.
ისე მე როდესაც მწერ სხვისი მაგალითები არ უნდა მოიყვანო, იმიტომ რომ ეგ ერთხელ ვნახე მარტო ამ საიტზე ეგეთი კომენტარი.
მე არასდროს გამიკეთებია რაიმე მაგდაგვარიც ( კომენტარი ) და არც არასდროს გავაკეთებ.
და თუ გინდა საერთოდ გაგიუქმებენ მაგ LOGIN - ს და ეგ არანაირ პრობლემას წარმოადგენს. ჩვეულებრივი მკითხველი არ ხართ რადგან აქვეყნებთ ნაწარმოებებს და იმის მიუხედავად რომ თქვენს წინა ნაწარმოებში დაგვემშვიდობეთ, ისევ აქ ხართ.
9. ჩემის აზრით არა მგონია ვინმე ძალით წერდეს სუსტ ლექსებს და ვერც იმას ვხვდები,ძლიერი ლექსის დასაწერი სტიმული რას ნიშნავს...რაც გულში გაქვს და როგორც გეწერება,იმას წერ და ეგაა... ერთი ავტორიც ვერ დაწერს სულ ერთი დონის ლექსებს-არ იმყოფება ადამიანი გამუდმებით ერთი ემოციის ქვეშ...როცა ვიცი რომ ის კაცი ძლიერი პოეტია და ამ ლექსში უბრალოდ ასეთ ხასიათზე იყო,ჩემი სწავლება რად უნდა იმას?.. ხვალ ვიცი,ისედაც დაწერს კარგ ლექსს...გულით დაწეროს მთავარია... ვინ რას გამოაქვეყნებს-ეს კი უკვე თვითოეულის პირადი საქმეა... ძალით მოწონებას ვერავინ დამაძალებს,თუმც ყველა ლექსში ვცდილობ რაიმე ჩემთვის მოსაწონი დავინახო... ასე რატომ აკომენტარებთ და აი,ისე ჯობს-ეგ იგივე სტანდარტების ქვეშ მოქცევაა... ადამიანის ფაქტორი კი გეთანხმებით,ნამდვილად არსებობს...როცა ვინმეს პირადად იცნობ,რა თქმა უნდა,უკეთ გესმის მისი ნაწერი და ამას ვერსად წაუვალთ... ვინ რა ნაწარმოებს ამოიღებს კიდე,ავტორმა თვითონ უნდა გადაწყვიტოს... შეიძლება მე ვერ გავიგო და იმ ადამიანისთვის კი ის ძალიან ძვირფასი ლექსი იყოს.... ქონდეს,ვის რას უშლის... ვისაც არ მოწონს,ნუ წაიკითხავს... ჰოდა ვეთანხმები მინდიას-არ ღირს ნერვების შლად ეს ყველაფერი... ჩემის აზრით არა მგონია ვინმე ძალით წერდეს სუსტ ლექსებს და ვერც იმას ვხვდები,ძლიერი ლექსის დასაწერი სტიმული რას ნიშნავს...რაც გულში გაქვს და როგორც გეწერება,იმას წერ და ეგაა... ერთი ავტორიც ვერ დაწერს სულ ერთი დონის ლექსებს-არ იმყოფება ადამიანი გამუდმებით ერთი ემოციის ქვეშ...როცა ვიცი რომ ის კაცი ძლიერი პოეტია და ამ ლექსში უბრალოდ ასეთ ხასიათზე იყო,ჩემი სწავლება რად უნდა იმას?.. ხვალ ვიცი,ისედაც დაწერს კარგ ლექსს...გულით დაწეროს მთავარია... ვინ რას გამოაქვეყნებს-ეს კი უკვე თვითოეულის პირადი საქმეა... ძალით მოწონებას ვერავინ დამაძალებს,თუმც ყველა ლექსში ვცდილობ რაიმე ჩემთვის მოსაწონი დავინახო... ასე რატომ აკომენტარებთ და აი,ისე ჯობს-ეგ იგივე სტანდარტების ქვეშ მოქცევაა... ადამიანის ფაქტორი კი გეთანხმებით,ნამდვილად არსებობს...როცა ვინმეს პირადად იცნობ,რა თქმა უნდა,უკეთ გესმის მისი ნაწერი და ამას ვერსად წაუვალთ... ვინ რა ნაწარმოებს ამოიღებს კიდე,ავტორმა თვითონ უნდა გადაწყვიტოს... შეიძლება მე ვერ გავიგო და იმ ადამიანისთვის კი ის ძალიან ძვირფასი ლექსი იყოს.... ქონდეს,ვის რას უშლის... ვისაც არ მოწონს,ნუ წაიკითხავს... ჰოდა ვეთანხმები მინდიას-არ ღირს ნერვების შლად ეს ყველაფერი...
8. მეც ვფიქრობ,რომ დაფარულობა არაფერს შეცვლის.....ბევრ დამწყებს უბრალოდ დაეკეტება გზა.... და სადღაც ხომ უნდა დაიწყოს და გაბედოს....საერთოდ ეს ქულობია მე ზედმეტად მიმაჩნია...ამიტომ არსოდეს ვაფასებ გახსნილად და ყოველთვის ვცდილობ ავხსნა ,რა მომწონს ან არ მომწონს, თუმცა ჩემთვის მაინც ადამიანია მთავარი და ვცდილობ, გული არ ვატკინო.... რადგან ბევრი სულაც იმიტომ წერს, რომ თავი გამოავლინოს და არა მწერლობაზე რაიმე პრეტენზიით...... და არავინ იცის ამ ე.წ. ,,ცუდი''ლექსის ავტორი ხვალ რას დაწერს?.... მართალია, მღვდელი ჭილოფშიაც იცნობა, მაგრამ მაინც კარგია, რომ აქ ყველას ეძლევა შესაძლებლობა, ისე გამოვლინდეს, როგორც შეუძლია და არ ელოდოს, სანამ მავანთა მოსაწონს შექმნის...ვთქვათ და სულ არ მოეწონათ მავანთა არაფერი...და ვინ, რა კრიტერიუმებით გადაწყვეტს ვისია ,,კარგი'' და ვისი ,,ცუდი''?...და ან განა სიტყვიერი ხელოვნება ფასდება იმით, თუ რას იტყვის ხალხი, ანუ უმრავლესობა?....... კიდევ ბევრს დავწერდი, მაგრამ ამ ჯერზე ეს იყოს...... გიტოვებთ ღიმილს და, გმადლობთ.... :):):) პატივისცემით....P.S.გულწრფელად გირჩევთ, იკითხოთ პროზაც, საოცარი ავტორები გვყავს....და ბევრს კარგავთ...:):):) მეც ვფიქრობ,რომ დაფარულობა არაფერს შეცვლის.....ბევრ დამწყებს უბრალოდ დაეკეტება გზა.... და სადღაც ხომ უნდა დაიწყოს და გაბედოს....საერთოდ ეს ქულობია მე ზედმეტად მიმაჩნია...ამიტომ არსოდეს ვაფასებ გახსნილად და ყოველთვის ვცდილობ ავხსნა ,რა მომწონს ან არ მომწონს, თუმცა ჩემთვის მაინც ადამიანია მთავარი და ვცდილობ, გული არ ვატკინო.... რადგან ბევრი სულაც იმიტომ წერს, რომ თავი გამოავლინოს და არა მწერლობაზე რაიმე პრეტენზიით...... და არავინ იცის ამ ე.წ. ,,ცუდი``ლექსის ავტორი ხვალ რას დაწერს?.... მართალია, მღვდელი ჭილოფშიაც იცნობა, მაგრამ მაინც კარგია, რომ აქ ყველას ეძლევა შესაძლებლობა, ისე გამოვლინდეს, როგორც შეუძლია და არ ელოდოს, სანამ მავანთა მოსაწონს შექმნის...ვთქვათ და სულ არ მოეწონათ მავანთა არაფერი...და ვინ, რა კრიტერიუმებით გადაწყვეტს ვისია ,,კარგი`` და ვისი ,,ცუდი``?...და ან განა სიტყვიერი ხელოვნება ფასდება იმით, თუ რას იტყვის ხალხი, ანუ უმრავლესობა?....... კიდევ ბევრს დავწერდი, მაგრამ ამ ჯერზე ეს იყოს...... გიტოვებთ ღიმილს და, გმადლობთ.... :):):) პატივისცემით....P.S.გულწრფელად გირჩევთ, იკითხოთ პროზაც, საოცარი ავტორები გვყავს....და ბევრს კარგავთ...:):):)
7. როგორ შეიძლება დაფარულობა მაგით ხომ "იმას" დაემსგავსება და ბლა-ბლა და ბლა-ბლა როგორ შეიძლება დაფარულობა მაგით ხომ "იმას" დაემსგავსება და ბლა-ბლა და ბლა-ბლა
6. ბექა ოთანაძეს! მე ადმინისტრაციას ვკითხე,შეიძლებოდა თუ არა ჩემი გვერდის საეთოდ გაუქმება და მიპასუხეს,რომ ჩემი ნიკი ყველა შემთხვევაში დარჩებოდა.ამიტომაც,მე ტქვენ გწერთ არა როგორც ავტორი,არამედ როგოც ერთი ჩვეულებრივი მკითხველი.
როცა წერ: "კარგია" და "მაგარია" - რომ წერ ამას ახსნა არ ჭირდება ჩემი აზრით და სუსტიას როცა წერ უნდა მიუთითო მიზეზი, იქნებ მართალიც იყო ნაწილობრივ,მაგრამ რა ქნას ჩვეულებრივმა წევრმა როცა შეკითხვაზე,რატომ არის სუსტი,ასე პასუხობენ:
,,,,სენთან დავას არ ვაპირებ...ჯერ მოდი ჩემს დონემდე და მერე! კარგად"??? ბექა ოთანაძეს! მე ადმინისტრაციას ვკითხე,შეიძლებოდა თუ არა ჩემი გვერდის საეთოდ გაუქმება და მიპასუხეს,რომ ჩემი ნიკი ყველა შემთხვევაში დარჩებოდა.ამიტომაც,მე ტქვენ გწერთ არა როგორც ავტორი,არამედ როგოც ერთი ჩვეულებრივი მკითხველი.
როცა წერ: "კარგია" და "მაგარია" - რომ წერ ამას ახსნა არ ჭირდება ჩემი აზრით და სუსტიას როცა წერ უნდა მიუთითო მიზეზი, იქნებ მართალიც იყო ნაწილობრივ,მაგრამ რა ქნას ჩვეულებრივმა წევრმა როცა შეკითხვაზე,რატომ არის სუსტი,ასე პასუხობენ:
,,,,სენთან დავას არ ვაპირებ...ჯერ მოდი ჩემს დონემდე და მერე! კარგად"???
5. რეიტინგი პირობითია მაინც, საერთოდ პირობითია აღიარებაც....... სისულელეა და მორჩა........... მე თუ ვდებ რამეს იმიტომ რომ ასე მსიამოვნებს, თუ არ მესიამოვნა წავშლი კიდეც............. არც პოეტობაზე მაქვს პრეტენზია და არც კრიტიკოსობაზე.......... უბრალოდ პოეზია და პოეზიის მოყვარული ხალხი მაინტერესებს......
ჰოდა ნერვების შლად არ ღირს არაფერი....მითუმეტეს ეს..... :)) რეიტინგი პირობითია მაინც, საერთოდ პირობითია აღიარებაც....... სისულელეა და მორჩა........... მე თუ ვდებ რამეს იმიტომ რომ ასე მსიამოვნებს, თუ არ მესიამოვნა წავშლი კიდეც............. არც პოეტობაზე მაქვს პრეტენზია და არც კრიტიკოსობაზე.......... უბრალოდ პოეზია და პოეზიის მოყვარული ხალხი მაინტერესებს......
ჰოდა ნერვების შლად არ ღირს არაფერი....მითუმეტეს ეს..... :))
4. ლიკა ოხანაშვილს! მაგაზეც ვიფიქრე,რომ შეიძლებოდა ერთს ან ორს,თუნდაც ათს ეცნობებინა ვინმესთვის,რომ ეს ჩემი ნაწარმოებია და დადებითად დამიკომენტეო,მაგრამ ეს დიდხანს არ გაგრძელდებოდა და რაც მთავარია,თვადაც გაუტყდებოდათ ასეთი საქციელი.
რაც შეეხება ლაზის,იმიტომაც აქვს დაბალი რეიტინგი,რომ ლაზია და არა სხვა ვინმე...აი,როცა არ ეცოდინებათ ვინ არის ავტორი,აღარ ექნება დაბალი რეიტინგი.
ნაწარმოების ამოღებას რაც შეეხება გეტყვით,თუ შეფასება მოხდება ავტორის გამორიცხვით,ეს აღარ იქნება მტკივნეული.ან კი სეიძლება არ ამოიშალოს და თიტოეული ავტორის შრომები გადანაწილდეს სამ კატეგორიით,მაგ 1.რჩეული; 2.ჩვეულებრივი; 3.დაბალ რეიტინგიანი. ლიკა ოხანაშვილს! მაგაზეც ვიფიქრე,რომ შეიძლებოდა ერთს ან ორს,თუნდაც ათს ეცნობებინა ვინმესთვის,რომ ეს ჩემი ნაწარმოებია და დადებითად დამიკომენტეო,მაგრამ ეს დიდხანს არ გაგრძელდებოდა და რაც მთავარია,თვადაც გაუტყდებოდათ ასეთი საქციელი.
რაც შეეხება ლაზის,იმიტომაც აქვს დაბალი რეიტინგი,რომ ლაზია და არა სხვა ვინმე...აი,როცა არ ეცოდინებათ ვინ არის ავტორი,აღარ ექნება დაბალი რეიტინგი.
ნაწარმოების ამოღებას რაც შეეხება გეტყვით,თუ შეფასება მოხდება ავტორის გამორიცხვით,ეს აღარ იქნება მტკივნეული.ან კი სეიძლება არ ამოიშალოს და თიტოეული ავტორის შრომები გადანაწილდეს სამ კატეგორიით,მაგ 1.რჩეული; 2.ჩვეულებრივი; 3.დაბალ რეიტინგიანი.
3. გეთანხმებით რომ ავტორი ბევრს წყვეტს, მაგრამ ჩემს ნაწერს ბევრი ისეთი კითხულობს ვისაც არ ვიცნობ, ალბათ თქვენსასაც. სხვა ურაკპარაკელებისასაც. ასე რომ მაინცდამაინც ვერ დაგეთანხმებით. გეთანხმებით რომ ავტორი ბევრს წყვეტს, მაგრამ ჩემს ნაწერს ბევრი ისეთი კითხულობს ვისაც არ ვიცნობ, ალბათ თქვენსასაც. სხვა ურაკპარაკელებისასაც. ასე რომ მაინცდამაინც ვერ დაგეთანხმებით.
2. გამარჯობა !
1. ჯერ წერ რომ გამოვედიო ურაკელთა რიგებიდანო და მერე რჩევებს აძლევ ადმინისტრაციას. (რისთვისაც ფორუმზე არის მაგისთვის განკუთვნილი თემა)
2. "კარგია" და "მაგარია" - რომ წერ ამას ახსნა არ ჭირდება ჩემი აზრით და სუსტიას როცა წერ უნდა მიუთითო მიზეზი.
3. "ახალაიას რომ რითმებს დაუწუნებ" - ეს მგონი მე დავწერე, ზუსტად აღარ მახსოვს და თუ გნებავთ კიდევ ერთხელ დავწერ და კიდევ ათასჯერ. მე და თქვენ სულ სხვადასხვა შეხედულება გვაქვს რითმებთან დაკავშირებით ( და არა მარტო მე და თქვენ)
4. კეთილი სურვილებით ბექა ოთანაძე გამარჯობა !
1. ჯერ წერ რომ გამოვედიო ურაკელთა რიგებიდანო და მერე რჩევებს აძლევ ადმინისტრაციას. (რისთვისაც ფორუმზე არის მაგისთვის განკუთვნილი თემა)
2. "კარგია" და "მაგარია" - რომ წერ ამას ახსნა არ ჭირდება ჩემი აზრით და სუსტიას როცა წერ უნდა მიუთითო მიზეზი.
3. "ახალაიას რომ რითმებს დაუწუნებ" - ეს მგონი მე დავწერე, ზუსტად აღარ მახსოვს და თუ გნებავთ კიდევ ერთხელ დავწერ და კიდევ ათასჯერ. მე და თქვენ სულ სხვადასხვა შეხედულება გვაქვს რითმებთან დაკავშირებით ( და არა მარტო მე და თქვენ)
4. კეთილი სურვილებით ბექა ოთანაძე
1. ისე როგორც ეს ლიტ.გეზეა არა? დაფარულობა არაფერს ნიშნავს. მე თუ ნაცნობს ვეტყვი სათაურს, ისევე შემიფასებს, როგორც ჩვეულებრივად, არადაფარული ავტორის შემთხვევაში
გარანტირებულად კიდევ არავის არაფერი არ აქვს. მითუმეტეს, რჩეული ავტორობა. თუ თქვენ რჩეულობა ასეთი ადვილი გგონიათ? ან თუნდაც ლიტერატორობა? მე მაგალითად ერთ თვეს ვარ ხოლმე რჩეული და მეორე თვეს არა, მერე ისევ. თუმცა როცა რჩეულად გირჩევენ, ბუნებრივია მერე ლიტერატორობა ავტომატურად გრჩება. ეს გარანტიაა? თუ არ დაწერ არ აგარჩევენ.
ლიტერატორობაც რთული მოასპოვებელია და ეს თქვენ, როგორც ჩვეულებრივმა წევრმა ჩემზე უკეთ უნდა იცოდეთ.
რაც შეეხება უსარგებლო ნაწარმოებებს, რომელთაც როგორც თქვენ ამბობთ, რეიტინგი წყვეტს, პირველ რიგში ახალი წევრების ნაწარმოებები შეეწირება და კიდევ იმათი, ვისაც ცოტა მკითხველი ჰყავს, თუმცა ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ეს ნაწარმოები ცუდია. უბრალოდ მოცულობის ან ავტორის გამო არ კითხულობენ.
მაგალითად ერთი ჩვენი ურაკპარაკელი ლაზი, ძალიან კარგად წერს...მე ვიტყოდი ერთ-ერთი საუკეთესოა ამ საიტზე, თუმცა დიდი რეიტინგი არ აქვს. წავუშალოთ? ამას თქვენი ნაწერებიც შეეწერება სხვათაშორის.
ისე როგორც ეს ლიტ.გეზეა არა? დაფარულობა არაფერს ნიშნავს. მე თუ ნაცნობს ვეტყვი სათაურს, ისევე შემიფასებს, როგორც ჩვეულებრივად, არადაფარული ავტორის შემთხვევაში
გარანტირებულად კიდევ არავის არაფერი არ აქვს. მითუმეტეს, რჩეული ავტორობა. თუ თქვენ რჩეულობა ასეთი ადვილი გგონიათ? ან თუნდაც ლიტერატორობა? მე მაგალითად ერთ თვეს ვარ ხოლმე რჩეული და მეორე თვეს არა, მერე ისევ. თუმცა როცა რჩეულად გირჩევენ, ბუნებრივია მერე ლიტერატორობა ავტომატურად გრჩება. ეს გარანტიაა? თუ არ დაწერ არ აგარჩევენ.
ლიტერატორობაც რთული მოასპოვებელია და ეს თქვენ, როგორც ჩვეულებრივმა წევრმა ჩემზე უკეთ უნდა იცოდეთ.
რაც შეეხება უსარგებლო ნაწარმოებებს, რომელთაც როგორც თქვენ ამბობთ, რეიტინგი წყვეტს, პირველ რიგში ახალი წევრების ნაწარმოებები შეეწირება და კიდევ იმათი, ვისაც ცოტა მკითხველი ჰყავს, თუმცა ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ეს ნაწარმოები ცუდია. უბრალოდ მოცულობის ან ავტორის გამო არ კითხულობენ.
მაგალითად ერთი ჩვენი ურაკპარაკელი ლაზი, ძალიან კარგად წერს...მე ვიტყოდი ერთ-ერთი საუკეთესოა ამ საიტზე, თუმცა დიდი რეიტინგი არ აქვს. წავუშალოთ? ამას თქვენი ნაწერებიც შეეწერება სხვათაშორის.
|
|
| მონაცემები არ არის |
|
|