ნაწარმოებები


გამარჯვებას ვუსურვებთ გმირ უკრაინელ ხალხს რუს აგრესორზე. დიდება უკრაინას !!!     * * *     Сла́ва Украї́ні !!!

ავტორი: ადვოკატი კახაბერ როდინაძე
ჟანრი: კრიტიკა-პუბლიცისტიკა
14 ოქტომბერი, 2019


ე.წ. ”მინგრელსკოე დელო” (”Мингрельское дело”)

ე.წ. ”მინგრელსკოე დელო” (”Мингрельское дело”)


დააკვირდით, ნოე ჟორდანია, ზურაბ ჟვანია, ახალაია, პატარაია, ლომჯარია, გრიგოლია, სანაია, ბოკერია, გვარამია, გაბუნია, ხოშტარია, და სხვები და სხვები, რა სწრაფად მრავლდებიან და ე.წ. ”ცნობადი სახეები” ხდებიან.

დააკვირდით, მოცემულია მხოლოდ ჩამონათვალი, ყოველგვარი შეფასების გარეშე.

დააკვირდით გარკვეული კატეგორია პროვოკატორების რეაქციას ზემოთ აღნიშნულ ჩამონათვალზე.

მხოლოდ ჩამონათვალზე, რომელზეც არ არის მოცემული არანაირი შეფასება. საერთოდ არანაირი.

დააკვირდით, ეს უკვე იყო, მე-20 საუკუნის 50-იანი წლების დასაწყისში, და ამას შედეგად მოჰყვა ე.წ. ”მინგრელსკოე დელო” (”Мингрельское дело”).

ლავრენტი ბერია, გიორგი გახარია და საქართველოს პატრიოტი სხვა კარგი ადამიანები საქართველოს პატრიოტების სიაში არიან.

დააკვირდით, ლავრენტი ბერიას, გიორგი გახარიას და საქართველოს პატრიოტ სხვა კარგ ადამიანებს საქართველოს მტრები, საქართველოს მტრების სიის წევრი ”ჩლენები”, დასანახად ვერ იტანენ.

დააკვირდით, საქართველოს მტრები, საქართველოს მტრების სიის წევრი ”ჩლენები”, რა ანტი-მეგრული, ანტი-სახელმწიფოებრივი გააფთრებით აგინებენ მეგრული წარმოშობის საუკეთესო ქართველებს, ლავრენტი ბერიას, გიორგი გახარიას და საქართველოს პატრიოტ სხვა კარგ ადამიანებს.


კახაბერ როდინაძე
ადვოკატი
ბათუმი, აჭარა
14.11.2019

კომენტარები ილუსტრაციები რეცენზიები