14. გმადლობთ ჯივზ.
მაგრამ სად ამოიკითხეთ "თავზე დიდი წარმოდგენა" ვერ მივაგენი ნაწერში.
პატივისცემით ნ ე ქ ტ ა რ ი. გმადლობთ ჯივზ.
მაგრამ სად ამოიკითხეთ "თავზე დიდი წარმოდგენა" ვერ მივაგენი ნაწერში.
პატივისცემით ნ ე ქ ტ ა რ ი.
13. თავზე დიდი წარმოდგენა რა კავშირშია სულ-განათლებლობასთან, ჩვენში დარჩეს და თავზე დიდი წარმოდგენა რა კავშირშია სულ-განათლებლობასთან, ჩვენში დარჩეს და
12. ძალიან დიდი, დიდი მადლობატ: ნეფერტარი, მელ.ზ, ჭა.
პარივისცემით ნ ე ქ ტ ა რ ი. ძალიან დიდი, დიდი მადლობატ: ნეფერტარი, მელ.ზ, ჭა.
პარივისცემით ნ ე ქ ტ ა რ ი.
11. გმადლობთ მიშა რატიანი, ლუტეცია. ბავარელი. პატივისცემით ნ ე ქ ტ ა რ ი.
გმადლობთ მიშა რატიანი, ლუტეცია. ბავარელი. პატივისცემით ნ ე ქ ტ ა რ ი.
9. მიტევების უნარი, მხოლოდ კეთილშობილებს და (სულ)განათლებულებს ახასიათებთ. ამისი მაგალითი თავად იესო გახლავთ. 5.
მიტევების უნარი, მხოლოდ კეთილშობილებს და (სულ)განათლებულებს ახასიათებთ. ამისი მაგალითი თავად იესო გახლავთ. 5.
7. :) :) :)
აბა, მე რა ანეკდოტი ვთქვი?.. - "თქვენ რა გესმით კამერული მუსიკისაო"...
შემოქმედება და ლიტერატურა ჯანდაბას, ნექტარ... ეს მოძღვრის მისია და ცოდვების მიტევების უფლება-მოვალეობა რომელმა სექტამ მოგანიჭათ?
:) :) :)
აბა, მე რა ანეკდოტი ვთქვი?.. - "თქვენ რა გესმით კამერული მუსიკისაო"...
შემოქმედება და ლიტერატურა ჯანდაბას, ნექტარ... ეს მოძღვრის მისია და ცოდვების მიტევების უფლება-მოვალეობა რომელმა სექტამ მოგანიჭათ?
6. შემიჭკნო შენი სიტყვები თანაც. - ეს რას ნიშნავს? შემიჭკნო შენი სიტყვები თანაც. - ეს რას ნიშნავს?
5. აქ, მაგ ოსის კამერა თქვენ, თავად რომ ხართ , კარგია თავად რომ აღიარეთ, მიშა ბატონო, თორემ , სხვას რომ ეთქვა, ალბათ ყოველგვარ სისაძაგლეს იღაღადებდა, თქვენი უძირო და ულაგამო ბაგენი.
მაკომენტარებელი პოზიციიდან არც თუ ცუდად გადმოიყურეით ახლა უკვე, ალბათ მარხვისა და ქრისტეს აღდგომის მოლოდინის ბრალია, მოგიტევოთ უფალმა ყოველთა ცოდვათათვის, ა მ ი ნ!
პატივისცემით ნ ე ქ ტ ა რ ი.
პ. ს. თქვენგან განსხვავებით მე ყველანაირ ადამიანს პატივს ვცემ მუდამ, მიმტევევბელი ვარ ძალიან, ვის არ შეშლია, ერთხელაც და ბევრჯერაც. ეგეთს უნდა მიტევება, თორემ აბა ვინც უკუღმა არ ფიქრობს და უკუღმა არ საუბრობს, მას არცარაფერი აქვს მისატევებელი და საპატიებელი.
ასე, რომ აქედან დაიწყეთ ადამიანური ლოგიკური აზროვნება უკვე დროა, თორემ :
როცა მოხრილი, ჯოხზე ყრდნობილი, ჩიფ-ჩიფ სავარძელს მიეჯაჭვებით, მოგენატრებათ ამბის მთხრობელი, არსად იქნება ახლოს მხმობელი. თან თვალიც უკვე ხედავს ვერაფერს და უდარდელად ვლენ გზად ჩარჩები. გონსმოგებულნი მყარად დგებიან კარგად არიან გადანაჩვევნი.
მკითხე თუ მძულხარ ასე ამგვარად როგორც იქცევი კისერმიქცევით. გეტყვით, არვინ მძულს მე მეცოდები, შენ მეცოდები ფეხზე მდგომელი, ხრწნადი, მკდომელი მე კი გარწმუნებდ საკმმაოდ კარგად ვიცი სად ვარდა რისტვის მოველი, შენ გაგატარებ მდინარესავით დამშრალ მინახავ სხვათა მგმობელი..
პატივისცემით ნექტარი.
ვიცი ასე ვერასოდეს დაწერთ თქვენ ...... ....
აქ, მაგ ოსის კამერა თქვენ, თავად რომ ხართ , კარგია თავად რომ აღიარეთ, მიშა ბატონო, თორემ , სხვას რომ ეთქვა, ალბათ ყოველგვარ სისაძაგლეს იღაღადებდა, თქვენი უძირო და ულაგამო ბაგენი.
მაკომენტარებელი პოზიციიდან არც თუ ცუდად გადმოიყურეით ახლა უკვე, ალბათ მარხვისა და ქრისტეს აღდგომის მოლოდინის ბრალია, მოგიტევოთ უფალმა ყოველთა ცოდვათათვის, ა მ ი ნ!
პატივისცემით ნ ე ქ ტ ა რ ი.
პ. ს. თქვენგან განსხვავებით მე ყველანაირ ადამიანს პატივს ვცემ მუდამ, მიმტევევბელი ვარ ძალიან, ვის არ შეშლია, ერთხელაც და ბევრჯერაც. ეგეთს უნდა მიტევება, თორემ აბა ვინც უკუღმა არ ფიქრობს და უკუღმა არ საუბრობს, მას არცარაფერი აქვს მისატევებელი და საპატიებელი.
ასე, რომ აქედან დაიწყეთ ადამიანური ლოგიკური აზროვნება უკვე დროა, თორემ :
როცა მოხრილი, ჯოხზე ყრდნობილი, ჩიფ-ჩიფ სავარძელს მიეჯაჭვებით, მოგენატრებათ ამბის მთხრობელი, არსად იქნება ახლოს მხმობელი. თან თვალიც უკვე ხედავს ვერაფერს და უდარდელად ვლენ გზად ჩარჩები. გონსმოგებულნი მყარად დგებიან კარგად არიან გადანაჩვევნი.
მკითხე თუ მძულხარ ასე ამგვარად როგორც იქცევი კისერმიქცევით. გეტყვით, არვინ მძულს მე მეცოდები, შენ მეცოდები ფეხზე მდგომელი, ხრწნადი, მკდომელი მე კი გარწმუნებდ საკმმაოდ კარგად ვიცი სად ვარდა რისტვის მოველი, შენ გაგატარებ მდინარესავით დამშრალ მინახავ სხვათა მგმობელი..
პატივისცემით ნექტარი.
ვიცი ასე ვერასოდეს დაწერთ თქვენ ...... ....
4. ჩემს ბალღობაში ფეხბურთის ბურთი უფრო პრიმიტიული იყო, ვიდრე ახლა: ორ ნაწილად იყიდებოდა, - გარსი და შიგთავსი. გარსი ტყავის ან ხელოვნური ტყავის, თასმით შესაკრავი ნაპრალით, მრგვალი მასალა გახლდათ... ხოლო შიგთავსი, - შავი რეზინის, გასაბერი კამერა, რომელსაც გრძელი მილი ჰქონდა გასაბერად. როცა გაბერავდი, ეს მილი კარგად უნდა გაგეკვანძა და გარსის ნაპრალში მოგექცია... ბოლოს თასმას მოჭიმავდი ბურთზე და... მზად იყო ყველაფერი! ჰოდა, იმ პერიოდის ანეკდოტია ეს:
ოსი კამერით ერთობა. გაბერავს, რეზინის მილს თითებს უჭერს და ნელ-ნელა უშვებს ჰაერს. ტვინის წამღებად ჭყვიტინებს კამერა... გააყრუა იქაურობა... შეაწუხა ხალხი... გაჩერდიო, გეყოფაო, ნუ დაგვღალეო - შეუძახეს აქეთ-იქიდან...
- თქვენ რა გესმით კამერული მუსიკისაო?! - ნეტარებს ოსი...
ნექტარ, აი, შენც რომ ჩემსავით მხოლოდ მკითხველად დარჩე და "კამერულ მუსიკაზე" ხელი აიღო... არა? თუ გურიის მაღალმთიანი სოფლის ლიტერატურული ელიტის სახელის ბოლომდე გაბახების იდეა-ფიქსი გაცოცხლებს? ჩემს ბალღობაში ფეხბურთის ბურთი უფრო პრიმიტიული იყო, ვიდრე ახლა: ორ ნაწილად იყიდებოდა, - გარსი და შიგთავსი. გარსი ტყავის ან ხელოვნური ტყავის, თასმით შესაკრავი ნაპრალით, მრგვალი მასალა გახლდათ... ხოლო შიგთავსი, - შავი რეზინის, გასაბერი კამერა, რომელსაც გრძელი მილი ჰქონდა გასაბერად. როცა გაბერავდი, ეს მილი კარგად უნდა გაგეკვანძა და გარსის ნაპრალში მოგექცია... ბოლოს თასმას მოჭიმავდი ბურთზე და... მზად იყო ყველაფერი! ჰოდა, იმ პერიოდის ანეკდოტია ეს:
ოსი კამერით ერთობა. გაბერავს, რეზინის მილს თითებს უჭერს და ნელ-ნელა უშვებს ჰაერს. ტვინის წამღებად ჭყვიტინებს კამერა... გააყრუა იქაურობა... შეაწუხა ხალხი... გაჩერდიო, გეყოფაო, ნუ დაგვღალეო - შეუძახეს აქეთ-იქიდან...
- თქვენ რა გესმით კამერული მუსიკისაო?! - ნეტარებს ოსი...
ნექტარ, აი, შენც რომ ჩემსავით მხოლოდ მკითხველად დარჩე და "კამერულ მუსიკაზე" ხელი აიღო... არა? თუ გურიის მაღალმთიანი სოფლის ლიტერატურული ელიტის სახელის ბოლომდე გაბახების იდეა-ფიქსი გაცოცხლებს?
3. დიდად გმადლობთ! გახსნილი ფრჩხილი, ანანე კიკნაძე!
"სარეცელის გაყოფა"-ში :
- ნაფიქრალი მაქვს მუდმივობა, უცვლელობა, ერთგულება, საიმედოობა- რომელიც რეალურია და მასში ეჭვსაც ვერ შეიტან. და კიდევ ბევრი რამ.....
მარხვას უხდება ასეთი სიტყვები, მაგ "რაწამს"- თანაც მომწონს ასეთი გამონათქვამები და ვფიქრობ რომ ისინი არასოდეს მოძველდება, თუნდაც წარსულის სადიდებლად, ის ხომ ჩვენი ფესვებია, თანაც- მასში, ღმერთის ზეაღმატებულობა მაქვს ნავარაუდევი, რომელიც, მზესაც კეთილად დაჰყურებს და უწყობს ხელს საიმედოობაზე, კეთილ საქმეზე.
რითმას, რაც შეეხება-
მეორე და მეოთხე სტრიქონია რითმაში.
პატივისცემით ნ ე ქ ტ ა რ ი. დიდად გმადლობთ! გახსნილი ფრჩხილი, ანანე კიკნაძე!
"სარეცელის გაყოფა"-ში :
- ნაფიქრალი მაქვს მუდმივობა, უცვლელობა, ერთგულება, საიმედოობა- რომელიც რეალურია და მასში ეჭვსაც ვერ შეიტან. და კიდევ ბევრი რამ.....
მარხვას უხდება ასეთი სიტყვები, მაგ "რაწამს"- თანაც მომწონს ასეთი გამონათქვამები და ვფიქრობ რომ ისინი არასოდეს მოძველდება, თუნდაც წარსულის სადიდებლად, ის ხომ ჩვენი ფესვებია, თანაც- მასში, ღმერთის ზეაღმატებულობა მაქვს ნავარაუდევი, რომელიც, მზესაც კეთილად დაჰყურებს და უწყობს ხელს საიმედოობაზე, კეთილ საქმეზე.
რითმას, რაც შეეხება-
მეორე და მეოთხე სტრიქონია რითმაში.
პატივისცემით ნ ე ქ ტ ა რ ი.
2. ვეღარა - ამ ფორმებს "რაწამსაც" გამოიყენებთ, გადაისვრის მკითხველს გარდასულ საუკუნეში. არ უხდება პოეზიას, თანამედროვეს განსაკუთრებით. ეჭვს აჩენს რომ მარცვლების რაოდენობის დასაბალანსებლად არის მოხმობილი. პატარა ლექსში ბუნდოვანი ფრაზა არის. ეჭვიანად სიტყვების შეჭკნობა ვერ გავიგე, ვერ ჩავწვდი. სარეცელის გამოფის მომენტიც ბუნდოვანია. მზე ყოფს სარეცელს, ავტორი თუ რა ხდება, გაუგებარია. წარმატებები. ვეღარა - ამ ფორმებს "რაწამსაც" გამოიყენებთ, გადაისვრის მკითხველს გარდასულ საუკუნეში. არ უხდება პოეზიას, თანამედროვეს განსაკუთრებით. ეჭვს აჩენს რომ მარცვლების რაოდენობის დასაბალანსებლად არის მოხმობილი. პატარა ლექსში ბუნდოვანი ფრაზა არის. ეჭვიანად სიტყვების შეჭკნობა ვერ გავიგე, ვერ ჩავწვდი. სარეცელის გამოფის მომენტიც ბუნდოვანია. მზე ყოფს სარეცელს, ავტორი თუ რა ხდება, გაუგებარია. წარმატებები.
1. მისახედი რითმები.. "მზე შუბისტარზე გასწორდა რაწამს თქვა სამუდამოდ სარეცელს მიყოფს," - ეს ვერ გავიგე, ალბათ დარღვეული პუნქტუაციის ბრალია.. მარტივია რაღაც.. წარმატებანი მისახედი რითმები.. "მზე შუბისტარზე გასწორდა რაწამს თქვა სამუდამოდ სარეცელს მიყოფს," - ეს ვერ გავიგე, ალბათ დარღვეული პუნქტუაციის ბრალია.. მარტივია რაღაც.. წარმატებანი
|