| ავტორი: თანანა ჟანრი: პოეზია 11 ოქტომბერი, 2011 |
ჩემი ოთახი, უჩვეულოდ მშვიდი აურით, ემოციების სტოპკადრები ფოტოდ კედლებზე. ნატვრა, მზადმყოფი შემთხვევასთან სამოგზაუროდ, ლარნაკში ძველი გატაცება - ერთი ჰერბერი. ნივთები, წლების უტყუარი ანაბეჭდებით, ჭერზე კი შვილის გარდატეხის ჭინჭყლი ასაკი. ჩემს სპილოსძვლისფერ ”საქალოში” დედის ბეჭდები ისევე გრძნობენ თვალნავსიანს გიშრის ქვასავით... ფანჯრის რაფაზე მარტოობა - ბერწი კაქტუსი, მაგიდას თითქოს ზედ შეზრდილი თეთრი მუშამბა. ხის ზანგის ქალს კი მონატეხი აქვს ქვედა ტუჩი, და მგონი, ასე, რაღაც უფრო არა უშავს რა... კედელზე სარკე, გამოხედვით, ოდნავ გამჭოლით, ”სულის სარკეში” წამკითხავი ყველა განწყობის. ფანჯარასთან კი თავშექცევით მდგარი საწოლი, ყოველ ღამე რომ მეკითხება ამბავს აწმყოდან...
მონადირის ნაამბობიდან
მალე დაიწყება მთად ჯიხვთა ბოტობა, რქებს შეალეწენო ერთმანეთს მდედრისთვის. მთაში ნაადრევად აცივდა, მოთოვა, ქარაფზე თითქოსდა მდევარი ბედი ზის... იცავენ ჯიხვები საჯიხვეს კოდექსებს, შუნიც მას ერგება, ყოჩი ვინც გახდება. მდედრის ხვაშიადის ხმა ყურში მოესმა იმ ტყვიას, სულ სიკვდილს რომ უდგას თავდებად... 25.09.11 -ბირთვისი
კომენტარები |
ილუსტრაციები |
რეცენზიები |
|
16. ჭერზე კი შვილის გარდატეხის ჭინჭყლი ასაკი.
და მთლიანად ოთახშიც ვიყავი, სტუმრადაც არ მიგრძვნია თავი:) ჭერზე კი შვილის გარდატეხის ჭინჭყლი ასაკი.
და მთლიანად ოთახშიც ვიყავი, სტუმრადაც არ მიგრძვნია თავი:)
15. " ნივთები, წლების უტყუარი ანაბეჭდებით" . ეს მომეწონა. ყველა ნივთს თავის ბედი და ისტორია აქვს!
ლექსი "მონადირის ნაამბობიდან" ბრწყინვალეა! ჩემს მოწონებას საზღვარი არ აქვს. " ნივთები, წლების უტყუარი ანაბეჭდებით" . ეს მომეწონა. ყველა ნივთს თავის ბედი და ისტორია აქვს!
ლექსი "მონადირის ნაამბობიდან" ბრწყინვალეა! ჩემს მოწონებას საზღვარი არ აქვს.
13. მშვენიერი სახასიათო ლექსები...5 მშვენიერი სახასიათო ლექსები...5
12. მომეწონა...+2 მომეწონა...+2
11. აქ ყველაფერი სულშიჩამწვდომია! აქ ყველაფერი სულშიჩამწვდომია!
10. მოწონება და მოკითხვა:) მოწონება და მოკითხვა:)
9. ლარნაკში ძველი გატაცება - ერთი ჰერბერი. ნივთები, წლების უტყუარი ანაბეჭდებით, ჭერზე კი შვილის გარდატეხის ჭინჭყლი ასაკი. ჩემს სპილოსძვლისფერ ”საქალოში” დედის ბეჭდები ისევე გრძნობენ თვალნავსიანს გიშრის ქვასავით... ფანჯრის რაფაზე მარტოობა - ბერწი კაქტუსი, მაგიდას თითქოს ზედ შეზრდილი თეთრი მუშამბა.
შუნიც მას ერგება, ყოჩი ვინც გახდება...
ორივე ძალიან კარგი ლექსი.
ლარნაკში ძველი გატაცება - ერთი ჰერბერი. ნივთები, წლების უტყუარი ანაბეჭდებით, ჭერზე კი შვილის გარდატეხის ჭინჭყლი ასაკი. ჩემს სპილოსძვლისფერ ”საქალოში” დედის ბეჭდები ისევე გრძნობენ თვალნავსიანს გიშრის ქვასავით... ფანჯრის რაფაზე მარტოობა - ბერწი კაქტუსი, მაგიდას თითქოს ზედ შეზრდილი თეთრი მუშამბა.
შუნიც მას ერგება, ყოჩი ვინც გახდება...
ორივე ძალიან კარგი ლექსი.
8. კარგი ლექსია, როგორც ყველა თქვენი ლექსები. "რამდენ რამეს მალავს ეს ოთახი"-გრანელი გამახსენდა, უნებლიეთ. პოეტის ოთახი ხომ მთელი სამყაროა. კარგი ლექსია, როგორც ყველა თქვენი ლექსები. "რამდენ რამეს მალავს ეს ოთახი"-გრანელი გამახსენდა, უნებლიეთ. პოეტის ოთახი ხომ მთელი სამყაროა.
7. არაჩვეულებრივებია:) არაჩვეულებრივებია:)
6. მეორე მომეწონა განსაკუთრებით. მეორე მომეწონა განსაკუთრებით.
5. პირველი უფრო.
5 პირველი უფრო.
5
4. ორივე ძალიან მომეწონა, პირველი უფრო...
"ნივთები, წლების უტყუარი ანაბეჭდებით, ჭერზე კი შვილის გარდატეხის ჭინჭყლი ასაკი." - გამეღიმა...
და კიდევ ეს მომეწონა საოცრად: მარტოობა - ბერწი კაქტუსი... რა ზუსტია... უჰ, მიყვარს აქ შემოსვლა :) ორივე ძალიან მომეწონა, პირველი უფრო...
"ნივთები, წლების უტყუარი ანაბეჭდებით, ჭერზე კი შვილის გარდატეხის ჭინჭყლი ასაკი." - გამეღიმა...
და კიდევ ეს მომეწონა საოცრად: მარტოობა - ბერწი კაქტუსი... რა ზუსტია... უჰ, მიყვარს აქ შემოსვლა :)
3. ორივე, ქალბატონო თანანა :-* ორივე, ქალბატონო თანანა :-*
2. მე მეორე უფრო მომეწონა:) მე მეორე უფრო მომეწონა:)
1. 5. სუბიექტურად პირველი უფრო.. და მოერედან ეს-იმ ტყვიას, სულ სიკვდილს რომ უდგას თავდებად... 5. სუბიექტურად პირველი უფრო.. და მოერედან ეს-იმ ტყვიას, სულ სიკვდილს რომ უდგას თავდებად...
|
|
მონაცემები არ არის |
|
|