ნაწარმოებები


გამარჯვებას ვუსურვებთ გმირ უკრაინელ ხალხს რუს აგრესორზე. დიდება უკრაინას !!!     * * *     Сла́ва Украї́ні !!!

ავტორი: ადვოკატი კახაბერ როდინაძე
ჟანრი: კრიტიკა-პუბლიცისტიკა
29 ივნისი, 2018


რაში სჭირდება ქართველ ხალხს ხალხის ქონების მითვისებით (ე.წ. ”პრივატიზაციით”) გამდიდრებული კახა ბენდუქიძე და მისი მსგავსი ადამიანები, თუ იოსებ სტალინის შენახვა უფრი იაფი ჯდება?

რაში სჭირდება ქართველ ხალხს ხალხის ქონების მითვისებით (ე.წ. ”პრივატიზაციით”) გამდიდრებული კახა ბენდუქიძე და მისი მსგავსი ადამიანები, თუ იოსებ სტალინის შენახვა უფრი იაფი ჯდება?

იმ იოსებ სტალინის, რომელიც კახა ბენდუქიძეს და მის მსგავსებს ურანის მაღაროებში გახსნილ დაწესებულებებში უფასოდ ამუშავებს ხალხის სასარგებლოდ.

დააკვირდით, ორმაგი ხეირია, სამმაგიც.

პირველი, ხელისუფლების შენახვის ხარჯები მინიმუმამდე დადის, მეორე, პარაზიტები საზოგადოებისგან იზოლირებულები არიან, სხვას ვერ წამლავენ, და მესამე, პარაზიტები (!), ო,  სასწაული, საზოგადოებრივად სასარგებლო შრომით არიან დაკავებულები, თანაც უფასოდ.

როგორც კახა ბენდუქიძე და მისი მსგავსნი ქადაგებენ, არ არის საჭირო ადგილობრივი წარმოება, როცა შესაძლებელია ”იაფად შემოტანილი საჭმელი” გაყიდო.

არ არსებობს საქართველოში არც ერთი პროდუქტი, რომელიც სადმე უფრო იაფად არ იყიდება.

თუ კახა ბენდუქიძის და მისი მსგავსების უკუღმართი ლოგიკით ვიხელმძღვანელებთ, საქართველოში ყველა წარმოება უნდა განადგურდეს.

ჩნდება კითხვა: თუ ყველა წარმოება განადგურდა, ანუ მშრომელი ხალხისთვის შემოსავლის ყველა წყარო მოისპო, მშრომელმა ხალხმა რომელი სახსრებით უნდა იყიდოს პარაზიტების მიერ ქვეყანაში ”იაფად შემოტანილი საჭმელი”?

მშრომელმა ხალხმა რა, კახა ბენდუქიძის და მისი მსგავსების გვამები მოხარჩოს, საპონი გამოხადოს, გაყიდოს, და ამ ფულით? არა? მაშინ რომელი ფულებით? დაასახელეთ.

ხალხო, გაიგეთ, აშშ-ის პრეზიდენტი დონალდ ტრამპი შემზღუდავ ტარიფებს აწესებს აშშ-ში შესატან პროდუქციაზე.

რატომ? აშშ-ის პრეზიდენტი დონალდ ტრამპი რატომ არ ფიქრობს ისე, როგორც ფიქრობს კახა ბენდუქიძე?

ხალხო, გაიგეთ, შეიგნეთ, ზღაპრები ე.წ. ”თავისუფალი ვაჭრობის” შესახებ ანგლო-საქსების მიერ მოგონილია სხვების მოსატყუებად. საკუთარი თავის გასამდიდრებლად, სხვების, მიამიტების, გასაკოტრებლად, ადგილობრივი მოღალატეების დახმარებით.

კახაბერ როდინაძე
ადვოკატი
ბათუმი, აჭარა
29.06.2018

კომენტარები ილუსტრაციები რეცენზიები