| ავტორი: მაკა კოლხი ჟანრი: კრიტიკა-პუბლიცისტიკა 14 ნოემბერი, 2010 |
დღეს ძალიან ბევრს საუბრობენ მასონობაზე და მასონებზე. არავისთვის უკვე საიდუმლოს არ წარმოადგენს მათი არსებობა და არც მათი იდეები თუ გეგმებია იდუმალებით მოცული. დღეს უკვე თვალნათლივ ვხედავთ, თუ როგორ იმართება მსოფლიო პოლიტიკა ვიღაც „ერთეულთა“ მიერ. იმასაც ვხედავთ, თუ როგორ ერთმანეთზეა გადაჯაჭვული ქვეყნებს შორის ურთიერთობათა საკითხები და ხელოვნურად შექმნილი პრობლემებით კრიზისის და სოციალური პრობლემების მანიპულირება ხდება საზოგადოებაში. მასონობა თავის დროზე შეიქმნა როგორც საზოგადოების მართვის გარკვეული მექანიზმი. მე არ შევეცდები იმის გარკვევას თუ სად, როგორ, რანაირად წარმოიშვა ეს ორგანიზაცია (თუ ორგანიზაციები), რადგან ბევრისთვის და ზოგადად ყველასთვის ისედაც გარკვეულია (მეტნაკლებად) და ცნობილი ეს (ზუსტი თუ არაზუსტი) ფაქტები. ვიტყვი მხოლოდ ერთს, რომ ეს არის საუკუნეების წინ შექმნილი და დღემდე გეგმიური ნაბიჯებით მავალი ადამიანთა ჯგუფი (თუ ჯგუფები), რომლებიც უკვე საუკუნეებია წარმართავენ ადამიანთა ცხოვრებას და საუკუნეებია ხელთ უპყრიათ მართვის სადავეები და მაინც, ვინ არიან ისინი? რა ფენის და როგორი აზროვნების ადამიანები? ამ კითხვებზე პასუხის გაცემა არც თუ ისე ადვილია, ის კი არა, თითქმის შეუძლებელიც, თუმცა მათი საქმიანობის და არსებობის ძირითად პრინციპებში გარკვევა თავისთავად მიუთითებს იმაზე, თუ როგორ ბნელ ძალასთან გვაქვს საქმე. ბნელ ძალებთან ურთიერთობა კი ადამიანებს ყოველთვის გვაშინებდა და გვაშინებს და ამიტომაც ზოგჯერ თავსაც ვარიდებთ კიდეც მათ, რაც არასწორი მიდგომა მგონია საკითხისადმი, რადგან როცა ეს ბნელი ძალები ძალიან არიან ჩვენში შემოჭრილები, როცა ძალიან ცდილობენ ჩვენს დაპყრობას, თავის დახრა და უსიტყვო მორჩილება კი არა, უფრო მეტი ყურადღება, წინდახედულება, უფრო მეტი რამის ცოდნა გვმართებს მათზე და რაც ყველაზე მთავარია, ღვთისადმი მეტი შიში, რწმენა, მოკრძალება და მორიდება გვესაჭიროება, რადგან ძალიან კარგად ვიცით, მხოლოდ საკუთარი ძალებით, ღვთის დახმარების გარეშე არასოდეს გაუმარჯვია ადამიანს და ვერც ვერასოდეს რომ გაიმარჯვებს. ამდენად, ბოროტის ძალას თუ როგორ უნდა დავუპირისპიროთ ჩვენი რწმენა და მინდობა - უფლის ნებაზე, ვგონებ, ეს გვაქვს დღეს კარგად შესასწავლი ადამიანებს, რომ არ გაგვიჭირდეს წუთისოფლის ამ თავბრუდამხვევ და საშინელ ორომტრიალში სულის გადარჩენა...
და მაინც, ვინ არიან ისინი? ისინი არიან ბევრნი, თითქმის ყველანი და მაინც, „ერთეულები“! მათი ძირითადი და მთავარი პრინციპია „ახალი მსოფლიო წესრიგის“ დამყარება, სადაც არ იქნება ეროვნული განსხვავება და სადაც ამ უეროვნებო ადამიანებს ეყოლებათ ერთი მმართველი. ვინ? - ეს თვითონაც შეიძლება ან იციან, ან არა. ელოდებიან მესიას! ელოდებიან და დასტურად შეიძლება ძველი აღთქმიდან ის ამონარიდებიც მოგიყვანონ, სადაც უფალ იესო ქრისტეს მოსვლაზე წინასწარმეტყველებდნენ ძველი აღთქმის უდიდესი წინასწარმეტყველები, რაც აღსრულდა სწორედ მაშინ, როცა უფალი მოევლინა ამქვეყნიერებას, თუმცა მოგვეხსენება, სულიერი ამპარტავნებით შეპყრობილმა ისრაელმა მაშინ ვერ შეიცნო ქრისტე - ღმერთად და მხსნელად, ამიტომაც არ მიიღეს და ჯვარს აცვეს იგი. ბოროტებამ დაისადგურა მათ გულებში და დღემდე არ ილევიან ეს ანტიქრისტეები, დღემდე არ ილევიან უფლის ხელმეორედ ჯვარცმის სურვილით შეპყრობილი ადამიანები და ელოდებიან თავიანთ „მესიას“. ებრაელები პოლიტიკური ლიდერის მოსვლას ელოდნენ მაშინ, რომელიც გაანთავისუფლებდა მათ არამარტო რომაელთა ბატონობისაგან, არამედ პირიქით, ყველა სხვა ხალხზე გააბატონებდა მათ. ისრაელთა მაშინდელი მენტალიტეტისათვის სრულიად მიუღებელი და გაუგებარი აღმოჩნდა არსი ქრისტესი და ზოგადად, - სამებასი. მიუხედავად იმისა რომ ქრისტეს მოწაფენი და მოციქულები ებრაელები იყვნენ, ერმა მთლიანობაში მაინც უარყო მაცხოვარი, ამიტომაც იყო რომ მათ დაკარგეს ღვთის რჩეულობა. დღეს კი, მაინც ღვთის რჩეულად მიიჩნევენ თავს და კვლავაც ელოდებიან მესიას, რომელიც თავიანთ ერში უნდა განკაცდეს და ამ იდეით შეპყრობილები დღეს უკვე იმდენად მძლავრობენ და მზვავობენ, რომ ჩვენც კი - ვინც მივიღეთ და ვიწამეთ იესო, ჩვენც კი, გვარწმუნებენ და უნდათ დაგვაჯერონ, რომ უფალი თურმე არც ყოფილა, რომ უფალი თურმე ნიცშესეული „ზეკაცის“ მაგვარი თუ მუჰამედის მსგავსი ადამიანი იყო, ან უბრალოდ ერთ-ერთი განსხეულებული ანგელოზი, რომელმაც ამ მდგომარეობას საკუთარი თავის შემეცნებით მიაღწია და ამით ამაღლდა იგი თურმე სხვა ადამიანებზე, ისევე როგორც ბუდა. ანვითარებენ აბსურდულ თეორიებს ვითომ მეცნიერებათა თუ ფილოსოფია-ფსიქოლოგიათა ღრმა ფლობით და ღრმა განსწავლულობით, ქმნიან და იგონებენ რელიგიებს და ამზადებენ კაცობრიობას მათი „მესიის“ მისაღებად, რომელიც მართლა მოევლინება კაცობრიობას. ამდენად, მათი მთავარი პრინციპი ეს არის დაამყარონ ერთიანი მმართველობა და ერთიანი რელიგია - იუდაიზმი! ანუ, აქედანაც ჩანს რომ სწორედ თავის დროზე ღვთისგან გამორჩეული ეს ერი - ებრაელი ერი, - გვევლინება დღეს ღვთის უარმყოფელ და ღვთის მგმობ ერად. თუმცა მაინც არ შეიძლება მთელი ერის ასე ცალსახად შეგინება და შეჩვენება, რამეთუ ამ ერშიც ბევრია დღეს და იყო მაშინაც ჭეშმარიტად ღვთისნიერი ადამიანი. ნურც ის დაგვავიწყდება, რომ პირველი ქრისტიანები სწორედ ებრაელები იყვნენ და ნურც იმას დავივიწყებთ, რომ პირველი ღვთის მგმობელი და ღვთის უარმყოფელი სწორედ ებრაელია. მათი რელიგია, იუდაიზმი, სხვა არაფერია, თუ არა პირდაპირი გამოწვევა და ბრძოლა ქრისტიანობაზე და უფალზე! თუმცა ისიც უნდა აღინიშნოს რომ თანამედროვე იუდაიზმი საკმაოდ არის დაცილებული ძველაღთქმისეულ იუდაიზმთან, რაც შუასაუკუნეობრივი ებრაული ფილოსოფიის ჩასახვამ გამოიწვია, მათ ნეოპლატონიზმის და მისი მისტიციზმის გავლენა განიცადეს. ებრაული ფილოსოფია ჯერ იყო და მოსეს რჯულის (მოსეს ხუთწიგნეულის - თორასა) და ანტიკური ფილოსოფიის დაახლოებამ წარმოშვა, შემდგომ კი განვითარდა ნეოპლატონური, არისტოტელური და კაბალისტური მიმართულებები. ეს უკანასკნელია ყველაზე საინტერესო იმდენად, რამდენადაც მისი საიდუმლო სწავლებები კვებავდა სხვადასხვა დროს სხვადასხვა ოკულტურ მიმდინარეობებს დაწყებული ალქიმიიდან დამთავრებული ანთროპოსოფიით. კაბალა დღემდე თავს საიდუმლო მოძღვრებად ასაღებს, ცნობილია რომ სწორედ კაბალისტები არიან ის ადამიანები, ძალაუფლების და საზოგადოების ბატონობისკენ რომ ისწრაფვიან... მოკლედ, შეიძლება ითქვას, რომ ებრაელი ერი - საინტერესო ფენომენია ამ სამყაროში. საინტერესო და მეტად უცნაურიც! (და არანაკლები ვართ ჩვენც, ქართველებიც, თუმცა ეს ცალკე სასაუბრო თემაა).
დავიწყე მასონობით და არ მინდა თემას გადავუხვიო. როგორც შევნიშნეთ, მასონობა გარკვეულწილად ებრაელიზმსაც გულისხმობს თავისი ფართო გაგებით, თუმცა ეს იმას არ ნიშნავს რომ მისი წარმოშობა თუ შემდგომი მისი განვითარება მხოლოდ ამ ერის დამსახურებაა. არამც და არამც. არსებობს სხვადასხვა ლეგენდები თუ ვერსიები ევიპტელ თუ ქალდეველ ქურუმთა მოღვაწეობაზე თუ მათ მასონურ მსოფლმხედველობაზე. არც შუასაუკუნეების და შემდგომდროინდელი ევროპაც უნდა გამოგვრჩეს მხედველობიდან, როცა იქმნებოდა და ყალიბდებოდა ერთმანეთის მიყოლებით შოტლანდიური თუ ინგლისური „ლოჟები“. იქმნებოდა სხვადასხვა საძმოები და ორგანიზაციები ერთმანეთისგან დამოუკიდებლად თუ ერთმანეთთან შეთამხმებით. ამდენად, არსებობს ებრაელების და არაებრაელების, ანუ მათივე ტერმინით რომ ვთქვათ, გოების მასონობა, რომლებიც (ზოგიერთ სწავლულთა ცნობით), დღეს უკვე დაბალი დონის მასონებად მოიაზრებიან. მათი მოძრაობები შეუმჩნეველი ნამდვილად არ ყოფილა საზოგადოებაში და რადგანაც მიუღებელი იყო საზოგადოების უდიდესი ნაწილისთვის მათი არსებობა, მიუხედავად იმისა რომ ბევრ ვერაფერ ინფორმაციებს ფლობდნენ მათ შესახებ, ფაქტიურად მაინც გამოუცხადეს ბრძოლა მათ.(გავიხსენოთ საფრანგეთი). ამიტომაც იყო ისედაც გასაიდუმლოებული ეს ორგანიზაციები იატაკქვეშა ორგანიზაციებად გადაიქცნენ. თუმცაღა მაინც ახერხებდნენ სხვადასხვა ქვეყნების მაღალ ეშელონებში შეღწევას და უკვე იმდენად მომძლავრდნენ და მოღონიერდნენ კიდეც, რომ გადაწყვიტეს შეექმნათ საკუთარი არათუ ორგანიზაციები, არამედ ქვეყანა, სადაც დამკვიდრდებოდნენ და საიდანაც ადვილი გახდებოდა სრულიად სამყაროზე კონტროლი, რასაც სრული წარმატებით მიაღწიეს კიდეც. ამერიკის შეერთებული შტატები - ეს არის მათი ოცნების აცხადებული ქვეყანა. რომელიც ინდილთა სისხლზე და ძვლებზეა აშენებული. მათ სჭირდებოდათ და სჭირდებათ ეს ქვეყანა იმისთვის, რომ ახლა უკვე ფრთებგაშლილნი, ყოველგვარი წინააღმდეგობების გარეშე დააცხრნენ თავს დანარჩენ მსოფლიოს. შეიძლება ითქვას რომ ამერიკაა ის ქვეყანა, სადაც იგეგმება და ხორცილდება მათ მიერ ბევრი რამ, თუნდაც ის, თუ რომელ ქვეყანაში რა პრობლემა და რომელი შუღლი დათესონ, როგორ უნდა ჩააგდონ ერები უკიდურეს და გამოუვალ სიტუაციებში და მერე როგორ დაანახონ მათ მიერ გამოჩენილი კლანჭების საპირისპიროდ მათკენ გამოწვდილი „მეგობრული ხელიც“. ჩვენც, ქართველებმაც ვიწვნიეთ თავის დროზე მათი ბრჭყალები, როცა ეროვნული ხელისუფლება გაგვინადგურეს და დღეს კიდევ კარგად ვხედავთ მათ მიერ გამოწვდილ „მეგობრულ ხელსაც“, რომელიც კარგს არაფერს გვიქადის, რომელიც პირდაპირი გამოხატვაა და განხორციელება მათი მიზნებისა ჩვენზე. მათი მიზანი კი ყველას მოგვეხსენება რომ უეროვნო, უენო, უინტელექტო და ზომბირებული ადამიანების შექმნაა... ვახსენე ეროვნული ხელისუფლება და არ შემიძლია ზოგადად ამ საკითხსაც არ შევეხო. ყველამ კარგად ვიცით როგორ, რის ფასად და ვისი წყალობითაც მოვიპოვეთ ქართველებმა მაშინ ის ნანატრი თავისუფლება, ეს იყო მაშინდელი( და არა მარტო მაშინდელი), საქართველოს ყველა დროის უდიდესი გმირების- ზვიადის და მერაბის და მათი თანამებრძოლების მართლაც უდიდესი დამსახურება, თუმცა შემდგომში განვითარებული მოვლენებიდან უკვე ცხადად იკითხება, თუ როგორი მიუღებელი აღმოჩნდა ეროვნული ხელისუფლება „ამა ქვეყნის ძლიერთათვის“, რადგანაც „მომავალი მსოფლიო წესრიგის“ გეგმაში არანაირად არ შედიოდა ჭეშმარიტად ეროვნული და რაც მთავარია, ქრისტიანულად (მით უფრო, მართლმადიდებლურად) მოაზროვნე ხელისუფლება და საზოგადოება. ამიტომაც იყო, რომ უბრალოდ, მოიშორეს თავიდან „აბეზარი და მიუღებელი“ ხელისუფლება! ხოლო ვინ იყვნენ ის „ძლიერნი ამა ქვეყნისანი?“ მოგახსენებთ! მოვიყვან ფაქტს უახლესი ისტორიიდან, ფაქტები ხომ ყოველთვის ზუსტად და პირდაპირ გამოხატავენ სათქმელს. ცნობილია რომ 1990 წლის ნოემბერში კუნძულ მალტაზე დაიდო ხელშეკრულება საბჭოთა კავშირის ხელმძღვანელობას, რომელსაც წარმოადგენდნენ მ.გორბაჩოვი და ე.შევარდნაძე და ამერიკის შეერთებული შტატების პრეზიდენტ ჯორჯ ბუშსა და სახელმწიფო მდივანს შორის. ამ ხელშეკრულების მიხედვით რუსეთი თმობდა თავის გავლენას ბალტიის ქვეყნებსა და აღმოსავლეთ ევროპაზე, ხოლო სხვა დანარჩენი რესპუბლიკები კი კვლავ მის შემადგენლობაში რჩებოდნენ. ამის შემდეგ პრეზიდენტმა ბუშმა გამოაცხადა უკრაინის რადაში, რომ იმ ეტაპზე შეუძლებელი იყო საბჭოთა კავშირის დაშლა, რასაც უკრაინელთა დიდი რეაქცია მოჰყვა, ხოლო საქართველოში, ყოველგვარი შეფარვის გარეშე, პირდაპირი გზით შეეწინააღმდეგა ბუშის პოლიტიკურ დირექტივას ბატონი ზვიად გამსახურდია, რაზეც მან გაფრთხილებაც კი მიიღო ბუშისგან, რომ „დინების საწინააღმდეგოდ მიდიხარო“! სხვა თუ არაფერი, მარტო ამ გაფრთხილების პასუხისთვის არის ზვიადი ჭეშმარიტად ქართული სულისკვეთების და მართლაც გენიოსი ადამიანი. მისი საუკუნის ფრაზად ქცეული პასუხი: „დინების მიმართულებით მხოლოდ მკვდარი თევზები მიცურავენო“ - ზუსტად გამოხატავს ქართველთა მებრძოლ და შეუპოვარ ხასიათს. თუმცა ბევრი სწორედ მისი ამ პასუხისთვის მიიჩნევს მას მოღალატედ და ცუდ პოლიტიკოსად, მათ გასაგონად კი ერთ ჭეშმარიტების მღაღადებელ ფრაზას გავიხსენებდი: „სჯობს მონობაში გადიდკაცებულს, თავისუფლების ძებნაში მკვდარი“!.. ამის შემდგომ კი რა მოვლენებიც განვითარდა საქართველოში, უკვე ყველას კარგად გვახსოვს. იყო დანგრეული თბილისი, გაჩანაგებული, გავერანებული და პატივაყრილი საქართველო. ქართველთა გენოციდი ქართულ მიწაზე, დაკარგული აფხაზეთი და სამაჩაბლო, ათიათასობით დაკარგული და ცხრა მთას იქით გადაკარგული ქართველობა. მოშლილი ეკონომიკა. სრულ სიბნელეში არსებობის ათი თუ თორმეტი წელი და როგორ ფიქრობთ, შემთხვევითი იყო ეს ყველაფერი? თუ მართლა ზვიადის და ეროვნული ხელისუფლების ბრალი იყო, როგორც დღესაც კი, ბევრ მოღალატე ქართველს ჰგონია. არამც და არამც, ეს იყო ქვეყნის და ხალხის გეგმიური და მიზანმიმართული დანგრევა "იმ ერთეულთა მიერ", რომ შემდგომში „მეგობრული ხელით“ გახსნილი სარკმლიდან შემოჭრილიყო ევროპული და ამერიკული სიო და საბოლოოდ მომხდარიყო ადამიანთა როგორც ფიზიკური, ასევე სულიერი დეგრადაციაც და ამ ყველაფერმა მართლაც უსაშინლესი დაღი დაასვა ქართულ ცნობიერებას, ქართულ აზროვნებას. ქართულ მენტალიტეტს. სამწუხაროა რომ დღემდე წყვიტავენ ვიღაც-ვიღაცეები ჩვენი ქვეყნის ბედს, მხოლოდ, დღეს უკვე თამაშის წესებია შეცვლილი. საინტერესოა რომ თანამედროვე დასავლეთი და თვით ამერიკაც დღეს უკვე „აღიარებს“ და მიიჩნევს, რომ ე.წ 90-იანი წლების აშშ-ს პოლიტიკური სტრატეგიის „შეცდომის“ მიზეზი ყოფილა თურმე ის სისხლიანი ისტორიები და მაშინ განვითარებული მოვლენები. ამ აღიარებით მათ თითქოს ჩვენგან ნდობა მოიპოვეს და იმედიც ჩაგვისახეს, არადა რისი იმედი, უკვე ჩვენც აღარ ვიცით... მივუბრუნდეთ ისევ დაწყებულ თემას. კაცობრიობის პროგრესულმა განვითარებამ რომ ამ ბოლო დროს ადამიანების სულიერი რეგრესი გამოიწვია, ეს არ ახალია, ძველია. იმდენად გვიპყრობს დღეს კომფორტი და საერთოდ, მატერიალიზმი, იმდენად დამოკიდებული გავხდით მასზე, რომ ადვილად ვნებდებით ნებისმიერ საცდურს. საცდური კი ერთიორად მომრავლებულია დღეს. ვიდრე ოდესმე. ამდენად, მათი (მასონთა) საუკუნეობრივი ცდა და ლოდინი დღეს გამართლებულია. ამიტომაც უფრო მეტი მონდომებით აგრძელებენ ისინი ჩვენზე მუშაობას. ადამიანის მიერ შექმნილ ნებისმიერ მასალას ისევ და ისევ ადამიანის საწინააღმდეგოდ იყენებენ და ამუშავებენ. ტელევიზია, რადიო, პრესა, ზოგადად მასმედია მათი მთავარი იარაღია დღეს საზოგადოებაში, რითიც ხდება ადამიანების მასიური დაპყრობა და დამორჩილება უწყინარი მეთოდებით. ხელოვნების თუ სპორტის თითქმის ყველა სახეობა და დარგი მათ სამსახურშია. მუსიკა, კინო, თვით ყველასათვის საყვარელი ფეხბურთი დღეს მასობრივი სანახაობის ელემენტია, რომლის წყალობითაც არათუ მილიარდებს იჯიბავენ ერთეულები, არამედ სრულ გონებრივ იზოლაციას ახდენენ მასებში და თამაშის დროს თამაშით გამოწვეული და იგივე მუსიკის მოსმენის დროს მუსიკის მოსმენით გამოწვეული სიამოვნების ნაცვლად ეიფორიაში, ექსტაზში და (ნუ მიწყენენ ფეხბურთის ფანები და ნურც როკ-რეპის თუ სხვა მიმდინარეობების მოყვარულები და) გამოთაყვანებულ მდგომარეობაში აგდებენ ხალხს. (ვისაც თვალი აქვს, დაინახავს ამ რეალობას). დღეს უკვე თავისუფლად შეიძლება ითქვას რომ კომპიუტერიზაციაც (ადამიანის ეს უდიდესი გამოგონება), ეშმაკიზაციად აქციეს. ენერგორესურსები - ქვეყნებს შორის ომების და სისხლისღვრის მიზეზი და მიზანია. ხოლო ერებს შორის შუღლი კი - მშვიდობისმოყვარე ადამიანს ეროვნულობის მოშლის აუცილებლობას აფიქრებინებს და ერთ მშვენიერ დღეს ალბათ მისი განხორციელებისკენაც უბიძგებს კიდეც. . არადა ადამიანი - თავისი რასობრივი თუ ტომობრივი, თავისი ენობრივი თუ კულტურული, თავისი ტრადიციული თუ არატრადიციული განსხვავებებით იყო, არის და იქნება საინტერესო და რა დარჩება მისგან, თუკი ყველას მსგავსი და ყველა მისი მსგავსი გახდება? დღეს შეიცვალა ჩვენი აზროვნებაც. არ ვიცით რა გვინდა, რატომ გვინდა და რისთვის გვინდა. ადრე თუ ადამიანი ზოგადსაკაცობრიო თემებით იყო დაინტერესებული, ანუ ფიქრობდა რატომ გაჩნდა ამ ქვეყანაზე, რა იყო მისი არსებობის მიზანი, ვინ შექმნა იგი და ა.შ. დღეს თითქოს ამ ყველაფერზე უკვე აქვს პასუხი და აღარ ცდილობს თვითონ ჩაწვდეს სიცოცხლის თუ სიკვდილის არსს, აღარ აინტერესებს ის სულიერი ღირებულებები, რითიც ადრე იკვებებოდა, ანუ მისი მაღალზნეობრივი ინტერესებიც კი დაკნინებულია და მხოლოდ მატერიალურზე ფიქრით და ოცნებით შემოიფარგლება მისი აზროვნება. ეს არ არის გადაჭარბებულად ნათქვამი. რადგან ქართველები ვართ, ისევ და ისევ ჩვენი ერის მაგალითს მოვიყვან. სამწუხაროდ, მე-20 ს.ის ბოლოს შექმნილმა სიტუაციებმა, ყველას კარგად მოგვეხსენება თუ როგორი განუკითხაობა, უმუშევრობა, სიღარიბე და თავის გადარჩენის მიზნით, ადამიანთა მასობრივი ემიგრაცია გამოიწვია და ეს პროცესი სამწუხაროდ დღემდე გრძელდება. ქართველები ადრე თუ ვერ ურიგდებოდნენ უცხო გარემოს და ტყვედ გაყიდული თუ სახელმწიფო ინტერესებიდან გამომდინარე ქორწინებაში მყოფი ქართველი ქალები სულის ტკივილად აღიქვამდნენ მათ მდგომარეობას, რისი უთვალავი მაგალითიც გვაქვს საქართველოს ისტორიაში, დღეს უკვე ეს ნებაყოფლობით გადახვეწილი ქართველები არც თუ ისე ადვილად, მაგრამ დროთა განმავლობაში მაინც იმდენად ეგუებიან უცხო გარემოს და უცხო ქვეყნებს, რომ მერე უკან, სამშობლოში დაბრუნების სურვილსაც შეიძლება ვერა, მაგრამ ინტერესს კი ნამდვილად კარგავენ, კარგავენ, რადგან ძალიან მატერიალისტები ხდებიან... ადრე თუ ჩვენი წინაპრებისთვის ტრაგედია იყო უცხოელზე დაქორწინებაც და ეს მხოლოდ პოლიტიკური და ქვეყნისთვის სასარგებლო აუცილებლობით იყო გამოწვეული, დღეს აღარ აინტერესებს ქართველს ზოგად-ეროვნული საკითხები და მხოლოდ პირად კეთილდღეობაზე მზრუნველი არად დაგიდევს არათუ სხვა ეროვნების, არამედ სხვა რასის ადამიანზე დაქორწინებასაც კი. რაც იწვევს როგორც ერის გადაგვარებული, ასევე გაურკვეველი გენეტიკის და ცნობიერების შვილების გაჩენას. „კოსმოპოლიტიზმი“ და „თავისუფლება“, ძალიან ცუდად გავიგეთ ქართველებმა. სხვა მრავალი მაგალითის მოყვანაც შეიძლება ჩვენი დღევანდელი ცნობიერების წარმოსაჩენად, რაც სწორედ „ვიღაცეების“ ჩვენზე ზემოქმედების დიდი მცდელობის შედეგია. ისინი იმკიან თავიანთ „კეთილ ნაყოფს“ ჩვენში.
და ბოლოს, კიდევ და კიდევ რელიგია! არ შემიძლია ისევ და ისევ არ მივუბრუნდე ამ თემას და განსაკუთრებული ინტერესით არ მივუდგე მას, რადგან სწორედ რელიგია გახდა კაცობრიობის ისტორიაში ადამიანთა არამარტო აზროვნების და რწმენის საფუძველი, არამედ დაპყრობის და დამორჩილების საუკეთესო საშუალება, ამიტომაც არის რომ სწორედ ამ სფეროში,( თუ შეიძლება რელიგიას ეწოდოს სფერო), მოიკიდეს მათ ფეხი. მანამდე თუ პირდაპირი სისხლისმღვრელი ბრძოლა ჰქონდათ გაჩაღებული ტრადიციული რელიგიების წინააღმდეგ. ( გავიხსენოთ თუნდაც ჯვაროსნული ლაშქრობები), შემდგომში მიხვდნენ, რომ ამით უფრო კარგავდნენ ადამიანებზე ნდობას და მით უფრო, მათზე მბრძანებლობის შანსს, ამიტომაც დროთა განმავლობაში ცვლიდნენ ბრძოლის მეთოდებს და დღეს უკვე ყველაზე საუკეთესო გზა აქვთ ნაპოვნი. ტრადიციულ რელიგიებს ათასგვარი სექტებითა თუ განსხვავებული ე.წ. ‘ფილოსოფიური“ მიმდინარეობებით ებრძვიან. დღეისათვის - ფართო გავრცელება მოუტანეს ინდო-ჩინურ რელიგიას, ლამის აყვავების თუ ოქროს ხანა უდგას ბუდიზმს თუ ინდუიზმს, დაოსიზმს თუ კრიშნაიზმს, ოშოს კულტი თუ ფროიდიზმი ნორმალურ და ლამის ყველაზე მისაღებ ფორმად მიიჩნევა, ღვთისადმი აღვლენილი ლოცვა - მედიტაციამ და იოგამ შეცვალა, ისლამი და კათოლიციზმი მძლავრობს და ახლა ერთადერთი მართლმადიდებლობა დარჩათ მართალია ჯერ კიდევ (მეტნაკლებად) ხელშეუხებელი, თუმცა კი „რადიკალურად შესაცვლელი“ და ამისათვის არც აყოვნებენ. ფართო მასშტაბიანი ბრძოლაა გამართული შიგ ეკლესიაში. აქვე არ შემიძლია არ შევეხო ჩვენში ყველაზე ფართოდ გავრცელებულ „იეღოვას მოწმეთა“ სექტას თუ ორგანიზაციას, რომელთა სწავლება პირდაპირ მიუთითებს მასონიზმზე და ქადაგებს მასონობას. ისინი „ახალ ერას“, იგივე „ახალ სისტემას“ მოელიან დედამიწაზე, სადაც არ იქნება არავითარი „ეროვნული განსხვავება ადამიანებს შორის“, ყველანი იქნებიან „ერთნი“ და „გადარჩებიან“ მხოლოდ „ისინი“. სხვათაშორის, ღმერთის ეს ერთ-ერთი სახელი „იეღოვა“, ანუ „იაჰვე“, მასონთა ერთ-ერთ სიმბოლოდაც არის მიჩნეული და მას თავისი ისტორიაც აქვს. სახელი „იეღოვა“ ებრაულად ნიშნავს ‘მყოფს“. ანუ იმას, ვისაც თავის თავში აქვს მყოფობა. ე.ი. მუდმივად არსებობა და ქართულად ასე ითარგმნება: „მე ვარ, რომელიც ვარ“ ანდა „მე ვარ მყოფი’, როგორც ვხედავთ, თავისი მნიშვნელობით იგი სრულიად გამოხატავს მასონთა ამბიციებს, რომ ღმერთივით იყვნენ ყველგან და მყოფობდნენ ყველაფერში, თუ ყველაფერზე. ამიტომაც არის ალბათ რომ ღმერთის ეს ერთ-ერთი სახელი (და არა ერთადერთი, როგორც ამას იეღოველები ამტკიცებენ თავიანთ უცნაური წარმომავლობის ბიბლიაში, სადაც უფლის ყველა სახელი მხოლოდ იეღოვათია გადმოცემული), გამოიყენეს სათავისოდ. ეს სახელი კი - ჲჰვჰ, როგორც ბიბლიიდან ჩანს, პირველად სწორედ მოსეს ეუწყა სინას მთაზე. შემდგომი დროის ებრაელები კი დიდად ერიდებოდნენ და ეკრძალებოდნენ კიდეც ამ სახელის წარმოთქმას, ერთადერთი, მღვდელმთავარი წარმოთქვამდა მას და ისიც მხოლოდ იმ შემთხვევაში, როცა იერუსალიმის ტაძრის წმინდათა წმიდაში შედიოდა. საინტერესოა თვით იერუსალიმის ტაძრის ისტორიაც, იმდენად რამდენადაც ამ ტაძარს უკავშირდება სწორედ იუდაიზმის და შემდგომ, მასონიზმის განვითარებაც. პირველი ტაძრის აღმშენებელმა, მეფე სოლომონმა თავის ხუროთმოძღვარს დაავალა რომ შემოეღო საიდუმლო ნიშნები და სიტყვები, რათა საიდუმლო წევრებს ამით ეცნოთ ერთმანეთი. რაში დასჭირდა ამ ყველაფრის გამოგონება მეფეს ამაზე მრავალი სხვადასხვა მოსაზრება არსებობს, თუმცა ერთი რამ კი უეჭველია. უფლის რჩეული ერი ალბათ უდიდეს საკაცობრიო საიდუმლოებებსაც ფლობდა, რომელთა გამჟღავნება, ეტყობა მაშინდელი ადამიანების გონებასა და ზოგადად აზროვნებას აღემატებოდა. (დღეს ზოგადად ეზოტერიზმიც ხომ სოლომონისეულ სიბრძნეს ნიშნავს, ) მით უფრო რომ ეს ადგილი სადაც ტაძარი შენდებოდა, მოიაზრებოდა სწორედ იმ ადგილად, სადაც ბიბლიურმა აბრაჰამმა აიყვანა თავისი ძე ისააკი ღვთისადმი შესაწირად, ამდენად დიდი მისტერიული ცოდნა და რწმენა იყო ამ ტაძრის აშენებით გაცხადებული და თან გასაიდუმლოებული. შემდგომ ამისა ეს ტაძარი ბაბილონელებმა დაანგრიეს, თუმცა კი მერე კვლავ აღადგინეს იგი მთელი თავისი ბრწყინვალებით, მაგრამ მაინც არ ეწერა არსებობა ამ ტაძარს. ქრისტეს შობიდან 70 წელს რომაელებმა აჯანყებულ ებრაელთა დასჯის მიზნით კვლავ დაანგრიეს ეს ტაძარი და ახლა უკვე სამუდამოდ, (ამ მეორედ დანგრეული ტაძრის ნაწილად ითვლება „გოდების კედელი’, რომელსაც თავისი სარწმუნოების ძირითად სალოცავად თვლიან დღეს იუდეველები), ამ ტაძრის დანგრევასთან ერთად წყდება თვით ებრაელთა ღვთისმსახურება, ზოგადად მღვდელთმთავრობაც და შესაბამისად, ამ სახელის წარმოთქმაც კი.
სანამ უფრო განვავრცობდე ჩემს აზრს თანამედროვე იეღოვას მოწმეთა შესახებ, არ შემიძლია გვერდი ავუარო და არ შევეხო სიონიზმის თემას. იმდენად რამდენადაც, ყველა მიმდინარეობა თუ ყველა რელიგია ერთმანეთშია გადაჯაჭვული და ერთი მეორის გარეშე არ მოიაზრებიან. რამდენადაც ცნობილია, სიონიზმი თავიდან შეიქმნა როგორც ებრაელთა ეროვნული მოძრაობა, რომელიც არარელიგიური მოძრაობის სახელით იყო ცნობილი, თუმცა დღემდე მხოლოდ რელიგიური დატვირთვის მატარებელია. სიონიზმის შექმნასთან და ჩამოყალიბებასთან ერთად აუცილებელი გახდა და საჭირო არამარტო „ძველი ახალი მიწის“ აღდგენა, არამედ იმ ძველი „კულტურისა და ტრადიციის“ აღდგენაც, რაც ამ ერს გააჩნდა ათასწლეულების წინ. უფლისგან თავის დროზე გამორჩეული ეს ერი ღვთის გმობის და ღვთის უარყოფის გამო იმდენად იყვნენ მიმოფანტულები მთელ სამყაროში, რომ საკუთარი სამშობლოც კი არ გააჩნდათ. მე-19 ს.ის ვროპაში, როცა იმძლავრა ნაციონალიზმმა და „ერების გამოღვიძებამ“ , (ესეც შემთხვევითი ნამდვილად არ იყო), რაც გამოიხატა პოლონეთის აჯანყებებში, იტალიისა და გერმანიის გაერთიანებული სახელმწიფოს შექმნაში, ირლანდიის ავტონომიისათვის ბრძოლაში და ა.შ. ამ და სხვა პროცესებმა გავლენა მოახდინეს სხვადასხვა ერების ცხოვრებაში და განსაკუთრებით კი ებრაელების აზროვნებაში. მათ აღმოაჩინეს რომ მათ გარდა ყველა ერს განსაზღვრულ ტერიტორიებზე გააჩნდათ საკუთარი ეროვნული სახელმწიფოს შექმნის პრეტენზია. მე-19 ს-ის ბოლოს ევროპაში გაძლიერებულმა ანტისემიტიზმმა ებრაელებს გაუღვივა სურვილი და ინტერესი, რომ მათაც რომელიღაც ქვეყნის ტერიტორიაზე გამოეთქვათ საკუთარი ქვეყნის შექმნის პრეტენზია, ცნობილია რომ ასეთ ტერიტორიებად ხან უგანდას მოიაზრებდნენ და ხან იემენს, მაგრამ სიონისტთა უმრავლესობა შორეული წინაპრების მიწას - პალესტინას ემხრობოდა, რომელიც მათთვის იყო სიონი.( აქედან მომდინარეობს ამ მოძრაობის სახელწოდებაც. ხოლო სიტყვა „სიონი“ და „იერუსალიმი“ კი ებრაელთათვის სინონიმებია და გადატანით აღნიშნავს არა მარტო ქალაქს, არამედ ისრაელის მთელ მიწას). სიონისტებს თორას თანახმად მათი ამ იდეის მთავარ არგუმენტად მოჰყავდათ ის რომ თურმე ებრაელთა ღმერთმა იახვემ (იეღოვამ) თავის რჩეულ ხალხს აღუთქვა ქანაანი, ანუ ტერიტორიულად დღევანდელი პალესტინა და მათ მართლაც დიდი პოლიტიკური თამაშებით მიაღწიეს იმას რომ დაიკავეს და დაიპყრეს პალესტინა. მოგვეხსენება რომ დღემდე მიმდინარეობს ამ ტერიტორიებისათვის ბრძოლა, პალესტინელები და არაბული ქვეყნები არ თმობენ, ვერ ურიგდებიან მათ მიწაზე თუ მათ მეზობლად ებრაული სახელმწიფოს შექმნას, რადგან დიდია ებრაელთა პრეტენზიები. ისინი ცდილობენ არათუ დაიბრუნონ „ძველი ახალი მიწები“, არამედ სურთ რომ იერუსალიმის ტაძრის ადგილას ამჯამად მდგარი მეჩეთიც კი დაანგრიონ, რათა კვლავ ააშენონ ის დიდებული ტაძარი და აღადგინონ მათი უძველესი ებრაულური ღვთისმსახურება და ზოგადად მღვდელმთავრის ინსტიტუტი და იმეფონ მთელ ქვეყნიერებაზე. ეს კი უკვე პირდაპირი ბრძოლაა ისლამის წინააღმდეგაც. ახლა კი მივუბრუნდეთ ისევ იეღოვას მოწმეთა სექტას, თუ ოდნავ მაინც ხართ ჩახედული მათ სწავლებაში, ძალიან ბევრ საერთოს იპოვით მათსა და ზოგადად ებრაელ-სიონისტთა იდეებში. მათი იდეოლოგია ერთმანეთის იდენტურია. მხოლოდ მოძრაობის ფორმებია სხვადასხვა. თვით ღმერთის ერთ-ერთი სახელიც კი ერთნაირად აქვთ შერჩეული. არადა ჩარლზ რასელი, ამ სექტის დამაარსებელი, სულაც არ იყო ებრაელი, თუმცა როგორც ჩანს, მაინცდამაინც ებრაელობა არაა საჭირო იმისთვის რომ გახდე მასონი და ებრაელთა იდეების გამტარებელი. რასელი კი- ნამდვილად იყო მასონი და ამისი დამამტკიცებელი ოფიციალური საბუთებიც არსებობს ამერიკაში. კაცს არანაირი განათლება არ გააჩნდა, მაგრამ მაინც შეძლო და მიაღწია იმას, რომ შექმნა ისეთი უდიდესი სექტა, რომელთა რაოდენობა დღეს უკვე მილიონებს ითვლის და ეს სულაც არ არის შემთხვევითი ფაქტი. ამდენად, ჩემი აზრით და ჩემი ღრმა რწმენით, მათ - საჭიროდ ცნეს იეღოვას სახელის მქადაგებელთა თუ მღაღადებელთა ადამიანების შექმნა, რათა უცხო არ ყოფილიყო მერე კაცობრიობისთვის სოლომონის ტაძრის აშენებისა და ებრაულური მღვდელმსახურების აღდგენისას, (რისკენაც ასე თავგამოდებით ისწრაფვიან), - უფლის ეს სახელი- იეღოვა!!!
ცალკე აღნიშვნის ღირსია ეკუმენისტური მოძრაობაც, რომელიც მსოფლიო რელიგიათა დაახლოებას, სხვადასხვა კონფესიური მრწამსების მიღებას, შერიგებას და ჰარმონიულ დაახლოებას ისახავს მიზნად. ამ მოძრაობის წინამორბედია შუა საუკუნეებში აღმოცენებული ტამპლიერული და როზენკროიცერული მოძრაობა. ტამპლიერების ოცნება იყო ისეთი ერთობის შექმნა, სადაც არ იქნებოდა რელიგიურ ნიადაგზე განსხვავება და დაპირისპირება. მათთვის ყველა რელიგია ერთნაირად მისაღები და პატივსაცემი იყო. გავიხსენოთ ჯვაროსანი ტამპლიერების, ანუ ტაძრელთა მოღვაწეობა პალესტინაში, როდესაც ისლამურ სიმბოლოებს ქრისტიანულს უხამებდნენ. ისლამს არ აღიქვამდნენ სიბნელედ, არამედ სიბრძნეს ეძებდნენ მასში. სწორედ ტამპლიერთა დიდი დამსახურებაა დასავლეთში აღმოსავლური სიბრძნის შემოტანა. ტამპლიერები და სხვა ეზოტერული მიმდინარეობანი აღიარებდნენ სამყაროში მხოლოდ ერთადერთი რელიგიის არსებობას, რომელიც შემდგომში ადამიანების მიერ იქნა გახლეჩილი სხვადასხვა მიმდინარეობებად, ამიტომაც ისინი ცდილობდნენ იმ პირველ საწყის რელიგიასთან ზიარებას და დაბრუნებას. საინტერესოა რომ ისეთ ღრმა ქრისტიანულ ქვეყანაში, როგორიც საქართველოა, ეს მიმდინარეობა უცხო არ ყოფილა, ალბათ იმიტომ რომ კონფესიური შეზღუდულობა და ფანატიზმი ქართველებს არასდროს გვახასიათებდა. ქართველები ყოველთვის მზად იყვნენ რაღაც ახალი მიეღოთ, აღმოეჩინათ, შეესწავლათ, თუმცა საკუთარს არასდროს უარყოფდნენ. მათ სწამდათ ქრისტიანობა, მაგრამ პატივს სცემდნენ სხვათა რელიგიებს, ანუ იყვნენ შემწყნარებლებიც. ქრისტიანობა საქართველოში დოგმა არასოდეს ყოფილა, ამიტომაც იყო რომ ტამპლიერთა იდეაც ერთ-ერთი ჩვეულებრივი მისაღები ფორმა თუ იდეა აღმოჩნდა მათთვის და ამიტომაც იყო რომ ისეთი უდიდესი ქრისტიანი მეფე და წმინდანი, როგორიც დავით აღმაშენებელი იყო, მეგობრობდა იმდროინდელ ორდენის წევრებთან. იმასაც ვარაუდობენ, დიდგორის ომში მონაწილე რაინდთაგან უმრავლესნი ტამპლიერები იყვნენო. საინტერესოა აგრეთვე ის ფაქტი, რომ იერუსალიმის ჯვრის მონასტრის ქართველი ბერები ტამპლიერ რაინდ-ბერებთან ყოფილან დაახლოებულნი და მათი მოსახსენებლებიც კი არის ნაპოვნი. აღსანიშნავი ფაქტი კი ის გახლავთ, რომ ტამპლიერებიც, როცა შევიდნენ იერუსალიმში, დაემკვიდრნენ სწორედ იმ ადგილას სადაც სოლომონის ტაძარი მდგარა და სახელიც შესაბამისი - სოლომონის ტაძრის ქრისტესმიერი რაინდნი დაირქვეს. მათი იმ ადგილას დამკვიდრება თითქოს ერთგვარი სიმბოლო იყო მაშინ ქრისტიანობისა და სოლომონისეული სიბრძნის სინთეზისა. ტამპლიერთა მემკვიდრეა როზენკროიცერთა ორდენიც, რომელიც ასევე რელიგიათა სინთეზირებას ისახავდა მიზნად, მათი გავრცელებული სიმბოლო იყო ვარდებიანი ჯვარი. ვარდი როგორც ისლამის სიმბოლო და ჯვარი- როგორც ქრისტიანობისა. დღეს ეს ორდენიც სხვა სიტყვით რომ ვთქვათ და ჩვენს ენაზე, მასონურ ორდენად მოიაზრება. ამდენად, ამით იმისი თქმა მინდა რომ ე.წ. „მასონობა“ არასოდეს ყოფილა უცხო ქართველთათვის და მეორეც, მასონურ ორდენთა იდეებიც კი იცვლებოდა დროთა განმავლობაში. დღეს არაფერი დარჩა ალბათ იმ პირველყოფილ ტამპლიერთა სწავლებებიდან. გარკვეულწილად იცვლებოდა მათი მიმართულებებიც. ხოლო დღეს არსებული ეკუმენისტური მოძრაობა - ერთიან, საწყის, თავდაპირველ რელიგიასთან ზიარება კი არა, ერთიანი, ჩამოყალიბებული სისტემაა, რომელიც თითქოს ყველა რელიგიის სიყვარულით არის განსჭვალული, სინამდვილეში კი ყველა რელიგიისგან შორს დგას, (ესეც ცალკე და ვრცლად განსახილველი თემაა)... მოკლედ, დაუსრულებლად შეიძლება ილაპარაკო ამ ადამიანთა, თუ მოძრაობათა, თუ ორგანიზაციათა გარშემო. ილაპარაკო ყველაფერი - რაც გინდა, რაც იყო, რაც მოხდა, რაც გაუკეთებიათ და რაც შეიძლება გააკეთონ. მაგრამ მაინც ცალსახა გამოგვივა ყოველთვის ამ თემაზე საუბარი, რადგან ადამიანთა მოდგმა, ჯერ ერთი რომ მოკლებულია მადლს, რასაც სამყაროს ბოლომდე სიღრმისეული წვდომა ჰქვია და მეორეც, ბოროტებასაც, ისევე როგორც სიკეთეს და სიყვარულს, არა აქვს საზღვარი. ამდენად... სხვა დროს ისევ გავაგრძელებ ამ თემაზე საუბარს. ახლა კი მხოლოდ ერთს ვიტყვი: ღმერთი ფარავდეს სრულიად კაცობრიობას!!!
| კომენტარები |
ილუსტრაციები |
რეცენზიები |
|
49. 5+ და ჩემი მეგობრობის ხელი.
საინტერესოა. ეტყობა რომ ავტორი აზროვნებს და არ არის ჩარჩოებში ჩაკეტილი. ცოდნასთან ერთად იგრძნობა განათლებაც, რაც ბოლოს ჟამს იშვიათობაა. ანუ ცოდნა ბევრს აქვს განათკება მცირედს.
ჩემი მხრიდან დავაზუსტებ:
ქრისტე ჯვარს აცვეს ებრაელებმა, ხოლო დაიტირეს ჰურიებმა.
გასაგები რომ იყოს გეტყვით აღიარებულია არმენები ინდო ევროპული რასაა, ამავე დროს ცნობილია ქართლოსი და ჰაოსი ძმები იყვნენ ანუ ორივენი იბერო კავასიური რასა უნდა იყოს. ასეთი დასკვნა შეიძლება სომხები სხვაა ჰაოსის შთამომავლები ხოლო არმენები არა.
ამიტომ ქართველებს არმენებმა სომხობა წაგვართვეს ალანებმა - ოსობა აფსუებმა - აფხაზობა
5+ და ჩემი მეგობრობის ხელი.
საინტერესოა. ეტყობა რომ ავტორი აზროვნებს და არ არის ჩარჩოებში ჩაკეტილი. ცოდნასთან ერთად იგრძნობა განათლებაც, რაც ბოლოს ჟამს იშვიათობაა. ანუ ცოდნა ბევრს აქვს განათკება მცირედს.
ჩემი მხრიდან დავაზუსტებ:
ქრისტე ჯვარს აცვეს ებრაელებმა, ხოლო დაიტირეს ჰურიებმა.
გასაგები რომ იყოს გეტყვით აღიარებულია არმენები ინდო ევროპული რასაა, ამავე დროს ცნობილია ქართლოსი და ჰაოსი ძმები იყვნენ ანუ ორივენი იბერო კავასიური რასა უნდა იყოს. ასეთი დასკვნა შეიძლება სომხები სხვაა ჰაოსის შთამომავლები ხოლო არმენები არა.
ამიტომ ქართველებს არმენებმა სომხობა წაგვართვეს ალანებმა - ოსობა აფსუებმა - აფხაზობა
48.
ცნობილი ქართველი მასონები. ყოველი გვარის უკან დგას ოფიციალური დოკუმენტი
1. გიორგი იოანეს ძე ბ ა გ რ ა ტ ი ო ნ ი - „გაერთიანებული მეგობრები“ 3 2. პეტრე ივანეს ძე ბ ა გ რ ა ტ ი ო ნ ი
3. მიხეილ ბარათაშვილი - „კეთილშობილების გასაღები“, სიბირსკი, 1818 4. დავით ვაჩნაძე - „პრომეთე“ – 1927, პარიზი 5. გიორგი გვაზავა - „პრომეთე“ - 1927, პარიზი 6. შალვა ქარუმიძე - „პრომეთე“ - 1927, პარიზი 7. სპირიდონ კედია - „პრომეთე“ - 1927, პარიზი 8. ირაკლი ორბელიანი- „პრომეთე“ – 1927, პარიზი 9. იაკობ ხოჩალავა - „პრომეთე“ – 1927, პარიზი 10. დავით შირტლაძე - „პრომეთე“ – 1927, პარიზი 11. კიტა აბაშიძე - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 12. იასონ ბაქრაძე - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 13. ევგენი გეგეჭკორი - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი (უმაღლესი საბჭოს წევრი, რუსეთი), პეტერბურგში „ჩრდილოეთის ნათების“ , შემდგომ კი გადარქმეული ლოჟა „გეგეჭკორი“-ს წევრი. „ვარდების ლოჟის“ წევრი 14. ნიკოლოზ (კარლო) ჩხეიძე - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 15. ალექსანდრე დიოსამიძე - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 16. გიორგი ჟდანოვი - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 17. პეტრე ყიფიანი - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 18. სერგო ურუსოვი - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 19. ალექსანდრე სუმბათაშვილი (იუჟინი) – „აღორძინება“ -1908, მოსკოვი 20. გიორგი დიმიტრის -ძე სიდამონ-ერისტოვი (სიდამონიძე-ერისთავი)-1910 რუსეთის ხალხთა დიდი აღმოსავლეთის უმაღლესი საბჭოს წევრი; "ჩრდილოეთის ნათება" (პეტერბურგი) და "პოლარული ვარსკვლავის", ასევე ლოჟა „გალპერნა“-ს წევრი. 21. ვარლამ ლევანის ძე გელოვანი - "პოლარული ვარსკვლავი" -1907, პეტერბურგი 22. ალექსანდრე ხატისოვი - თბილისი; „თავისუფალი რუსეთი“, პარიზი
23. აკაკი ჩ ხ ე ნ კ ე ლ ი - „ვარდების ლოჟა“ - ე.წ. მეოთხე მოწვევის რუსეთის სათათბიროს ლოჟა (მოგვარე გახლავართ...)
24. ქრისტოფორე ავაკუმის ძე ვერმიშევი - თბილისი, „რუსეთის ხალხთა დიდი აღმოსავლეთი“ 25. გიორგი მიხეილის ძე თუმანოვი (თუმანიშვილი)- თბილისი, „რუსეთის ხალხთა დიდი აღმოსავლეთი“ 26. ნოე რამიშვილი 27. ალექსანდრე ამილახვარი - „ოქროს საწმისი“, პარიზი, 1925 28. არჩილ ანდრონიკაშვილი - „ოქროს საწმისი“, პარიზი, 1925 29. ირაკლი ვაჩნაძე - „ოქროს საწმისი“, პარიზი, 1925 30. სოსო გობეჩია - „ოქროს საწმისი“, პარიზი, 1925 31. კონსტანტინე ჯაყელი - „ლოტოსი“, პარიზი - 1932 32. ვლადიმერ დავითის ძე ნიჟარაძე 33. სერგო ფიცხელაური - 1925
ცნობილი ქართველი მასონები. ყოველი გვარის უკან დგას ოფიციალური დოკუმენტი
1. გიორგი იოანეს ძე ბ ა გ რ ა ტ ი ო ნ ი - „გაერთიანებული მეგობრები“ 3 2. პეტრე ივანეს ძე ბ ა გ რ ა ტ ი ო ნ ი
3. მიხეილ ბარათაშვილი - „კეთილშობილების გასაღები“, სიბირსკი, 1818 4. დავით ვაჩნაძე - „პრომეთე“ – 1927, პარიზი 5. გიორგი გვაზავა - „პრომეთე“ - 1927, პარიზი 6. შალვა ქარუმიძე - „პრომეთე“ - 1927, პარიზი 7. სპირიდონ კედია - „პრომეთე“ - 1927, პარიზი 8. ირაკლი ორბელიანი- „პრომეთე“ – 1927, პარიზი 9. იაკობ ხოჩალავა - „პრომეთე“ – 1927, პარიზი 10. დავით შირტლაძე - „პრომეთე“ – 1927, პარიზი 11. კიტა აბაშიძე - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 12. იასონ ბაქრაძე - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 13. ევგენი გეგეჭკორი - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი (უმაღლესი საბჭოს წევრი, რუსეთი), პეტერბურგში „ჩრდილოეთის ნათების“ , შემდგომ კი გადარქმეული ლოჟა „გეგეჭკორი“-ს წევრი. „ვარდების ლოჟის“ წევრი 14. ნიკოლოზ (კარლო) ჩხეიძე - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 15. ალექსანდრე დიოსამიძე - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 16. გიორგი ჟდანოვი - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 17. პეტრე ყიფიანი - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 18. სერგო ურუსოვი - „კავკასიური“ -1915, ქუთაისი 19. ალექსანდრე სუმბათაშვილი (იუჟინი) – „აღორძინება“ -1908, მოსკოვი 20. გიორგი დიმიტრის -ძე სიდამონ-ერისტოვი (სიდამონიძე-ერისთავი)-1910 რუსეთის ხალხთა დიდი აღმოსავლეთის უმაღლესი საბჭოს წევრი; "ჩრდილოეთის ნათება" (პეტერბურგი) და "პოლარული ვარსკვლავის", ასევე ლოჟა „გალპერნა“-ს წევრი. 21. ვარლამ ლევანის ძე გელოვანი - "პოლარული ვარსკვლავი" -1907, პეტერბურგი 22. ალექსანდრე ხატისოვი - თბილისი; „თავისუფალი რუსეთი“, პარიზი
23. აკაკი ჩ ხ ე ნ კ ე ლ ი - „ვარდების ლოჟა“ - ე.წ. მეოთხე მოწვევის რუსეთის სათათბიროს ლოჟა (მოგვარე გახლავართ...)
24. ქრისტოფორე ავაკუმის ძე ვერმიშევი - თბილისი, „რუსეთის ხალხთა დიდი აღმოსავლეთი“ 25. გიორგი მიხეილის ძე თუმანოვი (თუმანიშვილი)- თბილისი, „რუსეთის ხალხთა დიდი აღმოსავლეთი“ 26. ნოე რამიშვილი 27. ალექსანდრე ამილახვარი - „ოქროს საწმისი“, პარიზი, 1925 28. არჩილ ანდრონიკაშვილი - „ოქროს საწმისი“, პარიზი, 1925 29. ირაკლი ვაჩნაძე - „ოქროს საწმისი“, პარიზი, 1925 30. სოსო გობეჩია - „ოქროს საწმისი“, პარიზი, 1925 31. კონსტანტინე ჯაყელი - „ლოტოსი“, პარიზი - 1932 32. ვლადიმერ დავითის ძე ნიჟარაძე 33. სერგო ფიცხელაური - 1925
47.
მოკლედ, არ ვიცი ავტორი რატომ ტოვებს საჯაიასთან პოლემიკაში შესვლის შემდეგ, ასევე სხვა კომენტარის ავტორებთან პოლემიკაში შესვლის შემდეგ კითხვებს და შენიშვნებს უპასუხლოდ. სოლომონს ნამდვილად არ დაუვალებია ჰირამ აბიფისთვის საიდუმლო ნიშნების შემოღება. ეს ძალიან მნიშვნელოვანია. ამის არასწორად გაგების და მანიპულაციის შემდეგ, სულ სხვა მიმართულებით განვითარდება მსჯელობა. წინასწარ მკითხველს და ავტორს ვუხდი ბოდიშს, რადგან არ დავაპირე ამ წერილის, რომელსაც კომენტარის სახე აქვს რედაქტირება. მოდი გავიხსენოთ სოლომონის დროინდელი ეგვიპტე, შუა აზია და თვითონ ისრაელის ქვეყანა; ეგვიპტეში კარგა ხნის გაბატონებულია ფინიკიური კულტურა, რომელიც ცალკე შესწავლის საგანია ამ ეტაპზე მხოლოდ იმას გავუსვამ ხაზს, რომ ძირითადად ფინიკიელები მევახშეობით იყვნენ ცნობილნი; ვერ ავიღებ საკუთარ თავზე ისტორიკოსის პასუხისმგებლობას, იმის თაობაზე, თუ რა რაოდენობით ფლობდნენ იმ დროს ფინიკიელები ეგვიპტეში მიწის ნაკვეთებს, მაგრამ რასაც ფლობდნენ ეს იყო გამოსასყიდიდან თავდებად ჩადებული მიწები, რომელიც მოლაპარაკების მთავარ საყრდენს წარმოადგენდა. მოლაპარაკებაში იგულისხმებოდა ასე ვთქვათ ხელშეკრულება გამსესხებელს ანუ ფინიკიელ მევახშესა და მსესხებელ, ანუ ნებისმიერ ეგვიპტელ ფიზიურ პირს შორის. ფინიკიელი აძლევს ოქროს ფულს ეგვიპტელს სესხად, ხოლო ეგვიპტელი გადაუხდელობის შემთხვევაში ფინიკიელს უტოვებს მიწის ნაკვეთს ან ნაკვეთებს. (წინასწარ ფინიკიელი ნახულობდა მიწას და ამის შემდეგ აძლევდა შესაბამის ოდენობის ოქროს სესხად; გნებავთ აუდიტის ერთ-ერთი პირველმაგალითი). აგრეთვე ისინი ფლობდნენ ქვის დამუშავების საინტერესო მეთოდებს, რომლის კვალიც დღემდე ატყვია ეგვიპტეს და არამარტო. ( დღეს, მრავალი მათგანიე.წ. აკრძალული არქეოლოგიის" შესწავლის საგანს წარმოადგენს. ისრაელი. უძიერესი და უმდიდრესი ქვეყა იმ დროისათვის და მეფე სოლომონიც თავს უფლებას აძლევს რომ ააშენოს ტაძარი რომელიც გახდება ისრაელის ღმერთის სახლი. ნიშანდობლივია ის ფაქტი, რომ ბიბლიაში დავითის მემკვიდრეობა (სოლომონის მამის) ხაზგასმითაა წარმოდგენილი, ვგულისხმობ სოლომონის ურიას ცოლისგან შობას. ურია ანუ ისრაელის მოდგმის. დავით მეფე არ იყო ისრაელის მოდგმის ის იყო ქალდეველთა ურიდან, წინააღმდეგ შემთხვევაში აბსურდულია ბიბლიის ეს ფრაზა:
"6. მეფე დავითმა შვა სოლომონი ურიას ცოლისაგან." (მათეს სახარება, თავი პირველი)
ვერ ვიტყვი, რომ დავითის დროს ისრაელი ისეთივე ჰეგემონური ქვეყანა იყო, როგორც სოლომონის დროს, მაგრამ ვერც იმას ვიტყვი, რომ დავითს არ შეეძლო ღმერთისთვის სახლის აშენება სურვილის შემთხვევაში. აქედან ცხადი ხდება მნიშვნელოვანი გარემოება: სოლომონი აშკარად უხვევს მამის გზიდან და ყველგანმსუფევ ღმერთს უშენებს კონკრეტულ ლოკალურ საცხოვრებელს, რაზეც უშუალოდ ღმერთისგან იღებს კიდეც შენიშვნას. ღმერთი აბრაამისა, ისააკისა და იაკობისა, რომელიც მოსეს უცხადებს თავის სახელს: "ეჰ იეჰ, აშერ ეჰ იეჰ" თარგმანებით " მე ვარ, რომელიც ვარ". არ იწონებს სოლომონის გადაწყვეტილებას. შეგნებულად ვერიდები ბიბლიური ღმერთის სახელთან დაკავშირებით პოლემიკას, რადგან არაერთხელ შემინიშნავს ამ საიტზე ავტორი ნიკით "იეჰოვას მოწმე" ან მსგავსი შინაარსის, შეიძლება ზუსტად არ მახსოვდეს, ასევე ვფიქრობ არა მხოლოდ ამ საიტის წევრები, არამედ არაწევრებიც კითხულობენ წერილებს და კომენტარებს განურჩევლად რწმენისა და რელიგიური კომფესიების წარმომადგენლობისა, ამიტომ მიზანშეწონილად მივიჩნიე ტეტრაგრამატონის არგახმოვანება, არამედ შინაარსის უცვლელად, უბრალოდ ქართული გრაფემებით დაწერა, ვგულისხმობ: "ეჰ იეჰ, აშერ ეჰ იეჰ" ....
...
სოლომონი ხის მასალის მისაღებად მეზობენ ლიბანს მიმართავს, საუკეთესო კვიპაროსის ხეები შემოედინება ლიბანიდან, ხარაჩოების და სხვა დანიშნულების სტაციონარებისა თუ ხელსაწყოების დასამზადებლად. საჭიროა ქვის საუკეთესო ოსტატები, მთლელები. მოგეხსენებათ იმ დროისათვის არ იყო არც ფიჭური კავშირი, არც ინტერნეტი, არც სხვა სწრაფი კომუნიკაცის საშუალებები, მაგრამ დაპყრობითი სახის ომები განაპირობებდნენ კულტურათა ასე ვთქვათ ასიმილაციას და სხვა სახის იმფორმაციების გაცვლას. სოლომონმა იცოდა ჰირამ აბიფის შესახებ, რომ მას ყავდა საუკეთესო მუშაკი ქვის მთლელები. ამიტომ მან აწარმოა მოლაპარაკება, რასაც სამწუხაროდ 3000 წლიანი ომი მოჰყვა რომელიც დღემდე არ დამთავრებულა. სადაც წახვალ იქაური ქუდი დაიხურეო და სოლომონიც ჰირამ აბიფს მისივე ენით ესაუბრება, არავინ იცის პირობა პირველად ვინ წამოაყენა, მაგრამ რადგან სოლომონი ყველაზე ბრძენი ადამიანი იყო იმ დროის და სწორე მას ჭირდებოდა ქვის მთლელთა მომსახურება, არ არის გამორიცხული სწორედ მან შესთავაზა ჰირამ აბიფს თავდებად დღევანდელი პალესტინის მიწები, იმ შემთხვევაში, თუ ის დაპირებულ საზღაურს არ გადაუხდიდა მათ. აი სწორედ აქ ირკვევა ის, რომ არანაირი საიდუმლო ნიშნები სოლომონს ქვის მთლელებისთვის არ უსწავლებია, პირიქით სავარაუდოდ ის ეცდებოდა ამას, რადგან ბიბლია ცალსახად მიანიშნებს ჰირამ აბიფის მკვლელობის მოტივზე, რომ ის მოკლეს მისივე მოწაფეებმა საიდუმლოს საიდუმლოს გაუთქმელობის გამო. დეტალები იხილეთ სოლომონის შესახებ წერილებში ბიბლიაში.
(ლირიული გადახვევა: ცალკე აღნიშვნის ღირსია ავტორის მიერ ღმერთის სახელის არაადეკვატურად მოხსენიება. "იახვე" მსგავსი არავითარი სახელი ბიბლიაში მოხსენიებული არ არის. ცნობილია ტეტრაგრამატონი, რომლიც გახმოვანებაც იწვევს უამრავ დისკუსიას, რადგან ისრაელიანების რწმენით ღმერთის სახელი არ განსხვავდებოდა ღმერთისგან და ერიდებოდნენ მის წარმოთქმას. ამიტომ და არა მხოლოდ ამიტომ ბიბლიაში ღმერთის სახელი წერია მხოლოდ თანხმოვნებით "იჰვჰ" (ი ამ შემთხვევაში თანხმოვანია და არ შეესაბამება ქართულ ინ_ს). ზოგადად თორა დაწერილია თახმოვნებით, რომელიც იკითხება შესაბამისი ხმოვნების თანხლებით)) მასონთა საიდუმლო ორგანიზაციის შესახებ პირველი ინფორმაცია სწორედ ბიბლიის ეს მონაკვეთია. ამის შემდეგ ნიშანდობლივი ინფორმაციული წყვეტაა და მხოლოდ ტაძრელების "ტამპლერების" დროს აღინიშნება მსგავსი შტრიხები. რაც შეეხება მედიტაციას. მედიტაციას ლოცვა არ შეუცვლია. ლოცვა დარჩა ლოცვად, იგივე დაოსიზმშიც და ბუდიზმშიც და მედიტაცია მედიტაციად. ასე ერთი ხელის მოსმით ვერ მივაწერთ ყველას ღალატს. ესა თუ ის რელიგიები სხვადასხვა დროს სხვადასვა ხალხებში მეტნაკლებად ვრცელდებოდა, ხოლო რელიგიით მანიპულირება არც ადრე და არც ახლაა სიახლე.
... ოშოს, ანუ ნამდვილი სახელი ბჰაგვან შრი რაჯნიშის დოქტრინები, თვითონ კი კატეგორიული იყო და აღნიშნავდა, რომ მისი მოძღვრება არ არის დოქტრინა, არ შეიძლება განხილულ იქნას ან ბუდიზმის, ან დაოსიზმის, ან კრიშნაიზმის, ან ინდუიზმის შემადგენელ ნაწილად. უფრო ჩვეულებრივ სექტად მოიაზრება და მეტი არაფერი... სექტები კი იცოცხლეთ გინდ ისლამურ რელიგიაში, იგივე ასასინები, იგივე დერვიშები და ა.შ.
მოკლედ, არ ვიცი ავტორი რატომ ტოვებს საჯაიასთან პოლემიკაში შესვლის შემდეგ, ასევე სხვა კომენტარის ავტორებთან პოლემიკაში შესვლის შემდეგ კითხვებს და შენიშვნებს უპასუხლოდ. სოლომონს ნამდვილად არ დაუვალებია ჰირამ აბიფისთვის საიდუმლო ნიშნების შემოღება. ეს ძალიან მნიშვნელოვანია. ამის არასწორად გაგების და მანიპულაციის შემდეგ, სულ სხვა მიმართულებით განვითარდება მსჯელობა. წინასწარ მკითხველს და ავტორს ვუხდი ბოდიშს, რადგან არ დავაპირე ამ წერილის, რომელსაც კომენტარის სახე აქვს რედაქტირება. მოდი გავიხსენოთ სოლომონის დროინდელი ეგვიპტე, შუა აზია და თვითონ ისრაელის ქვეყანა; ეგვიპტეში კარგა ხნის გაბატონებულია ფინიკიური კულტურა, რომელიც ცალკე შესწავლის საგანია ამ ეტაპზე მხოლოდ იმას გავუსვამ ხაზს, რომ ძირითადად ფინიკიელები მევახშეობით იყვნენ ცნობილნი; ვერ ავიღებ საკუთარ თავზე ისტორიკოსის პასუხისმგებლობას, იმის თაობაზე, თუ რა რაოდენობით ფლობდნენ იმ დროს ფინიკიელები ეგვიპტეში მიწის ნაკვეთებს, მაგრამ რასაც ფლობდნენ ეს იყო გამოსასყიდიდან თავდებად ჩადებული მიწები, რომელიც მოლაპარაკების მთავარ საყრდენს წარმოადგენდა. მოლაპარაკებაში იგულისხმებოდა ასე ვთქვათ ხელშეკრულება გამსესხებელს ანუ ფინიკიელ მევახშესა და მსესხებელ, ანუ ნებისმიერ ეგვიპტელ ფიზიურ პირს შორის. ფინიკიელი აძლევს ოქროს ფულს ეგვიპტელს სესხად, ხოლო ეგვიპტელი გადაუხდელობის შემთხვევაში ფინიკიელს უტოვებს მიწის ნაკვეთს ან ნაკვეთებს. (წინასწარ ფინიკიელი ნახულობდა მიწას და ამის შემდეგ აძლევდა შესაბამის ოდენობის ოქროს სესხად; გნებავთ აუდიტის ერთ-ერთი პირველმაგალითი). აგრეთვე ისინი ფლობდნენ ქვის დამუშავების საინტერესო მეთოდებს, რომლის კვალიც დღემდე ატყვია ეგვიპტეს და არამარტო. ( დღეს, მრავალი მათგანიე.წ. აკრძალული არქეოლოგიის" შესწავლის საგანს წარმოადგენს. ისრაელი. უძიერესი და უმდიდრესი ქვეყა იმ დროისათვის და მეფე სოლომონიც თავს უფლებას აძლევს რომ ააშენოს ტაძარი რომელიც გახდება ისრაელის ღმერთის სახლი. ნიშანდობლივია ის ფაქტი, რომ ბიბლიაში დავითის მემკვიდრეობა (სოლომონის მამის) ხაზგასმითაა წარმოდგენილი, ვგულისხმობ სოლომონის ურიას ცოლისგან შობას. ურია ანუ ისრაელის მოდგმის. დავით მეფე არ იყო ისრაელის მოდგმის ის იყო ქალდეველთა ურიდან, წინააღმდეგ შემთხვევაში აბსურდულია ბიბლიის ეს ფრაზა:
"6. მეფე დავითმა შვა სოლომონი ურიას ცოლისაგან." (მათეს სახარება, თავი პირველი)
ვერ ვიტყვი, რომ დავითის დროს ისრაელი ისეთივე ჰეგემონური ქვეყანა იყო, როგორც სოლომონის დროს, მაგრამ ვერც იმას ვიტყვი, რომ დავითს არ შეეძლო ღმერთისთვის სახლის აშენება სურვილის შემთხვევაში. აქედან ცხადი ხდება მნიშვნელოვანი გარემოება: სოლომონი აშკარად უხვევს მამის გზიდან და ყველგანმსუფევ ღმერთს უშენებს კონკრეტულ ლოკალურ საცხოვრებელს, რაზეც უშუალოდ ღმერთისგან იღებს კიდეც შენიშვნას. ღმერთი აბრაამისა, ისააკისა და იაკობისა, რომელიც მოსეს უცხადებს თავის სახელს: "ეჰ იეჰ, აშერ ეჰ იეჰ" თარგმანებით " მე ვარ, რომელიც ვარ". არ იწონებს სოლომონის გადაწყვეტილებას. შეგნებულად ვერიდები ბიბლიური ღმერთის სახელთან დაკავშირებით პოლემიკას, რადგან არაერთხელ შემინიშნავს ამ საიტზე ავტორი ნიკით "იეჰოვას მოწმე" ან მსგავსი შინაარსის, შეიძლება ზუსტად არ მახსოვდეს, ასევე ვფიქრობ არა მხოლოდ ამ საიტის წევრები, არამედ არაწევრებიც კითხულობენ წერილებს და კომენტარებს განურჩევლად რწმენისა და რელიგიური კომფესიების წარმომადგენლობისა, ამიტომ მიზანშეწონილად მივიჩნიე ტეტრაგრამატონის არგახმოვანება, არამედ შინაარსის უცვლელად, უბრალოდ ქართული გრაფემებით დაწერა, ვგულისხმობ: "ეჰ იეჰ, აშერ ეჰ იეჰ" ....
...
სოლომონი ხის მასალის მისაღებად მეზობენ ლიბანს მიმართავს, საუკეთესო კვიპაროსის ხეები შემოედინება ლიბანიდან, ხარაჩოების და სხვა დანიშნულების სტაციონარებისა თუ ხელსაწყოების დასამზადებლად. საჭიროა ქვის საუკეთესო ოსტატები, მთლელები. მოგეხსენებათ იმ დროისათვის არ იყო არც ფიჭური კავშირი, არც ინტერნეტი, არც სხვა სწრაფი კომუნიკაცის საშუალებები, მაგრამ დაპყრობითი სახის ომები განაპირობებდნენ კულტურათა ასე ვთქვათ ასიმილაციას და სხვა სახის იმფორმაციების გაცვლას. სოლომონმა იცოდა ჰირამ აბიფის შესახებ, რომ მას ყავდა საუკეთესო მუშაკი ქვის მთლელები. ამიტომ მან აწარმოა მოლაპარაკება, რასაც სამწუხაროდ 3000 წლიანი ომი მოჰყვა რომელიც დღემდე არ დამთავრებულა. სადაც წახვალ იქაური ქუდი დაიხურეო და სოლომონიც ჰირამ აბიფს მისივე ენით ესაუბრება, არავინ იცის პირობა პირველად ვინ წამოაყენა, მაგრამ რადგან სოლომონი ყველაზე ბრძენი ადამიანი იყო იმ დროის და სწორე მას ჭირდებოდა ქვის მთლელთა მომსახურება, არ არის გამორიცხული სწორედ მან შესთავაზა ჰირამ აბიფს თავდებად დღევანდელი პალესტინის მიწები, იმ შემთხვევაში, თუ ის დაპირებულ საზღაურს არ გადაუხდიდა მათ. აი სწორედ აქ ირკვევა ის, რომ არანაირი საიდუმლო ნიშნები სოლომონს ქვის მთლელებისთვის არ უსწავლებია, პირიქით სავარაუდოდ ის ეცდებოდა ამას, რადგან ბიბლია ცალსახად მიანიშნებს ჰირამ აბიფის მკვლელობის მოტივზე, რომ ის მოკლეს მისივე მოწაფეებმა საიდუმლოს საიდუმლოს გაუთქმელობის გამო. დეტალები იხილეთ სოლომონის შესახებ წერილებში ბიბლიაში.
(ლირიული გადახვევა: ცალკე აღნიშვნის ღირსია ავტორის მიერ ღმერთის სახელის არაადეკვატურად მოხსენიება. "იახვე" მსგავსი არავითარი სახელი ბიბლიაში მოხსენიებული არ არის. ცნობილია ტეტრაგრამატონი, რომლიც გახმოვანებაც იწვევს უამრავ დისკუსიას, რადგან ისრაელიანების რწმენით ღმერთის სახელი არ განსხვავდებოდა ღმერთისგან და ერიდებოდნენ მის წარმოთქმას. ამიტომ და არა მხოლოდ ამიტომ ბიბლიაში ღმერთის სახელი წერია მხოლოდ თანხმოვნებით "იჰვჰ" (ი ამ შემთხვევაში თანხმოვანია და არ შეესაბამება ქართულ ინ_ს). ზოგადად თორა დაწერილია თახმოვნებით, რომელიც იკითხება შესაბამისი ხმოვნების თანხლებით)) მასონთა საიდუმლო ორგანიზაციის შესახებ პირველი ინფორმაცია სწორედ ბიბლიის ეს მონაკვეთია. ამის შემდეგ ნიშანდობლივი ინფორმაციული წყვეტაა და მხოლოდ ტაძრელების "ტამპლერების" დროს აღინიშნება მსგავსი შტრიხები. რაც შეეხება მედიტაციას. მედიტაციას ლოცვა არ შეუცვლია. ლოცვა დარჩა ლოცვად, იგივე დაოსიზმშიც და ბუდიზმშიც და მედიტაცია მედიტაციად. ასე ერთი ხელის მოსმით ვერ მივაწერთ ყველას ღალატს. ესა თუ ის რელიგიები სხვადასხვა დროს სხვადასვა ხალხებში მეტნაკლებად ვრცელდებოდა, ხოლო რელიგიით მანიპულირება არც ადრე და არც ახლაა სიახლე.
... ოშოს, ანუ ნამდვილი სახელი ბჰაგვან შრი რაჯნიშის დოქტრინები, თვითონ კი კატეგორიული იყო და აღნიშნავდა, რომ მისი მოძღვრება არ არის დოქტრინა, არ შეიძლება განხილულ იქნას ან ბუდიზმის, ან დაოსიზმის, ან კრიშნაიზმის, ან ინდუიზმის შემადგენელ ნაწილად. უფრო ჩვეულებრივ სექტად მოიაზრება და მეტი არაფერი... სექტები კი იცოცხლეთ გინდ ისლამურ რელიგიაში, იგივე ასასინები, იგივე დერვიშები და ა.შ.
46. ალაზნისპირელი, ავტორი მაკა კოლხია:):)
გაიხარე:) ალაზნისპირელი, ავტორი მაკა კოლხია:):)
გაიხარე:)
45. გაიხარე ზაზა კარგი და დიდი ნაშრომია............. გაიხარე ზაზა კარგი და დიდი ნაშრომია.............
44. აი შენ 90 იანებში უნდა გეცხოვრა, შენც მაგრად გაგისწორდებოდა და იმდროინდელ საქართველოსაც დახატავდი :D აი შენ 90 იანებში უნდა გეცხოვრა, შენც მაგრად გაგისწორდებოდა და იმდროინდელ საქართველოსაც დახატავდი :D
43. არ ვიცი ხალხნო, თვალები ჰქონდეთ და ვეღარ ჰხედვიდნენო, ყურები ჰქონდეთ და აღარ ესმოდეთო ეს მახსენდება... ძალიან ვწუხვარ, ასე რომ ხდება! არ ვიცი ხალხნო, თვალები ჰქონდეთ და ვეღარ ჰხედვიდნენო, ყურები ჰქონდეთ და აღარ ესმოდეთო ეს მახსენდება... ძალიან ვწუხვარ, ასე რომ ხდება!
42. მუაჰაჰაჰაჰაჰაჰა კოსტა. 2011-08-09 11:40:51
:) :) :) ეეჰ, კოსტა, ეგ რა არის ! აი საღამოს მე შენ ლინკს გამოგიგზავნი, სიცილი იქ ნახე ! :) :)
პატივისცემით ყველას ! :) მუაჰაჰაჰაჰაჰაჰა კოსტა. 2011-08-09 11:40:51
:) :) :) ეეჰ, კოსტა, ეგ რა არის ! აი საღამოს მე შენ ლინკს გამოგიგზავნი, სიცილი იქ ნახე ! :) :)
პატივისცემით ყველას ! :)
41. მუაჰაჰაჰაჰაჰაჰა =)) =)) =)) მუაჰაჰაჰაჰაჰაჰა =)) =)) =))
40. ახლა რაც შეეხება მიშას, კიდევ ერთი უტყუარი ფაქტი, რომ ის პირდაპირ მასონების და შეგნებულად , თუ შეუგნებლად ეშმაკის საქმეებს აღასრულებს ---საქართველოს ჰიმნში თუ მიგიქცევიათ ყურადღება არის ასეთი მომენტი ,,ცისკრის ვარსკვლავი ამოდის და ორ ზღვას შუა ბრწყინდება''. ახლა მივყვეთ: 1. აქ ცისკრის ვარსკვლავი ბრწყინდება უშუალოდ, თორემ საქართველოს გაბრწყინება ვის რაში აინტერესებს...მავანი იტყვის ორ ზღვას შუა ტერიტორია ბრწყინდებაო მაგრამ ეს აზრი რომ არ განვავითაროთ აქვე ვიტყვი- ეს აბსურდია!
ახლა მთავარი ცისკრის ვარსკვლავი არის ვენერა რომელიც პირდაპირ ლუციფერს,ანუ სატანას ნიშნავს!!! რაც შეეხება სიტყვებს: თავისუფლებას დიდება აქ უფრო ეშმაკის თავისუფლებაა მოაზრებული!!!! ანუ ღორული თავისუფლება!!!!! რაც საშინლად მოქმედებს ჩვენს ახალგაზრდებზე თუ ,,ძველგაზრდებზეც''!!!!
აუცილებლად ნახეთ ლინკი , http://caucasia.geurasia.org/?p=8341&language=ka ამ საზიზღრობის ავტორს კი ნობელი პრემია მიანიჭეს!
აი ამას ცდილობენ მასონები, მსოფლიოს დაპყრობას,პირველ რიგში მართლმადიდებლობის და ყოველივე ეროვნულის გაქრობას, რასაც ხედავთ ალბათ ყველაზე წარმატებულად ღვთისმშობლის წილხვედრ საქართველოში ახორციელებენ, რაც მთელი მსოფლიო მართლმადიდებლობის და საერთოდ კაცობრიობის დაცინვაა!!!
კიდევ ერთი საოცარი რამ მიშას ეზოში ავლაბრის რეზიდენციაში 11 მეტრიანი მასონური მონუმენტი- სამკუთხედი დგას
http://www.facebook.com/notes/zaza-gabechava/%E1%83%90%E1%83%A3%E1%83%AA%E1%83%98%E1%83%9A%E1%83%94%E1%83%91%E1%83%9A%E1%83%90%E1%83%93-%E1%83%9C%E1%83%90%E1%83%AE%E1%83%94%E1%83%97-%E1%83%90%E1%83%A3%E1%83%AA%E1%83%98%E1%83%9A%E1%83%94%E1%83%91%E1%83%9A%E1%83%90%E1%83%93-%E1%83%90%E1%83%A3%E1%83%AA%E1%83%98%E1%83%9A%E1%83%94%E1%83%91%E1%83%9A%E1%83%90%E1%83%93/161724490566412
ვისაც გაინტერესებთ ნახეთ ლინკი...
ახლა რაც შეეხება მიშას, კიდევ ერთი უტყუარი ფაქტი, რომ ის პირდაპირ მასონების და შეგნებულად , თუ შეუგნებლად ეშმაკის საქმეებს აღასრულებს ---საქართველოს ჰიმნში თუ მიგიქცევიათ ყურადღება არის ასეთი მომენტი ,,ცისკრის ვარსკვლავი ამოდის და ორ ზღვას შუა ბრწყინდება``. ახლა მივყვეთ: 1. აქ ცისკრის ვარსკვლავი ბრწყინდება უშუალოდ, თორემ საქართველოს გაბრწყინება ვის რაში აინტერესებს...მავანი იტყვის ორ ზღვას შუა ტერიტორია ბრწყინდებაო მაგრამ ეს აზრი რომ არ განვავითაროთ აქვე ვიტყვი- ეს აბსურდია!
ახლა მთავარი ცისკრის ვარსკვლავი არის ვენერა რომელიც პირდაპირ ლუციფერს,ანუ სატანას ნიშნავს!!! რაც შეეხება სიტყვებს: თავისუფლებას დიდება აქ უფრო ეშმაკის თავისუფლებაა მოაზრებული!!!! ანუ ღორული თავისუფლება!!!!! რაც საშინლად მოქმედებს ჩვენს ახალგაზრდებზე თუ ,,ძველგაზრდებზეც``!!!!
აუცილებლად ნახეთ ლინკი , http://caucasia.geurasia.org/?p=8341&language=ka ამ საზიზღრობის ავტორს კი ნობელი პრემია მიანიჭეს!
აი ამას ცდილობენ მასონები, მსოფლიოს დაპყრობას,პირველ რიგში მართლმადიდებლობის და ყოველივე ეროვნულის გაქრობას, რასაც ხედავთ ალბათ ყველაზე წარმატებულად ღვთისმშობლის წილხვედრ საქართველოში ახორციელებენ, რაც მთელი მსოფლიო მართლმადიდებლობის და საერთოდ კაცობრიობის დაცინვაა!!!
კიდევ ერთი საოცარი რამ მიშას ეზოში ავლაბრის რეზიდენციაში 11 მეტრიანი მასონური მონუმენტი- სამკუთხედი დგას
http://www.facebook.com/notes/zaza-gabechava/%E1%83%90%E1%83%A3%E1%83%AA%E1%83%98%E1%83%9A%E1%83%94%E1%83%91%E1%83%9A%E1%83%90%E1%83%93-%E1%83%9C%E1%83%90%E1%83%AE%E1%83%94%E1%83%97-%E1%83%90%E1%83%A3%E1%83%AA%E1%83%98%E1%83%9A%E1%83%94%E1%83%91%E1%83%9A%E1%83%90%E1%83%93-%E1%83%90%E1%83%A3%E1%83%AA%E1%83%98%E1%83%9A%E1%83%94%E1%83%91%E1%83%9A%E1%83%90%E1%83%93/161724490566412
ვისაც გაინტერესებთ ნახეთ ლინკი...
39. მაკა, გაოცებული ვარ ეს რა დაგიწერია!!! უფალმა დაგლოცოს ამისთვის! აბსოლუტურად ყველა ასპექტს ვეთანხმები!
ის, რომ თუ წარმატებული მომღერალი გამოვა ვინმე თავიანთი მყრალი საქმეების პოპულიზმის მიზნით ალბათ მილიარდებსაც დახარჯავენ მის მოსასყიდად, რომ მომღერლის ფანებში და საერთოდ მასებში თავისი სისაძაგლეები გაავრცელონ! ამის ნათელ მაგალითად მარტო ლედი გაგა არ კმარა? მე საერთოდ თანამედროვე უცხოურ მუსიკას არც კი ვუსმენ!
რაც შეეხება რელიგიების სინთეზს ანუ ეკუმენიზმს ეს მამა გაბრიელის თქმით ერესთა ერესია, ეს ანტიქრისტეს იდეოლოგიაა, რასაც მსოფლიო გაბატონებისთვის იყენებს! ეს ღვთის საშინელი უარყოფაა!!!
ურემი რომ გადაბრუნდება გზა მერე გამოჩნდებაო დავფიქრდეთ ამაში- საქართველოში სექტებისა და რელიგიური კონფენსიების საჯარო რეესტრში იურიდიული პირის სტატუსის მინიჭება განა შორსგამიზნული ,მზაკვრული გეგმა არაა? და საბოლოოდ მათი შერწყმის წინაპირობა არაა? ანუ მიშა და დღევანდელი მთავრობა საქართველოში ანტიქრისტეს, სატანის იდეოლოგიას ქადაგებენ!!!
რაც შეეხება როზენკროიცერთა ორდენს, რომელიც რელიგიების სინთეზირებას ისახავს მიზნათ ( თუ არ ვცდები) სწორედ ამაზე ჰქონდა საუბარი ცხონებულ გურამ შარაძეს, ვარდების რევოლუციის მოხდენისთანავე! ის მაშინვე გამოვიდა მიშას მთავრობის წინააღმდეგ.
ვერ ვხვდები, იქნებ მიპასუხოს ვინმემ, მაინც რას უშლიდა მიშკას დავით აღმაშენებლის ძეგლი?
არა მგონია დიდგორში ომში გამარჯვებული ადამიანის ქანდაკების მზერა ( რაც ყოველივე ეროვნულის გამარჯვებას გულისხმობს) მიშკას და მასონებს მოსწონებოდათ! (რომლებიც რა თქმა უნდა პირველ რიგში მართლმადიდებლობას და ყოველივე ეროვნულს ებრძვიან) ! ( რა თქმა უნდა მასონებს თავის დროზე არც ეროვნული ძალების და ზვიად გამსახურდიას მოსვლა მოსწონებიათ) !!!
გავაგრძელოთ; დავით აღმაშენებელი შორსმჭვრეტელი მეფე იყო! გავიხსენოთ მის დროს შეიქმნა სწორედ რომ უძლიერესი მსტოვართა ინსტიტუტი საქართველოში თუ მთელ მახლობელ აღმოსავლეთში! ანუ ის ღებულობდა ნებისმიერ ინფორმაციას, რათა მერე მოვლენების შესაბამისად ემოქმედა! სწორედ რომ ინფორმაციის მიღებისთვის მცოდნეობისთვის და საქმეში ჩახედულობისთვის სჭირდებოდა წმინდან მეფეს სხვადასხვა მიმოწერები,და ჯვაროსნებთან მეგობრობები! დარწმუნებული ვარ წმინდანი მეფე თავის სიცოცხლესაც კი გასწირავდა ქრისტიანობის სხვადასხვა რელიგიებთან სინთეზის წინააღმდეგ! კონკრეტულად ეკუმენიზმის წინააღმდეგ!
მაკა, გაოცებული ვარ ეს რა დაგიწერია!!! უფალმა დაგლოცოს ამისთვის! აბსოლუტურად ყველა ასპექტს ვეთანხმები!
ის, რომ თუ წარმატებული მომღერალი გამოვა ვინმე თავიანთი მყრალი საქმეების პოპულიზმის მიზნით ალბათ მილიარდებსაც დახარჯავენ მის მოსასყიდად, რომ მომღერლის ფანებში და საერთოდ მასებში თავისი სისაძაგლეები გაავრცელონ! ამის ნათელ მაგალითად მარტო ლედი გაგა არ კმარა? მე საერთოდ თანამედროვე უცხოურ მუსიკას არც კი ვუსმენ!
რაც შეეხება რელიგიების სინთეზს ანუ ეკუმენიზმს ეს მამა გაბრიელის თქმით ერესთა ერესია, ეს ანტიქრისტეს იდეოლოგიაა, რასაც მსოფლიო გაბატონებისთვის იყენებს! ეს ღვთის საშინელი უარყოფაა!!!
ურემი რომ გადაბრუნდება გზა მერე გამოჩნდებაო დავფიქრდეთ ამაში- საქართველოში სექტებისა და რელიგიური კონფენსიების საჯარო რეესტრში იურიდიული პირის სტატუსის მინიჭება განა შორსგამიზნული ,მზაკვრული გეგმა არაა? და საბოლოოდ მათი შერწყმის წინაპირობა არაა? ანუ მიშა და დღევანდელი მთავრობა საქართველოში ანტიქრისტეს, სატანის იდეოლოგიას ქადაგებენ!!!
რაც შეეხება როზენკროიცერთა ორდენს, რომელიც რელიგიების სინთეზირებას ისახავს მიზნათ ( თუ არ ვცდები) სწორედ ამაზე ჰქონდა საუბარი ცხონებულ გურამ შარაძეს, ვარდების რევოლუციის მოხდენისთანავე! ის მაშინვე გამოვიდა მიშას მთავრობის წინააღმდეგ.
ვერ ვხვდები, იქნებ მიპასუხოს ვინმემ, მაინც რას უშლიდა მიშკას დავით აღმაშენებლის ძეგლი?
არა მგონია დიდგორში ომში გამარჯვებული ადამიანის ქანდაკების მზერა ( რაც ყოველივე ეროვნულის გამარჯვებას გულისხმობს) მიშკას და მასონებს მოსწონებოდათ! (რომლებიც რა თქმა უნდა პირველ რიგში მართლმადიდებლობას და ყოველივე ეროვნულს ებრძვიან) ! ( რა თქმა უნდა მასონებს თავის დროზე არც ეროვნული ძალების და ზვიად გამსახურდიას მოსვლა მოსწონებიათ) !!!
გავაგრძელოთ; დავით აღმაშენებელი შორსმჭვრეტელი მეფე იყო! გავიხსენოთ მის დროს შეიქმნა სწორედ რომ უძლიერესი მსტოვართა ინსტიტუტი საქართველოში თუ მთელ მახლობელ აღმოსავლეთში! ანუ ის ღებულობდა ნებისმიერ ინფორმაციას, რათა მერე მოვლენების შესაბამისად ემოქმედა! სწორედ რომ ინფორმაციის მიღებისთვის მცოდნეობისთვის და საქმეში ჩახედულობისთვის სჭირდებოდა წმინდან მეფეს სხვადასხვა მიმოწერები,და ჯვაროსნებთან მეგობრობები! დარწმუნებული ვარ წმინდანი მეფე თავის სიცოცხლესაც კი გასწირავდა ქრისტიანობის სხვადასხვა რელიგიებთან სინთეზის წინააღმდეგ! კონკრეტულად ეკუმენიზმის წინააღმდეგ!
38. დამაფიქრებელია; და არამარტო დამაფიქრებელი, საინტერესოც, ბევრის გაგება შეიძლება როგორც თქვენი ნაშრომიდან ასევე კომენტარებიდან! +5 მთლიანად გვერდს! დამაფიქრებელია; და არამარტო დამაფიქრებელი, საინტერესოც, ბევრის გაგება შეიძლება როგორც თქვენი ნაშრომიდან ასევე კომენტარებიდან! +5 მთლიანად გვერდს!
37. კარგი გამარჯობა შენი! :) ბატონო გრაფ ნუ მაიძულებ იმაზე ვიფიქრო თუ რომელი პროფილის საავადმყოდოს პაციენტი ხარ :) ეს ხუმრობით :) მასონების საქმიანობაა სწორედ ის რაც აინტერესებს ხალხს თორემ აბა ფიზიკურად მაგათაც წყვილი კიდურები და ერთი თავი აქვთ :) მასონების საქმიანობაც "მასონების შესახებ"-ში თუ "მასონებზე"-ში შედის მგონი, ასე მგონია მე ჩემი მოკლე ჭკუით :) კარგი გამარჯობა შენი! :) ბატონო გრაფ ნუ მაიძულებ იმაზე ვიფიქრო თუ რომელი პროფილის საავადმყოდოს პაციენტი ხარ :) ეს ხუმრობით :) მასონების საქმიანობაა სწორედ ის რაც აინტერესებს ხალხს თორემ აბა ფიზიკურად მაგათაც წყვილი კიდურები და ერთი თავი აქვთ :) მასონების საქმიანობაც "მასონების შესახებ"-ში თუ "მასონებზე"-ში შედის მგონი, ასე მგონია მე ჩემი მოკლე ჭკუით :)
36. გაიხარე შენა, დღე მშვიდობის! ახლა რაც შეეხება გაგება ვერ გაგებას, იმ ფილმებში იმდენად მასონებზე არ არის საუბარი რამდენადაც მათ საქმიანობაზე :) ანუ გამოდის მსგავსი მაგალითი: წამლის ქიმიური შემცველობის ნაცვლად წამლის მოქმედებაზეა საუბარი :) მარტივია და გამიგე იმედია :) გაიხარე შენა, დღე მშვიდობის! ახლა რაც შეეხება გაგება ვერ გაგებას, იმ ფილმებში იმდენად მასონებზე არ არის საუბარი რამდენადაც მათ საქმიანობაზე :) ანუ გამოდის მსგავსი მაგალითი: წამლის ქიმიური შემცველობის ნაცვლად წამლის მოქმედებაზეა საუბარი :) მარტივია და გამიგე იმედია :)
35. გრაფ პაციენტი ბატონო გრაფ! მე მგონი დავწერე, ვიდრე წავიკითხავ ლინკს დავდებ-მეთქი. შესაბამისად ნაწარმოები ჯერ არ მქონდა წაკითხული და იმაზე მეტს ამბობს ეს ფილმები თუ ნაკლებს არ ვიცოდი იმ დროისთვის. :) ისე ძალიან საინტერესოა შენეული ინტერპრეტაცია ამ ფილმების, რომელთაც მე ვერაფერი გავუგე :) თუ რაიმე სასარგებლო გაიგე, ისეთი რასაც ვერ ვხვდებით, ჩვენც გაგვიზიარე შე კაცო. :) გრაფ პაციენტი ბატონო გრაფ! მე მგონი დავწერე, ვიდრე წავიკითხავ ლინკს დავდებ-მეთქი. შესაბამისად ნაწარმოები ჯერ არ მქონდა წაკითხული და იმაზე მეტს ამბობს ეს ფილმები თუ ნაკლებს არ ვიცოდი იმ დროისთვის. :) ისე ძალიან საინტერესოა შენეული ინტერპრეტაცია ამ ფილმების, რომელთაც მე ვერაფერი გავუგე :) თუ რაიმე სასარგებლო გაიგე, ისეთი რასაც ვერ ვხვდებით, ჩვენც გაგვიზიარე შე კაცო. :)
34. http://avoe.ge/movies/search.php?name=zeitgeist&janre=ALL&celi=&producer=&publisher=&language=ALL&action=search&x=26&y=12
აქიდან თქვენ თუ ამაზე მეტს გაიგებთ რაც წერია მომკალით :D არ გეწყინოს თენგო, მეგობარო მემგონი ვერაფერი გაიგე შენ ამ ფილმების :) ხალხებო უყურეთ დროს ნამდვილად არ დაკარგავთ უაზროდ :) ბევრს გაიგებთ, მაგრამ ის ვინც არ არის თვითდაჯერებული და სუსტი გული აქვს უბრალოდ ნუ უყურებთ :) http://avoe.ge/movies/search.php?name=zeitgeist&janre=ALL&celi=&producer=&publisher=&language=ALL&action=search&x=26&y=12
აქიდან თქვენ თუ ამაზე მეტს გაიგებთ რაც წერია მომკალით :D არ გეწყინოს თენგო, მეგობარო მემგონი ვერაფერი გაიგე შენ ამ ფილმების :) ხალხებო უყურეთ დროს ნამდვილად არ დაკარგავთ უაზროდ :) ბევრს გაიგებთ, მაგრამ ის ვინც არ არის თვითდაჯერებული და სუსტი გული აქვს უბრალოდ ნუ უყურებთ :)
33. ვიდრე წავიკითხავდე ლინკს დავაგდებ და დაინტერესებულ ადამიანებს შეუძლიათ ბევრი რამ შეიტყონ მასონებზე ამ ფილმებიდან(ფილმებში მათ მასონებს არავინ უწოდებს მაგრამ მათი ამოცნობა არ არის ძნელი საქმე) http://avoe.ge/movies/search.php?name=zeitgeist&janre=ALL&celi=&producer=&publisher=&language=ALL&action=search&x=26&y=12 სასურველია სამივე ნაწილის ნახვა :) ვიდრე წავიკითხავდე ლინკს დავაგდებ და დაინტერესებულ ადამიანებს შეუძლიათ ბევრი რამ შეიტყონ მასონებზე ამ ფილმებიდან(ფილმებში მათ მასონებს არავინ უწოდებს მაგრამ მათი ამოცნობა არ არის ძნელი საქმე) http://avoe.ge/movies/search.php?name=zeitgeist&janre=ALL&celi=&producer=&publisher=&language=ALL&action=search&x=26&y=12 სასურველია სამივე ნაწილის ნახვა :)
32. წავიკითხე ტემა ტავის კომენტარებიანად და მინდა გითხრა რომ ფრიად აღფრთოვანებული ვარ,ანუ ძალიან მომეწონა მისი განხილვა,დაახლოვებით მეც მაგ აზრისა ვარ მასონებთან მიმართებაში გაიხარე კოლხო,მაგარი ადამიანი ხარ შენ,ინჯან ჩაიზე მეც სიოამოვნებიტ ვისაუბრებდი შენთან,ოღონდ მხოლოდ ლიტერატურაზე და პოეზიაზე,ასეთი ღრმა თემები ჩაის გემოს უკარგავს;):))) +++++ წავიკითხე ტემა ტავის კომენტარებიანად და მინდა გითხრა რომ ფრიად აღფრთოვანებული ვარ,ანუ ძალიან მომეწონა მისი განხილვა,დაახლოვებით მეც მაგ აზრისა ვარ მასონებთან მიმართებაში გაიხარე კოლხო,მაგარი ადამიანი ხარ შენ,ინჯან ჩაიზე მეც სიოამოვნებიტ ვისაუბრებდი შენთან,ოღონდ მხოლოდ ლიტერატურაზე და პოეზიაზე,ასეთი ღრმა თემები ჩაის გემოს უკარგავს;):))) +++++
31. წერილს - 555-ები!
ჭისა არ ვიცი, მაგრამ მე მართლა გულისყურით წავიკითხე წერილიც და კომენტარებიც! საერთო შთაბეჭდილება ისეთია, რომ წერილი აშკარად ცოდნითა და პასუხისმგებლობითაა დაწერილი!
თუმცა, პირადად, ჩემთვის, ზოგი რამ საკამათოა, მაგრამ არა ის, რაზეც აქ სრულიად უსაფუძვლოდ ედავებოდნენ ავტორს და რაზეც მან სავსებით გამართულად და არგუმენტირებულად უპასუხა!
სხვათაშორის, ამ კამთთან დაკავშირებით უნდა შევნიშნო: ალბთ ყური მოგიკრავთ, რომ, არცთუ ისე დიდი ხნის წინ, რომის პაპმა, ოფიციალურად მოუხსნა ებრაელ ერს ბრალდება მაცხოვრის მიმართ ჩადენილი ცოდვისა - მისი ჯვარცმა! ასე, რომ საკითხი, თუ ვინ იყო პასუხისმგებელ ქრისტეს არცნობასა და მიწიერ სიკვდილზე, ვგონებ ცალსახა უნდა იყოს. ყოველშემთხვევაში, ეს აქამდეც ნათელი იყო ბევრისთვის!!!!
მართალია, ქვემოთ ლალი უარყოფს, მაგრამ, სამწუხაროდ, მე მაინც მგონია, რომ ის ერთ-ერთი წარმომადგენელია იმ "... ინტელიგენციისა", რომელიც ასე გააფთრებით და სრულიად უსაფუძვლოდ უპირისპირდებოდა, თავის დროზე, ზვიად გამსახურდიას. ამას მაფიქრბინებს ტერმინი "ჩაჩრა". ზვიად გამსახურდია ქართველმა ერმა მთაწმინდაზე დაასვენა! ამთი ბევრი რამაა ნათქვამი! ზვიადის სახელის ხსენება ადრე მეც გამიქილიკეს ურაკელმა "ქორებმა", რაც მაფიქრებინებს, რომ ამ საიტს ანტიზვიდიზმის ბაცილა დასდევს!
ახლა რაც შეეხება ჩემს შენიშვნას ამ წერილთან მიმართებაში.
მასონობისა და იმდროინდელი აშშ-ს ხელმძღვანელობის ცალსახა დადანაშაულება ეროვნული ხელისუფლების დამობაში, სრულიად ასუსტებს და აქრობს რუსეთის უმთავრესსა და წარმმართველ როლს იმ უდიდეს ბოროტებაში ქართველი ერის, მისი დამოუკიდებლობისა და სახელმწიფოებრიობის წინაშე, რაც ამ ქვეყანამ ჩაიდინა და რისი უგულებელყოფაც, ჩემი აზრით, ყოველგვარ საბუთსა და ლოგიკასაა მოკლებული!
ისე კი, ზოგადად, მინდა ვთქვა და ეს სხვა დროსაც არაერთგზის აღმინიშნავს, რომ მე, პირადად, არ მაქვს არანაირი ანტაგონისტური დამოკიდებულება არც აშშ-ს, არც მასონობის, არც ებრაელებისა და არც რომელიმე სხვა კონფესიების მიმართ!..
წერილს - 555-ები!
ჭისა არ ვიცი, მაგრამ მე მართლა გულისყურით წავიკითხე წერილიც და კომენტარებიც! საერთო შთაბეჭდილება ისეთია, რომ წერილი აშკარად ცოდნითა და პასუხისმგებლობითაა დაწერილი!
თუმცა, პირადად, ჩემთვის, ზოგი რამ საკამათოა, მაგრამ არა ის, რაზეც აქ სრულიად უსაფუძვლოდ ედავებოდნენ ავტორს და რაზეც მან სავსებით გამართულად და არგუმენტირებულად უპასუხა!
სხვათაშორის, ამ კამთთან დაკავშირებით უნდა შევნიშნო: ალბთ ყური მოგიკრავთ, რომ, არცთუ ისე დიდი ხნის წინ, რომის პაპმა, ოფიციალურად მოუხსნა ებრაელ ერს ბრალდება მაცხოვრის მიმართ ჩადენილი ცოდვისა - მისი ჯვარცმა! ასე, რომ საკითხი, თუ ვინ იყო პასუხისმგებელ ქრისტეს არცნობასა და მიწიერ სიკვდილზე, ვგონებ ცალსახა უნდა იყოს. ყოველშემთხვევაში, ეს აქამდეც ნათელი იყო ბევრისთვის!!!!
მართალია, ქვემოთ ლალი უარყოფს, მაგრამ, სამწუხაროდ, მე მაინც მგონია, რომ ის ერთ-ერთი წარმომადგენელია იმ "... ინტელიგენციისა", რომელიც ასე გააფთრებით და სრულიად უსაფუძვლოდ უპირისპირდებოდა, თავის დროზე, ზვიად გამსახურდიას. ამას მაფიქრბინებს ტერმინი "ჩაჩრა". ზვიად გამსახურდია ქართველმა ერმა მთაწმინდაზე დაასვენა! ამთი ბევრი რამაა ნათქვამი! ზვიადის სახელის ხსენება ადრე მეც გამიქილიკეს ურაკელმა "ქორებმა", რაც მაფიქრებინებს, რომ ამ საიტს ანტიზვიდიზმის ბაცილა დასდევს!
ახლა რაც შეეხება ჩემს შენიშვნას ამ წერილთან მიმართებაში.
მასონობისა და იმდროინდელი აშშ-ს ხელმძღვანელობის ცალსახა დადანაშაულება ეროვნული ხელისუფლების დამობაში, სრულიად ასუსტებს და აქრობს რუსეთის უმთავრესსა და წარმმართველ როლს იმ უდიდეს ბოროტებაში ქართველი ერის, მისი დამოუკიდებლობისა და სახელმწიფოებრიობის წინაშე, რაც ამ ქვეყანამ ჩაიდინა და რისი უგულებელყოფაც, ჩემი აზრით, ყოველგვარ საბუთსა და ლოგიკასაა მოკლებული!
ისე კი, ზოგადად, მინდა ვთქვა და ეს სხვა დროსაც არაერთგზის აღმინიშნავს, რომ მე, პირადად, არ მაქვს არანაირი ანტაგონისტური დამოკიდებულება არც აშშ-ს, არც მასონობის, არც ებრაელებისა და არც რომელიმე სხვა კონფესიების მიმართ!..
30.
ახლა შემოვედი ისევ აქ და ვნახე ჩემი კომენტარი...... ხოდა ჩემო მაკა რჩება შემოთავაზება ძალაში.......:D
ახლა შემოვედი ისევ აქ და ვნახე ჩემი კომენტარი...... ხოდა ჩემო მაკა რჩება შემოთავაზება ძალაში.......:D
29. მოგიკითხე მაკა...:-* ამას ხვალ წავიკითხავ...გულისყურით... მოგიკითხე მაკა...:-* ამას ხვალ წავიკითხავ...გულისყურით...
28. ხოდამმმ მოვედი ბრავო!!! ძალიან, ძალიან, ძალიან საინტერესო ფენომენზე ძალიან კარგი კრიტიკა... მომეწონა... მაგრამ ლინკის დადება გადავიფიქრე :) თან მომწონს ტექსტი თავისი ლოგიკური და ერთობ საჭირო (დამაკავშირებელი) გადახვევებით! მოკლედ. დიდი მოწონება! ++ ხოდამმმ მოვედი ბრავო!!! ძალიან, ძალიან, ძალიან საინტერესო ფენომენზე ძალიან კარგი კრიტიკა... მომეწონა... მაგრამ ლინკის დადება გადავიფიქრე :) თან მომწონს ტექსტი თავისი ლოგიკური და ერთობ საჭირო (დამაკავშირებელი) გადახვევებით! მოკლედ. დიდი მოწონება! ++
27. მოგიკითხე და გისალმე!!! გაიხარე შენა!!! მოგიკითხე და გისალმე!!! გაიხარე შენა!!!
26. გავრბივარ და აუცილებლად მოვალ აქ, რომ წავიკითხო!!! და რამდენიმე ლინკს დავდებ კიდევ, ადრე ვნახე და ვუყურე :) გავრბივარ და აუცილებლად მოვალ აქ, რომ წავიკითხო!!! და რამდენიმე ლინკს დავდებ კიდევ, ადრე ვნახე და ვუყურე :)
25. ეხლა მარტო სათაური წავიკითხე და კონკურენციისთვის მოემზადეთ... ამ თემით მოვდივარ ჩემთვის ახალ ჟანრში ;) ეხლა მარტო სათაური წავიკითხე და კონკურენციისთვის მოემზადეთ... ამ თემით მოვდივარ ჩემთვის ახალ ჟანრში ;)
24. ამის წაკითხვა ღირდა ანმდვილად+2 საინტერესო იყო ამის წაკითხვა ღირდა ანმდვილად+2 საინტერესო იყო
23. ოოო.... თემა ესე, მარტივი არაა და არაერთი ტომი დასჭირდება მის განმარტებას. მგონია ავტორი ძალიან ბევრს იღებს თავის თავზე. ერთი ხელის მოსმით სხვა რელიგიათა კრიტიკა არაა კაი საქმე. ან ადამიანთა ჯგუფების ანტიქრისტიანებად გამოცხადება. ამოდენა მასალაში არ არსებობს რაიმე შეცდომა არ გაგეპაროს და თემა იმდენად ფაქიზია რომ შეცდომა ცოდვის რანგშიც კი შეიძლება ავიდეს. თუ არ ვცდები ყველა რელიგია მის წინამორბედ რელიგიას ეყრდნობა. ქრისტეანობა იუდაიზმს და ასე შემდეგ. თომას მანმა თქვა მგონი; უდიდესი ღვთის გმობაა ცოდვას თავადც ცოდვით ებრძოლოო. მაკა კოლხო, ეს ისეთი თემა აგირჩევია, როგორც თხელ ყინულზე მოსიარულემ ძალიან ფრთხილად უნდა იარო.. და ბოლოს ერთი კიდევ; განა ლოცვა, მედიტაცია არაა? ან პირიქით, მედიტაციაც ლოცვაა. მომავალ შეხვედრამდე. სიყვარულით, ოოო.... თემა ესე, მარტივი არაა და არაერთი ტომი დასჭირდება მის განმარტებას. მგონია ავტორი ძალიან ბევრს იღებს თავის თავზე. ერთი ხელის მოსმით სხვა რელიგიათა კრიტიკა არაა კაი საქმე. ან ადამიანთა ჯგუფების ანტიქრისტიანებად გამოცხადება. ამოდენა მასალაში არ არსებობს რაიმე შეცდომა არ გაგეპაროს და თემა იმდენად ფაქიზია რომ შეცდომა ცოდვის რანგშიც კი შეიძლება ავიდეს. თუ არ ვცდები ყველა რელიგია მის წინამორბედ რელიგიას ეყრდნობა. ქრისტეანობა იუდაიზმს და ასე შემდეგ. თომას მანმა თქვა მგონი; უდიდესი ღვთის გმობაა ცოდვას თავადც ცოდვით ებრძოლოო. მაკა კოლხო, ეს ისეთი თემა აგირჩევია, როგორც თხელ ყინულზე მოსიარულემ ძალიან ფრთხილად უნდა იარო.. და ბოლოს ერთი კიდევ; განა ლოცვა, მედიტაცია არაა? ან პირიქით, მედიტაციაც ლოცვაა. მომავალ შეხვედრამდე. სიყვარულით,
22. schwarze angel... მართლა საინტერესოა და კარგი ნამუშევარია... +++++ schwarze angel... მართლა საინტერესოა და კარგი ნამუშევარია... +++++
21. გილოცავთ ახალ წელს. გილოცავთ ახალ წელს.
20. ეს არ არის, არც კრიტიკა, არც პუბლიცისტიკა, არც ესსე, მსჯელობა დაუსაბუთებული და სუბიექტურია, არ გააჩნია არავითარი ბაზისი, შესაბამისად მე არ მომეწონა. ეს არ არის, არც კრიტიკა, არც პუბლიცისტიკა, არც ესსე, მსჯელობა დაუსაბუთებული და სუბიექტურია, არ გააჩნია არავითარი ბაზისი, შესაბამისად მე არ მომეწონა.
19. გაიხარე, ბლაგვ! ფინჯანი ჩაის იდეა მომეწონა! :) დიდი სიამოვნებით ვისაუბრებდი შენთან არა მარტო ამ თემაზე, არამედ აღმოსავლურ რელიგიებზეც, მიუხედავად იმისა რომ ვიცი, დავცხებდით ერთმანეთს. :D გაიხარე, ბლაგვ! ფინჯანი ჩაის იდეა მომეწონა! :) დიდი სიამოვნებით ვისაუბრებდი შენთან არა მარტო ამ თემაზე, არამედ აღმოსავლურ რელიგიებზეც, მიუხედავად იმისა რომ ვიცი, დავცხებდით ერთმანეთს. :D
18.
აუ მაკაააააააააააააააააააააააააააააააააააა? მე შენ მიყვარხარ.....................
აქამდე რატო არ ვიცოდი ესე თუ წერდი შეეენნნნნნნნნნნ.....
გენიალური ნაშრომია მართლა..........
დიდი და უაღრესად საინტერესო თემაა.......
მე არ დავიწყებ ამ თემაზე საუბარს აქ...............ისე თუ ოდესმე შევხვდებით სადმე ჩაუძდეთ ფინჟან ჩაიზე...... მე ვიხდი:)
ისე მასონების ერთ ერთი წესია ასეთი......: "თუ გინდა გაიგო ვინ არიან მასონები . უნდა გახდე მასონი"
დიდი მადლობა წარმატებები მაკას.
პატივისცემით "დიადი ბლაგვი"
აუ მაკაააააააააააააააააააააააააააააააააააა? მე შენ მიყვარხარ.....................
აქამდე რატო არ ვიცოდი ესე თუ წერდი შეეენნნნნნნნნნნ.....
გენიალური ნაშრომია მართლა..........
დიდი და უაღრესად საინტერესო თემაა.......
მე არ დავიწყებ ამ თემაზე საუბარს აქ...............ისე თუ ოდესმე შევხვდებით სადმე ჩაუძდეთ ფინჟან ჩაიზე...... მე ვიხდი:)
ისე მასონების ერთ ერთი წესია ასეთი......: "თუ გინდა გაიგო ვინ არიან მასონები . უნდა გახდე მასონი"
დიდი მადლობა წარმატებები მაკას.
პატივისცემით "დიადი ბლაგვი"
17. ძლივს არ დავამთავრე.... ძალიან საინტერესოა.... +222 ძლივს არ დავამთავრე.... ძალიან საინტერესოა.... +222
16. http://www.youtube.com/watch?v=D62vvAyFIHY&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=GkPCtcG7dFM&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=7yumn6xkmZM&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=f5pabw6D4X0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=I9hyjgV7o-0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=NDTlHq36kVM&feature=related
იქნებ ღირს დავფიქრდეთ ყველაფერ ამაზე!!!
http://www.youtube.com/watch?v=D62vvAyFIHY&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=GkPCtcG7dFM&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=7yumn6xkmZM&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=f5pabw6D4X0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=I9hyjgV7o-0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=NDTlHq36kVM&feature=related
იქნებ ღირს დავფიქრდეთ ყველაფერ ამაზე!!!
15. მე როგორც ვიცი, მასონური მოძრაობა მე-17 საუკუნეში საფრანგეთში ჩამოყალიბდა. სამწუხაროდ დღეს მსოფლიოს მასონები მართავენ! მე როგორც ვიცი, მასონური მოძრაობა მე-17 საუკუნეში საფრანგეთში ჩამოყალიბდა. სამწუხაროდ დღეს მსოფლიოს მასონები მართავენ!
14. უჰ ვერ ვიტან მასონებს სასტიკად ბოლომდე ვერც წავიკითხე მაკო არ გეწყინოს რა კაი?????
:-* უჰ ვერ ვიტან მასონებს სასტიკად ბოლომდე ვერც წავიკითხე მაკო არ გეწყინოს რა კაი?????
:-*
13. თანამედროვე პოეტო, თქვენც შემთხვევით მასონი ხომ არ ხართ? :D (This is joke too) :D თანამედროვე პოეტო, თქვენც შემთხვევით მასონი ხომ არ ხართ? :D (This is joke too) :D
12. ვაიმე გიო, გადამრევ მე შენ! რას მერჩი ადამიანო? რატომ მიცხადებ ამხელა უნდობლობას და რით ვერ დავიმსახურე შენგან ოდნავი დადებითი შეფასება იმაზე, რომ რაღაცაში მაინც ვერკვევი? :D ნუთუ მართლა ასეთი უაზრო, პრიმიტიული და გონებაჩლუნგი ნაწერია? :D :D :D უფ, რადგან სადისკუსიო თემები მაინც წამოჭერი, ოდნავ გულზე მომეშვა რომ იცოდე, თორემ თვითმკვლელობით დავასრულებდი გეფიცები ჩემს უღიმღამო სიცოცხლეს. :D მოკლედ, შენი წინა კომენტარი იყო თუ არა შეურაცხმყოფელი, გეტყვი რომ იყო. უფრო მეტიც, ისევ აგრძელებ ჩემს დისკრიმინაციას. :D თუმცა, სიმართლეს გეტყვი, რომ ტრაგედიად არ აღმიქვია ეს ყველაფერი, რადგან არაფერი თუ არ ვიცი, (როგორც შენ მაბრალებ), იმისი კულტურა მაინც გამაჩნია რომ ერთ-ერთი ჩვეულებრივი მკითხველის ჩვეულებრივ პოზიციად ჩავთვალო იგი და არ გავბოროტდე. :D
რაც შეეხება საკითხებს, რასაც შენ ეხები და რასაც შენებურ ანალიზსაც უკეთებ და კითხვები, რომლებიც ბუნებრივად ჩნდება ამ საკითხთა გარშემო, ჩემთვის ყველაფერზე მნიშვნელოვანია და მართლა მადლობა მინდა გითხრა ამისთვის. ჩემი ეს "ნაცოდვილარიც" ერთადერთი სწორედ ამ მიზეზის გამო დავდე ამ საიტზე რომ ადამიანების განსხვავებული მოსაზრებები მომესმინა ამ თემის გარშემო, თორემ ყოვლისმცოდნეობის და გენიოსობის პრეტენზია ნამდვილად არც მქონია და არც დემაგოგი ვარ ბუნებით. (სხვათაშორის).
მოკლედ, შენ მოგყავს ციტატა ჩემივე წერილიდან და იქვეა შენი მოკლე მითითება, მინდა გადავხედო შენთან ერთად და გიპასუხო. "სულიერი ამპარტავნებით შეპყრობილმა ისრაელმა მაშინ ვერ შეიცნო ქრისტე - ღმერთად და მხსნელად, ამიტომაც არ მიიღეს და ჯვარს აცვეს იგი"-ო და ცხადია, მთელი შენი სტატიიდან გამომდინარე "ისრაელში" ებრაელ ერს გულისხმობ. ცნობისთვის, ქრისტეს პირველი მიმდევრები სწორედ რომ ებრაელები ჰყავდა და ის ჯვარზე არა ებრაელებმა, არამედ რომაელებმა აცვეს."
ახლა ჩემივე წერილიდან მინდა გაგრძელება შემოგთავაზო მაგ ციტატის და დანარჩენი მერე. " ებრაელები პოლიტიკური ლიდერის მოსვლას ელოდნენ მაშინ, რომელიც გაანთავისუფლებდა მათ არამარტო რომაელთა ბატონობისაგან, არამედ პირიქით, ყველა სხვა ხალხზე გააბატონებდა მათ. ისრაელთა მაშინდელი მენტალიტეტისათვის სრულიად მიუღებელი და გაუგებარი აღმოჩნდა არსი ქრისტესი და ზოგადად, - სამებასი. მიუხედავად იმისა რომ ქრისტეს მოწაფენი და მოციქულები ებრაელები იყვნენ, ერმა მთლიანობაში მაინც უარყო მაცხოვარი, ამიტომაც იყო რომ მათ დაკარგეს ღვთის რჩეულობა." ანუ, როგორც ვხედავთ, ვხსნი მე მგონი ნორმალურად იმას,რისი თქმაც მინდა და რასაც შენ მერე მიმეორებ. ანუ ცნობისთვისო,ქრისტეს პირველი მიმდევრები ებრაელები იყვნენო, რომ მეუბნები, ეგ ინფორმაცია კარგად ჩანს, მე რომ მოგაწოდე და ნუ იბრალებ ახლა შენ, რომ ვითომ იცოდი. :D და მეორეც, რომაელებმა აცვეს ჯვარსო რომ გაიძახი, ეს უკვე სერიოზული პოლიტიკური განცხადებაა და არ გეშინიათ რომ აგიმხედრდნენ ისინი? ( თუმცა სადღა არიან, არა? ) :D ეჰ, რა გვეხუმრება. ან რა დროს ხუმრობაა. გიო, მინდა გავაგრძელო თემა და დაგისვა უმარტივესი კითხვები. ვინ იყვნენ ის მღვდელმთავრები, იესო რომ დააბეზღეს პილატესთან და მეორეც, ვინ იყვნენ ის ადამიანები, იესოს ნაცვლად რომ ბარაბა აირჩიეს? შემთხვევით ებრაელები ხომ არა? შეიძლება სხვა ეროვნების ადამიანებიც ყოფილიყვნენ მათ შორის, სრულიადაც არ არის გამორიცხული, მით უფრო რომ რომაელთა ბატონობის ქვეშ მოქცეულ ხალხში მარტო ებრაელები არ მოიაზრებოდნენ, მაგრამ ზოგადად როგორც ერი, ებრაელი ერი სახლობდა იმ მოცემულ სიტუაციაში კონკრეტულ ტერიტორიაზე და შესაბამისად, მათ ეკისრებათ ის დიდი ცოდვაც. ზოგადად ერმა აირჩია არა მარტო ბარაბა, არამედ ბარაბას გზაც. ერმა, ადამიანთა იმ ბრბომ გამოუტანა მაშინ იესოს განაჩენი და რა მნიშვნელობა ჰქონდა ვინ აღასრულებდა სასჯელს, ერთი უბრალო რომაელი ლეგოინერი თუ ისევ ერთ-ერთი ებრაელთაგანი.
ახლა რაც შეეხება ჩემს მეორე უზუსტობას, როგორც შენ უწოდებ. ანუ დაკავშირებულს იერუსალიმის ტაძრის ისტორიასთან, აქ კი, პირველ რიგში მადლობა მინდა გითხრა იმისთვის, რომ შემახსენე ტაძრის აღმშენებლის სახელი. წერის დროს ვერაფრით გავიხსენე და მერე არც კი გამიმახვილებია მაგაზე ყურადღება, ხოლო ინტერნეტში მოძიება კი - (მიუხედავად იმისა, რომ მაბრალებ იქიდან რაღაცეების ამოკითხვას და მერე ვითომ მათ ცოდნად გასაღებას, )- არც მიცდია და ახლა უკვე აღარც დამჭირდა. :D მოკლედ, მივყვეთ თემას, შენ ხსნი თუ რა დანიშნულება ჰქონდა სოლომონის თუ ტაძრის აღმშენებლის მიერ შემოღებულ საიდუმლო ნიშნებს, რომ ეს იყო უბრალოდ მუშათა განსასხვავებელი ნიშნები და მეტი არაფერი, მართალი ბრძანდებით, მაგრამ ეს ყველაფერი ერთ-ერთ ვერსიად მოიაზრება და არა ერთადერთ ვერსიად საიდუმლო ნიშნებთან დაკავშირებულ საკითხზე მსჯელობისას, ამიტომაც აღარ დავკონკრეტდი თუნდაც ამ ფაქტით, უფრო სწორად ამ ვერსიით, რადგან არსებობს სხვა ვერსიებიც, წერილის დასაწყისში კი გარკვევით ვთქვი, რომ არ შევეცდებოდი ისედაც ყველასთვის ცნობილი ფაქტების ანალიზსს. ამას გარდა, შენ ბრძანებ, რომ ტაძრის ისტორია უშუალოდ მის აშენებამდე იწყებაო და მეც მანდ ვარ, როცა ვბრძანებ, რომ აბრაჰამიდან მოდის ამ ტაძრის არსებობის დიდი მისტერიული ცოდნა და რწმენა მეთქი და სწორედ იმიტომაც იდგა მისი აშენების აუცილებლობაც ზოგადად ღვთის რჩეულ ერში - ებრაელ ერში! შენ კარგად სვამ და კარგად ეხები ერთ ძალიან სერიოზულ საკითხს,რომელსაც არ შევხებივარ, ანუ რატომ ააშენა ეს დიდი ხნის წინ ჩაფიქრებული ტაძარი სოლომონმა და არა დავითმა, ამაზეც არის სხვადასხვა გარკვეული მოსაზრებები, შენ არ ვიცი რომელს ემხრობი, მაგრამ ზოგადად რომ დავითი - ძალა იყო, სოლომონი კი - სიბრძნე და რომ ტაძარი, აუცილებლად სიბრძნისეული უნდა ყოფილიყო, ამაშიც უდიდესი მისტიკური ცოდნა ჩადეს ღვთის რჩეულებმა. , ხოლო იუდაიზმთან დაკავშირებით კი, მგონი ერთგან ვამბობ და ვხსნი, თუ როგორ შეიცვალა მათი რელიგია, და რომ თანამედროვე იუდაიზმს არაფერი აქვს საერთო ძველაღთქმისეული იუდაიზმთან მეთქი, ხოლო შენი მოყვანილი ჩემივე ფრაზა: "ამ ტაძრის მშენებლობას უკავშირდება იუდაიზმის განვითარება", სწორედ რომ თანამედროვე განვითარებას ვგულისხმობ. ამდენად, თემა დიდი, ბევრის მთქმელი და ამოუწურავია. მართლაც. სპეციალურ ცოდნას საჭიროებს გეთანხმები, ყოველი საკითხი და ცოდნასთან ერთად, სურვილსაც, რომ იცოდე. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ. არ მაქვს პრეტენზია ყოვლისმცოდნეობაზე, მაგრამ რაც ვიცი ის მაინც შემარგე :D და თუ შეგიძლია, დამიმტკიცე რომ რაღაცაში დავუშვათ ვცდები, არ ვარ მართალი ან არასწორად მესმის, თორემ ასე ხელაღებით მტკიცება იმისა რომ მე ერთი უწიგნური და გაუნათლებელი ვზივარ, ვბედავ და ვწერ იმას რაზეც წარმოდგენა არა მაქვს, გინდა-არ გინდა, ასეთი მიდგომა დამამცირებელია და სხვა თუ არაფერი, არაჰუმანური. მითუმეტეს რომ არ მიცნობ და არ იცი, მართლა რა შესაძლებლობები გამაჩნია. მოკლედ, ნეკი-ნეკისა, გიო. და კიდევ
ვაიმე გიო, გადამრევ მე შენ! რას მერჩი ადამიანო? რატომ მიცხადებ ამხელა უნდობლობას და რით ვერ დავიმსახურე შენგან ოდნავი დადებითი შეფასება იმაზე, რომ რაღაცაში მაინც ვერკვევი? :D ნუთუ მართლა ასეთი უაზრო, პრიმიტიული და გონებაჩლუნგი ნაწერია? :D :D :D უფ, რადგან სადისკუსიო თემები მაინც წამოჭერი, ოდნავ გულზე მომეშვა რომ იცოდე, თორემ თვითმკვლელობით დავასრულებდი გეფიცები ჩემს უღიმღამო სიცოცხლეს. :D მოკლედ, შენი წინა კომენტარი იყო თუ არა შეურაცხმყოფელი, გეტყვი რომ იყო. უფრო მეტიც, ისევ აგრძელებ ჩემს დისკრიმინაციას. :D თუმცა, სიმართლეს გეტყვი, რომ ტრაგედიად არ აღმიქვია ეს ყველაფერი, რადგან არაფერი თუ არ ვიცი, (როგორც შენ მაბრალებ), იმისი კულტურა მაინც გამაჩნია რომ ერთ-ერთი ჩვეულებრივი მკითხველის ჩვეულებრივ პოზიციად ჩავთვალო იგი და არ გავბოროტდე. :D
რაც შეეხება საკითხებს, რასაც შენ ეხები და რასაც შენებურ ანალიზსაც უკეთებ და კითხვები, რომლებიც ბუნებრივად ჩნდება ამ საკითხთა გარშემო, ჩემთვის ყველაფერზე მნიშვნელოვანია და მართლა მადლობა მინდა გითხრა ამისთვის. ჩემი ეს "ნაცოდვილარიც" ერთადერთი სწორედ ამ მიზეზის გამო დავდე ამ საიტზე რომ ადამიანების განსხვავებული მოსაზრებები მომესმინა ამ თემის გარშემო, თორემ ყოვლისმცოდნეობის და გენიოსობის პრეტენზია ნამდვილად არც მქონია და არც დემაგოგი ვარ ბუნებით. (სხვათაშორის).
მოკლედ, შენ მოგყავს ციტატა ჩემივე წერილიდან და იქვეა შენი მოკლე მითითება, მინდა გადავხედო შენთან ერთად და გიპასუხო. "სულიერი ამპარტავნებით შეპყრობილმა ისრაელმა მაშინ ვერ შეიცნო ქრისტე - ღმერთად და მხსნელად, ამიტომაც არ მიიღეს და ჯვარს აცვეს იგი"-ო და ცხადია, მთელი შენი სტატიიდან გამომდინარე "ისრაელში" ებრაელ ერს გულისხმობ. ცნობისთვის, ქრისტეს პირველი მიმდევრები სწორედ რომ ებრაელები ჰყავდა და ის ჯვარზე არა ებრაელებმა, არამედ რომაელებმა აცვეს."
ახლა ჩემივე წერილიდან მინდა გაგრძელება შემოგთავაზო მაგ ციტატის და დანარჩენი მერე. " ებრაელები პოლიტიკური ლიდერის მოსვლას ელოდნენ მაშინ, რომელიც გაანთავისუფლებდა მათ არამარტო რომაელთა ბატონობისაგან, არამედ პირიქით, ყველა სხვა ხალხზე გააბატონებდა მათ. ისრაელთა მაშინდელი მენტალიტეტისათვის სრულიად მიუღებელი და გაუგებარი აღმოჩნდა არსი ქრისტესი და ზოგადად, - სამებასი. მიუხედავად იმისა რომ ქრისტეს მოწაფენი და მოციქულები ებრაელები იყვნენ, ერმა მთლიანობაში მაინც უარყო მაცხოვარი, ამიტომაც იყო რომ მათ დაკარგეს ღვთის რჩეულობა." ანუ, როგორც ვხედავთ, ვხსნი მე მგონი ნორმალურად იმას,რისი თქმაც მინდა და რასაც შენ მერე მიმეორებ. ანუ ცნობისთვისო,ქრისტეს პირველი მიმდევრები ებრაელები იყვნენო, რომ მეუბნები, ეგ ინფორმაცია კარგად ჩანს, მე რომ მოგაწოდე და ნუ იბრალებ ახლა შენ, რომ ვითომ იცოდი. :D და მეორეც, რომაელებმა აცვეს ჯვარსო რომ გაიძახი, ეს უკვე სერიოზული პოლიტიკური განცხადებაა და არ გეშინიათ რომ აგიმხედრდნენ ისინი? ( თუმცა სადღა არიან, არა? ) :D ეჰ, რა გვეხუმრება. ან რა დროს ხუმრობაა. გიო, მინდა გავაგრძელო თემა და დაგისვა უმარტივესი კითხვები. ვინ იყვნენ ის მღვდელმთავრები, იესო რომ დააბეზღეს პილატესთან და მეორეც, ვინ იყვნენ ის ადამიანები, იესოს ნაცვლად რომ ბარაბა აირჩიეს? შემთხვევით ებრაელები ხომ არა? შეიძლება სხვა ეროვნების ადამიანებიც ყოფილიყვნენ მათ შორის, სრულიადაც არ არის გამორიცხული, მით უფრო რომ რომაელთა ბატონობის ქვეშ მოქცეულ ხალხში მარტო ებრაელები არ მოიაზრებოდნენ, მაგრამ ზოგადად როგორც ერი, ებრაელი ერი სახლობდა იმ მოცემულ სიტუაციაში კონკრეტულ ტერიტორიაზე და შესაბამისად, მათ ეკისრებათ ის დიდი ცოდვაც. ზოგადად ერმა აირჩია არა მარტო ბარაბა, არამედ ბარაბას გზაც. ერმა, ადამიანთა იმ ბრბომ გამოუტანა მაშინ იესოს განაჩენი და რა მნიშვნელობა ჰქონდა ვინ აღასრულებდა სასჯელს, ერთი უბრალო რომაელი ლეგოინერი თუ ისევ ერთ-ერთი ებრაელთაგანი.
ახლა რაც შეეხება ჩემს მეორე უზუსტობას, როგორც შენ უწოდებ. ანუ დაკავშირებულს იერუსალიმის ტაძრის ისტორიასთან, აქ კი, პირველ რიგში მადლობა მინდა გითხრა იმისთვის, რომ შემახსენე ტაძრის აღმშენებლის სახელი. წერის დროს ვერაფრით გავიხსენე და მერე არც კი გამიმახვილებია მაგაზე ყურადღება, ხოლო ინტერნეტში მოძიება კი - (მიუხედავად იმისა, რომ მაბრალებ იქიდან რაღაცეების ამოკითხვას და მერე ვითომ მათ ცოდნად გასაღებას, )- არც მიცდია და ახლა უკვე აღარც დამჭირდა. :D მოკლედ, მივყვეთ თემას, შენ ხსნი თუ რა დანიშნულება ჰქონდა სოლომონის თუ ტაძრის აღმშენებლის მიერ შემოღებულ საიდუმლო ნიშნებს, რომ ეს იყო უბრალოდ მუშათა განსასხვავებელი ნიშნები და მეტი არაფერი, მართალი ბრძანდებით, მაგრამ ეს ყველაფერი ერთ-ერთ ვერსიად მოიაზრება და არა ერთადერთ ვერსიად საიდუმლო ნიშნებთან დაკავშირებულ საკითხზე მსჯელობისას, ამიტომაც აღარ დავკონკრეტდი თუნდაც ამ ფაქტით, უფრო სწორად ამ ვერსიით, რადგან არსებობს სხვა ვერსიებიც, წერილის დასაწყისში კი გარკვევით ვთქვი, რომ არ შევეცდებოდი ისედაც ყველასთვის ცნობილი ფაქტების ანალიზსს. ამას გარდა, შენ ბრძანებ, რომ ტაძრის ისტორია უშუალოდ მის აშენებამდე იწყებაო და მეც მანდ ვარ, როცა ვბრძანებ, რომ აბრაჰამიდან მოდის ამ ტაძრის არსებობის დიდი მისტერიული ცოდნა და რწმენა მეთქი და სწორედ იმიტომაც იდგა მისი აშენების აუცილებლობაც ზოგადად ღვთის რჩეულ ერში - ებრაელ ერში! შენ კარგად სვამ და კარგად ეხები ერთ ძალიან სერიოზულ საკითხს,რომელსაც არ შევხებივარ, ანუ რატომ ააშენა ეს დიდი ხნის წინ ჩაფიქრებული ტაძარი სოლომონმა და არა დავითმა, ამაზეც არის სხვადასხვა გარკვეული მოსაზრებები, შენ არ ვიცი რომელს ემხრობი, მაგრამ ზოგადად რომ დავითი - ძალა იყო, სოლომონი კი - სიბრძნე და რომ ტაძარი, აუცილებლად სიბრძნისეული უნდა ყოფილიყო, ამაშიც უდიდესი მისტიკური ცოდნა ჩადეს ღვთის რჩეულებმა. , ხოლო იუდაიზმთან დაკავშირებით კი, მგონი ერთგან ვამბობ და ვხსნი, თუ როგორ შეიცვალა მათი რელიგია, და რომ თანამედროვე იუდაიზმს არაფერი აქვს საერთო ძველაღთქმისეული იუდაიზმთან მეთქი, ხოლო შენი მოყვანილი ჩემივე ფრაზა: "ამ ტაძრის მშენებლობას უკავშირდება იუდაიზმის განვითარება", სწორედ რომ თანამედროვე განვითარებას ვგულისხმობ. ამდენად, თემა დიდი, ბევრის მთქმელი და ამოუწურავია. მართლაც. სპეციალურ ცოდნას საჭიროებს გეთანხმები, ყოველი საკითხი და ცოდნასთან ერთად, სურვილსაც, რომ იცოდე. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ. არ მაქვს პრეტენზია ყოვლისმცოდნეობაზე, მაგრამ რაც ვიცი ის მაინც შემარგე :D და თუ შეგიძლია, დამიმტკიცე რომ რაღაცაში დავუშვათ ვცდები, არ ვარ მართალი ან არასწორად მესმის, თორემ ასე ხელაღებით მტკიცება იმისა რომ მე ერთი უწიგნური და გაუნათლებელი ვზივარ, ვბედავ და ვწერ იმას რაზეც წარმოდგენა არა მაქვს, გინდა-არ გინდა, ასეთი მიდგომა დამამცირებელია და სხვა თუ არაფერი, არაჰუმანური. მითუმეტეს რომ არ მიცნობ და არ იცი, მართლა რა შესაძლებლობები გამაჩნია. მოკლედ, ნეკი-ნეკისა, გიო. და კიდევ
11. 6. "არადა ცნობილი პოეტები იყვნენ მასონებიო და"
პრომეთე. 2010-11-14 22:49:58
-------------------------------------
მათ შორის ქართველებიც. :) და რატომ "იყვნენ" და არა, ვთქვათ, "არიან"? :D (just a joke) 6. "არადა ცნობილი პოეტები იყვნენ მასონებიო და"
პრომეთე. 2010-11-14 22:49:58
-------------------------------------
მათ შორის ქართველებიც. :) და რატომ "იყვნენ" და არა, ვთქვათ, "არიან"? :D (just a joke)
10. მაკა, თუ დააკვირდები, არსად შენი შეურაცხმყოფელი არაფერი არ მითქვამს. უბრალოდ ვთქვი, რომ ტექსტში უამრაი ეკლექტიკაა. არის თემები, რომლებზეც საუბარი სპეციალურ ცოდნას საჭიროებს. მე, მაგალითად ვერაფრით ვერ ვისაუბრებ ოკეანოლოგიაზე, იმიტომ, რომ წარმოდგენა არ მაქვს რა ხდება ამ სფეროში, გარდა იმისა, რომ ზოგადად მაქვს ყური მოკრული კუსტოზე და მისთანებზე. ასეთ დროს, ჩემი მხრიდან, ამ თემაზე მსგავსი პათოსით საუბარი, სხვა არაფერი იქნება, თუ არა საკუთარი, არამართებული აზრის სხვებისთვის თავს მოხვევა, ანუ სხვანაირად რომ ვთქვა - დემაგოგია. შენ ამბობ: "სულიერი ამპარტავნებით შეპყრობილმა ისრაელმა მაშინ ვერ შეიცნო ქრისტე - ღმერთად და მხსნელად, ამიტომაც არ მიიღეს და ჯვარს აცვეს იგი"-ო და ცხადია, მთელი შენი სტატიიდან გამომდინარე "ისრაელში" ებრაელ ერს გულისხმობ. ცნობისთვის, ქრისტეს პირველი მიმდევრები სწორედ რომ ებრაელები ჰყავდა და ის ჯვარზე არა ებრაელებმა, არამედ რომაელებმა აცვეს. კიდევ ერთი უზუსტობა: "საინტერესოა თვით იერუსალიმის ტაძრის ისტორიაც, იმდენად რამდენადაც ამ ტაძარს უკავშირდება სწორედ იუდაიზმის და შემდგომ, მასონიზმის განვითარებაც. პირველი ტაძრის აღმშენებელმა, მეფე სოლომონმა თავის ხუროთმოძღვარს დაავალა რომ შემოეღო საიდუმლო ნიშნები და სიტყვები, რათა საიდუმლო წევრებს ამით ეცნოთ ერთმანეთი"-ო, აგრძელებ შემდგომ და აქ უკვე გასაგები ხდება, რომ მაპატიე, მაგრამ ისეთივე წარმოდგენა გაქვს ამ საკითხზე, როგორის მე ოკეანოლოგიაზე. ჯერ ერთი, რომ სოლომონმა ქირამ-აბიფი ფინიკიიდან მოიწვია ტაძრის ასაშენებლად და ის სულაც არ იყო ებრაელი და მეორეც, ეს ნიშნები სწორედ მან შემოიღო (უფრო სწორად დაამკვიდრა ტაძრის მშენებელთა შორის, თორემ ისინი აღმოსავლურ არქიტექტურაში დიდი ხნის შემოღებული იყო) და სხვა და სხვა სპეციფიკის მუშების ერთმანეთისგან განსასხვავებლად ჭირდებოდა, მაგალითისთვის, მლესავების ნიშანი იყო ქაფჩა და ასე შემდეგ. რაც შეეხება უშუალოდ ტაძარს, მისი ისტორია გაცილებით ადრე იწყება, ვიდრე სოლომონი დავითს სამეფო ტახტზე ჩაანაცვლებდა და მისი ფესვები ღრმად მიდის იუდაიზმში (ჯერ კიდევ გალახაშია მისი აშენების აუცილებლობაზე საუბარი) და არა პირიქით, როგორც შენ ამბობ, რომ თურმე "ამ ტაძრის მშენებლობას უკავშირდება იუდაიზმის განვითარება(?)". ტაძრის აშენებამდე კი მის ფუნქციას სკინია (კარავი, სხვანაირად რომ ვთქვა) ასრულებდა. ანუ, დავითმა და სოლომონმა უბრალოდ დიდი ხნის წინ დაწყებულ საქმეს შეასხეს ხორცი, პირველმა გეგმა შეიმუშავა სინოდრიონთან ერთად, მეორემ კი ააშენა (თუმცა ამასაც თავის მიზეზი ჰქონდა, თუ რატომ ააშენა მაინც და მაინც სოლომონმა და არა იგივე დავითმა). ერთი სიტყვით, ვიმეორებ, ტექსტში უამრავი ეკლექტიკაა და მართალია შენ სრული უფლება გაქვს რაც გინდა ის წერო, მაგრამ მკითხველმა უბრალოდ უნდა იცოდეს, რომ რეალობასთან ამ ყველაფერს საერთო არაფერი აქვს (ისევე, როგორც იეღოვას მასონებთან) და ჩემი კომენტარებიც სწორედ ამას ემსახურება, სხვა არაფერი. კიდევ ვამბობ, საწყენად ნუ მიიღებ, მაგრამ ასეა.
საუკეთესო სურვილებით! :) მაკა, თუ დააკვირდები, არსად შენი შეურაცხმყოფელი არაფერი არ მითქვამს. უბრალოდ ვთქვი, რომ ტექსტში უამრაი ეკლექტიკაა. არის თემები, რომლებზეც საუბარი სპეციალურ ცოდნას საჭიროებს. მე, მაგალითად ვერაფრით ვერ ვისაუბრებ ოკეანოლოგიაზე, იმიტომ, რომ წარმოდგენა არ მაქვს რა ხდება ამ სფეროში, გარდა იმისა, რომ ზოგადად მაქვს ყური მოკრული კუსტოზე და მისთანებზე. ასეთ დროს, ჩემი მხრიდან, ამ თემაზე მსგავსი პათოსით საუბარი, სხვა არაფერი იქნება, თუ არა საკუთარი, არამართებული აზრის სხვებისთვის თავს მოხვევა, ანუ სხვანაირად რომ ვთქვა - დემაგოგია. შენ ამბობ: "სულიერი ამპარტავნებით შეპყრობილმა ისრაელმა მაშინ ვერ შეიცნო ქრისტე - ღმერთად და მხსნელად, ამიტომაც არ მიიღეს და ჯვარს აცვეს იგი"-ო და ცხადია, მთელი შენი სტატიიდან გამომდინარე "ისრაელში" ებრაელ ერს გულისხმობ. ცნობისთვის, ქრისტეს პირველი მიმდევრები სწორედ რომ ებრაელები ჰყავდა და ის ჯვარზე არა ებრაელებმა, არამედ რომაელებმა აცვეს. კიდევ ერთი უზუსტობა: "საინტერესოა თვით იერუსალიმის ტაძრის ისტორიაც, იმდენად რამდენადაც ამ ტაძარს უკავშირდება სწორედ იუდაიზმის და შემდგომ, მასონიზმის განვითარებაც. პირველი ტაძრის აღმშენებელმა, მეფე სოლომონმა თავის ხუროთმოძღვარს დაავალა რომ შემოეღო საიდუმლო ნიშნები და სიტყვები, რათა საიდუმლო წევრებს ამით ეცნოთ ერთმანეთი"-ო, აგრძელებ შემდგომ და აქ უკვე გასაგები ხდება, რომ მაპატიე, მაგრამ ისეთივე წარმოდგენა გაქვს ამ საკითხზე, როგორის მე ოკეანოლოგიაზე. ჯერ ერთი, რომ სოლომონმა ქირამ-აბიფი ფინიკიიდან მოიწვია ტაძრის ასაშენებლად და ის სულაც არ იყო ებრაელი და მეორეც, ეს ნიშნები სწორედ მან შემოიღო (უფრო სწორად დაამკვიდრა ტაძრის მშენებელთა შორის, თორემ ისინი აღმოსავლურ არქიტექტურაში დიდი ხნის შემოღებული იყო) და სხვა და სხვა სპეციფიკის მუშების ერთმანეთისგან განსასხვავებლად ჭირდებოდა, მაგალითისთვის, მლესავების ნიშანი იყო ქაფჩა და ასე შემდეგ. რაც შეეხება უშუალოდ ტაძარს, მისი ისტორია გაცილებით ადრე იწყება, ვიდრე სოლომონი დავითს სამეფო ტახტზე ჩაანაცვლებდა და მისი ფესვები ღრმად მიდის იუდაიზმში (ჯერ კიდევ გალახაშია მისი აშენების აუცილებლობაზე საუბარი) და არა პირიქით, როგორც შენ ამბობ, რომ თურმე "ამ ტაძრის მშენებლობას უკავშირდება იუდაიზმის განვითარება(?)". ტაძრის აშენებამდე კი მის ფუნქციას სკინია (კარავი, სხვანაირად რომ ვთქვა) ასრულებდა. ანუ, დავითმა და სოლომონმა უბრალოდ დიდი ხნის წინ დაწყებულ საქმეს შეასხეს ხორცი, პირველმა გეგმა შეიმუშავა სინოდრიონთან ერთად, მეორემ კი ააშენა (თუმცა ამასაც თავის მიზეზი ჰქონდა, თუ რატომ ააშენა მაინც და მაინც სოლომონმა და არა იგივე დავითმა). ერთი სიტყვით, ვიმეორებ, ტექსტში უამრავი ეკლექტიკაა და მართალია შენ სრული უფლება გაქვს რაც გინდა ის წერო, მაგრამ მკითხველმა უბრალოდ უნდა იცოდეს, რომ რეალობასთან ამ ყველაფერს საერთო არაფერი აქვს (ისევე, როგორც იეღოვას მასონებთან) და ჩემი კომენტარებიც სწორედ ამას ემსახურება, სხვა არაფერი. კიდევ ვამბობ, საწყენად ნუ მიიღებ, მაგრამ ასეა.
საუკეთესო სურვილებით! :)
9. ჯერჯერობით მხოლოდ თვალი გადავავლე (მომიტევოს ავტორმა), და უამრავ რამეში ვეთანხმები მას.
შემდეგ ჩავუღრმავდები, მანამდე კი ვწერ 5 მშვენიერი ნაწერისთვის ;) მადლობა ავტორო! ჯერჯერობით მხოლოდ თვალი გადავავლე (მომიტევოს ავტორმა), და უამრავ რამეში ვეთანხმები მას.
შემდეგ ჩავუღრმავდები, მანამდე კი ვწერ 5 მშვენიერი ნაწერისთვის ;) მადლობა ავტორო!
8. უფ, აქ რა ამბავი ამტყდარა კაცო! :D უღრმესი მადლობა ყველას, რომ იყავით (თუ არ იყავით) ჩემი მკითხველი და გამოთქვით თქვენი აზრი!
პირველ რიგში, მადლობა მინდა ვუთხრა ქალბატონ თამარს რჩევისთვის!
ლალი - ნუუუ.... საშუალო დონეზედაც რომ აღიქვით ეს ნაწერი, ესეც დიდი პატივია ჩემთვის. უახლესი ისტორიიდან მაგალითები კი იმიტომ "ჩავჩარე" ნაწერში, რომ პირდაპირ კავშირშია თემასთან. (ყოველშემთხვევაში, მე ასე მგონია). ასევე მომიტევე, რომ შენს მიერ დასახელებული ავტორების მერე გავბედე კალმის აღება. მასე თუ ვიმსჯელებთ, მაშინ, ილიას მერე საერთოდ უნდა გამქრალიყო ჯანრი - პუბლიცისტიკა - ქართული ლიტერატურული თუ საზოგადოებრივი ცხოვრებიდან! თუმცა, მაინც გმადლობ თქვენი ჩემდამი პატივისცემისთვის! თქვენეულ მეტყველების სტილს მივმართავ და მეც გეტყვით - "ზაიმნა"!
იმასთან ვარ - არ ვიცი ვისთან ხარ მეგობარო, (ძალიან საინტერესო ნიკი გაქვთ :D), მაგრამ ბოლომდე რომ წაგეკითხათ ნაწერი, თქვენს მიერ დასმულ კითხვაზე პასუხს იქ იპოვიდით, ამიტომ აქ უბრალოდ ვეღარ გიპასუხებთ.
პრომეთე - რაც არ გაინტერესებს მაგი ნურც წაგაკითხოს უფალმა! :D
გიო- (თქვენ კი გეტყობათ ის გიო ხართ, ლალი რომ გასახელებთ საუკეთესოთა შორის საუკეთესოდ. ძალიან გამიხარდება თუ მართლა ის აღმოჩნდებით). რაც შეეხება თქვენს აზრს, სრულიად გასაგებია და თუ გინდა მისაღებიც არის ის ჩემთვის. ეს არის შთაბეჭდილება, რაც ამ ნაწერმა დაგიტოვათ, ანუ თუ კარგად გავიგე, თურმე რაღაც-რაღაცეები ინტერნეტში წამიკითხავს და სხვა გზით არ შეიძლება ვიცოდე (ან მცოდნოდა), სულ მცირე - შენს ჩამონათვალს (ბოდიში რომ შენობით მოგმართავ) არ ვიცნობ და თურმე ვბედავ და ვწერ ამ თემაზე, მასონიზმი სიონიზმში ავურიე და მოკლედ, გონებაჩლუნგი გამოვდივარ და მეგობრულ რჩევასაც მაძლევ. მადლობის მეტი რა მეთქმის მეგობარო! ოღონდ რამდენად გავითვალისწინებ ამ რჩევას, ეგ უკვე არ ვიცი (ახლა ისიც არ მითხრა, ჯანდაბამდის გზა გქონია და ან თავში ქვა გიხლიაო თორემ ნამდვილად გავგიჯდები. :D ) მოკლედ, ბევრს არაფერს გეტყვი ჩემო გიო! სამწუხაროა რომ ასეთი უვიცის და უგუნურის შთაბეჭდილება დაგიტოვე. ამ ყველაფრის მიზეზი კი ორიდან ერთია - ან მე ვარ მართლა უვიცი და უგუნური, ან თქვენშია როგორც მკითხველში, (პიროვნებას არ ვგულისხმობ) - ზედმეტი დოზით ამპარტავნება. იმ ფორმის, -მე ვიცი და სხვამ არ შეიძლება იცოდესო...ასეა თუ ისე, მართლა გულწრფელ მადლობას გიხდი შენი კომენტარისთვის და შენი აზრის გამოთქმისთვის!
უფ, აქ რა ამბავი ამტყდარა კაცო! :D უღრმესი მადლობა ყველას, რომ იყავით (თუ არ იყავით) ჩემი მკითხველი და გამოთქვით თქვენი აზრი!
პირველ რიგში, მადლობა მინდა ვუთხრა ქალბატონ თამარს რჩევისთვის!
ლალი - ნუუუ.... საშუალო დონეზედაც რომ აღიქვით ეს ნაწერი, ესეც დიდი პატივია ჩემთვის. უახლესი ისტორიიდან მაგალითები კი იმიტომ "ჩავჩარე" ნაწერში, რომ პირდაპირ კავშირშია თემასთან. (ყოველშემთხვევაში, მე ასე მგონია). ასევე მომიტევე, რომ შენს მიერ დასახელებული ავტორების მერე გავბედე კალმის აღება. მასე თუ ვიმსჯელებთ, მაშინ, ილიას მერე საერთოდ უნდა გამქრალიყო ჯანრი - პუბლიცისტიკა - ქართული ლიტერატურული თუ საზოგადოებრივი ცხოვრებიდან! თუმცა, მაინც გმადლობ თქვენი ჩემდამი პატივისცემისთვის! თქვენეულ მეტყველების სტილს მივმართავ და მეც გეტყვით - "ზაიმნა"!
იმასთან ვარ - არ ვიცი ვისთან ხარ მეგობარო, (ძალიან საინტერესო ნიკი გაქვთ :D), მაგრამ ბოლომდე რომ წაგეკითხათ ნაწერი, თქვენს მიერ დასმულ კითხვაზე პასუხს იქ იპოვიდით, ამიტომ აქ უბრალოდ ვეღარ გიპასუხებთ.
პრომეთე - რაც არ გაინტერესებს მაგი ნურც წაგაკითხოს უფალმა! :D
გიო- (თქვენ კი გეტყობათ ის გიო ხართ, ლალი რომ გასახელებთ საუკეთესოთა შორის საუკეთესოდ. ძალიან გამიხარდება თუ მართლა ის აღმოჩნდებით). რაც შეეხება თქვენს აზრს, სრულიად გასაგებია და თუ გინდა მისაღებიც არის ის ჩემთვის. ეს არის შთაბეჭდილება, რაც ამ ნაწერმა დაგიტოვათ, ანუ თუ კარგად გავიგე, თურმე რაღაც-რაღაცეები ინტერნეტში წამიკითხავს და სხვა გზით არ შეიძლება ვიცოდე (ან მცოდნოდა), სულ მცირე - შენს ჩამონათვალს (ბოდიში რომ შენობით მოგმართავ) არ ვიცნობ და თურმე ვბედავ და ვწერ ამ თემაზე, მასონიზმი სიონიზმში ავურიე და მოკლედ, გონებაჩლუნგი გამოვდივარ და მეგობრულ რჩევასაც მაძლევ. მადლობის მეტი რა მეთქმის მეგობარო! ოღონდ რამდენად გავითვალისწინებ ამ რჩევას, ეგ უკვე არ ვიცი (ახლა ისიც არ მითხრა, ჯანდაბამდის გზა გქონია და ან თავში ქვა გიხლიაო თორემ ნამდვილად გავგიჯდები. :D ) მოკლედ, ბევრს არაფერს გეტყვი ჩემო გიო! სამწუხაროა რომ ასეთი უვიცის და უგუნურის შთაბეჭდილება დაგიტოვე. ამ ყველაფრის მიზეზი კი ორიდან ერთია - ან მე ვარ მართლა უვიცი და უგუნური, ან თქვენშია როგორც მკითხველში, (პიროვნებას არ ვგულისხმობ) - ზედმეტი დოზით ამპარტავნება. იმ ფორმის, -მე ვიცი და სხვამ არ შეიძლება იცოდესო...ასეა თუ ისე, მართლა გულწრფელ მადლობას გიხდი შენი კომენტარისთვის და შენი აზრის გამოთქმისთვის!
7. ეს საზიზღარი მასონები, ეს ნაძირლები და არაადამიანები... :)
ნუ მიწყენს ავტორი, მაგრამ ეს სტატია სხვა არაფერია, თუ არა მშობლების მიერ ბავშვების "ბუათი" დაშინების მცდელობა, მაშინ როცა მშობლებმა თავათ არ იციან რეალურად რას წარმოადგენს ეს "ბუა".
ტექსტი თავიდან ბოლომდე ეკლექტიზმით არის გაჯერებული, რაც უკვე იმაზე მეტყველებს, რომ ავტორი ძალიან შორს არის იმ თემისგან, რაზეც წერს. ტამპლიერთა და როზენკრეიცერთა ორდენზე, ინტერნეტში ორიოდე სტატიის წაკითხვა არ ნიშნავს იმას, რომ საკითხს სიღრმისეულად იცნობთ. ამისათვის, სულ მცირე "ჰერმეტიზმთან", "კაბალიონთან", "მორალი და დოგმასთან" და ა. შ. (გაუთავებლად) გაცნობაა საჭირო (თუ რა თქმა უნდა მართლა გაინტერესებთ და გაწუხებთ ეს თემა). აქ კი, წერილი იწყება მასონთა ორდენის ძალიან ზერელე და ამასთან ძალიან სუბიექტური წარდგინებით და გრძელდება მასონიზმის სიონიზმთან აღრევით, ალაგ-ალაგ ვაისჰაუფტიც შემოდის (ილუმინატებითურთ) დეისტური მოძღვრებით და რაც ყველაზე თვალშისაცემია, მთელი ეს გაუგებარი კოქტეილი შოვინიზმის "ქვაბში იხარშება".
მოკლედ, ამ თემაზე საუბარი ძალიან შორს წაგვიყვანს და არ მინდა. ჩემი მეგობრული რჩევა იქნება, ნუ წერთ იმაზე, რაზეც წარმოდგენა არ გაქვთ.
წარმატებები! ეს საზიზღარი მასონები, ეს ნაძირლები და არაადამიანები... :)
ნუ მიწყენს ავტორი, მაგრამ ეს სტატია სხვა არაფერია, თუ არა მშობლების მიერ ბავშვების "ბუათი" დაშინების მცდელობა, მაშინ როცა მშობლებმა თავათ არ იციან რეალურად რას წარმოადგენს ეს "ბუა".
ტექსტი თავიდან ბოლომდე ეკლექტიზმით არის გაჯერებული, რაც უკვე იმაზე მეტყველებს, რომ ავტორი ძალიან შორს არის იმ თემისგან, რაზეც წერს. ტამპლიერთა და როზენკრეიცერთა ორდენზე, ინტერნეტში ორიოდე სტატიის წაკითხვა არ ნიშნავს იმას, რომ საკითხს სიღრმისეულად იცნობთ. ამისათვის, სულ მცირე "ჰერმეტიზმთან", "კაბალიონთან", "მორალი და დოგმასთან" და ა. შ. (გაუთავებლად) გაცნობაა საჭირო (თუ რა თქმა უნდა მართლა გაინტერესებთ და გაწუხებთ ეს თემა). აქ კი, წერილი იწყება მასონთა ორდენის ძალიან ზერელე და ამასთან ძალიან სუბიექტური წარდგინებით და გრძელდება მასონიზმის სიონიზმთან აღრევით, ალაგ-ალაგ ვაისჰაუფტიც შემოდის (ილუმინატებითურთ) დეისტური მოძღვრებით და რაც ყველაზე თვალშისაცემია, მთელი ეს გაუგებარი კოქტეილი შოვინიზმის "ქვაბში იხარშება".
მოკლედ, ამ თემაზე საუბარი ძალიან შორს წაგვიყვანს და არ მინდა. ჩემი მეგობრული რჩევა იქნება, ნუ წერთ იმაზე, რაზეც წარმოდგენა არ გაქვთ.
წარმატებები!
6. როგორ არ მაინტერესებს :D
არადა ცნობილი პოეტები იყვნენ მასონებიო და :) როგორ არ მაინტერესებს :D
არადა ცნობილი პოეტები იყვნენ მასონებიო და :)
5. ნებისმიერ შემთხვევაში, როგორიც არ უნდა იყოს სიმართლე ფაქტია ვერაფერს შევცვლით. ნებისმიერ შემთხვევაში, როგორიც არ უნდა იყოს სიმართლე ფაქტია ვერაფერს შევცვლით.
4. დასაწყისი წავიკითხე და ისეთი კუთხით დაიწყე განხილვა რომ დანარჩენი უკვე გადავიკითხე ზედაპირულად (აღარ დამაინტერესა) რა კავშირშია მასონები რელიგიასთან და საერთოდ ყველაფერში ღმერთის მტრის ხატის დანახვას რატომ ცდილობთ? მასონები ეს ის რამოდენიმე კაცია, რომელმაც შეძლო სრული კონტროლი მოეპოვებინა მსოფლიოზე და მასში მიმდინარე მოვლენებზე, მასონი იგივეა რაც , ნებისმიერი სახელმწიფოს ხელისუფლება მმართველი პარტიითურთ, ოღონდ უფრო გლობალურ მაშტაბში. გეთანხმები შეიძლება სამომავლოდ ჰქონდეთ ამბიცია ერთერთი მათგანი სრულიად მსოფლიოს მმართველად მოგვევლინოს (ამას ნებისმიერი ისურვებდა, მათი მსგავსი გავლენა, რომ ჰქონდეს), მაგრამ ამას რა კავშირი აქვს რელიგიასთან? ნუ აგიჟებთ ამ ისედაც გონდაკარგულ ხალხს :D დასაწყისი წავიკითხე და ისეთი კუთხით დაიწყე განხილვა რომ დანარჩენი უკვე გადავიკითხე ზედაპირულად (აღარ დამაინტერესა) რა კავშირშია მასონები რელიგიასთან და საერთოდ ყველაფერში ღმერთის მტრის ხატის დანახვას რატომ ცდილობთ? მასონები ეს ის რამოდენიმე კაცია, რომელმაც შეძლო სრული კონტროლი მოეპოვებინა მსოფლიოზე და მასში მიმდინარე მოვლენებზე, მასონი იგივეა რაც , ნებისმიერი სახელმწიფოს ხელისუფლება მმართველი პარტიითურთ, ოღონდ უფრო გლობალურ მაშტაბში. გეთანხმები შეიძლება სამომავლოდ ჰქონდეთ ამბიცია ერთერთი მათგანი სრულიად მსოფლიოს მმართველად მოგვევლინოს (ამას ნებისმიერი ისურვებდა, მათი მსგავსი გავლენა, რომ ჰქონდეს), მაგრამ ამას რა კავშირი აქვს რელიგიასთან? ნუ აგიჟებთ ამ ისედაც გონდაკარგულ ხალხს :D
3. არანაირი ანტიზივიადისტი არ ვარ,მაგრამ მისი აქ''ჩაჩრა'' :)ნწუ:)
''დინების მიმართულებით მხოლოდ მკვდარი თევზები მიცურავენო“ - რაა იცი ციტატა არასდროს არ გამოიყენო,ან გამოიყენე ისეთი რომ..
ახლა ვფიქრობდი რა დავწერო ამი პასუხად და ეს ამომიტივტივდა- ამის საპირწონედ. ''ვინც მდინარესთან ერთად მიცურავს, უფრო მეტს ნახავს, ვიდრე ის, ვინც აღმა მიაპობს.''
ხარანაული
და ჩემი რჩევა კრიტიკა-პუბლიცისტიკა წერეთ კარგი,ძალიან კარგი სერთო განათლების მქონე ადამიანებმა კი არა პიროვნებებმა:)
მაგალითად გიო საჯაია,ნინო დარბაისელი,მიხო მოსულიშვილი,''მიშა რატიანი''მათ ეს გამოუვათ:)
და ავტორს კი პატივისცემას ვუდასტურებ კიდევ ერთხელ.
არანაირი ანტიზივიადისტი არ ვარ,მაგრამ მისი აქ``ჩაჩრა`` :)ნწუ:)
``დინების მიმართულებით მხოლოდ მკვდარი თევზები მიცურავენო“ - რაა იცი ციტატა არასდროს არ გამოიყენო,ან გამოიყენე ისეთი რომ..
ახლა ვფიქრობდი რა დავწერო ამი პასუხად და ეს ამომიტივტივდა- ამის საპირწონედ. ``ვინც მდინარესთან ერთად მიცურავს, უფრო მეტს ნახავს, ვიდრე ის, ვინც აღმა მიაპობს.``
ხარანაული
და ჩემი რჩევა კრიტიკა-პუბლიცისტიკა წერეთ კარგი,ძალიან კარგი სერთო განათლების მქონე ადამიანებმა კი არა პიროვნებებმა:)
მაგალითად გიო საჯაია,ნინო დარბაისელი,მიხო მოსულიშვილი,``მიშა რატიანი``მათ ეს გამოუვათ:)
და ავტორს კი პატივისცემას ვუდასტურებ კიდევ ერთხელ.
2. თვალი მიმოვავლე..
ეს არის საუკეთესო შემთხვევაში საგაზეთო პუბლიცისტიკა.
აბა ვსომ გავარიც ,ილი გავარიც ვოკრუგ ი ოკოლო;)ტოლკო ნი ო პრაბლემე.
მასონიზმის ანალიზი-ცოტა უფრო მეტს- ფუნდამენტურ განათლებას,ფაქტების კარგ ცოდნას,უფრო მეტ ინფორმირებულობას,განზოგადების და ანალიზის იშვიათ ნიჭს და მოვლენების სიღრმისეულ წვდომას გულისხმობს.. რაც ამ ავტორს უდავოდ აქვს.. ნუუუ...საშუალო დონეზე.
არ ვმონაწილეობ ხოლმე აქ თავფურცლის იდიოტურ არჩევნებში,მაგრამ პირობას ვიძლევი რომ ამ თვის კრიტიკა-პუბლიცისტიკაში ჩემი ფავორიტი იქნება.
თვალი მიმოვავლე..
ეს არის საუკეთესო შემთხვევაში საგაზეთო პუბლიცისტიკა.
აბა ვსომ გავარიც ,ილი გავარიც ვოკრუგ ი ოკოლო;)ტოლკო ნი ო პრაბლემე.
მასონიზმის ანალიზი-ცოტა უფრო მეტს- ფუნდამენტურ განათლებას,ფაქტების კარგ ცოდნას,უფრო მეტ ინფორმირებულობას,განზოგადების და ანალიზის იშვიათ ნიჭს და მოვლენების სიღრმისეულ წვდომას გულისხმობს.. რაც ამ ავტორს უდავოდ აქვს.. ნუუუ...საშუალო დონეზე.
არ ვმონაწილეობ ხოლმე აქ თავფურცლის იდიოტურ არჩევნებში,მაგრამ პირობას ვიძლევი რომ ამ თვის კრიტიკა-პუბლიცისტიკაში ჩემი ფავორიტი იქნება.
1. მაკა, ძალიან კარგია... მაგრამ, ცოტა რთული აღსაქმელი ხომ არ იქნება ამხელა და თანაც ასეთი შინაარსის ტექსტი საიტელთა უმრავლესობისთვის? შეურაცხყოფას კი არავის ვაყენებ? უბრალოდ, არ უყვართ პროზის კითხვა და... მითუმეტეს ასეთი შინაარსის კრიტიკა-პუბლიცისტიკისა.
5 მაკა, ძალიან კარგია... მაგრამ, ცოტა რთული აღსაქმელი ხომ არ იქნება ამხელა და თანაც ასეთი შინაარსის ტექსტი საიტელთა უმრავლესობისთვის? შეურაცხყოფას კი არავის ვაყენებ? უბრალოდ, არ უყვართ პროზის კითხვა და... მითუმეტეს ასეთი შინაარსის კრიტიკა-პუბლიცისტიკისა.
5
|
|
| მონაცემები არ არის |
|
|